Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam mały problem ze świeżo kupionym fotelem. Patrząc od góry lekka krzywizna...

Fotel jest cały, nie popękany i sztywny, ale całe oparcie i lewy boczek wyglądają, jakby fotel uczestniczył w niezłym dzwonie. Jest to do wyregulowania/naprawy? Miał ktoś taki przypadek?

Fotel kupiony na giełdzie na fb i nie chce mi się go odsyłać i kombinować...

PZDR

IMG_20180212_175232.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pas-transportowy-z-napinaczem-75mm-Pasy-

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem podobnie pokrzywiony fotel z sti, "ręcznie" go wyprostowałem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, 555marcin napisał:

Pas-transportowy-z-napinaczem-75mm-Pasy-

:) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oparcie ma luz czy jakby to inaczej nazwać "kiwa się" w przód i w tył podczas pochylania oparcia? Jeżeli tak, to jest pęknięty z jednej strony stelaż oparcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ooo taki to by mi się w garażu przydał :D po lekkim tjuningu nawet uchwyt do piwa by był prosto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oparcie jest sztywne tu problemu nie ma. Nie chciałbym go połamać podczas prostowania bo byłaby lipa. Co ciekawe dół oparcia schodzi się równo z siedziskiem.

 

Najlepiej będzie go chyba zamontować i wtedy prostować... Ajajajajajaj... :D

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, Mihuu napisał:

 

Najlepiej będzie go chyba zamontować i wtedy prostować... Ajajajajajaj... :D

 

 

otototo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokleje się z pytaniem..

Mając  fotel pasażera z angola(czyli nasz kierowcy) to jest opcja aby przełożyć cały "dół" czyli szyny i regulacje z kierowcy wersji EU?

Czy różniły się te regulacje wrx  względem standardowych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×