kilerzpruszkowa Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Logo Ssangyonga. Cóż, ten nie ma urody w genach. Zawsze to lepsze jak skodzina...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacenty_ Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 O zaletach i wadach obu marek nie ma co dyskutować. Samochód kupuje się pod siebie, więc najlepiej sprawdzić samemu i zdecydować co bardziej odpowiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 O zaletach i wadach obu marek nie ma co dyskutować. Samochód kupuje się pod siebie, więc najlepiej sprawdzić samemu i zdecydować co bardziej odpowiada. ...i nie kierować się uprzedzeniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 O zaletach i wadach obu marek nie ma co dyskutować. Samochód kupuje się pod siebie, więc najlepiej sprawdzić samemu i zdecydować co bardziej odpowiada. ...i nie kierować się uprzedzeniami A jak sąsiedzi przestaną się kłaniać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 O zaletach i wadach obu marek nie ma co dyskutować. Samochód kupuje się pod siebie, więc najlepiej sprawdzić samemu i zdecydować co bardziej odpowiada. ...i nie kierować się uprzedzeniami A jak sąsiedzi przestaną się kłaniać ? To ja poproszę dwie!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 O zaletach i wadach obu marek nie ma co dyskutować. Samochód kupuje się pod siebie, więc najlepiej sprawdzić samemu i zdecydować co bardziej odpowiada. ...i nie kierować się uprzedzeniami A jak sąsiedzi przestaną się kłaniać ? To ja poproszę dwie!!!!!!!! Jak tak się psują, to bezpieczniej trzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 O zaletach i wadach obu marek nie ma co dyskutować. Samochód kupuje się pod siebie, więc najlepiej sprawdzić samemu i zdecydować co bardziej odpowiada. ...i nie kierować się uprzedzeniami A jak sąsiedzi przestaną się kłaniać ? To ja poproszę dwie!!!!!!!! Jak tak się psują, to bezpieczniej trzy. Podobno sie nie psują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riplej Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 O zaletach i wadach obu marek nie ma co dyskutować. Samochód kupuje się pod siebie, więc najlepiej sprawdzić samemu i zdecydować co bardziej odpowiada. Bynajmniej migasz się @@Jacenty_, od zajęcia jednoznacznego stanowiska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Zachęcony tym wątkiem po rozbiciu swojego Forestera XT na auto zastępcze wybrałem Octavię 1.4T kombi, całkiem fajne autko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrads Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Jeździłem Octavia 2 chyba 2.0tdi (80tys przebiegu, auto serwisowane w ASO cały czas, każda najmniejsza pierdoła), samochód porażka, zupełnie się nie prowadzi. Teraz czasem jeżdżę Octavią 3 1.4tsi (nowa z salonu) trochę lepiej, ale pod względem właściwości jezdnych subaru to to nie jest. Zdecydowanie lepiej jeździło mi się laguną II niż octavią (zwłaszcza 2). Piszę tylko o właściwościach jezdnych, gadżety w środku mi nie są potrzebne, oprócz radia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Jeździłem Octavia 2 chyba 2.0tdi (80tys przebiegu, auto serwisowane w ASO cały czas, każda najmniejsza pierdoła), samochód porażka, zupełnie się nie prowadzi. Teraz czasem jeżdżę Octavią 3 1.4tsi (nowa z salonu) trochę lepiej, ale pod względem właściwości jezdnych subaru to to nie jest. Zdecydowanie lepiej jeździło mi się laguną II niż octavią (zwłaszcza 2). Piszę tylko o właściwościach jezdnych, gadżety w środku mi nie są potrzebne, oprócz radia Wreszcie jakiś głos pasujący do TF. Od dłuższego czasu zachodzę w głowę, jak to się stało, że niektórzy użytkownicy Subaru raptem przestali czuć, czy samochód prowadzą czy tylko się nim wiozą Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 mitologizujecie Subaru i jego "właściwości jezdne" oczywiście pewne cechy budowy auta Subaru mocno sprzyjają ale biorąc pod uwagę "zwykłe" auta to np. XV na fabrycznych Geolandarach prowadzi się ogólnie dużo gorzej jak Skoda Yeti na bardzo dobrych fabrycznych Dunlopach tzn. na asfalcie przeważnie XV jest gorszy natomiast jego wyraźna przewaga pojawia się tym bardziej im droga jest gorsza w przeciwieństwie do wspomnianej Yeti gdzie było wręcz na odwrót natomiast gdy droga asfaltowa staje się mokra XV w fabrycznej specyfikacji nie ma czego szukać przy Yeti 4x4 w fabrycznej specyfikacji, to jest przepaść wynikająca głównie z jakości zastosowanych fabrycznie opon niestety na niekorzyść Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 to np. XV na fabrycznych Geolandarach prowadzi się ogólnie dużo gorzej jak Skoda Yeti na bardzo dobrych fabrycznych Dunlopach A Yeti na MT-kach będzie się prowadziło jeszcze gorzej ... Widzisz bezsensowność tego