Tommi1 Opublikowano 11 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 1 minutę temu, MaciekK napisał: Na te zaciski wchodzi więcej felg niż na "złote Brembo". Są po prostu węższe. Zacisk jest bardzo dobry, ale dostępność sportowych klocków skromna. Z czasem będzie więcej, bo ten monoblock zasługuje na dobre mocne klocki I tu Maćku masz racje z tą dostępnością ale juz na jueseju jest dość duży wybór Hawkow i stoptechow. BDW. to ten sam zacisk co jest/byl w L IS-F... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek433 Opublikowano 12 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 20 godzin temu, Tommi1 napisał: Fajnie się prezentuje na tych felgach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 12 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 W dniu 8.02.2021 o 18:29, Tommi1 napisał: Mały updajcik... Autko wystrojone, i gotowe do odbioru Coś tam "wypluł" z siebie... Dobrze rozumiem, że są 3 mapy? 345/470 - I, 359/519 - S, 363/532 S# ? Lubię taką charakterystykę, moc rośnie i nie spada w ogóle, aż do odcinki, czyli im wyżej kręcisz, tym szybciej jedziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 12 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 2 godziny temu, MaciekK napisał: Dobrze rozumiem, że są 3 mapy? 345/470 - I, 359/519 - S, 363/532 S# ? Lubię taką charakterystykę, moc rośnie i nie spada w ogóle, aż do odcinki, czyli im wyżej kręcisz, tym szybciej jedziesz Dokładnie, każdy tryb ma swoje ustawienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Zawsze mnie to intrygowało, po co się robi kilka map do silnika ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 14 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 6 minut temu, Panbenonium napisał: Zawsze mnie to intrygowało, po co się robi kilka map do silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 1 godzinę temu, Panbenonium napisał: Zawsze mnie to intrygowało, po co się robi kilka map do silnika ? żebyś mógł żone po bułki wysłać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 14 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 2 minuty temu, FilipeK napisał: żebyś mógł żone po bułki wysłać to teraz ja się zapytam, ... a po co w tramwaju kilka map? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Teraz, Tommi1 napisał: to teraz ja się zapytam, ... a po co w tramwaju kilka map? żeby sie emerytki nie kułały po pace jak z zajezdni na LC ruszy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 2 godziny temu, Tommi1 napisał: Pytam, bo nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 14 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 (edytowane) 3 minuty temu, Panbenonium napisał: Pytam, bo nie wiem. np. żeby ustawić inne wartości mocy/momentu i ich przebiegi dla np. różnych nawierzchni drogi a także różnych warunków atmosferycznych. Ślisko, mała przyczepność, mniejszy moment mniejsza moc. Sucho, duża przyczepność, większy moment większą moc. Edytowane 14 Lutego 2021 przez Tommi1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Czyli w sumie dla cywilnego auta bajer kompletnie bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 12 minut temu, Panbenonium napisał: Czyli w sumie dla cywilnego auta bajer kompletnie bez sensu. Ale Ty zdajesz sobie sprawę, że trzy mapy są wgrywane przez fabrykę do STI po 2008 roku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 14 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 12 minut temu, Panbenonium napisał: Czyli w sumie dla cywilnego auta bajer kompletnie bez sensu. Akurat mam inne podejście do tego i nawet w dupowozie takie rozwiązanie jest zainstalowane seryjnie i widzę w tym sens aczkolwiek w mocnych autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 5 minut temu, rosaskc napisał: Ale Ty zdajesz sobie sprawę, że trzy mapy są wgrywane przez fabrykę do STI po 2008 roku? Jak seryjnie, to nie ma o czym dyskutować. Ale jak nieseryjnie, to powiedz jaki to ma sens w cywilnym aucie, skoro Twoja prawa noga kontroluje moc i moment, a pomagają jej w tym informacje zaczerpnięte oczyma z obrotomierza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Teraz, Panbenonium napisał: Jak seryjnie, to nie ma o czym dyskutować. Ale jak nieseryjnie, to powiedz jaki to ma sens w cywilnym aucie, skoro Twoja prawa noga kontroluje moc i moment, a pomagają jej w tym informacje zaczerpnięte oczyma z obrotomierza ? Ma sens, kiedy masz nawierzchnię o zmniejszonej przyczepności, jak Tomek wcześniej pisał. Dla przykładu, jedziesz na tor, a na torze śnieg. Na najmocniejszej mapie S# zrywa przyczepność przy gazie wciśniętym na 20%, a na pośredniej mapie S przyczepność się kończy przy pedale gazu na 50%. Sam będziesz wolał jechać na słabszej mapie, bo będziesz w stanie bardziej precyzyjnie operować gazem mając do dyspozycji połowę skoku pedału zamiast 1/5 skoku. Tak czy nie? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Ale moje zaprzeczenie sensu takiego rozwiązania dotyczy auta cywilnego, a nie używanego na torze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 12 minut temu, Panbenonium napisał: Ale moje zaprzeczenie sensu takiego rozwiązania dotyczy auta cywilnego, a nie używanego na torze. Wygrałeś. To bez sensu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 18 minut temu, Panbenonium napisał: Ale moje zaprzeczenie sensu takiego rozwiązania dotyczy auta cywilnego, a nie używanego na torze. ja tam np w korkach wolałem jezdzić na I, niż na #s, ktore bylo bardziej czułe na pedał gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 12 minut temu, FilipeK napisał: ja tam np w korkach wolałem jezdzić na I, niż na #s, ktore bylo bardziej czułe na pedał gazu Ja tez. Ale kolega wygrał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Panowie, tu nie ma 3 map sterowanych pokrętłem. Tu mapa jest jedna, a są trzy tryby pracy przepustnicy, które się tu ustawia, o to chodzi w tym wszystkim w systemie SI Drive Stąd są różna moc i moment bo inaczej pracuje przepustnica, ma różną reakcje na pedał i różne jest jej maksymalne otwarcie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 (edytowane) 11 godzin temu, rosaskc napisał: Ale Ty zdajesz sobie sprawę, że trzy mapy są wgrywane przez fabrykę do STI po 2008 roku? Seryjnie to nie są różne mapy, tylko różna reakcja na gaz - różna praca pedału gazu. Moc i moment zostaje taki sam, wydaje mi się, że seria na S i S# wypluje to samo. U mnie na przykład (po strojeniu Poznań/Siekierki) S i S# mają dokładnie taką samą reakcję, S# został jakbym chciał dodać jakieś fanaberie jak LC albo różne mapy dla każdego biegu. Edytowane 15 Lutego 2021 przez MDsuperstar Doprecyzowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 O, Oktan już napisał 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 13 godzin temu, Oktan napisał: Panowie, tu nie ma 3 map sterowanych pokrętłem. Tu mapa jest jedna, a są trzy tryby pracy przepustnicy, które się tu ustawia, o to chodzi w tym wszystkim w systemie SI Drive Stąd są różna moc i moment bo inaczej pracuje przepustnica, ma różną reakcje na pedał i różne jest jej maksymalne otwarcie. Dodatkowo, jesli sie nie mylę, to na trybie I w serii jest ograniczony boost o 0,2 Bar mniej względem S i S#. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Różnice między seryjnym S a seryjnym S# rozumiem, natomiast jeszcze osobiście nie znalazłem zastosowania dla trybu '"I" 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się