Skocz do zawartości

Legacy Wagon by Danko


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma na co już czekać, trochę się pochwalę. Ogólnie, swap trwa już równe 14 dni z wielu względów... 

Mianowicie robimy to popołudniami/wieczorami. Więc nie można szybko podjechać po coś do sklepu. Pierwszym dużym problemem była blaszka boczna do klocka. Jedna była skrzywiona, niemożliwe było jej wyprostowanie na zacisku, a śruba nie chciała współpracować. Konieczne okazało się rozpołowienie zacisku i naspawanie większej śruby. Jako, że zacisk był już odnowiony, lakier ucierpiał i zacisk musiał poczekać na odmalowanie. W międzyczasie dokupiony został jeden Z tłoczków, który był uszczerbiony. Chcąc założyć tył, okazało się, że dostaliśmy złe klocki. Zatem zwrot, czekanie na kolejne. Tak po krotce, bo wszystko to było rozłożone w czasie. I przy okazji oczywiście Subaru nie było jedynym autem, które czekało na zrobienie. 

Koniec końców prace ruszyły, tył został niemal bezproblemowo złożony. Brakuje jedynie blaszek montażowych z jednej strony, bo pierwotne zagubiłem, a nowe przyszły (jakże inaczej) złe - zbyt wąskie dokładniej. Przód również szybko dał się złożyć, po wcześniej szych próbach wiadome było co i jak. 

Przedwczoraj auto stanęło na kołach, gotowe na odpowietrzanie... Po czym okazało się, że jeden z odpowoetrznikow w brembo leje płynem na potęgę. Wcześniej nie objawiał się niczym podejrzanym. 

Wczoraj kupiłem kilka odpowietrzników, co również nie dało efektu. Okazuje się, że ktoś kiedyś uszkodził gwint, a na miejscu nie znalazł się odpowiedni gwintownik. 

Dzień 14 - czekamy na zamówiony zestaw naprawczy odpowietrznika. 

 

Co by jednak nie było, że żal, złość i smutek. 

Mimo dokładnego przebadania, co i jak powinno pasować, miałem zwątpienie w to, że przód będzie do siebie pasował. A pasuje wszystko. Tarcza bardzo ładnie wchodzi w zaciski, a zacisk idealnie chowa się w feldze. Jest jakieś 5mm miejsca, jak nie mniej. 

Niżej fotki, które robiłem w międzyczasie. Fotki na kołach będą, jak Szuruburu wreszcie wyjedzie i da się ogarnąć, bo teraz to aż wstyd. Także no.. Walczymy dalej! 

 

20210220_133940.jpg

20210218_211447.jpg

20210218_232434.jpg

20210218_213722.jpg

20210221_230833.jpg

20210221_221842.jpg

20210221_235137.jpg

  • Super! 9
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, thomson0073 napisał:

Powinieneś już szukać jakiego GT do przekładki. :D

Brembo już masz. 

Trzeba się uzbroić w trochę zielonych :mrgreen:

Ale nie wykluczam takiej opcji w przyszłości, choć mam inne pomysły :evil2:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobła. Po 15 dniach, mam niespodziankę i gotowe ato:bowdown:

Jeździ, skręca, hamuje

Póki co tylko takie foto, bo ciężko Legwana do czystości doprowadzić... 

Ale z okazji pogody, posprzątane wnętrze :wub:

 

Póki co nie wypowiem się w kwestii tego, jak się hamuje, bo dotarcie itp. Ale po czasie na pewno się pochwalę! 

20210225_002220.jpg

20210225_173312.jpg

  • Super! 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Heble dotarte, zaczynamy zabawę. 

Jednocześnie parę rzeczy zostało do zrobienia przed sezonem...

Końcówka drążka od strony kierowcy ewidentnie nie chce już ze mną jeździć - trzeba nowej. Jedno nadkole jest połamane - do zmiany. Pod tablicą padła jedna żarówka - wejdą ledy. 

Takie pierdółki - ale przychodzi czas i na nie. 

Do tego wkrótce olej, a później pomyślimy co dalej. 

Z "fajnych" rzeczy, chyba wreszcie odnowie dekielki do Raysów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Danko napisał:

połamane - do zmiany. Pod tablicą padła jedna żarówka - wejdą ledy. 

