Bartek1986 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Żeby pomiar był wiarygodny, powinien przy najmniej być wykonany na tej samej hamowni. No już bez przesady Wiadomo, że między Mahą, a Dynometem może być te nie wiem 5-10km różnicy, ale tu raczej nie o to chodzi Nie wiadomo czy to prawda, ale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FastAndFurious Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Zeby zrozumiec wyjatkowa bezczelnosc VAG ... Green Car of the Year http://www.autonews.com/article/20150918/OEM/150919800/vw-accused-of-using-defeat-device-software-in-482000-diesels-to-skirt- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Proponuję aby FHI przejęło teraz Środę za pasztet. Wtedy wszyscy będziemy mogli sobie kupić upragnione auto z kurą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Jutro oficjalne oświadczenie VW mówiące o procedurach jakim będą poddane diesle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FastAndFurious Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) VAG moze oswiadczac co chce zrobic. Ale beda zmuszeni zrobic znacznie wiecej. Glownie placic. Edytowane 6 Października 2015 przez FastAndFurious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 VAG moze oswiadczac co chce zrobic. Ale beda zmuszeni zrobic znacznie wiecej. Glownie placic. Jak dotąd nie uchylają się od tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FastAndFurious Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Mieli nadzieje sie uchylic planujac wydac zaledwie 7.6 mld euro. Moze sie skonczyc suma 10krotnie wyzsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Zaraz się na mnie rzucicie, ale bardzo chcialbym, by cale to zamieszanie przyspieszylo koniec silnika konstrukcji Rudolfa Diesela w osobowkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Zaraz się na mnie rzucicie, ale bardzo chcialbym, by cale to zamieszanie przyspieszylo koniec silnika konstrukcji Rudolfa Diesela w osobowkach. Ono go rozwinie i uszlachetni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Zaraz się na mnie rzucicie, ale bardzo chcialbym, by cale to zamieszanie przyspieszylo koniec silnika konstrukcji Rudolfa Diesela w osobowkach. Ono go rozwinie i uszlachetni Ooo niee!!! No dobra - 3.0 V6/R6 diesel produkcji BMW czy Audi jeszcze mogę zaakceptować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Zaraz się na mnie rzucicie, ale bardzo chcialbym, by cale to zamieszanie przyspieszylo koniec silnika konstrukcji Rudolfa Diesela w osobowkach. Ono go rozwinie i uszlachetni Ooo niee!!! No dobra - 3.0 V6/R6 diesel produkcji BMW czy Audi jeszcze mogę zaakceptować A i Subaru pewnie nie powiedziało ostatniego słowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Trzylitrowy diesel bokser? Tak ze 240-280 KM 500 Nm w OBK? No niech juz będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Trzylitrowy diesel bokser? Tak ze 240-280 KM 500 Nm w OBK? No niech juz będzie W Sti.2,5T oraz 2,0DIT nie miałyby żadnych szans Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 No to trzeba się chyba przeprosić z jakąś małą benzyną i w przyszłości pogodzić się z faktem, że diesla więcej nie będzie w ofercie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Żeby pomiar był wiarygodny, powinien przy najmniej być wykonany na tej samej hamowni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FastAndFurious Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Od stycznia VAG zaczyna usuwanie ,,wadliwego'' oprogramowania. To jakas desperacka gra na czas, bo po modyfikacji samochod bedzie nadal nie spelnial norm. Zmiana bedzie polegac na tym, ze pzrekraczanie norm bedzie wykrywalne w testach i do tego pogorsza sie osiagi. Moim zdaniem nie wiedza co zrobic i nie maja rozwiazania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Od stycznia VAG zaczyna usuwanie ,,wadliwego'' oprogramowania. To jakas desperacka gra na czas, bo po modyfikacji samochod bedzie nadal nie spelnial norm gdzieś to wklejałem na forum, z pomiarów 15 diesli dostępnych na rynku EU tylko jeden "utrzymał się w limicie" wszystkie inne miały wielokrotnie przekroczoną normę NOx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FastAndFurious Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) Nikt poza VAG nie popelnil przestepstwa instalowaniem falszujacego wyniki oprogramowania. Taka roznica. Tylko VAG oszukiwal. http://www.nytimes.com/2015/10/07/business/international/vw-diesel-emissions-job-cuts.html?_r=0 Edytowane 7 Października 2015 przez FastAndFurious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grin Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 (edytowane) Haters gonna hate, ain'ters gonna ain't! Edytowane 8 Października 2015 przez grin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Ty, Proroku, a skąd wiesz, ze tylko VAG oszukiwał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FastAndFurious Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 U nikogo innego nie wykryto pzrestepczego oprogramowania niewierny Tomaszu. Tuba reklamowa VAG, czyli ADAC zrobila wszystko co mogla. I mogli niewiele, a na pewno probowali z calych sil znalezc cos u innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 (edytowane) I mogli niewiele, a na pewno probowali z calych sil znalezc cos u innych http://www.greencarcongress.com/2014/10/20141012-icct.html http://theicct.org/news/press-release-new-icct-study-shows-real-world-exhaust-emissions-modern-diesel-cars-seven-times Edytowane 8 Października 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 U nikogo innego nie wykryto pzrestepczego oprogramowania A każdego innego sprawdzono? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FastAndFurious Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 (edytowane) Jesli nie to nie masz zadnych podstaw do twierdzenia, ze poza VAG ktos inny prowadzil dzialalnosc pzrestepcza. Gdyby nawet tak bylo ( gdybanie na calego-ale rozwazmy teoretycznie) nie zmienia to w zadnym stopniu sytuacji z VAG. Edytowane 8 Października 2015 przez FastAndFurious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się