Herostrates Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 Fajne zmiany, gratki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike-m Opublikowano 28 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2021 W końcu solidne po-zimowe mycie. Od razu cieszy oko. W tym tygodniu letnie koła i można zaczynać sezon. Żeby nie było kolorowo - jest ognisko korozji na prawym nadkolu... trochę się załamałem, ale z drugiej strony, ma swoje lata, a ilość frajdy z jazdy rekompensuje wszystko. Aż się prosi o lotkę na klapę i ciemne szyby. Oby w tym sezonie się udało Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike-m Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 W święta trochę czasu to można było zaległe tematy ogarnąć. Na pierwszy ogień zmiana kol na letnie. To chyba ich ostatni rok, opona 2014, Uniroyal, bieżnika masę, ale miękkość już nie ta, poza tym cały czas marzą mi się 18” ale nie wiem jaka oponę by dobrać, żeby to miało ręce i nogi, No cóż, mam rok na przemyślenia... Do tego doszły wreszcie lampy z przedlifta, poliftowe mi się nie podobają, teraz jest git. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 o wiele lepiej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike-m Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Przegląd przy 195 tys zrobiony, oleje, filtry etc. W końcu udało się zamontować czujnik temperatury oleju, więc wszystkie 3 zegary działają. Do wymiany został czujnik poziomowanie xenonów z tyłu no i zalecana wymiana chłodnicy na Mishimoto. Gdzie najlepiej kupić ? Żeby nie było nudy, zacząłem wiosenne porządki od czyszczenia skór. Dziś tył, jutro przód. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, Mike-m napisał: Gdzie najlepiej kupić ? Ostatnio (w marcu) kupowałem MM do Lanosa w Tomson, było najtaniej. Dziś z ciekawości popatrzyłem i jest o 200 zł. droższa. W oczach drożeją te gadżety 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike-m Opublikowano 11 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2021 Wpadł nowy wydech końcowy. Magnex miał świetny dźwięk, ale koncepcja owala bardziej mi pasuje do Imprezy (do której zresztą trafi), więc od jakiegoś czasu szukałem czegoś innego. Padło ma dedykowanego MG. Pasuje bardzo fajnie i podoba mi się. W połączeniu z przelotowym środkiem, fajnie gada na wyższych, ale też nie jest męczący w trasie. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 11 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2021 (edytowane) 2 godziny temu, Mike-m napisał: Wpadł nowy wydech końcowy. Magnex miał świetny dźwięk, ale koncepcja owala bardziej mi pasuje do Imprezy (do której zresztą trafi), więc od jakiegoś czasu szukałem czegoś innego. Padło ma dedykowanego MG. Pasuje bardzo fajnie i podoba mi się. W połączeniu z przelotowym środkiem, fajnie gada na wyższych, ale też nie jest męczący w trasie. Wygląda świetnie, czy to wersja dedykowana specjalnie do Forka? Czy końcówka nie mogłaby trochę bardziej wystawać za zderzak? Edytowane 11 Maja 2021 przez Herostrates 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 11 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2021 ponownie o wiele lepiej MG super robi te wydechy, jak widze na forum nowe wyroby H&S to smiech na sali. Duma ze to "nasze" dobrze, że w SG to logo jest praktycznie niewidoczne bo polecieli z fantazją 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike-m Opublikowano 11 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2021 28 minut temu, Herostrates napisał: Wygląda świetnie, czy to wersja dedykowana specjalnie do Forka? Czy końcówka nie mogłaby trochę bardziej wystawać za zderzak? Tak, to ta dedykowana, faktycznie nie wychodzi poza zderzak. Natomiast dopasowanie do wieszaków i środkowego wydechu jest bardzo dobre. Sam montaż zajął mi 10 minut. 28 minut temu, VEC napisał: ponownie o wiele lepiej MG super robi te wydechy, jak widze na forum nowe wyroby H&S to smiech na sali. Duma ze to "nasze" dobrze, że w SG to logo jest praktycznie niewidoczne bo polecieli z fantazją Dzięki. Dodam tylko, że podjąłem decyzję na podstawie Twojego Forka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 11 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2021 Godzinę temu, Mike-m napisał: Dzięki. Dodam tylko, że podjąłem decyzję na podstawie Twojego Forka wow, 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yARO_81 Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 Okragla koncowka o wiele lepiej wyglada. Powodzonka! