Skocz do zawartości

WRX STI MY11 - niebieski dostojny sedan


Simon WRC

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, filipk93 napisał:

Ile wzięli za regeneracje, też mnie to czeka niestety ;) 

W sumie 1000pln netto czyli 1230pln brutto.

W cenie było prostowanie 2-ch felg, poprawa rantów we wszystkich 4-ch i lakierowanie.

 

Ale prawda jest taka, że robota wykonana świetnie, praktycznie jak nówki z fabryki. Lakier zewnętrzny srebrny, wewnątrz czarne. Robiłem już sporo kompletów w 2-ch innych miejscach taniej, ale jakbym miał robić jeszcze raz, to wolę dopłacić i zrobić tak jak tu.

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie wiem gdzie syacjonujecie ale Authentic Cars z Wieliczki robi to trochę taniej. Malowanie proszkowe 4 sztuk, ogarniecie rantu w 3 felgach I prostowanie 2 - razem 800pln brutto. Zdecydowanie polecam. Zresztą zerknijcie na ich profil na fb, maja się czym pochwalić

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 8.09.2018 o 08:34, grin napisał:

Nie wiem gdzie syacjonujecie ale Authentic Cars z Wieliczki robi to trochę taniej. Malowanie proszkowe 4 sztuk, ogarniecie rantu w 3 felgach I prostowanie 2 - razem 800pln brutto. Zdecydowanie polecam. Zresztą zerknijcie na ich profil na fb, maja się czym pochwalić

Stacjonujemy w centrum wiec do Wieliczki mamy kawałek drogi ;). Tu też jest bardzo wiele warsztatów, które robią za niższe pieniądze, sam wielokrotnie korzystałem, ale niestety nie robią tak jak fabryka. A tu naprawdę coś niesamowitego... Pytanie tylko kto czego oczekuje i czy warto. Ale to już inna kwestia.

 

Tymczasem za sprawą kolegi @badyla udało się zamontować chłodnicę oleju. Było trochę rzeźby z przednia belką pod zderzakiem, bo niestety trzeba ją potraktować szlifierką kątową żeby zmieścić wymiennik, ale co fachowy zakład to wiadomo B);). Bardzo fajnie to wygląda i najważniejsze że działa. Podczas jazdy temperatura oleju nie wychodzi powyżej 89stC, wcześniej wahała się 97-98. Także można zacząć bezstresowo jeździć pojeżdżawki ;).

 

Wymieniliśmy też płyn do wspomagania i hamulcowy - tzn. @badyl wymienił a ja asystowałem wzrokiem i nogami przy odpowietrzaniu :biglol:

 

W międzyczasie zamówiłem klocki hamulcowe na przód i tył, bo stare już dokonują żywota. Wybór padł na CL RC5+. Brakuje mi dobrych hamulców jakie pamiętam z hawka i zatęskniłem za efektami dźwiękowymi ;).

 

01.thumb.jpg.e79a4fabcb228813e29938cf1c818504.jpg

 

02.thumb.jpg.658d5e7a68e38b64c1de3553423d188b.jpg

 

03.thumb.jpg.a76c2454ad33fcd737be075e563d7efc.jpg

 

04.thumb.jpg.c0b83c431adf9fe446ba9f8b543862ff.jpg

 

05.thumb.jpg.de88b3e825abf57b19f2f42aabae4376.jpg

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Fyrkes napisał:

A fachowcy z M.... coś odpisali?

Niestety nie...

Temat podstawki został rozwiązany inaczej. Trzeba zamontować całkiem inaczej niż w instrukcji i jest OK, ale bez modyfikacji belki chłodnica pod zderzak nie wejdzie.Trzeba ją wyciąć na głębokość ok. 20mm na długości ok. 15cm. Pewnie w WRX jest inna belka, więc tam nie trzeba nic modyfikować, ale w STI już tak lekko nie jest.

 

38 minut temu, Ptasi0r napisał:

Z zawieszeniem bedziesz cos modzil?:)

W GH zawieszenie jest naprawdę fajne, szkoda psuć auto. Kupiłem dedykowany zestaw do pochylenia kół z tyłu, ale na razie nie miałem czasu się w to bawić. To samochód do normalnej jazdy, nie do ścigania ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lososs montował do WRX GH i  siadło p&p, mozliwe że do STI jest inny set :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W sumie to jest nawet lepsze rozwiązanie niż w WRX , ponieważ przewody nie idą nad kolektorem tylko pod. I w razie jakiegoś wycieku nie będzie leciało na rozgrzany do czerwoności kolektor.

 

Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka

 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Oktan napisał:

@Lososs montował do WRX GH i  siadło p&p, mozliwe że do STI jest inny set :)

Do STI jest inny set jak piszesz. Są inaczej zakończone przewody olejowe i nie ma dodatkowego dystansu pod podstawkę na filtr. Sama chłodnica i jej montaż są takie same, ale STI ma jak widać inną belką. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mariost, dzieki za link, przeoczyłem ten temat.

 

To faktycznie lipa, reklamuja jako p&p a tak nie jest. Sam sie przymierzałem do tego zestawu a wychodzi, ze lepiej kupic wszystkie klocki osobno. Ciekawe czy goście z Mishimoto Ci odpiszą. Moje doświadczenia z nimi są takie, ze odpisują tylko wtedy gdy im wygodnie...

