lutek34 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 W dniu 20.09.2019 o 08:40, mRoZiOo napisał: Jpipe (downPipe) w wykonaniu RWD Motorsport. Koszty- łącznie z pomiarami, montażem i nowymi śrubami przy turbinie - 700 zł brutto (+ 120 zł Ori uszczelka pomiędzy turbo a flanszą DP) Przyrosty ( od strojenia do strojenia ) 23-25 KM i około 45-50 Nm Ten przyrost to jest po samym montażu Jpipe i wyrzuceniu kata bez strojenia? Jak szybko pojawia się błąd związany z brakiem kata? Rozumiem że teraz go nie masz, bo zapewne został wyłączony podczas strojenia. A jak z głośnością? Robi się znacznie głośniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 W dniu 26.12.2019 o 17:10, lutek34 napisał: Ten przyrost to jest po samym montażu Jpipe i wyrzuceniu kata bez strojenia? Jak szybko pojawia się błąd związany z brakiem kata? Rozumiem że teraz go nie masz, bo zapewne został wyłączony podczas strojenia. A jak z głośnością? Robi się znacznie głośniej? Wrzucenie jPipe jest równoznaczne z wyrzuceniem kata. Samochód miałem strojony przed JPipem i po jPipe i taka wyszła różnica właśnie. Cały wykres na niskich obrotach mocno się podnosi. Różnica w dźwięku jest ogromna . Jak dl mnie jest za głośno w okolicach 3 tys km. ( Mam cały CatBack Subaru SPT ) Mam pytanie - czy jakbym wrzucił teraz sportowy katalizator, to byłoby ciszej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 (edytowane) Zgodnie z obietnicą, zdradzam trochę szczegółów, gdzie można znaleźć, w mojej opinii dużo lepsze niż z USA czy Kanady, fajne WRXy. Długo już badałem temat ale w końcu rodzinnie zadziałaliśmy i ściągneliśmy używanego WRXa z krajów GCC, a konkretnie z Kuwejtu. Auto jest dla brata, a konkretniej WRX 2015 WR Blue Pearl, 6MT, z przebiegiem 44k km, w podstawowej wersji, serwisowany w ASO. Trochę mieliśmy obaw czy wszystko się uda, gdyż tam trzeba na przedpłaty i słowo honoru ale auto jest, od kilku miesięcy już, jeździ, nie ma żadnych problemów i aktualnie przechodzi "modyfikacje pod klienta". Tak wyglądało po rejestracji: Niestety, pomimo całkiem dobrych znajomości angielskiego po drugiej stronie komputera, nie dało się wyciągnąć wielu informacji, których potrzebowałem. Trzeba było zaryzykować i sprawdzić je dopiero na miejscu. Przede wszystkim, rodzilo się pytanie czy to auto będzie grzać w zimie i czy są jakieś inne, konstrukcyjne zmiany. Otóż okazalo się, że nie. Samochód jeśli chodzi o technikę, jest taki sam jak na rynki USA czy Rosji. Wersja na kraje GCC, różni się jedynie tym, że serwisy w ASO są co 5k km, a nie jak u nas co 15k km. Auto grzeje i chłodzi tak samo jak mój FXT z SIPu. Najważniejsze jednak dla nas jest to, że auto nie jest bite ani podtopione i można z czystym sumieniem jeździć i pewnie kiedyś sprzedać. Dodatkowo, auto jest fabrycznie wyposażone w tylne światło przeciwmgłowe, 3-ci kierunkowskaz oraz przednie (i wszystkie pozostałe) lampy z dopuszczeniem "e" na europejskie drogi. Układ spryskiwaczy przednich reflektorów to już ponoć tylko kwestia estetyczna, co nie zmienia faktu, że auto wygląda jak z europejskiego salonu. Przy kontroli, Policja nie ma się do czego przyczepić. Auto sprawdziliśmy też w ASO Subaru, przy pomocy programu "przeglądu przedzakupowego" i nie było żadnych zastrzeżeń. Co prawda, wyposażenie jest delikatnie inne ale o tym zaraz. Jest to podstawowa wersja z 2015 roku, gdzie m.in. nie ma rynienek do mocowania bagażnika dachowego, nie ma czujnika zmierchu ale są dzienne, nie ma kamery cofania (są dołożone w Kuwejcie czujniki z tyłu), nie ma podłokietnika z tyłu, nie ma dwustrefowej klimatyzacji, nie ma ogrzewania przednich foteli, lusterek i miejsca spoczynku piór wycieraczek. Jest za to TPMS, polski język w stacji multimedialnej ale sam samochód już tylko po angielsku. Auto przyjechało z uszkodzoną przednią szybą, która poszła do wymiany i okazało się, że jeśli chodzi o ogrzewanie miejsca spoczynku piór wycieraczek, była oryginalna kostka, więc zamówiliśmy szybę z ogrzewaniem i działa. W lusterkach ani drzwiach niestety nie znaleźliśmy kostek, tak samo jak pod ogrzewanie przednich foteli. Nie jest to na szczeście skóra, więc nie ma aż takiego problemu. Dla niewtajemniczonych WRX to to samo auto co