Skocz do zawartości

Wrx 2015+


maati

Rekomendowane odpowiedzi

Wracając do moich okopconych końcówek tłumików, dziś jadąc po bułki podłączyłem ELMa i wygląda na to że przy mocniejszym zabutowaniu silnik jest dolewany, AFR spada poniżej 11. Stąd pewno ten zauważalny wir w baku ;)

Może ktoś z Was pochwali się jak to u niego wygląda?

 

91821056_1483698638456095_797701131970019328_n.thumb.png.12edd2ff6ece8ff29f8855c6737c4c31.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.03.2020 o 21:51, mRoZiOo napisał:

Mi wczoraj pojawiła się ikonka akumulatora. Podjechałem jeszcze ze 3 km zatrzymałem się bo temperatura mi wzrosła... zaglądam pod maskę a tam...

 

 

IMG_20200327_214642.jpg

 

IMG_20200327_225213.jpg

Jak to się stało ? Nie wymieniles paska przy wymianie silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat w WRXie 2.0 DIT AFR poniżej 11 to standard nawet na zwykłej mapie... Seryjnie chyba AFR przy pełnym bucie i wyższych obrotach spada do 10.20-40 . 
mi na mapie pod 98 AFR spada do 10.4

https://datazap.me/u/pawel/hamowniawykres-stage-1-98-okt?log=0&data=3-10-30&trim=0&tmin=0.02&tmax=16.83

Moc wyrzucona na hamowni  278 KM, moment 408 Nm

 

Klikając na legendę można włączać poszczególne wykresy.

Edytowane przez miksu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...