adaś Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Ja załozyłem te oponki po takiej rozmowie: Ja: Jakieś opony chcę C: Jakie? Ja: Dobre i tanie C: SZ90 mogą być? Ja: yyyyy co? C: w moim pińcet-konnym Sti takie są jak jadę po bułki Ja: o tak, tak, mogą być :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 fajnie wyglądająsie wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 piszcie cos o tych SZ90 ;-) za Avony dzieki ;-) ale do pruszkowa mi nie podrodze ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 piszcie cos o tych SZ90 ;-) przez 2 ostatnie strony o nich piszemy :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 piszcie cos o tych SZ90 ;-) a co tu pisać... Wyglądają kozacko , są stosunkowo niedrogie i nieźle trzymają. Do tego mają twarde boki, więc nieco trudniej uszkodzić felgę. To takie moje laickie przemyślenia :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Godlik, o wlasnie o taka wypowiedz mi chodzilo ;-) bo przez dwie ostatnie strony czytam tylko super, fajnie wygladaja ;/ fiat grande punto tez fajnie wyglada albo skoda roomster... ale nie o wyglad chodzi ;-) ja mam Nokiany ZG2 ale to sa opony do mercedesa, audi albo Lexusa... ;-) miekkie i do duzych predkosci ;-) chce je pogonic i wlasnie sie zastanawiam na SZ90, R1R albo Lassa Sport ;-) uzywal ktos R1R juz ?? albo Lassa Sport?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 piszcie cos o tych SZ90 ;-) Nie występują jako 15-stki. :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 ma ktos jednego Avona od Adamusa ?? albo Continentala ?? 205x50x16albo racze 3 ;-) Mam 4 sztuki Avonów o tym rozmiarze, jeszcze na felgach. Oddam w zamian za zdjęcie ich z felg (zostawiam sobie je jednak na lato) no i może jakieś wino, dobre, tanie, czerwone, wytrawne Obrazek Obrazek Obrazek A ja z przyjemnością wyciągnę z nich druty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiat Paproci Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 za Avony dzieki ;-) ale do pruszkowa mi nie podrodze ;-) Pruszków zawsze chętnie powita. :grin: A ja z przyjemnością wyciągnę z nich druty. Pruszków zaprasza! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barbarian Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 A ja zamieniłem pare dni temu 215/45/17 Potenza 050A na 205/50/16 Fulda Carat Extremo i jest żle...na zakretach potrzebuje dodatkowego pasa :mad: Czy wynik to wysokości opony większej czy to takie 'słabe opony'?Byly na felgach,które kupiłem,zamontowane więc to nie mój wybó :neutral: r... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 A jak ma sie RE050 do SZ90? I ktora ma twardszy bark? W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McL Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 A ja zamieniłem pare dni temu 215/45/17 Potenza 050A na 205/50/16 Fulda Carat Extremo i jest żle...na zakretach potrzebuje dodatkowego pasa :mad: Czy wynik to wysokości opony większej czy to takie 'słabe opony'?Byly na felgach,które kupiłem,zamontowane więc to nie mój wybó :neutral: r zamieniles dobra gume na srednią i w dodatku wezsza - czego sie spodziewasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 A ja zamieniłem pare dni temu 215/45/17 Potenza 050A na 205/50/16 Fulda Carat Extremo i jest żle...na zakretach potrzebuje dodatkowego pasa :mad: Czy wynik to wysokości opony większej czy to takie 'słabe opony'?Byly na felgach,które kupiłem,zamontowane więc to nie mój wybó :neutral: r zamieniles dobra gume na srednią i w dodatku wezsza - czego sie spodziewasz Nie tylko wezsza ale i wyzsza ze slabszym barkiem wiec ze zdecydowanie wieksza tendencja do podwijania sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McL Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Nie tylko wezsza ale i wyzsza ze slabszym barkiem wiec ze zdecydowanie wieksza tendencja do podwijania sie raz tylko podwinela mi sie opona - teraz w innym samochodzie mam profil 55 i po prostu na rallysprinty/tory laduje wiecej i nie ma problemu - najwyzej troche brzegi opony dostana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 jezdzil ktos na R1R?