Levorg, tyle że WRX to sedan a Levorg to jego kombi. Do słupka B części są takie sam (poza silinkiem oczywiście). Auto samo w sobie jest genialne. Jest bardzo praktyczne, wygodne, łatwo się wsiada, a równocześnie jest zwinne, szybkie i daje podobne odczucia jak GT-R. Przy tym wszystkim pali ok. 10l/100km w trybie mieszanym, jednakże cięzko nam to precyzyjniej określić, gdyż spalanie w wersjach GCC jest "po japońsku" czyli km/l. Ponoć ASO w Polsce dostały już sprzęt do legalnej zmiany jednostek w komputerze ale ciągle nie mamy czasu się umówić. Potrafi też pójść bokiem, nawet na asfalcie. Nie chciałem wcześniej rzucać słów na wiatr i wolałem się upewnić, że wszystko jest w porządku, dlatego czekałem aż przyszły kolejne dwa kontenery z Kuwejtu, tym razem już aby uszczęśliwić kogoś innego. Nie będę tutaj uprawiał handlu, kto jest zainteresowany, znajdzie ogłoszenie lub zawsze może napisać na PW lub zadzwonić. Srebrny pojawi się za jakiś czas (PCC) ale jest to dokładnie ten sam rocznik i to samo wyposażenie co nasz niebieski. Czerwony to perełka, gdyż jest prawie nowy (faktura). Na zachętę trochę zdjęć, chociaż jazda w kolumnie tych 3-ech WRXów po BB musiała robić większe wrażenie: PS Folia na szybach nie jest fabryczna i jest do zdjęcia. Na koniec, taka wisienka albo jak kto woli, truskawka na torcie. Wiem, że to nie ten temat ale udało nam się przez przypadek, wpakować do tego samego kontenera, Legacy H6 z produkcji pod koniec 2018 roku, czyli już poliftowe. Wcześniej myślałem tylko o WRXach, głównie przez akcyzę, jednakże Legacy/Outback H6 to jest Subaru idealne. Kultura pracy tego silnika, jego moc i charakterystyka są po prostu idealne na polskie drogi i dla osób lubiących motoryzację. Auto również miało znaleźć nowego właściciela w Polsce ale cała rodzina tak zakochała się w tym silniku , że na razie zostaje ale prędzej czy później na pewno pojawi się na forum. Czyhajcie bo na prawdę warto, szczególnie, że na fakturę. Ten Legacy ma takie samo wyposażenie (czyli wszystko) jak Outbacki 2.5i z SIPu (oprócz ogrzewania przednich i tylnich foteli oraz nawigacji). W Legacy nawet komputer pokladowy obsługuje język polski: Na koniec, koniec trochę przyjemności dla uszu: Edytowane 30 Grudnia 2019 przez FilipBB 5 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrams Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Pany pytanie, czy u Was rozrusznik też tak ciężkawo kręci, bez znaczenia czy zimny, ciepły? U mnie akumulator 18-to miesięczny, 62Ah i raczej wygląda na zdrowy, kontrolki nawet nie przygasają podczas rozruchu. video-1577796016.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 (edytowane) Jak będę wsiadał do auta to sprawdzę. P.s. jak się filmik wstawia w treść wiadomości ???? edit: Rzeszów - Zakopane - Rzeszów Edytowane 1 Stycznia 2020 przez mRoZiOo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 23 godziny temu, mRoZiOo napisał: jak się filmik wstawia w treść wiadomości ???? ja normalnie dodaję jak zdjęcia do postów, oczywiście z kompa w międzyczasie popełniłem następny modzik, biegi faktycznie jakby precyzyjniej wchodziły. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 To jeden z moich pierwszych modów Różnica jest kolosalna szczególnie 1, 2, 5, 6 . Jak widać na filmie - ani drgnie na boki, bo w serii wychylenia były ogromne. VID_20190116_093712122.mp4 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 W dniu 31.12.2019 o 16:32, mRoZiOo napisał: Jak będę wsiadał do auta to sprawdzę. to jak u Ciebie z tym rozruchem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 8 godzin temu, lutek34 napisał: to jak u Ciebie z tym rozruchem? mam b.podobnie jak na Twoim filmiku - jakos niegdy nie zwrocilem na to szczegolnej uwagi, ale po obejrzeniu nagrania stwierdzam, ze u mnie tez rozrusznik kreci dosc leniwie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 (edytowane) u mnie na nowym aku tak samo ciężko kręci edit: myślałem, że to wątek o sti, a nie wrx Tak czy siak 2.5 w sti kręci równie leniwie Edytowane 2 Stycznia 2020 przez FilipeK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 21 godzin temu, lutek34 napisał: w międzyczasie popełniłem następny modzik, biegi faktycznie jakby precyzyjniej wchodziły. Też planuje takiego moda, podpowiedzcie jakiej firmy zestaw warto kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Panowie głupie pytanie co to jest? Shortshifter? