Skocz do zawartości

Forek XT 2007


Mike-m

Rekomendowane odpowiedzi

W końcu solidne po-zimowe mycie. Od razu cieszy oko. W tym tygodniu letnie koła i można zaczynać sezon. Żeby nie było kolorowo - jest ognisko korozji na prawym nadkolu... trochę się załamałem, ale z drugiej strony, ma swoje lata, a ilość frajdy z jazdy rekompensuje wszystko. Aż się prosi o lotkę na klapę i ciemne szyby. Oby w tym sezonie się udało 769887909f0268bc36ec9ed5b66c35b0.jpg


13e17ccbf0ad991b5381fa23c7cc2945.jpg
499d0d52e2ad297b8fe554cea2fc94a5.jpg
95abb895f1779e1b1f6d1df383b18eb7.jpg
a12bf7314f0426f6d4ef89f7cdba9952.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W święta trochę czasu to można było zaległe tematy ogarnąć. Na pierwszy ogień zmiana kol na letnie. To chyba ich ostatni rok, opona 2014, Uniroyal, bieżnika masę, ale miękkość już nie ta, poza tym cały czas marzą mi się 18” ale nie wiem jaka oponę by dobrać, żeby to miało ręce i nogi, No cóż, mam rok na przemyślenia...

Do tego doszły wreszcie lampy z przedlifta, poliftowe mi się nie podobają, teraz jest git.

bd2ff1843740a133ceb7a8d25f28d03a.jpg

106be13023210a95cf3a994468b4ae2d.jpg
b7c9e1d022438c78775014a3548c455d.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Super! 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przegląd przy 195 tys zrobiony, oleje, filtry etc. W końcu udało się zamontować czujnik temperatury oleju, więc wszystkie 3 zegary działają. Do wymiany został czujnik poziomowanie xenonów z tyłu no i zalecana wymiana chłodnicy na Mishimoto. Gdzie najlepiej kupić ?

Żeby nie było nudy, zacząłem wiosenne porządki od czyszczenia skór. Dziś tył, jutro przód. b1e6afb59898be401326af72648224a3.jpg

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mike-m napisał:

Gdzie najlepiej kupić ?

Ostatnio (w marcu) kupowałem MM do Lanosa w Tomson, było najtaniej. Dziś z ciekawości popatrzyłem i jest o 200 zł. droższa. W oczach drożeją te gadżety:mellow:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wpadł nowy wydech końcowy. Magnex miał świetny dźwięk, ale koncepcja owala bardziej mi pasuje do Imprezy (do której zresztą trafi), więc od jakiegoś czasu szukałem czegoś innego. Padło ma dedykowanego MG. Pasuje bardzo fajnie i podoba mi się. W połączeniu z przelotowym środkiem, fajnie gada na wyższych, ale też nie jest męczący w trasie.  

IMG_6752.jpg

IMG_6753.jpg

IMG_6757.jpg

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mike-m napisał:

Wpadł nowy wydech końcowy. Magnex miał świetny dźwięk, ale koncepcja owala bardziej mi pasuje do Imprezy (do której zresztą trafi), więc od jakiegoś czasu szukałem czegoś innego. Padło ma dedykowanego MG. Pasuje bardzo fajnie i podoba mi się. W połączeniu z przelotowym środkiem, fajnie gada na wyższych, ale też nie jest męczący w trasie.  

IMG_6752.jpg

IMG_6753.jpg

IMG_6757.jpg

Wygląda świetnie, czy to wersja dedykowana specjalnie do Forka? Czy końcówka nie mogłaby trochę bardziej wystawać za zderzak?

Edytowane przez Herostrates
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Herostrates napisał:

Wygląda świetnie, czy to wersja dedykowana specjalnie do Forka? Czy końcówka nie mogłaby trochę bardziej wystawać za zderzak?

 

Tak, to ta dedykowana, faktycznie nie wychodzi poza zderzak. Natomiast dopasowanie do wieszaków i środkowego wydechu jest bardzo dobre. Sam montaż zajął mi 10 minut. 

