Skocz do zawartości

Forester II wyposażenie


kvgth

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, rozglądam się od jakiegoś czasu za Foresterem II generacji, trafiłem ostatnio na bardzo fajny egzemplarz 2.5 xt z 2007 roku w automacie. Żonie spodobały się jasne skóry i szyberdach, i wygląda na to, że nic innego nie wchodzi w grę :) Ja niestety jeżdzę głównie w korkach w Warszawie i przeraża mnie dosyć mocno spalanie - dlatego chętnie wybrałbym Forka z właśnie takim wyposażeniem, tylko ze słabszym silnikiem (w grę wchodzi nawet emeryckie 125KM :)).
Niestety nie udało mi się nigdzie takiego znaleźć, stąd moje pytanie - czy Forki ze słabszymi silnikami były w ogóle dostępne w takiej konfiguracji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były po 2005r wersje Celebration, skóra ,navi i silnik 2.0 156KM.
Nie wiem jak xt ale 2.0 pali po miescie kolo 11 a 2.5 na w autoamacie 13 - 14. Moze w xt nie bedzie duza roznica. A te 156 km to bywa bidne, szczegolnie na trasie :)

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, coocer napisał:

Nie wiem jak xt ale 2.0 pali po miescie kolo 11 a 2.5 na w autoamacie 13 - 14. Moze w xt nie bedzie duza roznica. A te 156 km to bywa bidne, szczegolnie na trasie :)

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
 

 

2,5xt w automacie pali wszystko co wlejesz ;)

Przy krótkich odcinkach w mieście (tj do kilku km w jedną stronę) spalanie może skoczyć do 15, ale przy normalnej spokojnej miejskiej jeździe ok13 wychodzi zawsze . Chyba że każde światła to początek nowego wyścigu i wtedy robi się 14-15 :D.  Więc różnicy w spalaniu nie ma wielkiej w stosunku do 2,5NA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kvgth napisał:

Cześć, rozglądam się od jakiegoś czasu za Foresterem II generacji, trafiłem ostatnio na bardzo fajny egzemplarz 2.5 xt z 2007 roku w automacie. Żonie spodobały się jasne skóry i szyberdach, i wygląda na to, że nic innego nie wchodzi w grę :) Ja niestety jeżdzę głównie w korkach w Warszawie i przeraża mnie dosyć mocno spalanie - dlatego chętnie wybrałbym Forka z właśnie takim wyposażeniem, tylko ze słabszym silnikiem (w grę wchodzi nawet emeryckie 125KM :)).
Niestety nie udało mi się nigdzie takiego znaleźć, stąd moje pytanie - czy Forki ze słabszymi silnikami były w ogóle dostępne w takiej konfiguracji?

Weź 2.5. Ja mam 2.0 i czasem jak trzeba przycisnąć to brakuje mocy. Nie mam bulgotu :( (już kombinuję z przeróbką, żeby chociaż troszkę bulgotało). Jeżeli chodzi o spalanie to zawsze gaz można włożyć - operacja około 3000-3500 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mi daliście do myślenia, bo rzeczywiście chyba aż tak dużej różnicy w spalaniu nie ma...LPG chciałbym tak czy inaczej założyć.

Dopytam jeszcze czy są duże różnice w osiągach między AT, a MT? Jeżdżąc testowo automatem miałem wrażenie, że biegi wchodzą dosyć długo i musiał pomyśleć dłuższą chwilę co robić po wciśnięciu pedału do końca przy prędkości 60-80 km/h :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jeżdżę 2.0 n/a, no cóż mocy brakuje, różnica w spalaniu z uturbionym silnikiem duża nie jest, a frajda nie do opisania. Jeżeli chodzi o wyposażenie to w moim nie ma nawigacji, a tak poza tym to wszystko co ładowali w 2007 roku. Jeżeli chodzi o awarie to nic się nie dzieje, oczywiście pomijam rzeczy eksploatacyjne, no i zwrócić uwagę należy na rdzę. Jeżeli znajdziesz turbo w dobrym stanie nie zastanawiaj się, nie będziesz żałować, ale może wcześniej poczytaj o przypadłościach silników z turbo.

sebxyz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kvgth napisał:

To mi daliście do myślenia, bo rzeczywiście chyba aż tak dużej różnicy w spalaniu nie ma...LPG chciałbym tak czy inaczej założyć.

Dopytam jeszcze czy są duże różnice w osiągach między AT, a MT? Jeżdżąc testowo automatem miałem wrażenie, że biegi wchodzą dosyć długo i musiał pomyśleć dłuższą chwilę co robić po wciśnięciu pedału do końca przy prędkości 60-80 km/h :(

 

W manualu było 6 z groszem do paki. Na miasto wystarczy z nawiązką. A zimą to już prawdziwa rakieta (pamiętaj, że masz 4x4, które daje dużo lepszą efektywność podczas ruszania na pełnym gazie). Gdzieś na youtube gadali, że dobrze zestrojony gaz w turbo silnikach podnosi moc :)

Edytowane przez Adek83ak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, sebxyz napisał:

Witam.

Jeżdżę 2.0 n/a, no cóż mocy brakuje, różnica w spalaniu z uturbionym silnikiem duża nie jest, a frajda nie do opisania. Jeżeli chodzi o wyposażenie to w moim nie ma nawigacji, a tak poza tym to wszystko co ładowali w 2007 roku. Jeżeli chodzi o awarie to nic się nie dzieje, oczywiście pomijam rzeczy eksploatacyjne, no i zwrócić uwagę należy na rdzę. Jeżeli znajdziesz turbo w dobrym stanie nie zastanawiaj się, nie będziesz żałować, ale może wcześniej poczytaj o przypadłościach silników z turbo.

sebxyz

 

Dzięki za info. Może nikt nie podkupi :) mówię dokładnie o tym: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-2-5-xt-aut-salon-polska-serwis-aso-ID6z1lQL.html

Niedawno miał robioną uszczelkę pod głowicą (czyli chyba największy ból 2.5t?), wymieniany rozrząd i regenerowaną turbinę. Czy na coś jeszcze powinienem zwrócić specjalną uwagę? Blacharsko na oko wszystko wygląda cacy poza jednym zarysowaniem. Cena jest chyba ok, jedyne co to zazwyczaj robię się podejrzliwy przy przebiegu 199k :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, SEBA_M napisał:

Jeśli masz papiery na rozrząd i regulację zaworów (wg. karty przeglądowej to po 210kkm się należy) to przebiegu nie ma się co bać.

A jak z regulacją zaworu, nie ma problemu z dostępem?
I jedyna rzecz, której brakuje mi w tym aucie, czyli wejście AUX - da się to może dorobić do fabrycznego radia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak z regulacją zaworu, nie ma problemu z dostępem?
I jedyna rzecz, której brakuje mi w tym aucie, czyli wejście AUX - da się to może dorobić do fabrycznego radia?
W 1din latwo. 2din przynajmniej us da sie ale trzeba pokombinować

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takiego tylko z czarnym środkiem reszta to samo włącznie z przebiegiem. UPG robiłem w ubiegłym roku przy 173 tys. km. Zapytaj czy miał wymienianą chłodnicę wody, z tego co wiem i z doświadczenia wytrzymują ok 10 lat, kiedy miał wymieniane tylne amortyzatory i jak jest z pompą powietrza wtórnego i całym jej układem. Ja ze swojego auta jestem bardzo zadowolony. Polecam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...