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 15 minut temu, polak900 napisał: Panowie głupie pytanie co to jest? Shortshifter? blokada / ogranicznik poprzecznego luzu drazka zmiany biegow + metalowa tulejka (zamiast ori gumowej), montaz ktorej ponoc usprawnia zmiane biegow, szczegolnie z 2 na 3'ke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 W dniu 30.12.2019 o 23:46, FilipBB napisał: Dla niewtajemniczonych WRX to to samo auto co Levorg, tyle że WRX to sedan a Levorg to jego kombi. Do słupka B części są takie sam (poza silinkiem oczywiście). Zderzak jest inny Masz tam reflektory halogenowe ze spryskiwaczami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 (edytowane) Dzięki za info, swoją drogą użyteczny bajer Jak to się ma do założonego shortshiftera ? Czy jest sens zakładać? Edytowane 2 Stycznia 2020 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 5 godzin temu, Kambol napisał: Zderzak jest inny Masz tam reflektory halogenowe ze spryskiwaczami? Zderzak inny ale można sobie zamontować w WRXie z Levorga i na odwrót. W USA lubią tą zabawę. Spryskiwacze są zawsze ale w jednym jest LED a w drugim bi-LED. Identyczne lampy są w STI z EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 8 godzin temu, Kambol napisał: Też planuje takiego moda, podpowiedzcie jakiej firmy zestaw warto kupić. a czym to się może różnić pomiędzy brandami? ja kupiłem tutaj https://www.aliexpress.com/item/4000469278935.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.71b35c0fLAftd7 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 31.12.2019 o 14:10, lutek34 napisał: Pany pytanie, czy u Was rozrusznik też tak ciężkawo kręci, bez znaczenia czy zimny, ciepły? U mnie tak (zimny start): VID_20200102_172127(0).mp4 Edytowane 3 Stycznia 2020 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0Zero Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Cześć Wszystkich, Zabieram się za pierwsze mody. Macie jakieś doświadczenia z Accessportem i mapami OTS do stage2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 2.01.2020 o 22:28, lutek34 napisał: a czym to się może różnić pomiędzy brandami? ja kupiłem tutaj https://www.aliexpress.com/item/4000469278935.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.71b35c0fLAftd7 Dzięki. Nie wiem czy i czym się różnią, ale może właśnie precyzją wykonania i efektem jaki można uzyskać. Np. Ty napisałeś, że biegi "jakby precyzyjniej wchodziły", a @mRoZiOo na filmie mówi, że jest "mega różnica" . A Ty @mRoZiOo jaki kupiłeś zestaw? Edytowane 5 Stycznia 2020 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 2.01.2020 o 16:38, Kambol napisał: Zderzak jest inny i błotniki są inne Zderzak od WRX/STI nie będzie pasował do Levorga bez zmiany całych błotników i wnęk nadkoli. Edytowane 3 Stycznia 2020 przez MDsuperstar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 21 godzin temu, Kambol napisał: U mnie tak (zimny start): czyli bardzo podobnie jak u mnie. 13 godzin temu, Kambol napisał: Nie wiem czy i czym się różnią, ale może właśnie precyzją wykonania i efektem jaki można uzyskać. jedyna różnica jaką ja widzę to taka że na moim ograniczniku jest napis, tuleja linki wybieraka wygląda identycznie i podczas zakładania była bardzo pasowna, zarówno na trzpień wystający ze skrzyni jak i na kolucho linki. Luz boczny na samym drążku regulujesz podczas montażu ogranicznika. 21 godzin temu, 0Zero napisał: Zabieram się za pierwsze mody. Macie jakieś doświadczenia z Accessportem gdzie kupiłeś Accesport? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0Zero Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 4 godziny temu, lutek34 napisał: gdzie kupiłeś Accesport? Jeszcze nie kupiłem. Dzisiaj będę chciał zamówić z MAPerformance razem z ich dolotem i J pipe'em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Godzinę temu, 0Zero napisał: Dzisiaj będę chciał zamówić z MAPerformance też się nad tym zastanawiam, jak tylko uzbieram extra środki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się