Idą okrutnie ! Tydzień temu oglądałem we włoszech jak Mikelsen treningowo jechał, to ciarki przechodziły, więc czołówka w Chorwacji musi iść strasznym ogniem !
dokładnie, powrotów Lanci i niestety Subaru, przeżyłem kilka, ale skończyło się rendierach
Za tydzień zdam Wam relację z rajdu https://www.rallyalba.it/ gdzie Mikelsen będzie testował przed Chorwacją oraz mój serdeczny i jeden z najbliższych przyjaciół Michał Streer będzie miał zaszczyt wystąpić w mistrzostwach Włoch w fabrycznym zespole Toyota GR. Pewnie gdyby nie kolidacja terminów Robcio byłby z pewnością na tym rajdzie ..... w roli kibica oczywiście
400 szt., 20min. i po sprawie
Z jednej strony jestem w szoku, z drugiej ..... nie dziwię sie trochę, auto dla mnie jest fenomenalne i nie ma z czym konkurować. Jest ogromny skill tym autem jeździć po górkach, zakrętach, jest radość jak starym dobrym gtkiem, których już prawie nie ma, tylko znacznie szybciej przez lepsze zawieszenie, opony, trakcję itd.
Dokładnie, ale on już to czuł miesiąc temu jak się z nim widziałem, tak naprawdę to całe AF CORSE powinni iść na kolanach do Częstochowy że mają w ekipie tak ambitnego i profesjonalnego kierowcę.
Warto wywiadu Roberta posłuchać po wyścigu....... z zaciśnietymi zębami nie przeklinał ;). Włosi to włosi . Mocno zdziwiony jestem słabym występem Toyoty
Zdecydowanie warto np. co 40-60 tys. wypalić GPF elektronicznie w serwisie lub u kogoś kto ma odpowiedni komputer. Niestety podobnie jak z DPF, już sie pojawiają problemy z GPF w autach używanych głównie na krótkich dystansach. GPF się zatyka co jest znowu powodem pękających kolektorów wydechowych, spawanie ich dość trudne, a nowy to koszt 15 % wartosci auta.....
Tak po ludzku . Nic sie nie zmieniło, tryska humorem, jest w świetnej formie z pamięcią wręcz komputerową, już z walizkami prawie spakowanymi do Kataru na WEC. Jeśi chodzi o rajdy to mogę tylko powiedzieć że śledzi wszystko non stop, i jest totalnie na bierząco
Pozdrówki
Najpierw sprawdz czy masz światła STOP , jeśli działają wymień czujnik świateł przy pedale hamulce na oryginalny i problem na 99% ustąpi. Czesem wystarczy ustawić przerwę ( martwe pole ) o ile pamietam powinno być 1,5 mm luzu.