Skocz do zawartości

Subaru Legacy III Lampy lift przekładka


Edlin

Rekomendowane odpowiedzi

O ile lampy uda Ci się zamontować to niestety linie pomiędzy maską i lampą i lampą i zderzakiem nie zostaną zachowane. Lampy z polifta są ciut mniejsze. 

Jak chcesz ogarnąć inny grill to rzuć sobie okiem na ten z mojego Subaru. 

Edytowane przez thomson0073
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
  • 3 miesiące temu...
W dniu 6.04.2021 o 21:58, Qubu666-Baja napisał:

Przerabiając na "lift" trzeba zmienić: maskę, lampy, grill.   Rozumiem, że oba błotniki  są takie same i przy konwersji zostają te z przed lifta?

 

Poliftowe lampy mają inny profil więc błotniki też do zmiany.

 

image.png.18f1bf7978de58eadc23776a9e4dac92.png  image.png.dc84dbb0ea9bdb9617d3a9a2b74e8695.png

 

image.png.b37628444d5858b66da7bd881f6ffb6c.png  image.png.774da92b29deba973fcfa3b03e448710.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.04.2021 o 21:58, Qubu666-Baja napisał:

Przerabiając na "lift" trzeba zmienić: maskę, lampy, grill.   Rozumiem, że oba błotniki  są takie same i przy konwersji zostają te z przed lifta?

Do zmiany na pewno lampy, błotniki, zderzak.
Grill zależy jaki masz, jeśli to H6/Spec B to można dopasować.
Maska jest taka sama

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak chodzi o 3 gen. Wszystko już w sumie jest jasne. Zostało mi wyjaśnić sprawę błotników. Ps. Ogólnie to fajnie, by było się dowiedzieć o tych błotnikach, od kogoś, kto kombinował z akcja "lift do samodzielnego montażu". Jednak spokojnie... być może sam niedługo napiszę odp, na swoje pytanie,bo lampy już mam i najwyżej będzie wstępna robota z przypasowaniem lamp liftowych, do błotników. Ps maskę odpowiednią-liftową nam namierzoną i nie wiem, czy trzeba dokupić do kompletu błotniki , stąd pytanie.

Ps jakość zdjęcia niezbyt ciekawa, ale liczy się to , że nawet w "pixelozie" jest  moc, z której trzeba będzie zaczerpnąć garścią ;) (góra do zmiany, zderzak będzie taki, jak mam teraz)

 

20180811_014541.jpg

Edytowane przez Qubu666-Baja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Qubu666-Baja napisał:

tak chodzi o 3 gen. Wszystko już w sumie jest jasne. Zostało mi wyjaśnić sprawę błotników. Ps. Ogólnie to fajnie, by było się dowiedzieć o tych błotnikach, od kogoś, kto kombinował z akcja "lift do samodzielnego montażu". Jednak spokojnie... być może sam niedługo napiszę odp, na swoje pytanie,bo lampy już mam i najwyżej będzie wstępna robota będzie z przypasowaniem lamp liftowych, do błotników. Ps maskę odpowiednią-liftową nam namierzoną i nie wiem, czy trzeba dokupić do kompletu błotniki , stąd pytanie.

Ps jakość zdjęcia niezbyt ciekawa, ale liczy się to , że nawet w "pixelozie" jest  moc, z której trzeba będzie zaczerpnąć garścią ;) (góra do zmiany, zderzak będzie taki, jak mam teraz)

 

20180811_014541.jpg

Ja też mam rozkmine co do błotnika. Mam do wymiany lewy przedni i wg katalogu jest taki sam przez całą generacje.

Tylko dziwne ze zamienniki nie mają otworów na kierunek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mają ,pewnie dlatego, żeby ułatwić ludziom przy okazji "tuning" , kupujesz, malujesz , zakładasz, bez spawania, szpachlowania otworu na "kierunek". Jeden zamiennik ,na rynek amerykański i europejski. Ja nie mam tego problemu ,bo mam "amerykana", więc taki błotnik byłby 1:1 . PS. Suzuki Swift MKIII (miał migacz na błotniku) vs Geo Metro(to wersja Swifta USDM ),albo Pontiac Firefly (na Kanadę), te nie miały "migacza" na błotniku. z innymi modelami produkowanymi na EU i USDM też pewnie tak jest (nie wchodziłem głębiej,  które modele tak mają. Ja Geo Metro miałem, stąd wiem) )

Edytowane przez Qubu666-Baja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
38 minut temu, Qubu666-Baja napisał:

Pytanie, pod pytaniem, bo już czasu trochę minęło, a kolejna rzecz "wyskoczyła".

Czy maska od "lifta" jest alu? może ktoś to potwierdzić?

Ps. Z jednej strony fajnie,bo lżej, ale z drugiej...

Jest aluminiowa w poliftach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odp. Ile "+" "-", taka z wersji "liftowej" może ważyć? stalowa, to kloc, ale alu dam radę sam "przetarmosić" kilka ładnych metrów? :P

Mam chrapkę na kupno, ale trochę mi animusz opadł, bo "lalkę" będzie trzeba kupić, żeby klepania po aluminium nie było.

Pytanie w sumie do tematu, do wszystkich:

malowaliście kiedyś elementy aluminowe, tak ,że lakier po latach się pięknie trzyma/nie pęka ?  jak z kamieniami?( tu chodzi o to ,czy lepiej lakier się trzyma na stali,czy aluminium. Po terenie w ogóle nie jeżdźę)

Ps. Nie poddam się i zrobię "lift" swojej furze, ale... na luzie, bo te malowanie aluminium mnie przyblokowało (nie chcę mieć "jaj" zaraz po malowaniu)

Jaki jest orientacyjny koszt pomalowania maski "alu" (zakładamy, że będzie "lalka", bez wgniotek. Region Polski obojętny, bo średnią się wyciągnie ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...