kvgth Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Cześć, rozglądam się od jakiegoś czasu za Foresterem II generacji, trafiłem ostatnio na bardzo fajny egzemplarz 2.5 xt z 2007 roku w automacie. Żonie spodobały się jasne skóry i szyberdach, i wygląda na to, że nic innego nie wchodzi w grę Ja niestety jeżdzę głównie w korkach w Warszawie i przeraża mnie dosyć mocno spalanie - dlatego chętnie wybrałbym Forka z właśnie takim wyposażeniem, tylko ze słabszym silnikiem (w grę wchodzi nawet emeryckie 125KM ). Niestety nie udało mi się nigdzie takiego znaleźć, stąd moje pytanie - czy Forki ze słabszymi silnikami były w ogóle dostępne w takiej konfiguracji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Były po 2005r wersje Celebration, skóra ,navi i silnik 2.0 156KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Były po 2005r wersje Celebration, skóra ,navi i silnik 2.0 156KM. Nie wiem jak xt ale 2.0 pali po miescie kolo 11 a 2.5 na w autoamacie 13 - 14. Moze w xt nie bedzie duza roznica. A te 156 km to bywa bidne, szczegolnie na trasie Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 A te silniki to nie były czasem 158KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sender3 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 9 godzin temu, coocer napisał: Nie wiem jak xt ale 2.0 pali po miescie kolo 11 a 2.5 na w autoamacie 13 - 14. Moze w xt nie bedzie duza roznica. A te 156 km to bywa bidne, szczegolnie na trasie Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka 2,5xt w automacie pali wszystko co wlejesz Przy krótkich odcinkach w mieście (tj do kilku km w jedną stronę) spalanie może skoczyć do 15, ale przy normalnej spokojnej miejskiej jeździe ok13 wychodzi zawsze . Chyba że każde światła to początek nowego wyścigu i wtedy robi się 14-15 . Więc różnicy w spalaniu nie ma wielkiej w stosunku do 2,5NA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adek83ak Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 9 godzin temu, kvgth napisał: Cześć, rozglądam się od jakiegoś czasu za Foresterem II generacji, trafiłem ostatnio na bardzo fajny egzemplarz 2.5 xt z 2007 roku w automacie. Żonie spodobały się jasne skóry i szyberdach, i wygląda na to, że nic innego nie wchodzi w grę Ja niestety jeżdzę głównie w korkach w Warszawie i przeraża mnie dosyć mocno spalanie - dlatego chętnie wybrałbym Forka z właśnie takim wyposażeniem, tylko ze słabszym silnikiem (w grę wchodzi nawet emeryckie 125KM ). Niestety nie udało mi się nigdzie takiego znaleźć, stąd moje pytanie - czy Forki ze słabszymi silnikami były w ogóle dostępne w takiej konfiguracji? Weź 2.5. Ja mam 2.0 i czasem jak trzeba przycisnąć to brakuje mocy. Nie mam bulgotu (już kombinuję z przeróbką, żeby chociaż troszkę bulgotało). Jeżeli chodzi o spalanie to zawsze gaz można włożyć - operacja około 3000-3500 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kvgth Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 To mi daliście do myślenia, bo rzeczywiście chyba aż tak dużej różnicy w spalaniu nie ma...LPG chciałbym tak czy inaczej założyć. Dopytam jeszcze czy są duże różnice w osiągach między AT, a MT? Jeżdżąc testowo automatem miałem wrażenie, że biegi wchodzą dosyć długo i musiał pomyśleć dłuższą chwilę co robić po wciśnięciu pedału do końca przy prędkości 60-80 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebxyz Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Witam. Jeżdżę 2.0 n/a, no cóż mocy brakuje, różnica w spalaniu z uturbionym silnikiem duża nie jest, a frajda nie do opisania. Jeżeli chodzi o wyposażenie to w moim nie ma nawigacji, a tak poza tym to wszystko co ładowali w 2007 roku. Jeżeli chodzi o awarie to nic się nie dzieje, oczywiście pomijam rzeczy eksploatacyjne, no i zwrócić uwagę należy na rdzę. Jeżeli znajdziesz turbo w dobrym stanie nie zastanawiaj się, nie będziesz żałować, ale może wcześniej poczytaj o przypadłościach silników z