Jeśli mają świecić naprawdę ładnie to polecam Philipsy. Żarówki z funkcją załóż - zapomnij. Producent zapewnia działanie przez 12 lat. Mam je również jako pozycje i są naprawdę warte swojej ceny. LINK pierwszy z brzegu

Natomiast jeśli to mają być takie tylko aby aby i lepiej żeby tablicy nie doświetlały to nie jestem w stanie nic polecić. ;p 

  • Dzięki! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Orear napisał:

Jeśli mają świecić naprawdę ładnie to polecam Philipsy. Żarówki z funkcją załóż - zapomnij. Producent zapewnia działanie przez 12 lat. Mam je również jako pozycje i są naprawdę warte swojej ceny. LINK pierwszy z brzegu

Natomiast jeśli to mają być takie tylko aby aby i lepiej żeby tablicy nie doświetlały to nie jestem w stanie nic polecić. ;p 

Dzięki. Nauczony doświadczeniem - na pewno kupię coś porządnego. Przerabiałem już to z pozycjami z przodu - kupiłem tanie, poświeciły dwa tygodnie. Kupiłem droższe, chyba własnego Phillipsa i świecą już od dłuższego czasu - i 3x jaśniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiony przegląd i ubezpieczenie, już prawie 305k nalotu :thumbup:

Za tydzień chyba zamówię olej - chyba znów Liqui Moly 5w30 - teraz go mam jestem zadowolony. 

Do tego, poza powyższym chcę własnoręcznie wyczyścić przepustnice, kupic więc muszę też uszczelke - chcę ją na stole obejrzeć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Danko napisał:

Do tego, poza powyższym chcę własnoręcznie wyczyścić przepustnice, kupic więc muszę też uszczelke - chcę ją na stole obejrzeć :)

To podrzuć proszę info jak już kupisz tą uszczelkę, co kupiłeś, bo też się do tego szykuję na wiosnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Up z ostatnich dni. 

Końcówki drążków kierowniczych zmienione. 

Olej zmieniony. 

Żarówki tablicy prawie - jeszcze 2 śrubki, nie wiem czy uda się bez wiercenia :rolleyes:

Dziś zrobiona Geometria, foto poniżej. 

Jest lepiej niż było.. Ale skąd ten kąt z tyłu? Myślicie, że to tylko przez obniżenie? Jakieś porady, doświadczenia? 

 

Jutro natomiast jadę na przegląd LPG. Legwan po jeździe na gazie bardzo ciężko odpala. Obstawiam wtrysk, ale możliwy jest niestety reduktor. 

20210412_174955.jpg

Edytowane przez Danko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Danko napisał:

Żarówki tablicy prawie - jeszcze 2 śrubki, nie wiem czy uda się bez wiercenia :rolleyes:

Dziś zrobiona Geometria, foto poniżej. 

Te śrubki to jest komedia... Bez rzucania mięsem się nie udało. :biglol:

Zdjęcie nie weszło chyba. Przynajmniej u mnie. ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Orear napisał:

Te śrubki to jest komedia... Bez rzucania mięsem się nie udało. :biglol:

Zdjęcie nie weszło chyba. Przynajmniej u mnie. ;) 

Bo okazuje się, że jak się nie doda zdjęcia, to go nie widać :mrgreen:

Kiedyś już zmieniałem te żarówki na szybko.. I już wtedy były rozwalone śrubki, ale nie było innych pdo ręką... Musiałem je wkręcić z powrotem :facepalm:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Danko napisał:

Dziś zrobiona Geometria, foto poniżej. 

Jest lepiej niż było.. Ale skąd ten kąt z tyłu? Myślicie, że to tylko przez obniżenie? Jakieś porady, doświadczenia? 

Wg. mnie te -2 stopnie z hakiem to nie jest jakoś specjalnie dużo przy tak srogim obniżeniu. O ile masz go niżej? -30mm czy więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, DETT napisał:

Wg. mnie te -2 stopnie z hakiem to nie jest jakoś specjalnie dużo przy tak srogim obniżeniu. O ile masz go niżej? -30mm czy więcej?

Oj tam srogim od razu :mrgreen:40-50. Ciężko powiedzieć, bo na kilka razy to było. Jak mi ktoś poda seryjną wysokość, to sprawdzę i siebie dla porównania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...