kamul Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 (edytowane) Hej, interesuje mnie "wymienność" części między wersjami (w moim przypadku L IV): - czy zawias od 2.0NA można zamienić P&P np.na ten ze SpecB, GT itp. Edytowane 29 Maja 2018 przez kamul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Tak, można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 29 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 19 godzin temu, Adrian713 napisał: Tak, można Dzięki. A ktoś się orientuje ile kosztuje regeneracja kompletu (załóżmy, że jakaś pełna). Pisałęm do Zerkpolu ale jak na razie nie doczekałem się odpowiedzi. Zastanawiam się czy przyszłościowo lepiej zakupić używki i regenerować czy zainwestować w nowe B6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 (edytowane) Oryginalne specowe Bilsteiny na tył są nierozbieralne (nie tak jak normalnie w przypadku B6), więc kup nowe (rozbieralne). Przód oryginalny jest rozbieralny/regenerowalny, ale Zerkopol podobno ma jakieś trudności ze zdobyciem panewek, więc zużycia w tym miejscu nie usunie. Edytowane 29 Maja 2018 przez house_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 29 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 Godzinę temu, house_1 napisał: Oryginalne specowe Bilsteiny na tył są nierozbieralne (nie tak jak normalnie w przypadku B6), więc kup nowe (rozbieralne). Przód oryginalny jest rozbieralny/regenerowalny, ale Zerkopol podobno ma jakieś trudności ze zdobyciem panewek, więc zużycia w tym miejscu nie usunie. Dzięki. A tak sobie myśle ze te ze spec to obniżają auto. Więc jakbym zaryzykował sam przód z regeneracją i na tył nowe b6 to pewnie bym miał obniżony przód? Czy może wysokość jest ta sama? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 Amortyzator jest parą ze sprężyną. Jak weźmiesz Bilsteina prz + sprężynę od zwykłej H6 to podniesiesz wóz ok.1,5-2cm Z tyłu nie mierzyłem. Ale chyba jest zamiennie. Natomiast charakterystyka samej sprężyny (ilość zwojów, grubość drutu) w każdej wersji zawieszenia jest inna. Zamienność B6 aftermarketowych i oryginalnych bilów specowych jest 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 29 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 3 godziny temu, house_1 napisał: Amortyzator jest parą ze sprężyną. Jak weźmiesz Bilsteina prz + sprężynę od zwykłej H6 to podniesiesz wóz ok.1,5-2cm Z tyłu nie mierzyłem. Ale chyba jest zamiennie. Natomiast charakterystyka samej sprężyny (ilość zwojów, grubość drutu) w każdej wersji zawieszenia jest inna. Zamienność B6 aftermarketowych i oryginalnych bilów specowych jest 100%. To teraz tak się zastanawiam czy podejdą sprężyny z serii 2.0 NA na te amory i jakie byłyby tego konsekwencje. Generalnie chciałbym zrobić upgrade, bo czytam same superlatywy jak to na Bilsteinach jest lepiej. I pytanie czy lepiej regenerować czy po prostu zbierać sobie jeszcze na nówki (a może w międzyczasie mi przejdzie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) Jak dzwoniłem do zerkopolu pare miesięcy temu to mi podali koszt regeneracji około 450 za przód (obie sztuki). Oryginalny b6 plus sprężyna od speca to raczej auta nie obniży, wrecz może podwyższyć w stosunku do 2.0 - spece miały wiekszy prześwit od "normalnych wersji", szczególnie z przodu to widać. Jak chcesz obniżać to na tył mam wystawione B8 w dziale sprzedam), a na przód lepiej wtedy uzywane oddać do regeneracji i obniżyć tak jak chcesz. Masz LPG? Edytowane 31 Maja 2018 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Zakładając przód od specB 3.0 N/A do 2.0 N/A przód pojdzie znacznie do góry wzgledem tyłu a to z uwagi na różnice wagi między silnikami i skrzyniami Temat przerabiany na UKLegacy wraz ze zdjęciami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 4 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 W dniu 31.05.2018 o 14:38, frisco napisał: Jak chcesz obniżać to na tył mam wystawione B8 w dziale sprzedam), a na przód lepiej wtedy uzywane oddać do regeneracji i obniżyć tak jak chcesz. Masz LPG? Dzięki za propozycję ale wolę pozostać na tym samym poziomie Co do LPG to na szczęście nie W dniu 31.05.2018 o 20:24, AR2R_K19DLA napisał: Zakładając przód od specB 3.0 N/A do 2.0 N/A przód pojdzie znacznie do góry wzgledem tyłu a to z uwagi na różnice wagi między silnikami i skrzyniami Temat przerabiany na UKLegacy wraz ze