Jump to content
turdziGT

Rajdowe dyskusje - sezon 2019

Recommended Posts

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nie wygrywa to ma straszny ból dupy. Chyba po żadnym innym kierowcy w stawce, aż tak tego nie widać jak po nim.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajny rajdowy weekend, tak w Polsce jak i w WRC. 

 

100x więcej emocji niż w F1. 

 

 

13 godzin temu, Kukson napisał:

 

 

Siedziałem na live timie i jak zobaczyłem dwa pierwsze splity chciałem dzwonić do Marka żeby chłopaków objechał słownie ale...  przed 3 splitem nie było już po co dzwonić. 

 

Dobrze że cali a dach na miękko. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, turdziGT napisał:

 

Aj Ogier, Ogier. Ma talent nie z tej ziemi, ale publicznie rozsiewac niepotwierdzone plotki to jest po prostu nieprofesjonalne. Wcale nie chce bronic Hyundaia, bo zagranie taktyczne nie tylko dajace wlasnemu kierowcy przewage, ale rownoczesnie dajace innemu zawodnikowi duza strate (tu: kurz dla Meeke, gdyby Sordo na OS przepuscil Neuville), to jest swinstwo. Ale to by mozna krytykowac, gdyby sie faktycznie stalo, a nie na zasadzie "slyszalem, ze podobno taki byl plan". :rolleyes:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie umie przegrywać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Than_Junior napisał:

 

Aj Ogier, Ogier. Ma talent nie z tej ziemi, ale publicznie rozsiewac niepotwierdzone plotki to jest po prostu nieprofesjonalne. Wcale nie chce bronic Hyundaia, bo zagranie taktyczne nie tylko dajace wlasnemu kierowcy przewage, ale rownoczesnie dajace innemu zawodnikowi duza strate (tu: kurz dla Meeke, gdyby Sordo na OS przepuscil Neuville), to jest swinstwo. Ale to by mozna krytykowac, gdyby sie faktycznie stalo, a nie na zasadzie "slyszalem, ze podobno taki byl plan". :rolleyes:

 

 

He he Adamo to wloch a jak wiemy wlosi w motorsporcie Maja tendencje do wykorzystywania szarej strefy do maksimum , robila to Lancia , roilo Alfa Romeo w BTCC wiec czemu by niby zaprzestac tej tradycji. Nie zmiania to faktu ze nie zrobili nic wbrew regulaminom a takie niepotwierdzone niczym spekulacje z ust Ogiera sa tak jak napisales malo profesjonalne. Trzeba tez pamietac ze i Sordo i Loeb mieli awarie w pierwszysm dniu co autaomatycznie przekteslio szanse na dobry wynik wiec nie ma sie co dzisiw ze zespol chcail wykorzystac te samochody w jakis sposob zeby chodz sporbaowac zniwelowac i tak zmanowany weekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mamy połowę sezonu i 3 zawodników praktycznie z taką samą zdobyczą punktową:

image.png.5170ad7459bf26cbeefdccb90877ca27.png

będzie się działo w 2 połowie sezonu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, tamer9 napisał:

mamy połowę sezonu i 3 zawodników praktycznie z taką samą zdobyczą punktową:

 

Trzymam kciuki za Tanaka, wielka przemiana na ten sezon, oby mu "głowy" i nerwów starczyło bo o parę się nie martwię. 

 

Loeb trochę poniżej tego na co liczyłem. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, chojny napisał:

Loeb trochę poniżej tego na co liczyłem. 

 

Nie ma sie co ludzic - "wielkie powroty" rzadko koncza sie sukcesem (czy ktos zna jakies przyklady dowodzace, ze moze byc inaczej?).

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Than_Junior napisał:

czy ktos zna jakies przyklady dowodzace, ze moze byc inaczej?

 

His Airness

 

 

130828123801-michael-jordan-iso-1998-all-star-game.video-player.jpg

 

 

 

Wrócił w 1995. 