 

9 godzin temu, Simon WRC napisał:

To samochód do normalnej jazdy, nie do ścigania ;).

do normalnej jazdy i ścigania;) lub chociaż okazjonalnego ścigania, bo patrząc przez pryzmat tego, co robisz z autem, na jednych kielcach sie przecież nie skończy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, MDsuperstar napisał:

Projekt: "Seria" :biglol:

TA dokładnie:biglol: Szymon sciemniacz:yahoo:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Ptasi0r napisał:

Sam sie przymierzałem do tego zestawu a wychodzi, ze lepiej kupic wszystkie klocki osobno. 

Mimo wszystko chyba jednak lepiej kupować zestawy dedykowane, bo w większości pasują :). W hawku wszystko było p&p, tu wymagało modyfikacji, ale nie było to specjalnie skomplikowane. Za to wykonanie Mishimoto bardzo profi i wizualnie ładnie się wkomponowuje, a najważniejsze, że działa.

 

27 minut temu, Ptasi0r napisał:

do normalnej jazdy i ścigania;) lub chociaż okazjonalnego ścigania, bo patrząc przez pryzmat tego, co robisz z autem, na jednych kielcach sie przecież nie skończy

Pewnie, że się nie skończy, po to kupiłem m.in. to auto. Natomiast nie mam planów żeby iść grubo. Powody opisałem w pierwszym poście tego wątku ;).

 

30 minut temu, MDsuperstar napisał:

Projekt: "Seria" :biglol:

 

27 minut temu, Oktan napisał:

TA dokładnie:biglol: Szymon sciemniacz:yahoo:

:biglol::biglol::biglol: Nadal jest w aucie większość części seryjnych szydercy.

 

A tak na poważnie, to żeby się ścigać nie potrzeba mieć nie wiadomo jakiego sprzętu, ale umiejętności. I tu przykładem jest @Oktan, który taczką wbija się w czołówkę generalki a kosiarką potrafi wygrać :bowdown:. Miałem super auto, ale żeby coś osiągnąć trzeba do tego talentu oraz bardzo dużo czasu i pieniędzy na trening. Ja traktuję to bardziej jako odskocznię i chwilę relaksu ;).

  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Simon WRC napisał:

I tu przykładem jest @Oktan

A który to? nie znam gościa :biglol:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc CL RC5+ zamontowane z tyłu i z przodu. Auto chyba od nowości nie miało wymienianych klocków, bo były mocno zapieczone w zaciskach i trzeba było się nieźle naszarpać żeby je wyciągnąć :o. Ale było warto, bo teraz wszystko wyczyszczone, nasmarowane i śmiga jak powinno. Przejechałem pierwsze 20km i różnica kolosalna. Wcześniej były zamontowane Ferodo Racing i można powiedzieć,  że samochód nie miał hamulców :facepalm:. Teraz całkiem inna liga. Miałem wcześniej doświadczenie z RC6, ale to w rajdówce i innych zaciskach i wiedziałem, że są rewelacyjne. RC5-ki mimo, że bardziej cywilne tak samo świetnie się sprawdzają. Na razie nawet nie piszczą, pojeździmy - zobaczymy. Generalnie polecam jak ktoś szuka naprawdę dobrego klocka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Ptasi0r napisał:

Ciekaw jestem czy nie zaczna piszczec z czasem. Gdyby okazalo sie ze nie, to bylaby to dobra alternatywa dla DS2500 co do ktorego nigdy nie mialem uwag, ale dlaczego by nie sprobowac czegos nowego.

Dziś przyjechałem do pracy i po kolejnych 20km dalej nie piszczą, ale przy hamowaniu z większej prędkości jest słyszalny wyraźny szum. Miałem DS2500 i do RC nie mają podejścia. Moim zdaniem DS to słabe klocki.

 

1 godzinę temu, Ptasi0r napisał:

A do jakich tarcz masz ten klocek?

Seryjnych, takie jak były na pierwszym montażu.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Ptasi0r napisał:

Ciekaw jestem czy nie zaczna piszczec z czasem. Gdyby okazalo sie ze nie, to bylaby to dobra alternatywa dla DS2500 co do ktorego nigdy nie mialem uwag, ale dlaczego by nie sprobowac czegos nowego.

A do jakich tarcz masz ten klocek?

DS2500 nie piszczą rzeczywiście? Miałem hp+ to pisk okropny, a producent pisze, że są ciche ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, filipk93 napisał:

DS2500 nie piszczą rzeczywiście? Miałem hp+ to pisk okropny, a producent pisze, że są ciche ;) 

ds2500 mialem raz z brembo oro a raz z jakaś gładką tarczą, nigdy nie uświadczyłem piszczenia. Hawki tez kiedys miałem, na 2 dni przed trackdayem pękła mi okładzina klocka. Potem wyczytałem, że to czesta przypadłość i przestałem lubić tego producenta:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, filipk93 napisał:

DS2500 nie piszczą rzeczywiście? Miałem hp+ to pisk okropny, a producent pisze, że są ciche ;) 

U mnie piszczały, u kolegi nie. Widać nie ma reguły. Wszystkie poza seryjnymi i OMP mi piszczały. Z tym, że OMP to tragedia i szkoda kasy. Miałem DS2500, DS3000, DS UNO, RC6 - wszystkie piszczą jak głupie. Teraz RC5+ i na razie nie jest źle ;). Niektórzy twierdzą, że to kwestia zainstalowania oryginalnych blaszek pomiędzy klocek a zacisk. W aktualnym aucie mam te blaszki, w poprzednim nie było. Nie wiem na ile ma to coś wspólnego z piszczeniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...