szurpit2 Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Cześć, pojawił mi się błąd P0457 odczytałem go czyli chodzi o zagubiony korek do baku lub nie szczelny układ. Zdjęcie poniżej. Oczywiście miga Cruise, check i esp się świecą. Problem pojawia się w trasie. Po przejechaniu w ciągu ok 80-90 km zawsze pojawia się błąd. Przy jeździe po mieście czyli krótkie odcinki błąd się nie pojawia. Problem jest taki że po skasowaniu błędów auto przez ok 2 dni gaśnie na wolnych obrotach i inaczej reaguje na pedal gazu tak jak by resetowala się cała mapa a subareknod nowa się uczył. Nie ważne czy reset jest z poziomu aplikacji i obd czy odpiecie od aku. Podpowiedzcie proszę jak sobie poradzić z tym błędem? Znalazłem jakieś filmiki w sieci ale każdy mówi o innym rozwiązaniu a szczeze to denerwuje jak świeci się taka choinka na desce... Pacjent impreza gh 2011 rok 2.5l wolnyssak Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokio34 Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Korek od baku OEM? próbowałeś jeździć z niedokręconym korkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szurpit2 Opublikowano 29 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Korek od baku OEM? próbowałeś jeździć z niedokręconym korkiem? Korek wygląda na oryginalny, nie nie próbowałem jeździć z niedokreconym. On ma bardzo krótki gwint i prawie od razu przeskakuje jeden ząbek i koniec..Przygladne się dziś temu korkowi. Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka W Legasiu jak odkrecalem korek zawsze słyszałem jak zasysa powietrze tu w lanosie nigdy nie miałem takiego efektu. Jak mniemam tak właśnie powinno być żeby ciśnienie sie wyrownywalo... Chyba że jestem w błędzie Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 29 minut temu, szurpit2 napisał: W Legasiu jak odkrecalem korek zawsze słyszałem jak zasysa powietrze tu w lanosie nigdy nie miałem takiego efektu. Jak mniemam tak właśnie powinno być żeby ciśnienie sie wyrownywalo... Chyba że jestem w błędzie To akurat nie jest chyba reguła, bo miałem okazję tankować sporo aut i dopiero w Subaru spotkałem się z tym dźwiękiem, na początek myślałem, że coś jest nie tak. Ani w starym 20 letnim aucie tak nie miałem, nie nie mam tak w nowym w 3 letnim. Więc w Subaru to też nie musi być raczej reguła z tym efektem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szurpit2 Opublikowano 29 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Bo w Subaru w baku są mini czarne dziury i ile wlejesz tyle weźmie a przy odkrecaniu próbują zassać paliwo z całej okolicy ;-) a tak na serio dalej się zastanawiam jak rozwiązać problem błędu P0457.. Będę po pracy oglądać ten korek jeszcze dokładniej... Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 3 godziny temu, szurpit2 napisał: On ma bardzo krótki gwint i prawie od razu przeskakuje jeden ząbek i koniec.. Przygladne się dziś temu korkowi. Wydaje mi się że zawsze do pełnego dokręcenia potrzebowałem z 1,5-2 obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 4 godziny temu, koziolek napisał: Wydaje mi się że zawsze do pełnego dokręcenia potrzebowałem z 1,5-2 obroty. Tak, to się akurat zgadza. U mnie w LIV jest dwa obroty i troszkę aż zaskoczy ząbek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokio34 Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 U mnie w imprezie 2 obroty i dopiero przeskakuje co ciekawe przed regulacja zaworów wyskakiwał mi błąd złej dawki paliwa i też spadały bardzo nisko obroty. Po regulacji zaworów problem ustał może na początek wymień korek na OEM nie zaszkodzi imprezie a jak to nie pomoże to może zawory.Wysłane z mojego BV8000Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDIE Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Odymienie układu odprowadzania par paliw da odpowiedź gdzie jest nieszczelność. Błąd 457 nie koniecznie wskazuje na korek mimo opisu, przyczyna może być gdzie indziej. Ogólnie trudna sprawa do rozwiązania, niezbyt poważna, w Usa jest tony tematów o o tym bo to przypadłość tylko aut z USA,. Wedza mechaników w Polsce na ten temat nie jest zbyt duża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 8 godzin temu, EDDIE napisał: w Usa jest tony tematów o o tym bo to przypadłość tylko aut z USA chcesz powiedzieć że systemu EVAP w wersjach EU nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom-k Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Paliwo w systemie odpowietrzania zbiornika ? Ja bym patrzył w tym kierunku. Na pewno trzeba poświęcić czas na przejrzenie szczelności ukladu, test dymowy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szurpit2 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Test dymowy... Nie spotkałem się z tym. Co ciekawe, założyłem lpg (tak wiem do subaru) i problem pojawił się nie po 80 km trasy tylko wskoczył po ok 450 km trasy. Czyli jak paliwo wraca błąd jest wolniej wylapywany.... Dokształce się o co chodzi z testem dymowym i spróbuję... Dzięki za sugestie. Jak znajdę przyczynę napisze :-) Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 3 godziny temu, szurpit2 napisał: Test dymowy... Nie spotkałem się z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szurpit2 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Dzięki za film, teraz trzeba dorwać takie smoke machine ;-)Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 3 godziny temu, szurpit2 napisał: teraz trzeba dorwać takie smoke machine ;-) można samemu zrobić, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 (edytowane) Cześć! Czy udało się rozwiązać problem? U mnie też wyskakuje P0457, Outback 2006 z USA. Po skasowaniu błędu przez odpięcie akumulatora Check Engine wraca po przejechaniu kilkuset kilometrów. Poza tym nie ma żadnych niepokojących objawów, silnik cały czas pracuje normalnie. Edit: No więc wydaje mi się, że znalazłem problem, a właściwie to go "zgubiłem". Niedawo zgubiłem korek wlewu paliwa. Położyłem na dachu podczas tankowania, a potem pojechałem. Kupiłem nowy korek i znalazłem na nim informację, że przy zakręcaniu trzeba przekręcić, aż usłyszę trzy kliknięcia. Ze starym korkiem tak nie robiłem, bo nie wiedziałem, że mam tak robić. Odkąd mam nowy korek, problem nie wrócił. Albo nieszczelnie zakręcałem ten stary korek, albo był nieszczelny z innych powodów. Tak czy tak, z nowym korkiem wyjeździłem już dwa baki i problem na razie nie wraca. Edytowane 3 Marca 2021 przez sartek Problem rozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się