maver Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) Po ponad pół roku od zakupu w końcu zebrałem się, żeby przedstawić moją Subarynę. Zakupione w październiku zeszłego roku bo dłuuuuuuuuugich poszukiwaniach od użytkownika @usa (którego serdecznie pozdrawiam!). Szukałem hatchbacka bo praktyczniejszy ale po obejrzeniu 3 aut, z których jeden był gorszy od drugiego, już traciłem nadzieję. Poniższy WRX nie był na sprzedaż, ale odkopałem jakiś post z początku 2016 roku i zapytałem czy @usa rozważyłby sprzedaż. Transakcja przebiegła w super bezstresowej i przyjaznej atmosferze. No to teraz szczegóły: - WRX 2009 sedan, 2.5, 265KM - przebieg w momencie zakupu: ~143000 km - silnik po kapitalnym remoncie w JDL przy ~121000km: panewki KingRacing, szpilki ARP, reszta seria - na hamowni wypluł 270KM - skrzynia po remoncie przy ~125000km - zawieszenie TEIN (-25mm) z EDFC (sterowanie twardością zawieszenia z kabiny ) - heble z STI - stabilizatory Whiteline na poliuretanach - jestem III właścicielem Środek był w bardzo dobrym stanie jak na ten przebieg a ja staram się ten stan utrzymać najlepiej jak potrafię. Niedługo stuknie 150 tyś. km W tak wyglądał jak go kupiłem: Pierwsze co zrobiłem to usunąłem te straszne owiewki, które wg mnie szpecą auto. Niestety były zamontowane przez I właściciela więc po 7 latach bardzo ciężko było je zdjąć. Pozostało dużo resztek taśmy dwustronnej którą musiałem zeskrobać. Próbowałem wszelkiej chemii, benzyny, denaturatu ale nic nie pomagało poza takim sprayem do usuwania plam na bazie skórki z pomarańczy niestety usuwając te owiewki uszkodziłem okleinę drzwi: Bardzo mnie to drażniło/bolało [na pewno znacie to uczucie ] więc kupiłem orginalne listwy chromowane, żeby to zakryć W tak zwanym międzyczasie zrobiłem wydech (na razie sam cat-back) w RM-Motors, bo oryginalny wydech już przerdzewiał. Ogólnie nie poszło gładko, nie było miło i nie obeszło się bez pojechania do Olsztyna na poprawki. Ostatnio zrobiło się cieplej więc założyłem listwy i auto wygląda oto tak: A, i kamere cofania założyłem jeszcze O planach na przyszłość napiszę w kolejnym poście. Pozdrawiam i do zoba na spocie! Edytowane 15 Lipca 2017 przez maver 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Długo trzeba było czekać na temat o Twoim WRXie ale jak już napisałeś to konkretnie. Świetne auto i niech służy. Pozdro i do zobaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Dobrze wygląda. Ponadczasowa stylistyka. Oby dobrze służyło Miłej zabawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
holo Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Si ju on da rołd! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 witam I niech sluzy dlugo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 (edytowane) Nadejszła wiekopomna chwila: Z tej okazji opiszę jakie mam plany: - przewody hamulcowe w oplocie - renowacja oryginalnego grilla, który zaraz po zakupie nieopatrznie uszkodziłem + oklejenie go na czarno - wyciszenie. Jutro jedziemy w trasę na urlop i zobaczymy jak pilny jest do zabieg - lepsze głośniki, bo obecne chyba są seryjne i grają tak sobie, a radio ma duże możliwości - pod koniec przyszłego roku (jak nic się nie zmieni i mi się nie odwidzi) to DP i remap Zapomniałem o jednej modyfikacji, którą już wykonałem. Mojej żonie przeszkadzało bardzo to, jak nisko się siedzi, a normalnie nie ma możliwości regulowania wysokości fotele pasażera. Z pomocą kolegi @marhof, który robił już to w swoim Forku SG, wymieniłem stelaż na taki z fotela z anglika. Operacja w sumie nie jest trudna tylko trzeba wiedzieć w jakiej kolejności co robić, gdzie są zatrzaski itp. Edytowane 1 Maja 2017 przez m4ver 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Dawno