Skocz do zawartości

Wrx 2015+


maati

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, lutek34 napisał:

ja tam wentylatora nie słyszę, mimo że nie posiadam tej plastikowej maskownicy, może wydech go zagłusza ;), jedynie przy wyższych obrotach wentylatora słyszę szum powietrza z kratek, identycznie jak w Tribece, gdzie tą plastikową maskownice mam.

Co mnie bardziej denerwuje to niemożliwość wyłączenia sprężarki przy wybraniu nadmuchu na szybę, w Tribecę mogę ją wyłączyć i w suche dni jest wystarczające żeby szyba nie parowała.

Niemożliwe :) wyłącz muzykę i włącz nawiew i wyłącz , włącz i wyłącz. 

Czego masz mieć lepiej niż my? Musi Cię to wkurzyć w myśl zasady " najbardziej to się cieszę jak sąsiadowi w życiu nie wychodzi "  :)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem na Ali komplet mat do różnych zaułków wnętrza i (choć obawiałem się byle czego) jestem bardzo zadowolony — są estetyczne i całkiem dobrze dopasowane. W komplecie są dwie dodatkowe okrągłe maty ("do kubka"), których nie ma gdzie upchnąć. Coś źle policzyli, albo zrobili do jakiejś wersji z podłokietnikiem (chociaż to też byłoby bezsensu, bo trzeba by kleić, żeby nie wypadały).

 

IMG_20191201_154023.thumb.jpg.e1d81066cdffce978578ae9522de29d5.jpg

 

IMG_20191201_154037.thumb.jpg.98582b139b9e48fe40a58dc73f8a191e.jpg

 

IMG_20191201_154542.thumb.jpg.fb4133ec1127454355fee66359e7a21a.jpg

 

IMG_20191201_154458.thumb.jpg.d4d7ceff4b315e3ac34f68fad03f952f.jpg

 

IMG_20191201_154757.thumb.jpg.454487f5913eceb49a5ca1f4db7c22fa.jpg

 

IMG_20191201_154916.thumb.jpg.0b8c78c31c9099ac93510a5ad0cd74e3.jpg

 

Gdyby, ktoś był zainteresowany, to LINK.

Edytowane przez Kambol
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Kambol napisał:

Możesz dać szyba + nogi, wtedy da się wyłączyć AC.

 

u mnie właśnie tak się nie da, mimo że kontrolka A/C się nie świeci, przy pozycji szyba lub szyba+nogi to i tak słychać jak się kompresor cyklicznie załącza, zresztą jest to napisane w manualu dla 2017

 

image.thumb.png.f2d47924c1179cc4a8ccc7d5b4ab9438.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, lutek34 napisał:

u mnie właśnie tak się nie da, mimo że kontrolka A/C się nie świeci, przy pozycji szyba lub szyba+nogi to i tak słychać jak się kompresor cyklicznie załącza, zresztą jest to napisane w manualu dla 2017

Sprawdzę jeszcze raz, jak to działa u mnie, ale byłem przekonany, że w ustawieniu "szyba+nogi", po ręcznym wyłączeniu AC już nie pracuje.

 

8 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

jestem gotow przygarnac :P

Chcę jeszcze sprawdzić, czy nie przydadzą się do Outbacka lub Forestera. Jeśli nie, to będą do oddania. :) A nie chcesz sobie całego kompletu zamówić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Kambol napisał:

(...) A nie chcesz sobie całego kompletu zamówić? 

 

Zazwyczaj nic nie trzymam w innych miejscach, tylko do centralnych cup-holderow czadem cos wkladam, wiec calego kompletu raczej nie potrzebuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.11.2019 o 20:41, lutek34 napisał:

Dziś wrzuciłem do WRXa gumowe dywaniki Frogum, pasują identycznie jak OEM welurowe, pachną wanilią.

 

Ja mam Rezaw-plast - moze nie pachna wanilia, ale maja wyzsze krawedzie :P

20191203_135629.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, lutek34 napisał:

Widziałem że rezaw Plast ma wyższe krawędzie i dlatego ich nie kupiłem. ;-)

 

hmmm... czyli dla kazdego cos swojego ;)

 

 

 

p.s. narzekac na wysokie krawedzie w gumowych dywanikach, to jak narzekac na to, ze kobieta ma (zbyt) dlugie nogi... :OO:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.12.2019 o 05:43, lutek34 napisał:

u mnie właśnie tak się nie da, mimo że kontrolka A/C się nie świeci, przy pozycji szyba lub szyba+nogi to i tak słychać jak się kompresor cyklicznie załącza, zresztą jest to napisane w manualu dla 2017