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 A jak ma sie RE050 do SZ90? I ktora ma twardszy bark? W. miałem też RE050 i moim zdaniem SZ90 zdecydowanie :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 raz tylko podwinela mi sie opona - teraz w innym samochodzie mam profil 55 i po prostu na rallysprinty/tory laduje wiecej i nie ma problemu - najwyzej troche brzegi opony dostana Ona sie podwija caly czas Tylko tego nie czujesz,a le jedziesz na boku opony :razz: Z ciekawosci ile pompujesz na pojezdzawki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McL Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Ona sie podwija caly czas Tylko tego nie czujesz,a le jedziesz na boku opony :razz: Z ciekawosci ile pompujesz na pojezdzawki? to chyba inaczej rozumiemy podwijanie albo jeszcze nie miales okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Ona sie podwija caly czas Tylko tego nie czujesz,a le jedziesz na boku opony :razz: Z ciekawosci ile pompujesz na pojezdzawki? to chyba inaczej rozumiemy podwijanie albo jeszcze nie miales okazji Nie mialem okazji podwinac opony? Zalezy jak to rozumiesz, dla mnie opona zaczyna sie podwijac kiedy zaczynasz tracic kat 90stopni pomieszy bokiem opony a jezdnia co prowadzi do tego ze krawedz bieznika opony i jej boku zaczyna dotykac jezdni i za jakis czas zlewac sie z bokiem (czyli jest wyszlifowana na okraglo), czyli nie mam docisku powiezchnia bierznika tylko bakiem opony zaczyna sie podwijac, oczywiscie podwijac sie moze w roznym stopniu. Generalnie scigam sie na profesjonlnych gumach odpowiednio napompowanych wiec zjawiska nie ma, ale moge Ci pokazac fotki z rajdowki (po jezdzie na seryjnej niskoprofilowej mocnonapompowanej gumie po torze, na miekki bark nic nie pomoze). Chyba ze przez podwiniecie sie rozumiesz dotkniecie rantem felgi podloza, to owszem tak nigdy nie podwinalem opony. [ Dodano: Nie Mar 15, 2009 12:02 am ] raz tylko podwinela mi sie opona - teraz w innym samochodzie mam profil 55 i po prostu na rallysprinty/tory laduje wiecej i nie ma problemu - najwyzej troche brzegi opony dostana to chyba inaczej rozumiemy podwijanie albo jeszcze nie miales okazji No skoro brzegi opony dostaja to znaczy ze sie podwija bardziej badz mniej. Sam to napisales Zreszta wyjasnij co wedlug Ciebie znaczy podwijanie sie opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 A jak ma sie RE050 do SZ90? I ktora ma twardszy bark? W. miałem też RE050 i moim zdaniem SZ90 zdecydowanie :!: Zdecydowanie CO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barbarian Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Ale mi podwijało na niby dobrej 050A,bo zew.krawędzie przy kącie-0.5 i zerowej zbieżności/rozbieżności były mocno zjechane...to teraz chyba mi zawija...Mimo zaleceń producenta wrócę chyba jednak na 17stki...A moze jast jakiś mocny/twardy bok na 16"?Albo 215/45/16 ? Co radzicie?Nie jeżdżę po torze ale często możliwości opon/samochodu sprawdzam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McL Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 No skoro brzegi opony dostaja to znaczy ze sie podwija bardziej badz mniej. Sam to napisales Zreszta wyjasnij co wedlug Ciebie znaczy podwijanie sie opony. Mervin, nie wazne jak mocno napompujesz opony (zakladajac cywilna geometrie) i tak brzegi opony przy ostrej jezdzie bedziesz mial zjechane - przy 10-15 min scandinavian flickow z opony zaczna wystawac druty, wrecz nawet przy mniejszym cisnieniu ten efekt bedzie mniejszy, bo i predkosci mniejsze - przy mniejszym cisnieniu samochod nie bedzie stabilny i w przypadku zwiekszania predkosci w szybkim luku lub najlepiej przy zaciesniajacym sie zakrecie (zwiekszania przeciazenia) opona nagle mocno sie ugnie i jest mocno nieprzyjemne uczucie - w przypadku mocno napompowanej opony wszystko bedzie rownomierne i nie odczujesz naglej zmiany przyczepnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Dyzio_d, twardszy bark? SZ90 zdecydowanie :!: :neutral: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Dyzio_d, twardszy bark? SZ90 zdecydowanie :!: :neutral: :roll: Aaaa! No to wszystko wyjaśnia Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 to czekajcie ;-) zakladajac SZ90 opona bedzie sie mniej podwijac jak na 050A a jak sie da katy -0,5 to mozna liczyc ze wogole sie nie bedzie podwijac?? jakie boki ma R1R?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się