nic nie pisałem, więc czas na mały update. W maju byliśmy WRXem w Chorwacji. Trochę się bałem czy nie obędzie się bez kłopotów ale wszystko było OK. Tył trochę przysiadł od bagażów W czwerwcu byliśmu na Subariadzie (zdjęcia i wątek tu): Zaraz po powrocie przegląd okresowy 158 tyś (olej Millers 5W40 NT+, sportowy filtr oleju K&N, filtr powietrza, filtr kabinowy) i zawieszenia. Ku mojemu zdziwieniu poza tulejami tylnymi przedniego stabilizatora nic innego nie było do zrobienia. Widać auto jest Rumunioodporne (a dziury były spore) W tym tygodniu auto było na większych pracach w warsztacie: - przewody hamulcowe w oplocie HEL + nowy płyn DOT4 -> może mi się wydaje, ale hamulce reagują szybciej i bardziej zdecydowanie. - wymienione tuleje stabilizatora Whiteline'owe - wspomniane wcześniej tuleje tylne wahaczy przednich - wymieniona poduszka skrzyni, bo już uderzała mocno o wydech przy agresywnych redukcjach i hamowaniu - piasta tylnego prawego kola (ponoć było bardzo słychać, ja jakoś nie zauważyłem :)) - klima odgrzybiona i napełniona Plan na sierpień - pojechać z dwa razy na Autodrom. Plan na wrzesień: Kielce. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 No to trochę kilometrów strzeliłeś ostatnio. Jak będę zmieniał tarcze i klocki z przodu to też pomyślę o przewodach w oplocie na wszystkie hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 30 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 11 godzin temu, faza20 napisał: też pomyślę o przewodach w oplocie na wszystkie hamulce u mnie to wyszło w Borsku, że po dwóch okrążeniach pedał robił się bardzo miękki, i stąd ten upgrade. Spory koszt tej zabawy, bo ok. 1000zł z robocizną (ponoć dużo roboty z tym jest). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Subariada jednak zebrała swoje żniwo. Od powrotu z prawego przedniego koła schodziło mi powietrze. Powoli ale cały czas. Okazało się, że na jednej z dziur (nawet pamiętam której ) uszkodziłem felgę i oponę (pęknięcie 5cm pod rantem). W serwisie jak powiedziałem, że wróciłem na tym z Rumunii to nie wierzyli Powiedzieli, że felgę pospawają, ale opona do wyrzucenia. "Na szczęście mamy nowy komplet w tym rozmiarze na stanie, to zaraz Panu założymy i będzie Pan miał z głowy" .Od początku w sumie chciałem przejść na 18". Jak nie teraz to kiedy? tak więc zakupiłem felgi a opony maja przyjść dziś: Chciałem sprawdzić czy aby na pewno pasują ale wszystko OK Już się opon nie mogę doczekać i pierwszego wyjazdu na tor A i jeszcze taka sytuacja była ostatnio: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Pochwał się co za felgi kupiłeś i na jakie opony się zdecydowałeś? Stare ATS zostawiasz na zimę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Wygląda na OZty na tych spy photo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Też mi się wydaje, że to OZ Ultraleggera. Piękne koło Dobra zmiana, bo mi te ATSy nigdy się nie podobały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 ATSy nie są złe. Nawet je rozważałem bo cenowo przystępne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, rosaskc napisał: Też mi się wydaje, że to OZ Ultraleggera. Piękne koło Dobra zmiana, bo mi te ATSy nigdy się nie podobały... 