Sprawdziłem. U mnie w trybie AUTO po przełączeniu kierunku na "szybę+nogi" kompresor załącza się automatycznie, ale po wyłączeniu go przyciskiem już się nie włącza. Co ciekawe w trybie FULL AUTO kompresor załącza się cyklicznie także na innych kierunkach nawiewu, ale nawet nie zaświeca się symbol AC. Filmik trzeba mocno pogłośnić, wtedy słychać zmianę obrotów. Na filmie po drugim naciśnięciu przycisku AC, kompresor się nie załączył (a za trzecim razem już tak) - być może był za mały odstęp czasowy od poprzedniego załączenia/wyłączenia. Jeśli trzeba coś sprawdzić inaczej, to mogę jeszcze nagrać.

https://drive.google.com/open?id=1WGBASwV_xjUTF7jBHqMYjlsyv6_L8dOq

Edytowane przez Kambol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

p.s. narzekac na wysokie krawedzie w gumowych dywanikach, to jak narzekac na to, ze kobieta ma (zbyt) dlugie nogi.

akuratnie w tym przypadku, to tak wysokie krawędzie to tak jakby na mokry chodnik wybrać się w gumofilcach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Kambol napisał:

U mnie w trybie AUTO po przełączeniu kierunku na "szybę+nogi" kompresor załącza się automatycznie, ale po wyłączeniu go przyciskiem już się nie włącza.

 

włącz nawiew na szybę+nogi i nic innego nie włączaj, poczekaj chwilkę i będziesz słyszał jak co kilkanaście sekund załączy się kompresor, no chyba że przy minusowej temperaturze kompresor nie jest załączany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może z innej beczki , ale zastanawiam się nad klockami hamulcowymi do mojego Wrx Sti , macie może jakieś typy , do jazdy na co dzień ale tez nadające się do szybkiej jazdy ?
Znalazłem cis takiego: powerstop evolution , niby taka pół ceramika do jazdy wszędzie
Co sądzicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, lutek34 napisał:

włącz nawiew na szybę+nogi i nic innego nie włączaj, poczekaj chwilkę i będziesz słyszał jak co kilkanaście sekund załączy się kompresor

Może na filmie to jest mało czytelne, bo dużo kombinowałem, ale włączałem tak na dłuższy czas i kompresor się nie załącza. Oczywiście po pierwszym przestawieniu na "szyba+nogi" domyślnie włącza się funkcja AC i świeci się ikonka, ale po ręcznym wyłączeniu przyciskiem kompresor się już nie włącza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, polak900 napisał:

Znalazłem cis takiego: powerstop evolution , niby taka pół ceramika do jazdy wszędzie
Co sądzicie ?

 

W Tribeca mam klocki PowerStop Z23, bo są różne wersje tych klocków. W połączeniu z tarczami frezowanymi naprawdę poprawiły skuteczność hamowania.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, polak900 napisał:

Może z innej beczki , ale zastanawiam się nad klockami hamulcowymi do mojego Wrx Sti , macie może jakieś typy , do jazdy na co dzień ale tez nadające się do szybkiej jazdy ?
Znalazłem cis takiego: powerstop evolution , niby taka pół ceramika do jazdy wszędzie
Co sądzicie ?

A jak cenowo wychodzą te klocki? 

Sam szukam do mojego Sti pod tarcze DBA T2 ale nie wiem czy chce wydawać 650 zł na klocki jak będę tylko po mieście jeździł. No i kategorycznie mają nie piszczeć. Przedział cenowy klocków to albo 180 zł za Ferrodo Premier albo 650 w zwyż za Hawki Ds2500 itd. 

Nie ma czegoś pośredniego? Przynajmniej ja nie mogę znaleźć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
W Tribeca mam klocki PowerStop Z23, bo są różne wersje tych klocków. W połączeniu z tarczami frezowanymi naprawdę poprawiły skuteczność hamowania.
 
 


Czy te klocki piszczą jak z pyleniem z tego co czytałem to jest podobno pod tym katem dobrze ale jak u Ciebie w praktyce się sprawdzają ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Czy te klocki piszczą jak z pyleniem z tego co czytałem to jest podobno pod tym katem dobrze ale jak u Ciebie w praktyce się sprawdzają ?
W ogóle nie puszczą, pylenie znikome. Muszę przejechać ponad 1000km, żeby zobaczyć lekki nalot.

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, polak900 napisał:


A sorry ze Cię zadręczam emoji41.png
Czy tarcze masz tej samej firmy , na przodzie i na tyle

nie ma problemacji ;-)

 

Tarcze przód PowerStop, tył TRW z nalotem przeszło 50kkm.

Przednie tarcze są tak twarde, że po przejechaniu około 3kkm, nadal widać fabryczne, poprzeczne zarysowania. Tylne tarcze wyraźnie się poddają klockom

 

 

79138698_836011030186234_1093720568751980544_n.jpg

79423159_2260276757407673_7497411301216354304_n.jpg

77385179_559176098193364_1841032298296770560_n.jpg

78501557_2607616759525196_7531742649850527744_n.jpg

78503153_491973984997129_9059797477242175488_n.jpg

77363500_2480045988897347_5816525461370437632_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...