MDsuperstar Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Cześć, Piszę bo szukam jakiejś sugestii co do amortyzatorów przednich do STI 2008+. Moje bardzo powoli się kończą (pojawił się lekki luz na sztycy), nowe seryjne to koszt około 2200-2400/sztuka, a zamienników jakoś brak. Serwis zaproponował mi 3 rozwiązania: 1. wymiana przednich na seryjne (koszt około 4500-5000); 2. kompletne zawieszenie Peddersa (komplet za 4000-4400); 3. bardzo bardzo ewentualnie kompletne zawieszenie Öhlins (10-12). Skłaniam się ku opcji nr 2 - nowe zawieszenie z regulacją (wersja drogowa) w cenie 2 przednich seryjnych amorków. Komfort podróżowania na seryjnym zawieszeniu bardzo mi odpowiada, na tor jeżdżę max 2 razy w roku i to w zasadzie bardziej towarzysko. Nie zależy mi na utwardzeniu ani obniżeniu samochodu Bilstein - już niedostępne; Sachs- nie ma; KYB - nie ma; Cusco - są, ale deklarują znacznie większą twardość; mało recenzji w necie i raczej niepochlebne (?) Pedders - amorki samodzielnie niedostępne; Monroe - brak; Dajcie znać jeśli ktoś przerabiał już ten temat albo ma sugestie co do producenta, który może mieć w ofercie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Co mam Ci powiedzieć , niestety kup OEM , reszta jest fatalna . Może zrobię lepszą cenę , ale vin na PW . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 Peddersa bym odpuścił. Öhlins nawet na najbardziej miękkim ustawieniu może być za twardy do jazdy na codzień... pozostaje OEM... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekw Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Z serii: nie znam się, to się wypowiem Tzn., nie miałem okazji jeździć na seryjnym zawiasie w STI więc nie mam porównania, ale w moim forku siedzi zawias Intraxa, i jest dość miękki, przy odpowiednim ustawieniu, a jednocześnie wydaje się bardzo "zwarty" i fajnie wybiera. Kiedyś nawet @PKocial pochwalił A mam 14/40, w miękką stronę, więc jest jeszcze pole do manewru. Jeździ mi się super i w mieście i na trasie. A powyżej 20 klików robi się, hm, sztywno... Na tor jak znalazł, tak sądzę. Nie mam niestety pojęcia, ile może w tej chwili kosztować; podejrzewam, że porównywalnie z Ohlinsem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 30 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 7 godzin temu, jacekw napisał: nie znam się, to się wypowiem Każdy głos się liczy, zawsze to jakaś inspiracja. W dniu 25.10.2019 o 14:36, MaciekK napisał: Peddersa bym odpuścił. @MaciekK dlaczego? Widzę, że opinii w internecie za wiele nie ma, ale znam Peddersa ze strony off-roadowej. Jakościowo są bardzo ok. W dniu 24.10.2019 o 21:46, carfit napisał: niestety kup OEM Dzięki, odezwę się . Na razie jest jeszcze ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 A jeździł ktoś właśnie na Ohlins Road&Track? Ciekaw jestem opinii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 W dniu 31.10.2019 o 16:24, Ptasi0r napisał: A jeździł ktoś właśnie na Ohlins Road&Track? Ciekaw jestem opinii. Ja porównywałem ale w evo 10. W sti będzie podobnie W miarę świeżą serię do ohlinsa R&T. Zysk ok 0,5-0,7 s Na kilometr na płaskim torze. Na próbach typu sluzewiec będzie jeszcze lepiej. Moim zdaniem , na codzień się nadaje. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 W dniu 24.10.2019 o 20:46, carfit napisał: Co mam Ci powiedzieć , niestety kup OEM , reszta jest fatalna . Może zrobię lepszą cenę , ale vin na PW . Słuchaj się Gościa, wie co rzecze. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Ja także uważam że fabryczny zawias w STI 08-14 jest znakomitym kompromisem między twardością i zwinnością, a komfortem. Wybiera wszystko perfekcyjnie. Nie dziwię się że trudno je czymkolwiek zastąpić do użytku na co dzień... Osobiście mam tego farta że poprzedni właściciel niedługo przed sprzedażą wymienił na nowe OEM oba przody, więc kłopot z ich zakupem mam nadzieję mnie długo nie dotknie @Tommi1 założyłeś do siebie różowe springi STI już? Znając te produkty z poprzednich generacji to może być tylko jeszcze lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 (edytowane) Godzinę temu, Gaceq napisał: @Tommi1 założyłeś do siebie różowe springi STI już? Znając te produkty z poprzednich generacji to może być tylko jeszcze lepiej. Niestety jeszcze nie, przy dobrych wiatrach na przelomie grudnia będą założone . Edytowane 22 Listopada 2019 przez Tommi1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 25 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 W dniu 22.11.2019 o 11:24, Gaceq napisał: na nowe OEM oba przody, Farciarz W dniu 22.11.2019 o 11:24, Gaceq napisał: jest znakomitym kompromisem między twardością i zwinnością, a komfortem. Pełna zgoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się