panratownik Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Pytanie może trochę lamerskie, ale próbuje ustalić jak wyszukać pasującą pompę wspomagania kierownicy do mojego Buga WRX z silnikiem EJ205. Czy są jakieś zamienniki tych pomp czy tylko WRX Wagon z dokładnie roku 2001 wchodzi w grę? Czy np. z takiego WRX 2005 by pasowała bo jakby nie patrzeć silnik to EJ205? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Pompa przede wszystkim musi mieć króćce na przewody w tym samym miejscu co Twoja a reszta spasuje i będzie działać. Zrób zdjęcie swojej pompy i szukaj po aukcjach takiej samej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 zmartwię Cię, 1:1 pasuje tylko pompa wspomagania z WRX i STI 2001-2002. Z nowszych tj 2003-2007 owszem pasuje ale wejście na zasilanie ze zbiornika jest z innej strony i montaż takiej pompy wymaga przeróbek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Ja do swojego MY04 długo szukałem i w sumie nie znalazłem żadnej w zadowalającym stanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Podłączając się pod temat. Mam spory wyciek z pompy, czy regeneracja, uszczelnienie wchodzi w grę ? Czy lepiej szukać używki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 1 godzinę temu, emdzejj napisał: Podłączając się pod temat. Mam spory wyciek z pompy, czy regeneracja, uszczelnienie wchodzi w grę ? Czy lepiej szukać używki ? IMHO z używkami jest loteria. Jak nie hałasowała możesz spróbować uszczelnić, koszt nie jest wielki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Jeszcze jedna kwestia, "panratownik" zrob zdjecie swojej pompy bo skoro masz wrx-a buga eu to ma taki sam silnik jak GTek 99/00 218km, a pompe z takiego GTka mialem okazje niedawno rozbierac, i rozni sie paroma sprawami, w ogole masz zbiorniczek przy pompie czy nie ?, moze byc inna wtyczka czujnika, moze byc inny wklad krocca cisnieniowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 GT i WRX maja zupełnie inne pompy, z WRX żaden z przewodów przekładni czy to na zasilanie czy to na powrót nie będzie pasował. Jeśli pompa tylko cieknie to lepiej ją uszczelnić, do pomp z roczników 2001-2002 da się kupić oem zestaw uszczelnień i nie jest on wybitnie drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się