porównania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 (edytowane) Ketivv,te opony są z dwóch różnych końców galaktyki. W Yeti są sportowe opony o niskim profilu i bardzo twardym boku. Te w XV mają uniwersalny bieżnik, "papierowe" ścianki boczne i wyższy profil. Fakt, są słabe na asfalt. Jednak zmiana opon w subaru na normalne drogowe powoduje, że możliwości samochodu na asfalcie znacząco się poprawiają. Yeti prowadzi się super pod warunkiem że jedziesz po drodze jak stół. Wystarczą małe nierówności i zabawa się kończy. Im bardziej nierówno, tym XV będzie bardziej z przodu. I nie pomoże zmiana opon w Yeti na bardziej cywilne, bo w pakiecie masz jeszcze zabetonowany zawias. Edytowane 17 Czerwca 2015 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 to np. XV na fabrycznych Geolandarach prowadzi się ogólnie dużo gorzej jak Skoda Yeti na bardzo dobrych fabrycznych Dunlopach A Yeti na MT-kach będzie się prowadziło jeszcze gorzej ... Widzisz bezsensowność tego porównania? nie widzę w tym żadnej "bezsensowaności' tylko porównanie dwóch fabrycznie wyposażonych aut takie jakie dostaje klient wyjeżdżając z salonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 (edytowane) nie widzę w tym żadnej "bezsensowaności' tylko porównanie dwóch fabrycznie wyposażonych aut takie jakie dostaje klient wyjeżdżając z salonu To porównaj je jeszcze na szutrze i piaszczystej drodze, żeby było sprawiedliwie. Czyli tam, gdzie producent przewidział ich eksploatację w określony sposób wyposażając Edytowane 17 Czerwca 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 (edytowane) Jednak zmiana opon w subaru na normalne drogowe powoduje, że możliwości samochodu na asfalcie znacząco się poprawiają no to rozmawiamy o fabrycznych specyfikacjach czy modyfikacjach ? bo jeśli o modyfikacjach a takową jest np. wymiana opon to za kwotę opon w XV można zmienić amortyzatory w Yeti (ja tak zrobiłem) i znowu wracamy do punktu wyjścia tak więc mam propozycje abyśmy trzymali się fabrycznych specyfikacji To porównaj je jeszcze na szutrze i piaszczystej drodze, żeby było sprawiedliwie. Czyli tam, gdzie producent przewidział ich eksploatację w określony sposób wyposażając tylko dlatego trzymam Geolanadary na kołach, że często (praktycznie każdego dnia) używam XV na takich drogach i w tych warunkach są one wystarczające zwykła wielosezonowa opona bez fajerwerków Edytowane 17 Czerwca 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 że często używam XV na takich drogach I Yeti tam jest porównywalne ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 że często używam XV na takich drogach I Yeti tam jest porównywalne ... ? oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 że często używam XV na takich drogach I Yeti tam jest porównywalne ... ? oczywiście To nie mam więcej pytań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 że często używam XV na takich drogach I Yeti tam jest porównywalne ... ? oczywiście To nie mam więcej pytań "uczulony' na Skodę jesteś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 (edytowane) "uczulony' na Skodę jesteś Nie jestem. Jeżdżę tym od lat, znam te samochody "na wylot" i wiem, co potrafią. Uważam je za doskonałe dupowozy dla rozsądnych ludzi. Ale jeśli ktoś nie czuje różnicy w prowadzeniu, a przede wszystkim wyważeniu i pracy napędów pomiędzy Skodą a Subaru, nie ma po prostu dość umiejętności, aby móc te samochody porównywać. Dlatego w tej kwestii nie mam do Ciebie więcej pytań. Edytowane 17 Czerwca 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 ja za to mam porównanie XV SBD vs. Yeti 4x4 DSG TDI obydwa auta znam obecnie dość dobrze. obydwa używałem w tych samym miejscach, warunkach itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Kiedyś (w tym wątku) popełniłem takie porównanie OBK SBD (2008) do Superba 2,0 TDI 4x4 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/37960-skoda-lepsza-od-subaru/?p=1742089 może zrozumiesz, gdzie leżą różnice i że do Skody uprzedzony w żaden sposób nie jestem. Pozostaje jeszcze kwestia co dla kogo jest istotne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Kiedyś (w tym wątku) popełniłem takie porównanie OBK SBD (2008) do Superba 2,0 TDI 4x4 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/37960-skoda-lepsza-od-subaru/?p=1742089 może zrozumiesz, gdzie leżą różnice i że do Skody uprzedzony w żaden sposób nie jestem. Pozostaje jeszcze kwestia co dla kogo jest istotne. nie rozumiem tym bardziej skąd twoje zdziwienie jak stwierdziłem, że Subaru XV i Skodę Yeti można porównywać, sam także zrobiłeś porównanie znanych sobie aut jednego i drugiego producenta ja natomiast mam doświadczenie z Subaru XV i Skodą Yeti 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się