polak900 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Dzięki za informacje w takim razie kupujemy bo w porównaniu z innymi markowymi wcale nie jest tak dużo za nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) Mam i ja Edytowane 4 Grudnia 2019 przez mRoZiOo 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 18 godzin temu, Kambol napisał: Może na filmie to jest mało czytelne, bo dużo kombinowałem, ale włączałem tak na dłuższy czas i kompresor się nie załącza. u mnie domyślnie jest ustawione na szyba+nogi, na włączniku A/C się nie świeci, kompresor włącza się co kilkanaście sekund. video-1575481461.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 58 minut temu, mRoZiOo napisał: Mam i ja I jak jest cisza? Jaki koszt? Kupowałeś w ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) Koszt poniżej Edytowane 4 Grudnia 2019 przez mRoZiOo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 od jakiegos czasu zaczelo mnie denerwowac dzialanie hill-holder'a w moim WRX'ie, byc moze jest to zwiazane z zimowymi oponami / nizsza temp. zewnetrzna, nie wiem... ale fakt taki, ze auto zaczelo sporadycznie podskakiwac / kangurowac podczas ruszania z zatrzymanego startu, szczegolnie na niezbyt gladkiej powierzchni google podpowiedzialo, ze jest to dosc znany problem i jest prosty sposob na jego rozwiazanie https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2623400 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 9 godzin temu, eddie_gt4 napisał: ale fakt taki, ze auto zaczelo sporadycznie podskakiwac / kangurowac podczas ruszania z zatrzymanego startu, szczegolnie na niezbyt gladkiej powierzchni Ale rozumiem, że dzieje się tak tylko na wzniesieniu, tzn. kiedy hill holder ma normalnie działać. Ja (jeszcze ) nie zaobserwowałem takich problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 25 minut temu, Kambol napisał: Ale rozumiem, że dzieje się tak tylko na wzniesieniu, tzn. kiedy hill holder ma normalnie działać. Ja (jeszcze ) nie zaobserwowałem takich problemów. No wlasnie ze zaczal sie zalaczac na rownym terenie, wiec odlaczylem - pojezdze tak jakis czas, na razie jest lepiej, znikly wszelkie objawy "kangurowania" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 (edytowane) Bonus w temacie dmuchawy wydającej dziwne dźwięki https://photos.app.goo.gl/d3YaFNQZR8EYAzfQ6 oraz filmik z tematyką hill holder https://photos.app.goo.gl/jeaKn1et7wJtBrpVA Edytowane 5 Grudnia 2019 przez mRoZiOo 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Dzięki. A jak aktywować z powrotem hill holder? Ta sama procedura? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinnam0n Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Ta sama, cały proces opisany jest tez w instrukcji obsługi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maati Opublikowano 6 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Czy jest znany użytkownikom WRX problem z tzw: Rev Hang, czy to w ogóle jest problem i o co chodzi. Ponieważ w wadach WRX na filmach youtube było to wymieniane, ktoś coś może więcej w tym temacie powiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 3 godziny temu, maati napisał: tzw: Rev Hang, czy to w ogóle jest problem i o co chodzi. jest to problem, przy ostrej jeździe płynna zmiana 1-2 jest praktycznie niemożliwa. To jest jeden z powodów dla których będe chciał podjechać do kogoś na lekki tune ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Gdzieś na amerykańskim forum czytałem, że to było tylko w pierwszych wersjach, potem zmodyfikowali soft i podobno się poprawiło. Ja takiego problemu nie zauważam (może nie jeżdżę na tyle "ostro" ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 10 godzin temu, Kambol napisał: Gdzieś na amerykańskim forum czytałem, że to było tylko w pierwszych wersjach, potem zmodyfikowali soft i podobno się poprawiło. Raczej niczego nie poprawiali, gdyż jest to celowy zabieg dla utrzymania norm EPA. Jedynie remap pomaga w wyeliminowaniu "rev hang" https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2913254&highlight=rev+hang Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 Jak wchodził wrx to czytałem, że podtrzymanie obrotów między 1 a 2 jest po to, żeby nie tracić boostu i czasu na zmianę biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 10 minut temu, kamilgt napisał: żeby nie tracić boostu i czasu na zmianę biegów a w jaki sposób to ma pomóc w czasie zmiany biegów? Biegi zmienia kierowca a nie RPM silnika. Utrzymanie wyższych obrotów przy szybkiej zmianie 1-2, powoduje że silnik ma za wysokie obroty i przy puszczeniu sprzęgła musi nastąpić szarpnięcie. https://www.carthrottle.com/post/rev-hang-explained-and-why-petrolheads-hate-it/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 Ciekawe u mnie w Sti tego nie zauważyłem na razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 20 minut temu, polak900 napisał: Ciekawe u mnie w Sti tego nie zauważyłem na razie bo raczej ten problem nie dotyczy STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 Panowie, jest jakiś sposób żeby pokazać kod błędu na zegarach? Check się zaświecił i mruga ikonka Cruise Control. W poprzedniej generacji można to było zrobić kombinacją włącznika świateł i przycisku od resetowania licznika przebiegu , a jak jest w 2015+ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 ELM327 łączy się z ECU w 2017, zorganizuj sobie i sczytasz błędy zapisane w ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 1 godzinę temu, lutek34 napisał: ELM327 łączy się z ECU w 2017, zorganizuj sobie i sczytasz błędy zapisane w ECU Ale muszę mieć jakieś kable pewnie a ja nic nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 12 minut temu, mRoZiOo napisał: Ale muszę mieć jakieś kable pewnie a ja nic nie mam parujesz to z telefonem poprzez bluetooth, montujesz na telefonie odpowiednia apkę i się łączysz z ECU. W Rzeszowie jest kilku sprzedawców, podzwoń,, może jeszcze dziś uda ci się coś znaleźć a może jakiś forumowicz z Rzeszowa, który posiada jakikolwiek czytnik OBD pomoże Tobie z odczytaniem błędów. A robiłeś coś dziś pod maską, zanim MIL się zapalił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 Nie nic nie robiłem Zapalił się w piątek 13 go W sobotę zgasł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 3 godziny temu, mRoZiOo napisał: Zapalił się w piątek 13 go W sobotę zgasł i w niedziele Ci się przypomniało, że fajnie by było wiedzieć jaki błąd się świecił? Jak MIL się aktualnie nie świeci, to przy użyciu tego interfejsika się nie dowiesz, tylko profesjonalny skaner, który odczyta byłe błędy albo czekać aż ponownie się MIL zaświeci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się