 

28 minut temu, VEC napisał:

ponownie o wiele lepiej :)

MG super robi te wydechy, jak widze na forum nowe wyroby H&S to smiech na sali. Duma ze to "nasze" :lol:

dobrze, że w SG to logo jest praktycznie niewidoczne bo polecieli z fantazją :P

 

Dzięki. Dodam tylko, że podjąłem decyzję na podstawie Twojego Forka :)

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zrobiło się ciepło (cieplej) a tu się okazuje, że klimy brak. Nawet kompresor się nie włącza .. przy okazji mój subarowy doktor (mistrz) podejrzewał delikatne nieszczelności seryjnej chłodnicy, więc biorąc pod uwagę przypadłości tego motoru - wpada Mishimoto. Przy okazji wpadł seryjny DV zamiast Blow-off’a. Raz, że mi przeszło, dwa, że trochę wariował…. Jak wpadnie chłodnica, wyrzucę foty.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
5 minut temu, Mike-m napisał:

No i chłodnica wpadła. Wyglada bojowo, oby tak tez działała 658c8bab4e6abb1e183c8ddea2dc3c22.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Wg mnie powinien być OEM korek na chłodnicy MM, tak mi radził sprzedawca z nie-ASO;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Daniel Janus napisał:

Wg mnie powinien być OEM korek na chłodnicy MM, tak mi radził sprzedawca z nie-ASO;)

A jaka to różnica? Skoro on jest tylko techniczny/awaryjny? Główny sterujący ciśnieniem jest na zbiorniczku wyrównawczym silnika więc tego na chłodnicy mogłoby nawet nie być, tak jak to miały przedlifty XT

Edytowane przez Oktan
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Oktan napisał:

A jaka to różnica? Skoro on jest tylko techniczny/awaryjny? Główny sterujący ciśnieniem jest na zbiorniczku wyrównawczym silnika więc tego na chłodnicy mogłoby nawet nie być, tak jak to miały przedlifty XT

 

Zakładka "Notes" jest wyjaśnione.

https://www.mishimoto.eu/subaru-forester-xt-turbo-manual-04-08.html

 

Inna konstrukcja korka. Założenie korka MM na chłodnicy MM przy OEM korku na zbiorniczku wyrównawczym może powodować przegrzanie. U siebie mam OEM na wyrównawczym i OEM na chłodnicy MM wg zaleceń producenta i działa poprawnie. Nie wiem, może producent "chucha na zimne ";)

 

 

 

 

 

Edytowane przez Daniel Janus
  • Super! 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie "Due to the difference in construction, the Mishimoto cap cannot be used on the radiator. If the Mishimoto cap is fit on the radiator, overheating may occur." Chyba czeka mnie dokupienie OEM korka. No bo założyć taką chłodnicę i doświadczyć przegrzania :) Dzięki za info ... a taki był ładny, czarny

Edytowane przez Mike-m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Oktan napisał:

A jaka to różnica? Skoro on jest tylko techniczny/awaryjny? Główny sterujący ciśnieniem jest na zbiorniczku wyrównawczym silnika więc tego na chłodnicy mogłoby nawet nie być, tak jak to miały przedlifty XT

 

10 godzin temu, Oktan napisał:

Korkiem Cię poratuje @Mike-m;)

 

czy to jest coś w stylu "macie rację"?:upside-down-face_1f643-small:

  • Super! 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, VEC napisał:

 

czy to jest coś w stylu "macie rację"?:upside-down-face_1f643-small:

Absolutnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lecz jak Mike chce korek to ja go poratuje ;)

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No to korek na Mishimoto założony OEM, mam nadzieje, że wszystko będzie ok. Żeby nie było nudy, przy okazji przeglądu technicznego wyszło, że prawy SLS się wylał  teraz pytanie do ekspertów: co włożyć żeby: 1) było jak seria 2) zmienić całość na coś trochę lepiej radzącego sobie w zakrętach ? 
3e59a182f14bbc9bf113a6106a786a06.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mike-m napisał:

 teraz pytanie do ekspertów
 

no to się wypowiem :mrgreen:

mam na tyle kyb amortyzatory i sprężyny dedykowane do Forestera jako podmianka i jest bardzo dobrze na daily, szczególnie jak na tę wysokość zawieszenia. 

Pedders wychodzi cenowo podobnie bo jest sprzedawany jako bolton, a do ceny kybów z allegro musisz doliczyć poduszki, mocowania, etc...

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...