 

 

Six-time NBA champion – 1991, 1992, 1993, 1996, 1997, 1998
Six-time NBA Finals MVP – 1991, 1992, 1993, 1996, 1997, 1998
Five-time NBA MVP – 1988, 1991, 1992, 1996, 1998
10-time NBA scoring leader – 1987–1993, 1996–1998[
14-time NBA All-Star – 1985–1993, 1996–1998, 2002, 2003
Three-time NBA All-Star Game MVP – 1988, 1996, 1998
11-time All-NBA Team:
First team – 1987–1993, 1996–1998

 

  • Like 2
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

4 godziny temu, chojny napisał:

Loeb trochę poniżej tego na co liczyłem. 

 

Czy ja wiem wszystkie rajdy za wyjatkiem Monte jechał pierwszy raz od 2013 podczas gdy czołówka wręcz nie wysiada z auta przez ten czas.Biorac to pod uwage jak i fakt nowego auta to uwazam ze wszystko lepiej co jedzie do tej pory było by prawie niemożliwe zwłaszcza na szutrach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, chojny napisał:

His Airness

 

Przesadziłeś ;) ,na niego to Loeb z ogierem razem wzięci są za wąscy. MJ to tzw GOAT  :)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, beben napisał:

 

Przesadziłeś ;) ,na niego to Loeb z ogierem razem wzięci są za wąscy. MJ to tzw GOAT  :)

 

 

W sumie masz racje, pytanie dotyczyło istot ludzkich. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 3.06.2019 o 14:29, Than_Junior napisał:

Nie ma sie co ludzic - "wielkie powroty" rzadko koncza sie sukcesem (czy ktos zna jakies przyklady dowodzace, ze moze byc inaczej?).

f89943a7dd81848da6e843c67b0bd3fd.jpg

 

Założył fundację crowdfundingową, działającą na niemal całym świecie. Zanim odszedł miał 12 przedstawicieli handlowych i dwójkę ziemskich akcjonariuszy ;)

EDIT: Mam nadzieję, że ten post nie urazi niczyich uczuć religijnych.

Edited by Elvisiak
  • Haha 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompilacja dzwonów naszego rajdowego podwórka.... amatorki żeby było jasne. 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to jakaś różnica w tym jak dzwonią amatorzy a jak profesjonaliści ? 

Dla mnie to ci amatorzy dzwonią jak profesjonaliści :biglol:

Edited by turdziGT
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grube te dzwonki... bolało od samego patrzenia


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Gazik napisał:

Grube te dzwonki... bolało od samego patrzenia
 

 

 

Za czasów KJSów wokół pachołków można było zgiąć felgę, co najwyżej rozwalić koło, teraz na zamkniętych odcinkach dróg się dzwoni naprawdę niebezpiecznie. 

 

Jest obecnie kilka imprez, które idą skróconych ale znanych odcinkach z RSMP a te są wielu miejscach naprawdę szybkie i zdradliwe. Nie jest to oczywiście 20-30km jazdy a o wiele krócej, co z jednej strony niweluje problem koncentracji w długim czasie ale też początek jest zazwyczaj na niedogrzanej oponie a potem nie ma kilometrów gdzie nadrabiać więc chłopaki cisną ile się da i gdzie się da. 

 

W tym roku na Świdnickim-Krause lecieliśmy wąską ścieżką w górach, pomiędzy drzewami na 5 biegu na "odcince" czyli około 180km/h.

 

Dokładnie na prostej przed tymi dwoma 5-tkami na dojeździe przed zakrętem, na którym bardzo grubo wydzwonił Gabryś. Uczucie naprawdę dziwne kiedy droga robi się bardzo wąska a ściana zielonego staje się jednolita.  

 

 

 

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A i sprzęt jest sporo szybszy niż kiedyś dlatego takie zawody jak Rajd Żubrów lub podobne gdzie dopuszczone są cywilne samochody uważam za nie do końca bezpieczne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kajto wysiada z VW … Zmiana auta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, Bobej napisał:

Kajto wysiada z VW … Zmiana auta. 

 

 

Powrót do Forda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...