zdjęciam I tu właśnie rodzi się moje pytanie o zamienność sprężyń, czy mogę wziąć bilsteina ze Spec'a i użyć seryjnej sprężyny? W całym zamyśle, jeśli już auto ma "iść" w którąś stronę to na pewno równo przód i tył. Czy ktoś się orientuje czy np. Bilstein ze Spec'a i dedykowane bilsteiny do 2.0NA jaki dają efekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Lepiej wrzucić zawieche od GT. Auto się nie podniesie, a będzie dużo lepiej się prowadzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Jak powyżej, GT czyli 2.0 Twinscroll ma podobna mase jak 2.0NA, nawet lekko niższą z uwagi na aluminiowe elementy zawieszenia i karoserii. Problem różnicy wagi z głowy a Bilsteiny poprawia znacznie prowadzenie bez utraty komfortu. Pozostaje sprawa dostepnosci. 2.0 GT to tylko JDM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 1 godzinę temu, maciek323 napisał: Lepiej wrzucić zawieche od GT. Auto się nie podniesie, a będzie dużo lepiej się prowadzić. Godzinę temu, AR2R_K19DLA napisał: Jak powyżej, GT czyli 2.0 Twinscroll ma podobna mase jak 2.0NA, nawet lekko niższą z uwagi na aluminiowe elementy zawieszenia i karoserii. Problem różnicy wagi z głowy a Bilsteiny poprawia znacznie prowadzenie bez utraty komfortu. Pozostaje sprawa dostepnosci. 2.0 GT to tylko JDM. No właśnie z dostępnością problem byłby największy. W takim razie lepiej byłoby zakupić dedykowane B6, tylko, że w poszukiwaniach raczej nówki mi tylko wychodzą, a to na razie wykracza nieco poza budżet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Ja pisałem o wersji 2.5 GT na rynek USA. Częsci zawieszeniowe były kiedyś do wzięcia na allegro za grosze, taniej niż do wolnossaków europejskich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 21 minut temu, maciek323 napisał: Ja pisałem o wersji 2.5 GT na rynek USA. Częsci zawieszeniowe były kiedyś do wzięcia na allegro za grosze, taniej niż do wolnossaków europejskich. Wypatruję. Ale dalej drążąc temat swapu ze Spec'a. Podniesienie lekko myślę, że by mi nie zaszkodziło, natomiast czy ktoś ma pojęcie/propozycję przy zastosowaniu całych frontów (amortyzator + spring + mocowanie) ze Spec'a co trzeba by dać na tył, żeby samochód stał równo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Na tył wzmocnione sprężyny "heavy duty" i/lub adaptery (pokładki) pomiędzy górne mocowania a bude. Wiem, że robią takie do Foresterów. Do Legacy też widziałem. Warto zapytać na forumowej grupie na fb. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybu Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 ja mam z tylu B6 + sprezyny wzmacniane lesjofors do tego lpg i mam troche wyzej jak bylo na przod jak uzbieram to tez zarzuce B6 i nowe sprezyny - ale juz zwykle (pewnie od 2.5 lub 3,0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 Nowe podkładki mam w razie czego wystawione w dziale sprzedam. Miałem zakładać do siebie, ale nie było potrzeby: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara76 Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 (edytowane) Witam mój Legacy IV dupa przysiadła pewnie po instalacji gazu różnica pomiędzy tyłem a przodem jakieś 3-4cm. W związku z tym zamówiłem dystanse 30mm zobaczymy czy coś pomoże czy nie sprzedawca ponoć też posiada plejade wiec może... https://www.olx.pl/oferta/dystans-podwyzszajacy-subaru-legacy-outback-CID5-IDhIjhr.html Z linku pow. może ktoś kupował wie co i jak? Edytowane 2 Lipca 2018 przez siara76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 A czy zestaw bilstein b6 pasuje do diesla? Jaka jest waga H6 do 2.0 diesla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 10 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 (edytowane) Zrobię odkop. Czy ktoś się orientuje czy Przód i Tył z wersji specB ale JDM (tej z twinscrollem) jest regenerowalny? Dorzucę też spis występujących Bilstein w specach ; LINK z tym, że tu nie mogę się tego doczytać. Edytowane 10 Października 2018 przez kamul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 10 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2018 Zrobię odkop. Czy ktoś się orientuje czy Przód i Tył z wersji specB ale JDM (tej z twinscrollem) jest regenerowalny? Dorzucę też spis występujących Bilstein w specach ; LINK z tym, że tu nie mogę się tego doczytać. Chodziło Ci o twin turbo? Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się