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike-m Opublikowano 26 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 Zrobiło się ciepło (cieplej) a tu się okazuje, że klimy brak. Nawet kompresor się nie włącza .. przy okazji mój subarowy doktor (mistrz) podejrzewał delikatne nieszczelności seryjnej chłodnicy, więc biorąc pod uwagę przypadłości tego motoru - wpada Mishimoto. Przy okazji wpadł seryjny DV zamiast Blow-off’a. Raz, że mi przeszło, dwa, że trochę wariował…. Jak wpadnie chłodnica, wyrzucę foty. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike-m Opublikowano 16 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 No i chłodnica wpadła. Wyglada bojowo, oby tak tez działała Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 5 minut temu, Mike-m napisał: No i chłodnica wpadła. Wyglada bojowo, oby tak tez działała Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wg mnie powinien być OEM korek na chłodnicy MM, tak mi radził sprzedawca z nie-ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 (edytowane) 9 minut temu, Daniel Janus napisał: Wg mnie powinien być OEM korek na chłodnicy MM, tak mi radził sprzedawca z nie-ASO A jaka to różnica? Skoro on jest tylko techniczny/awaryjny? Główny sterujący ciśnieniem jest na zbiorniczku wyrównawczym silnika więc tego na chłodnicy mogłoby nawet nie być, tak jak to miały przedlifty XT Edytowane 16 Czerwca 2021 przez Oktan 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 (edytowane) 59 minut temu, Oktan napisał: A jaka to różnica? Skoro on jest tylko techniczny/awaryjny? Główny sterujący ciśnieniem jest na zbiorniczku wyrównawczym silnika więc tego na chłodnicy mogłoby nawet nie być, tak jak to miały przedlifty XT Zakładka "Notes" jest wyjaśnione. https://www.mishimoto.eu/subaru-forester-xt-turbo-manual-04-08.html Inna konstrukcja korka. Założenie korka MM na chłodnicy MM przy OEM korku na zbiorniczku wyrównawczym może powodować przegrzanie. U siebie mam OEM na wyrównawczym i OEM na chłodnicy MM wg zaleceń producenta i działa poprawnie. Nie wiem, może producent "chucha na zimne " Edytowane 16 Czerwca 2021 przez Daniel Janus 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike-m Opublikowano 16 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 (edytowane) No faktycznie "Due to the difference in construction, the Mishimoto cap cannot be used on the radiator. If the Mishimoto cap is fit on the radiator, overheating may occur." Chyba czeka mnie dokupienie OEM korka. No bo założyć taką chłodnicę i doświadczyć przegrzania Dzięki za info ... a taki był ładny, czarny Edytowane 16 Czerwca 2021 przez Mike-m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 Korkiem Cię poratuje @Mike-m 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 17 godzin temu, Oktan napisał: A jaka to różnica? Skoro on jest tylko techniczny/awaryjny? Główny sterujący ciśnieniem jest na zbiorniczku wyrównawczym silnika więc tego na chłodnicy mogłoby nawet nie być, tak jak to miały przedlifty XT 10 godzin temu, Oktan napisał: Korkiem Cię poratuje @Mike-m czy to jest coś w stylu "macie rację"? 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 Teraz, VEC napisał: czy to jest coś w stylu "macie rację"? Absolutnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 Lecz jak Mike chce korek to ja go poratuje 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike-m Opublikowano 17 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 Na pewno skorzystam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike-m Opublikowano 21 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 No to korek na Mishimoto założony OEM, mam nadzieje, że wszystko będzie ok. Żeby nie było nudy, przy okazji przeglądu technicznego wyszło, że prawy SLS się wylał teraz pytanie do ekspertów: co włożyć żeby: 1) było jak seria 2) zmienić całość na coś trochę lepiej radzącego sobie w zakrętach ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 Godzinę temu, Mike-m napisał: teraz pytanie do ekspertów no to się wypowiem mam na tyle kyb amortyzatory i sprężyny dedykowane do Forestera jako podmianka i jest bardzo dobrze na daily, szczególnie jak na tę wysokość zawieszenia. Pedders wychodzi cenowo podobnie bo jest sprzedawany jako bolton, a do ceny kybów z allegro musisz doliczyć poduszki, mocowania, etc... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się