Skocz do zawartości

Pilot i mróz?


kamul

Rekomendowane odpowiedzi

Spotkała mnie na wyjeździe taka sytuacja, że 2 razy, przeważnie blisko auta zaraz po tym jak przejechałem krótki odcinek (5km) po nocy na dworze (niestety garaż podziemy w hotelu był już zajęty) temp. ok -24st C miałem problem z ZAMKNIĘCIEM auta z pilota.

Otwieranie nie ma problemu, wcześniej nic takiego się nie działo, na codzień auto stoi w garażu.

Do tego nie wiem czy tak ma być, ale zamknięcie auta kluczykiem zamyka tylko drzwi kierowcy i żeby zamknąć muszę dać LOCK na drzwiach kierowcy i dopiero swoje drzwi przekręcić kluczykiem. Stało się to 2 razy ale wydaje mi się to nieco dziwne. Może ktoś coś podpowiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, kamul napisał:

Do tego nie wiem czy tak ma być, ale zamknięcie auta kluczykiem zamyka tylko drzwi kierowcy i żeby zamknąć muszę dać LOCK na drzwiach kierowcy i dopiero swoje drzwi przekręcić kluczykiem.

Lock'iem zamkniesz wszystkie drzwi łącznie z drzwiami kierowcy, pod warunkiem, że zamkniesz te drzwi z podniesioną klamką ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, kamul napisał:

Do tego nie wiem czy tak ma być, ale zamknięcie auta kluczykiem zamyka tylko drzwi kierowcy i żeby zamknąć muszę dać LOCK na drzwiach kierowcy i dopiero swoje drzwi przekręcić kluczykiem.

Może nie kontaktuje stycznik przy zamku kierowcy. Ogólnie większy mróz i nieco resztek wilgoci potrafi spowodować ciekawe objawy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, aflinta napisał:

Może nie kontaktuje stycznik przy zamku kierowcy. Ogólnie większy mróz i nieco resztek wilgoci potrafi spowodować ciekawe objawy :D

Mój zawsze zamyka tylko drzwi kierowcy przy pomocy klucza. Do zamknięcia wszystkich, jak mi pilot szwankuje, stosuję metodę j.w. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,

@aflinta :) tak to właśnie wygląda tak jak czasem zostawi się niedomknięte drzwi. Tyle, że brak jest zapalonego światła w środku (a przy niedomkniętych to jest główna podpowiedź).

@Aga Jak coś to będę działał z tym LOCK'iem i klamką ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie przestało działać wszystko w kluczyku :)akurat gdzie w pobliżu było dorabianie kluczy :) - za 15zl wymienili mi baterie i wszystko smiga. Ale musiałem zostawić auto otwarte na tę chwilę. Bałem się o alam, że z kluczyka jak zamknę/otworzę to będzie wyło bez końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Dottoree napisał:

Zmień baterie to zobaczysz różnicę... ;)

Dowolny zakład ogarnia sprawę, czy jest szansa, że pilot się rozprogramuje i trzeba brać ze sobą zapasowy kluczyk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, lewy87r napisał:

Bałem się o alam, że z kluczyka jak zamknę/otworzę to będzie wyło bez końca.

 

 

Jest na to bardzo prosty patent aby nie aktywować alarmu przy jednoczesnym zatrzaśnięciu wszystkich drzwi:

 

otwierasz, wysiadasz,

i teraz najważniejsze !!!

zanim naciśniesz przycisk ryglowania centralnego zamka = ten na drzwiach kierowcy na podłokietniku

NACISKASZ PRZYCISK KRAŃCOWY NA SŁUPKU PRZY ZACZEPIE ZAMKA ten sam od sygnalizacji zamkniętych drzwi=oświetlenia otwartych drzwi - kto jak woli

MAJĄC WCiŚNIĘTY przycisk na słupku NACISKASZ przycisk ryglowania zamków

 

GOTOWE

zamykasz drzwi kierowcy i masz zaryglowane wszystkie zamki bez aktywacji alarmu.

 

Uwaga:

nie zostaw kluczyka/pilota wewnątrz auta...

 

Mam nadzieję, że będzie pomocne wszystkim w potrzebie.

Ważne, że pilotem z zewnątrz normalnie możesz otwierać zdalnie, tak samo kluczykiem mechanicznie.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilot jest podatny w jakims stopniu na zaklocenia. Jest kilka stalych miejscowek, gdzie "nie lapie" i musze kilka razy probowac (nawet na nowej baterii). Ewidentnie cos sieje w eter w tych miejscach.

Moj pilot od bramy garazowej potrafi zagluszyc pilota od Legasia.

T.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Tummi napisał:

Pilot jest podatny w jakims stopniu na zaklocenia. Jest kilka stalych miejscowek, gdzie "nie lapie" i musze kilka razy probowac (nawet na nowej baterii). Ewidentnie cos sieje w eter w tych miejscach.

Moj pilot od bramy garazowej potrafi zagluszyc pilota od Legasia.

T.
 

Też to zauważyłem, są takie miejsca, gdzie nawet stojąc koło samochodu nie da się go otworzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Odswieze temat, bo mnie dopadlo - otworzylem auto i koniec, pilot nie dziala. Wymienilem baterie na nowe (2 razy!), tez nic. Immo lapie, takze z odpalaniem nie ma problemu.

 

Wyciagnalem zapasowy kluczyk, wlozylem swieza baterie, pilot zadzialal kilka razy, niby cacy. Minela noc, otworzylem Legasia i nie moge zamknac. Takze mam teraz 2 kluczyki z niedzialajacymi pilotami.

Cos z "centralka"? Bede wdzieczny za podpowiedzi.

 

//edit

Zapasowy kluczyk zaczal dzialac. Ciekawe, na jak dlugo.
 

T.


 

//Edit2

Wyglada na to, ze moje zapasowe baterie cr1620 daja za malo pradu - podlaczylem cr2025 i piloty dzialaja non stop :)

 

T.

 

Edytowane przez Tummi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...