Adrian713 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) Cześć wszystkim. Zaczynam budowę Legacy IV. Dawcą części jest Japońska wersja Spec B z silnikiem EZ30 i manualną sześcio stopniową skrzynią biegów z 2008r. Plan jest taki, aby wszystkie podzespoły ze speca wypiaskować, polakierować i przerzucić do europejskiego nadwozia. Na dzień dzisiejszy mam rozebrany cały zespół napędowy i zawieszenie, które czeka już na piaskowanie. Jeśli będzie zainteresowanie tematem będę wrzucał relacje zdjęciowe z krótkim opisem z postępów projektu. Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez Adrian713 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 I powstanie idealne auto rodzinne powodzenia i dawaj relację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Ciekawy pomysł. W jaką budę wrzucisz te frukty? Co z wiązką? Sam się zastanawiam nad Legacy 2.0 GT spec-b np. takim http://m.ebay.co.uk/itm/SUBARU-LEGACY-SPEC-B-BP5-JDM-TWINSCROLL-TURBO-MANUAL-6-2007-FACELIFT-300-BHP-/152621130077?hash=item2388eda15d%3Ag%3ABBIAAOSwl1hZdM81&_trkparms=pageci%3Aadcf1561-8186-11e7-9298-74dbd180ed80%7Cparentrq%3Ae4acb42e15d0aca4ad7adf22ffff2345%7Ciid%3A17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW. Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 super pomysł, opisuj wszystko! + dużo dużo zdjęć wrzucaj Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) 2.0 gt będzie następnym projektem trochę ciężko osiągalne auto nawet w Japonii kosz około 30-40 tys za średni egzemplarz. Wybrałem H6 ze względu na małą awaryjność.Buda będzie z diesla a wiązkę przerobie ze speca. Trochę zabawy mnie czeka ale dla takiego auta w 6mt warto. Z tego rocznika w wagonie ciężko znaleźć manual, o ile w ogóle taki istnieje w Polsce Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez Adrian713 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 A nie łatwiej byłoby zrobić przekładkę kiery, zamiast przenosić wszystko do innej budy? Ta japońska buda wygląda na zdrową. Wrzucaj foty, na bank sporo osób będzie obserwować postępy prac, takie już z nas pojeby subarowe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Może i prościej akurat mam taką budę a przekładkę będzie ciężko sprzedać bo to jednak ingerencja w nadwozie spawanie i te sprawy. A na jedno wyjdzie bo i tak bym musiał wszystko rozebrać do renowacji. Trochę się z tym zejdzie bo robię to po godzinach w domu i to nie codziennie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 16 godzin temu, Adrian713 napisał: Może i prościej akurat mam taką budę a przekładkę będzie ciężko sprzedać bo to jednak ingerencja w nadwozie spawanie i te sprawy. A na jedno wyjdzie bo i tak bym musiał wszystko rozebrać do renowacji. Trochę się z tym zejdzie bo robię to po godzinach w domu i to nie codziennie Bardzo ciekawy projekt:) Mi osobiscie wydaje sie, że łatwiej będzie sprzedać ori JDM po przekładce, niż bude euro lhd, w której jest niby spec, ale to nie do końca spec, bo po vinie jakiś dizel wychodzi;) Tak czy inaczej będzie trochę grzebania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 dzisiaj wyprułem wiązkę z auta. Trochę tego makaronu jest 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Robi się ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Wędzarnia przed i po przy zawieszeniu zostało już tylko wprasować wszystkie nowe tuleje i będzie cacy 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 O rety. A robisz sobie dokumentacje? Co ile trwa? Co ile kosztuje? Bo to czad! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruSK Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 No to śledzę wątek i powodzonka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Nie spieszy mi się z tym dlatego nie patrzę na czas, a koszta sobie zapisuje chociaż na nie nie patrzę. O tyle dobrze, że robię wszystko sam w wolnych chwilach i praca mnie nic nie kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 2 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Dotarło zregenerowane i wzmocnione przez Pana Radzikowskiego sprzęgło. W wolnej wieczorowej chwili przerobiłem tunel środkowy tak, aby dźwignia hamulca była po lewej stronie oraz wyposażyłem w sterowanie si drive i podświetlenie miejsc na kubeczki niby niewiele a oko cieszy. 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 14 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) kolejna porcja zdjęć, tym razem auto do którego trafią wszystkie podzespoły ze spec B buda przed i po lakierowania podwozia i komory silnika, były delikatne ogniska korozji których się pozbyłem. na innych zdjęciach widać wahacze i zwrotnice uzbrojone w oryginalne tuleje, jedynie dyferencjał będzie zamocowany na poliuretany + dodatkowo przewody hamulcowe w stalowym oplocie pokryte czerwoną osłoną przeźroczystą Edytowane 14 Września 2017 przez Adrian713 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Zaiste imponujące! Będziesz mógł powiedzieć, że znasz swój samochód jak własną kieszeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 15 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 tylne zawieszenie w całej okazałości 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szampon Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Ale wariat... kolorowo pod spodem będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruSK Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Podoba mnie sie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 No proszę Można cudo zrobić z auta? Można 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woocash2 Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Będę obserwować, jeden z ciekawszych wątków 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Podobno poli do dyfra to nie jest dobry pomysł. Jest zbyt twarde i przenosi drgania i różne dźwięki na budę, chyba Carfit kiedyś o tym wspominał. Póki masz możliwość popytaj mądrzejszych, jak złożysz auto to będzie trudniej o zmianę.Ale ogólnie robota profi!Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruSK Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Carfit pisał o poliuretanach ale chyba tych od sanek, a przynajmniej ja z nim o tym rozmawiałem odnośnie mojego forka, że wlasnie tam się nie nadają, ale ręki nie oddam. Wg mnie pod dyfer tragedii nie powinno być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 16 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Miałem w forku pod dyfer i było Ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się