Skocz do zawartości

Wrx 2015+


maati

Rekomendowane odpowiedzi

18 godzin temu, Kambol napisał:

Może na filmie to jest mało czytelne, bo dużo kombinowałem, ale włączałem tak na dłuższy czas i kompresor się nie załącza.

 

u mnie domyślnie jest ustawione na szyba+nogi, na włączniku A/C się nie świeci, kompresor włącza się co kilkanaście sekund.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od jakiegos czasu zaczelo mnie denerwowac dzialanie hill-holder'a w moim WRX'ie, byc moze jest to zwiazane z zimowymi oponami / nizsza temp. zewnetrzna, nie wiem... ale fakt taki, ze auto zaczelo sporadycznie podskakiwac / kangurowac podczas ruszania z zatrzymanego startu, szczegolnie na niezbyt gladkiej powierzchni

 

google podpowiedzialo, ze jest to dosc znany problem i jest prosty sposob na jego rozwiazanie ;)

 

https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2623400

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

ale fakt taki, ze auto zaczelo sporadycznie podskakiwac / kangurowac podczas ruszania z zatrzymanego startu, szczegolnie na niezbyt gladkiej powierzchni

Ale rozumiem, że dzieje się tak tylko na wzniesieniu, tzn. kiedy hill holder ma  normalnie działać. Ja (jeszcze ;)) nie zaobserwowałem takich problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Kambol napisał:

Ale rozumiem, że dzieje się tak tylko na wzniesieniu, tzn. kiedy hill holder ma  normalnie działać. Ja (jeszcze ;)) nie zaobserwowałem takich problemów.

 

No wlasnie ze zaczal sie zalaczac na rownym terenie, wiec odlaczylem - pojezdze tak jakis czas, na razie jest lepiej, znikly wszelkie objawy "kangurowania"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, maati napisał:

tzw: Rev Hang, czy to w ogóle jest problem i o co chodzi.

 

jest to problem, przy ostrej jeździe płynna zmiana 1-2 jest praktycznie niemożliwa. To jest jeden z powodów dla których będe chciał podjechać do kogoś na lekki tune ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Kambol napisał:

Gdzieś na amerykańskim forum czytałem, że to było tylko w pierwszych wersjach, potem zmodyfikowali soft i podobno się poprawiło.

 

Raczej niczego nie poprawiali, gdyż jest to celowy zabieg dla utrzymania norm EPA. 

Jedynie remap pomaga w wyeliminowaniu "rev hang"

https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2913254&highlight=rev+hang

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, kamilgt napisał:

 żeby nie tracić boostu i czasu na zmianę biegów

 

a w jaki sposób to ma pomóc w czasie zmiany biegów? Biegi zmienia kierowca a nie RPM silnika. 

Utrzymanie wyższych obrotów przy szybkiej zmianie 1-2, powoduje że silnik ma za wysokie obroty i przy puszczeniu sprzęgła musi nastąpić szarpnięcie.

 

https://www.carthrottle.com/post/rev-hang-explained-and-why-petrolheads-hate-it/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie,

 

jest jakiś sposób żeby pokazać kod błędu na zegarach? Check się zaświecił i mruga ikonka Cruise Control. 

 

W poprzedniej generacji można to było zrobić kombinacją włącznika świateł i przycisku od resetowania licznika przebiegu , a jak jest w 2015+ ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, mRoZiOo napisał:

Ale muszę mieć jakieś kable pewnie a ja nic nie mam 

 

parujesz to z telefonem poprzez bluetooth, montujesz na telefonie odpowiednia apkę i się łączysz z ECU.

W Rzeszowie jest kilku sprzedawców, podzwoń,, może jeszcze dziś uda ci się coś znaleźć a może jakiś forumowicz z Rzeszowa, który posiada jakikolwiek czytnik OBD pomoże Tobie z odczytaniem błędów.

A robiłeś coś dziś pod maską, zanim MIL się zapalił?

 

image.thumb.png.ca6e1f18544f23cc9490223dfe53e951.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mRoZiOo napisał:

Zapalił się w piątek 13 go 

W sobotę zgasł 

 

i w niedziele Ci się przypomniało, że fajnie by było wiedzieć jaki błąd się świecił?

Jak MIL się aktualnie nie świeci, to przy użyciu tego interfejsika się nie dowiesz, tylko profesjonalny skaner, który odczyta byłe błędy albo czekać aż ponownie się MIL zaświeci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...