21 godzin temu, dr.elich napisał: Wygląda na OZty na tych spy photo. heh, zgadza się. Widzę znawcy tematu. Mam nadzieję, że nie będę miał z nimi problemów. Mają bardzo nietypowe ET43 (reszta standard: 8x18 5x100 56,1mm). nie znalazłem żadnego sklepu w Polsce, który by oferował takie ET w takim rozmiarze felgi (zawsze ET35 albo ET48). Za granicą jakieś sklepy internetowe na Słowacji ponoć mają to w ofercie. Napisałem nawet do OZ Italia czy kiedykolwiek produkowali takie ET, bo może to podróbki, ale nic nie opisali (jak to włosi...). Na niemieckich forach znalazłem dwie wzmianki o takim ET w takim rozmiarze felgi: oba na forach toyoty GT86. W jednym miejscu było nawet napisane, że oferowała je sama Toyota jako opcję. Jest więc nadzieja, że nie jest to jakaś kupa. Oponki też już doszły, oczywiście Michelin PS4. Jutro montaż (i chwila prawdy czy wszystko będzie pasowało etc.) 22 godziny temu, faza20 napisał: Pochwał się co za felgi kupiłeś i na jakie opony się zdecydowałeś? Stare ATS zostawiasz na zimę? Tak, ATSy zostają na zimę. Ona już są bardzo zmęczone i w przyszłym roku muszę poddać je regeneracji. Moje wrażenia z ATSów są bardzo złe. Dwa razy musiałem je spawać, a po jednej zimie wszystkie prostować.. No dobra, jazda w zimie w Borsku pewnie nie pomogła im, ale wszyscy wychwalali je jako pancerne felgi... no nie bardzo. Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez maver Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) Co do starego kompletu opon - już przerabiałem dokupowanie równo zużytej używki i spoko - doszła w 2 dni. W Gd jest nawet zakład wulkanizacyjny gdzie wypozyczają Ci oponę w takim rozmiarze aż sobie znajdziesz zamiwnnik. Co do OZ to ponoć mniej pancerne niż ATS, tak więc wiesz... A tak poza tym to widzę, że pod Carrefourem uprawiasz rozkręcanie auta? Tam jakieś dzieciaki E36 z jednej do drugiej wieczorami przekładają z tego co widziałem. Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez dr.elich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 35 minut temu, dr.elich napisał: Co do starego kompletu opon - już przerabiałem dokupowanie równo zużytej używki i spoko - doszła w 2 dni. W Gd jest nawet zakład wulkanizacyjny gdzie wypozyczają Ci oponę w takim rozmiarze aż sobie znajdziesz zamiwnnik. Jeżeli piszesz o moim starym komplecie 17tek to już tylko do upalania, bo one maja 6-7 lat, jedna już naprawiana, więc nie będę już ich używał. Ew na Borsk. 37 minut temu, dr.elich napisał: A tak poza tym to widzę, że pod Carrefourem uprawiasz rozkręcanie auta? Tam jakieś dzieciaki E36 z jednej do drugiej wieczorami przekładają z tego co widziałem. Tak, ale z nimi nie mam nic wspólnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Wiem, wiem. Ja też tam sobie czasem podjadę coś podlubać w nocy - to samo piętro, zwykle koło takiego zielonego Forka SF (zawsze tam stoi), stąd kojarzę z fotek. Login zmieniłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) No i gotowe! jestem Teraz biore sie za okelejenie grilla Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez maver 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 OZy jak zawsze super. Ja bym dodał jakiś kolorowy akcent (zaciski?) bo tak to wizualnie ciemne koła wydają się małe względem bryły auta - ale to kwestia gustu. Zresztą może tylko efekt zdjęcia - może jak byś z przykuca strzelił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Jest dobrze, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 5 godzin temu, maver napisał: Teraz biore sie za okelejenie grilla Folia czarny mat czy inny kolor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) tak jest, ale coś zaginęła w transporcie Właściwie to odbudowe orginalnego grilla, który uszkodziłem (znaczek Subaru pękł ) + oklejenie Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez maver Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Ja kupiłem do grilla folię czarny połysk do przyciemniania lamp. Ciekaw jestem jak to na ten pseudochrom siądzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Folia do przyciemniania na chromie? Może to fajnie wyglądać!! Znalazłem coś takiego - gość położył folię przyciemniającą na chrom w akordzie IX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się