Platon Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 oj tam oj tam - ten Pan już nie ma władzy, więc proszę nim nie straszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Ja też nie rozumiem, ale wierzę. Nadzieja umiera ostatnia... A ja Ci powiem na pocieszenie, że jak miałem DS2000 w Imprezie, ktore piszczały był przy hamowaniu z małej prędkości i przy cofaniu, okazało się, że jedna z blaszek była odwrotnie zamontowana. Po poprawieniu dalej piszczały... Ale ciszej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 16 godzin temu, dr.elich napisał: A ja Ci powiem na pocieszenie, że jak miałem DS2000 w Imprezie, ktore piszczały był przy hamowaniu z małej prędkości i przy cofaniu, okazało się, że jedna z blaszek była odwrotnie zamontowana. No, i to jest pozytywne podejście do tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 (edytowane) Jak już co po niektórzy widzieli zakupiłem te cholerne blaszki za jak zauważył @dr.elich kosmiczne pieniądze (albo Subarowe nic, jak kto woli). Jakoś po świętach będę je montował. Z innej beczki to byłem ostatnio w ASO na akcji serwisowej: https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=1299: Cytat ...w niektórych samochodach marki Subaru, modele: Legacy / Outback z roczników 2007-2014, Impreza / WRX z roczników 2008-2014 i Forester z roczników 2009-2013, wyprodukowanych przez Fuji Heavy Industries, istnieje prawdopodobieństwo nieprawidłowego działania przekaźnika pompy powietrza dodatkowego. W skrajnych przypadkach może dojść do zapalenia się wiązki w przedziale silnika. Edytowane 18 Grudnia 2017 przez maver Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Niektórzy się tego pozbywają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Kolejny dowod na szkodliwosc ekologii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 2 godziny temu, MDsuperstar napisał: Niektórzy się tego pozbywają... na remap to jeszcze nie czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 (edytowane) Cieszmy się i radujmy albowiem nastała względna cisza przy hamowaniu Nie wiem jak to działa i dlaczego, ale po założeniu blaszek od Brembo RC5+ prawie w zupełności przestały piszczeć na moim 4-tłoczku. Do tego nasmarowałem krótsze krawędzie metalowej podstawy klocka pastą miedzianą dołączoną do zestawu. Powiem Wam, że szczena opada jak taka pierdoła może robić taką różnicę. I założę się, że mnóstwo osób, które skarży się na hałas z klocków, ma ten sam problem. A! no i klocki zaczęły piszczeć przy hamowaniu podczas cofania co utwierdza mnie w przekonaniu, że wszystko dobrze zamontowałem Edytowane 30 Grudnia 2017 przez maver 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Gratulacje! Czy zrobiłeś to samodzielnie w tym warsztacie do wynajęcia na godziny?Ile czasu Ci to zajęło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 56 minut temu, faza20 napisał: Gratulacje! Czy zrobiłeś to samodzielnie w tym warsztacie do wynajęcia na godziny? Ile czasu Ci to zajęło? Ponieważ to była pierwsza moja samodzielna naprawa czegokolwiek w samochodzie (poza wymianą koła :P) to zdecydowałem się zrobić to u siebie w firmie na parkingu podziemnym. Zajęło mi to 1,5h, bo sprawdzałem wszystko 3 razy i się nie spieszyłem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 To można się już do Ciebie na,wymianę klocków umawiać?Pociesza mnie to co piszesz, bo zamówiłem RC5+ do Forka żony...Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 (edytowane) No dobra, jest maj więc czas na mały update Gdzieś w okolicach lutego pojawił się dziwny dźwięk przy odpuszczaniu gazu, szczególnie na 4-5 biegu. Takie bardzo delikatne i bardzo miarowe terkotanie, słyszalne tylko w ciszy. Z racji tego, że kolega @faza20 miał doświadczenia z panewkami, to poprosiłem o przesłuchanie czy to aby nie brzmi podobnie. Ale wg niego to ni jak nie brzmi jak one. Niby remont silnika był 40tyś temu, ale nie wiadomo czy dobrze zrobili itp. Zbliżał się i tak termin na serwis filtrowo/olejowy to poprosiłem o sprawdzenie w Gdańskim nie-ASO. Panowie w sumie od razu stwierdzili, że może to być silnik, i trzeba pewnie rozebrać, ale zobaczą jeszcze. Ja natomiast poprosiłem o nie wykonywanie gwałtownych ruchów bez telefonu Dostarczyłem dokumentację z remontu silnika i w sumie zauważyłem, że jednej rzeczy poprzedni właściciel nie wymienił - smoka olejowego. Spuszczony olej poszedł do analizy na obecność i skład opiłków, a ja poprosiłem o zdjęcie miski, sprawdzenie czy tam nie ma większych opiłków. Opiłków w misce na szczęście nie było ale jak już zdjęta to wleciał smok olejowy X-Bike'a, taki o: Niestety nic to nie dało. Umówiłem się na kolejny termin na (jak się spodziewałem) remont silnika albo inną grubszą akcję. Czekaliśmy na wynik analizy, ale Millers dał ciała, bo do czasu kolejnego terminu nie mieli wyników, ba, nie widzieli nawet gdzie dokładnie ta próbka jest. Nie-ASO w osobie pana W. bardzo nie chciało wyciągać silnika i chyba od początku nie wierzyli, że to silnik. Namierzyli, że przyczyna tego dźwięku jest raczej w układzie napędowym. Mijają dwa dni, dzwoni telefon: "Pan przyjedzie" "a, i niech Pan weźmie nowy akumulator bo stary umarł " Przyjeżdżam na miejsce i pokazują mi o takie coś: No, to po lewej to zabezpieczenie wiskozy, które puściło i pękło, ale jeszcze siedziało na miejscu. Jego część wleciała do skrzyni i się zmieliła uszkadzając wałki widoczne na zdjęciu po prawej. Reszta skrzyni została dokładnie osłuchana i nie daje żadnych oznak/dzwięków. Wiskoza poszła do regeneracji a ja kupiłem dwa nowe wałki w ASO w Bydgoszczy. Do skrzyni poszedł syntetyk Millersa 75W90 + jeszcze łożyska bo też trzeba było wymienić. Całość wyszła 3600 zł. Chylę czoła panom z nie-ASO, bo wykazali się dociekliwością i fachową oceną tematu. W czwartek odebrałem auto po miesiącu i muszę powiedzieć, że ten dźwięk i odczucia z jazdy są niezastąpione , chociaż po jeżdżeniu Hondą Civic UFO przez ten czas stwierdzam, że magiel w WRX mógłby być krótszy W poniedziałek porządne mycie a w tzw. międzyczasie zamontuję podwyższony podłokietnik, który wyhaczyłem od @raju na promocji garażowej Edytowane 13 Maja 2018 przez maver 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Widziałem, że ciągle u nich stoi. Faza20 mówił, że jezdzisz reklamować piszczące klocki ale jednak trochę poważniejsza sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 1 godzinę temu, dr.elich napisał: Widziałem, że ciągle u nich stoi. Faza20 mówił, że jezdzisz reklamować piszczące klocki ale jednak trochę poważniejsza sprawa długo szły te wałki, plus tydzień na regeneracje wiskozy, potem majówka i jakoś tak wyszło. A z klockami sobie poradziłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Mi założyli RC5+ i jestem zawiedziony - nie piszczą. Fajnie, że nie silnik. Przymierzam się do 2,5T ale trochę mnie zniechęcają częste ostatnio wpisy o awariach. Na szczęście u Ciebie się nie potwierdziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 3 godziny temu, dr.elich napisał: Mi założyli RC5+ i jestem zawiedziony - nie piszczą. Fajnie, że nie silnik. Przymierzam się do 2,5T ale trochę mnie zniechęcają częste ostatnio wpisy o awariach. Na szczęście u Ciebie się nie potwierdziło. Wyjmij blaszki to zaczną piszczeć Co do silnika to temat rzeka. Wg mnie przy zakupie trzeba się liczyć z UPG a w przypadku mocniejszych wersji i z panewkami, ale za to ten silnik jest już dobrze znany, części są dostępne, wiemy czego się można po nim spodziewać szkoda, że Subaru wciska wszystkim ten silnik, a u siebie sprzedają EJ207. Wg mnie nie fair. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Potencjalny kandydat ma UPG do roboty więc sytuacja jest klarowna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 No przecież od razu mówiłem, że to nie panewka :-) ufffffff.Teraz śmiga jak trzeba, czy coś tam jeszcze masz do zrobienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 15 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 (edytowane) z mechanicznych rzeczy to wszystko na razie muszę naprawić te dokładki progów, które się pouszkadzały na subariadzie trochę, odpryski odrdzewić i zamalować itp. W sumie jest jedna mechaniczna rzecz. Dostałem mejla od SIPu o akcji serwisowej ! Miło generalnie, bo wcześniej musiałem sam szukać na stronie UOKIK. Edytowane 15 Maja 2018 przez maver Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 10 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 (edytowane) szybkie aktualności z mojej strony 1) zamontowałem podwyższony podłokietnik. Jest faktycznie więcej miejsca ale miałem nadzieję, że dzięki niemu na trasach będę miał gdzie oprzeć łokieć. Niestety brakuje 5 cm :| 2) zamontowałem zakupione od @MDsuperstar osłony przeciwsłoneczne na tył. Jest spoko wg mnie. Super, że można otworzyć okna a osłony zostają. 3) zamontowałem fotelik Edytowane 10 Czerwca 2018 przez maver 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 @maver jak tam samochód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 @MDsuperstar o jak miło, dziękuje za pamięć. Długo nic nie pisałem, bo syn mi się urodził i wszystko na głowie stanęło. Jakoś we wrześniu zauważyłem że skrzynia coraz głośniej chodzi/wyje, nawet na 4 i 5 biegu. Serwis spuścił olej i okazało się, że olej ma kolor srebrno/metaliczny od ilości opiłków w nim. Powiedzieli, że trzeba zrobić albo kapitalny remont albo wymianę na inną. Jako że robię dla siebie, to w grudniu zrobiłem kompletny remont skrzyni. Generalnie najpierw szukałem jakiegoś specjalistycznego warsztatu, ale dwa do których dzwoniłem albo nie chcieli się podjąć albo nie mieli żadnego doświadczenia w skrzyniach Subaru. Na szczęście nie-ASO w Gdańsku a dokładnie Wojtek podjął się (ponoć pierwszy i ostatni raz) remontu tej skrzyni. Pokazali mi po rozłożeniu części jak to wyglądało w środku i generalnie masakra. Element wiskozy wpadł do środka skrzyni i został częściowo zmielony ale przy okazji pouszkadzał wałki, łożyska itp. Remont trwał chyba z 1,5 miesiąca i zrobiony został na oryginalnych częściach. Wojtek powiedział, że bez tego remontu ta skrzynia długo by nie pochodziła. Po naprawie skrzynia już wyje tylko na 2 biegu ale to przez wyrobione już trochę przełożenia na osie i ponoć wszystkie WRX i Forki XT z podobnym przebiegiem (175 tyś) tak mają. Zdjęcie znalazłem tylko jedno i przedstawia ono łożyska które trzeba było wymienić: A poza tym zamontowałem short-shifter i nawet do niego już przywykłem, choć w zmianę biegów trzeba wkładać jeszcze więcej siły ;) A i kupiłem Forka SH w październiku (znowu, tym razem 2012 2.0 N/A) . W maju jak będę na serwisie olejowym to poproszę o zamontowanie rozpórki Staffa z przodu. Pozdrawiam! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 @maver gratki następcy! To najwazniejsze. Ciesze się też że samochód ok, mimo perypetii... Może znajdziesz czas na zlot Imprez w sierpniu? Młody już będzie dorosły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 21 godzin temu, MDsuperstar napisał: Może znajdziesz czas na zlot Imprez w sierpniu? a wiesz może kiedy dokładnie jest? bo bym chętnie pojechał szczerze mówiąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 @maver 3. sierpnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się