turbo. sebxyz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adek83ak Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 (edytowane) 2 godziny temu, kvgth napisał: To mi daliście do myślenia, bo rzeczywiście chyba aż tak dużej różnicy w spalaniu nie ma...LPG chciałbym tak czy inaczej założyć. Dopytam jeszcze czy są duże różnice w osiągach między AT, a MT? Jeżdżąc testowo automatem miałem wrażenie, że biegi wchodzą dosyć długo i musiał pomyśleć dłuższą chwilę co robić po wciśnięciu pedału do końca przy prędkości 60-80 km/h W manualu było 6 z groszem do paki. Na miasto wystarczy z nawiązką. A zimą to już prawdziwa rakieta (pamiętaj, że masz 4x4, które daje dużo lepszą efektywność podczas ruszania na pełnym gazie). Gdzieś na youtube gadali, że dobrze zestrojony gaz w turbo silnikach podnosi moc Edytowane 11 Sierpnia 2017 przez Adek83ak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kvgth Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 51 minut temu, sebxyz napisał: Witam. Jeżdżę 2.0 n/a, no cóż mocy brakuje, różnica w spalaniu z uturbionym silnikiem duża nie jest, a frajda nie do opisania. Jeżeli chodzi o wyposażenie to w moim nie ma nawigacji, a tak poza tym to wszystko co ładowali w 2007 roku. Jeżeli chodzi o awarie to nic się nie dzieje, oczywiście pomijam rzeczy eksploatacyjne, no i zwrócić uwagę należy na rdzę. Jeżeli znajdziesz turbo w dobrym stanie nie zastanawiaj się, nie będziesz żałować, ale może wcześniej poczytaj o przypadłościach silników z turbo. sebxyz Dzięki za info. Może nikt nie podkupi mówię dokładnie o tym: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-2-5-xt-aut-salon-polska-serwis-aso-ID6z1lQL.html Niedawno miał robioną uszczelkę pod głowicą (czyli chyba największy ból 2.5t?), wymieniany rozrząd i regenerowaną turbinę. Czy na coś jeszcze powinienem zwrócić specjalną uwagę? Blacharsko na oko wszystko wygląda cacy poza jednym zarysowaniem. Cena jest chyba ok, jedyne co to zazwyczaj robię się podejrzliwy przy przebiegu 199k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBA_M Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Jeśli masz papiery na rozrząd i regulację zaworów (wg. karty przeglądowej to po 210kkm się należy) to przebiegu nie ma się co bać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kvgth Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 4 godziny temu, SEBA_M napisał: Jeśli masz papiery na rozrząd i regulację zaworów (wg. karty przeglądowej to po 210kkm się należy) to przebiegu nie ma się co bać. A jak z regulacją zaworu, nie ma problemu z dostępem? I jedyna rzecz, której brakuje mi w tym aucie, czyli wejście AUX - da się to może dorobić do fabrycznego radia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBA_M Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Mi MARAS targał motor z komory więc problemu nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 A jak z regulacją zaworu, nie ma problemu z dostępem? I jedyna rzecz, której brakuje mi w tym aucie, czyli wejście AUX - da się to może dorobić do fabrycznego radia? W 1din latwo. 2din przynajmniej us da sie ale trzeba pokombinowaćWysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kvgth Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Dzięki Panowie za garść informacji przed zakupem sprawdziłbym go gdzieś jeszcze (dzięki za kontakt sebxyz) - przy założeniu, że wszystko jest ok, ta cena chyba całkiem fajna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Mam takiego tylko z czarnym środkiem reszta to samo włącznie z przebiegiem. UPG robiłem w ubiegłym roku przy 173 tys. km. Zapytaj czy miał wymienianą chłodnicę wody, z tego co wiem i z doświadczenia wytrzymują ok 10 lat, kiedy miał wymieniane tylne amortyzatory i jak jest z pompą powietrza wtórnego i całym jej układem. Ja ze swojego auta jestem bardzo zadowolony. Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebxyz Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Witam. I jak kvgth, stoi w garażu? sebxyz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się