Skocz do zawartości

Forek XT 2007


Mike-m

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, VEC napisał:

do ceny kybów z allegro musisz doliczyć poduszki, mocowania, etc...

Poduszki może dać swoje stare jak są dobre, o innych mocowaniach nie wiem żeby były ;) zatem nie wiem co masz na myśli. Jedynie co to nowe osłony i odboje koniecznie na na nowy amor. :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Oktan napisał:

Poduszki może dać swoje stare jak są dobre, o innych mocowaniach nie wiem żeby były ;) zatem nie wiem co masz na myśli. Jedynie co to nowe osłony i odboje koniecznie na na nowy amor. :)

czyli to przylega blacha do blachy? Wydawało mi się że tam jest kawałek gumy :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, VEC napisał:

czyli to przylega blacha do blachy? Wydawało mi się że tam jest kawałek gumy :huh:

Nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, powiedzmy Kayaba to fajna opcja "budżetowa" lub po prostu normalna. A jakby tak dać Forka trochę w dół ? To co, Pedders ? Ezfit już ciężko dostępny, zostaje gwint ale kosztuje 4,5 koła :) Kombinacje z WRX'a ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mike-m napisał:

No dobra, powiedzmy Kayaba to fajna opcja "budżetowa" lub po prostu normalna. A jakby tak dać Forka trochę w dół ? To co, Pedders ? Ezfit już ciężko dostępny, zostaje gwint ale kosztuje 4,5 koła :) Kombinacje z WRX'a ? 

Ja dałem cały zawias z WRX :)

IMG_20210722_140010.jpg

  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Mike-m napisał:

o właśnie :) wygląda fajnie. czy są jakieś przeciw ? coś na minus ? wszystko Plug & Play ?

Na minus to tracisz komfort Forestera a zyskujesz stabilność/sztywność Imprezy, ja jeszcze dałem mocowania tylnego stabilizatora z WRX (krótsze są) i stab tylny whiteline'a.

Poza tym P&P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, VEC napisał:

ale i Tobie chyba slsy wypowiedziały współpracę.

...

a nie, wrxy nie miały :faja:

Ten samochód ma aktualnie 89kkm więc zawieszenie jak w nowym aucie ;)

Również slsy działały bez zarzutu, spakowane leżą sobie w piwnicy i czekają na kiedyś tam :P

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Oktan napisał:

Ten samochód ma aktualnie 89kkm więc zawieszenie jak w nowym aucie ;)

Również slsy działały bez zarzutu, spakowane leżą sobie w piwnicy i czekają na kiedyś tam :P

 

 

no znam ten legendarny egzemplarz ;)

Ale zawieszenie pewnie ma większy nalot, może dlatego tyłek siedzi? :upside-down-face_1f643-small:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, VEC napisał:

no znam ten legendarny egzemplarz ;)

Ale zawieszenie pewnie ma większy nalot, może dlatego tyłek siedzi? :upside-down-face_1f643-small:

Na zawieszeniu z WRX czy STI tyłek siada niżej, trzeba dawać podkładki żeby było równo. 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, skwaro napisał:

Na zawieszeniu z WRX czy STI tyłek siada niżej, trzeba dawać podkładki żeby było równo. 

Tak, centymetr na pewno, ale jeszcze nie dawałem bo będę gaz zakładał więc wtedy ustalę jak dużo trzeba dołożyć. Poza tym na foto stoi krzywo. 

Ale jedno wam powiem, jak tył jest niżej to lepiej się prowadzi. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, VEC napisał:

no znam ten legendarny egzemplarz ;)

Ale zawieszenie pewnie ma większy nalot, może dlatego tyłek siedzi? :upside-down-face_1f643-small:

Zawieszenie jest nowe. Ma 100km przebiegu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mattipk napisał:

Ale ten Forek jest piękny :wub: sory za OT

Dziękuję :hi:

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Oktan napisał:

Zawieszenie jest nowe. Ma 100km przebiegu. 

no to teraz mi zaimponowałeś :):clapping:

 

czyli jeśli zmienię sobie tył na wrx, a przód zostawię, to będzie skręcał lepiej niż Imprezy?:mrgreen:

Edytowane przez VEC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, skwaro napisał:

Owszem, bo wtedy masz większy kąt WSZ, kiedyś pisałem o tym ;)

Nie KWSZ tylko inaczej rozkład środka ciężkości :)

KWsz wiesz dobrze czym się zmienia na górze i na dole zawieszenia z przodu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, VEC napisał:

czyli jeśli zmienię sobie tył na wrx, a przód zostawię, to będzie skręcał lepiej niż Imprezy?:mrgreen:

Edytowane 1 godzinę temu przez VEC

To już skok ze skrajności w skrajność :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Oktan napisał:

Nie KWSZ tylko inaczej rozkład środka ciężkości :)

KWsz wiesz dobrze czym się zmienia na górze i na dole zawieszenia z przodu ;)

KWSZ też się zmienia jak obniżysz tył bardziej niż przód, pogadaj z Sylwkiem z Prymasa to Ci zrobi wykład jak to działa i co daje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, skwaro napisał:

KWSZ też się zmienia jak obniżysz tył bardziej niż przód, pogadaj z Sylwkiem z Prymasa to Ci zrobi wykład jak to działa i co daje :)

 Nie zgodzę się z tym i mam takie prawo ;)

A Sylwka nie toleruje tak jak jego roboty :)

ja wiem jak ustawiam zwieszenie i działa, sporo konfiguracji testowałem i rad w tej kwestii nie potrzebuje :P

W końcu moje nieskręcajace Legacy skręca jak złe :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, VEC napisał:

A co tam masz? Poduszkę i osłonę :)

Żadnej gumy nie widzę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...