Skocz do zawartości

Z Legasia H6 MY'04 na Spec B MY'07


Oczkoo15

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, Oczkoo15 napisał:

Dzisiaj na próbę zamontowałem siatkowy grill i jakoś się nie przekonałem. 

:thumbup:

8 godzin temu, Oczkoo15 napisał:

Za to zrobiłem przymiarkę z plastrem miodu i ten już wygląda o wiele lepiej. Niestety nie jest plug&play, ale oddam do mechanika na przeróbkę mocowań i mam nadzieję, że uda się zamontować bez większych przeszkód :)

:oops:

7 godzin temu, Danko napisał:

Po co komu chrom! 

Chrom is goood :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Dawaj fotki jak wjadą do auta.

 

14 godzin temu, Danko napisał:

Pokaz jak sie nakładki wkomponują!

 

Za niedługo postaram się zamontować.

Niestety, tak jak wspomniał @JoteeNmontaż nie jest taki prosty. Tylko nakładka na pedał hamulca jest plug&play.

14 godzin temu, Danko napisał:

Ja chcialbym nakładki, choc nie mam oarcia ja sti..

Wiesz do kogo się zgłosić :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, szamot napisał:
W dniu 26.06.2020 o 12:08, Oczkoo15 napisał:

montaż nie jest taki prosty

Rozwiń temat, bo znów kusisz ofertą ;)

A więc tak:

W pedale gazu trzeba zrobić otwór na śrubę.

Nakładka na pedał hamulca plug&play.

A co do podstopnicy to trzeba zrobić otwory z podłodze, ewentualnie na klej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, szamot napisał:

A czy oprócz efektu stylistycznego ma to też jakieś walory użytkowe ? :rolleyes:

Nie wiem. Jedynie wyczytałem na zagranicznych aukcjach, że są antypoślizgowe, ale jeszcze sam tego w praktyce nie sprawdziłem ;)

Edytowane przez Oczkoo15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, euyot napisał:

Że lepiej sie drogi trzymie?:huh:

Noo, jak kopiesz takie stylowe pedaly, to to sie przelicza na przyczepność:

1 jednostka zarąbistości=4 jednostki przyczepności

Gdzie

1 pedał - 2,5 jednostki zarąbistości

1 jednostka przyczepności - równowartość średniej wielkości naklejki dającej 25 koni mechanicznych, tyle, że przeliczonej na przyczepność. 

Prosta matematyka 

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Danko napisał:

Noo, jak kopiesz takie stylowe pedaly, to to sie przelicza na przyczepność:

1 jednostka zarąbistości=4 jednostki przyczepności

Gdzie

1 pedał - 2,5 jednostki zarąbistości

1 jednostka przyczepności - równowartość średniej wielkości naklejki dającej 25 koni mechanicznych, tyle, że przeliczonej na przyczepność. 

Prosta matematyka 

Takie same wspolczynniki ma zestaw do auta z manualna skrzynią biegow?:evil2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Danko napisał:

@euyotoczywiście! Ale, automat z pewnych względów zyska mniej (mniej pedałów i takie tam) 

A wskaźnik powieszchni pedała? Cos tu jest chyba na rzeczy...

Bo współczynnik tarcia pedałozarąbistości w korelacji z konionaklejkami wychodzi chyba przewrotnie proporcjonalny do głębi różu... No ale moge się mylić, bo dwa dni temu licząc różniczkę sensu ogólnego twierdzenia o topnieniu zapasów lasów zgubiłem koralik.

:hi:

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, euyot napisał:

A wskaźnik powieszchni pedała? Cos tu jest chyba na rzeczy...

Bo współczynnik tarcia pedałozarąbistości w korelacji z konionaklejkami wychodzi chyba przewrotnie proporcjonalny do głębi różu... No ale moge się mylić, bo dwa dni temu licząc różniczkę sensu ogólnego twierdzenia o topnieniu zapasów lasów zgubiłem koralik.

:hi:

Myślę, ze ma to jakiś związek z powierzchnią pedała... Ale też z częstotliwością użytkowania pedałów. Trzeba by to obliczyć w oparciu o wskaźnik wzrostu bogatosci fury przez aplikowanie złotych felg... Nie wiem tez, czy nje mnoży sie to przez średnicę stożka/grzybka podłączonego do rury pcv z budowlanego. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Danko napisał:

Nie wiem tez, czy nje mnoży sie to przez średnicę stożka/grzybka podłączonego do rury pcv z budowlanego.

O, zdecydowanie. Mnoży mnozy, a nawet dzieli.

Nalezy jednak pamietać, ze zlotofelgowatość oczywiście zwieksza impact błekitu japońskiego, a on zbyt wysoki, nawet dochodzacy do 22b stopnia, moze zwiekszyc ryzuko upg. Dlatego tez optuje za wprowadzeniem systemu wentyli bezpieczenstwa opartych na system Trytyktation Mild.

Powinno być ok.:upside-down-face_1f643-small:

 

 

Dobra, przegiąłem z tym upg. Z tego nie wolno żartowac, zwłaszcza w obecnoci h6:unsure:

Edytowane przez euyot
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze ja się pytam - CO WY BIERZECIE?? :krecka_dostal:

 

Po drugie ja się pytam - dajcie namiar na dilera! :dance:

 

Po trzecie ja się pytam - czy do równania z przyczepnością, zajebistością i powierzchnią wzięliście pod uwagę jeden BARDZO WAŻNY moim zdaniem czynnik? Natomiast taki, że Legaś z automatem jest lżejszy od tego z manualną skrzynią, bo ma jednego pedała mniej? A taki pedał może dużo ważyć, jak żre jak świnia, to i ze 150 kg... :dance::biglol::yahoo:

 

P.S. Teraz nas wszystkich zamkną... :facepalm:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Dj Brabus napisał:

Po pierwsze ja się pytam - CO WY BIERZECIE?? :krecka_dostal:

 

Po drugie ja się pytam - dajcie namiar na dilera! :dance:

 

Po trzecie ja się pytam - czy do równania z przyczepnością, zajebistością i powierzchnią wzięliście pod uwagę jeden BARDZO WAŻNY moim zdaniem czynnik? Natomiast taki, że Legaś z automatem jest lżejszy od tego z manualną skrzynią, bo ma jednego pedała mniej? A taki pedał może dużo ważyć, jak żre jak świnia, to i ze 150 kg... :dance::biglol::yahoo:

P.S. Teraz nas wszystkich zamkną... :facepalm:

Tak, nie uwględnili też że poprzez wypukłe gumki można prowadzic samochód na boso i mieć dodatkową multi korzyść :akupresura dla stóp (dbasz o zdrowie, szkita się nie poci, oszczedzasz na skarpetach i proszku do prania) i 300 g mniej obciążenia bolidu przez brak obuwia .

Od jutra jeżdzę boso. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, JoteeN napisał:

Tak, nie uwględnili też że poprzez wypukłe gumki można prowadzic samochód na boso i mieć dodatkową multi korzyść :akupresura dla stóp (dbasz o zdrowie, szkita się nie poci, oszczedzasz na skarpetach i proszku do prania) i 300 g mniej obciążenia bolidu przez brak obuwia .

Od jutra jeżdzę boso. 

Niestety wypustki łechcą w stopy. To są plusy ujemne do trakcji. Czynnik dystrakszyn.

Buty zostają.:)

 

A teraz chcialbym przeprosić obywatela @Oczkoo15.

Zdaje się, że to o czym innym topic.

 

Nie mniej uwazam, ze dyskusja bardzo przydatna. Ja np. ide jutro ogolic głowę. No albo moze w niedalekiej przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...