Skocz do zawartości

unichip, SMT6, SMT7


adamusmax

Rekomendowane odpowiedzi

pozwolilem sobie zalozyc nowy temacik

 

jako ze komp w moim pasciu jest nieflashowalny to bede musial cos innego wymyslec

 

zastanawiam sie nad powyzszymi opcjami

 

i pytanie jest ktory wybrac :???:

 

mam opcje na unichip (ktos juz wie o co chodzi ;) )

 

i szykam innych opcji

 

znalazlem na alledrogo takie 2 rzeczy

 

http://www.allegro.pl/item156194782_pig ... _back.html

 

http://www.allegro.pl/item156192326_pig ... _back.html

 

http://www.allegro.pl/item154917649__no ... smt_6.html

 

oczywiscie wchodzi tez w gre zakres produktow oferowanych przez naszych rodzimych tunerow

 

konkretne pytania

 

1) ktory wybrac

2) gdzie to zestroic

3) z czym sie wiaze montaz powyzszych wynalazkow

 

jezeli jeszcze mi sie cos przypomni to dopisze, jezeli Wam cos sie nasuwa to strzelajta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uni zestroja ci w VTG lub w Jetronicu we Wrocku, a moze poszukaj kompa z wersji JDM na ebayu pod paliwo 100RON i bedzie gitara przy 260 km :)

 

 

Jetronic??

Jak kiedyś swego czasu chciałem wmontować Uni do srebnego GT

to usłyszałem od nich że nie mają sprzetu. I już nie robią Unichipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uni zestroja ci w VTG lub w Jetronicu we Wrocku, a moze poszukaj kompa z wersji JDM na ebayu pod paliwo 100RON i bedzie gitara przy 260 km :)

 

dziekuje postoje

 

a co ja z JDMowym kompem zrobie :?: potem zbankrutuje tankujac na szelu 100 okt :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co ja z JDMowym kompem zrobie potem zbankrutuje tankujac na szelu 100 okt

 

adamusmax, mam dla ciebie proste rozwiazanie :

 

Kup Gteka 99-00 i dopisz sie na moja Maptekową liste :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli przyjumując 3000 zł napewno by sie czlowiek zmieścił w temacie zakupu Apexi a jak ze strojeniem tego sprzętu...sorka, że sie tak nagle dołaczyłem ale tez jestem tym zainteresowany i chciałbym wiedzieć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorka, że sie tak nagle dołaczyłem ale tez jestem tym zainteresowany i chciałbym wiedzieć...

ja też! ja też!

 

No bo u mnie chyba jest ten sam problem - komp nieflaszowalny i zostaje tylko jakąś świnkę dołożyć do tego co jest? A jest MBC, ale ustawione na 0.8, wolny wydech, pompa, TD04L... boję się czegokolwiek ruszać żeby nie zepsuć (konkretnie li tylko samo ciśnienie podnosić), ale jeśli się da trochę zainwestować i bez szczególnego ryzyka dla silnika dodać ze 40 KM to czemu nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorka, że sie tak nagle dołaczyłem ale tez jestem tym zainteresowany i chciałbym wiedzieć...

ja też! ja też!

 

No bo u mnie chyba jest ten sam problem - komp nieflaszowalny i zostaje tylko jakąś świnkę dołożyć do tego co jest? A jest MBC, ale ustawione na 0.8, wolny wydech, pompa, TD04L... boję się czegokolwiek ruszać żeby nie zepsuć (konkretnie li tylko samo ciśnienie podnosić), ale jeśli się da trochę zainwestować i bez szczególnego ryzyka dla silnika dodać ze 40 KM to czemu nie?

 

seryjne legacy dmucha 0,75 a po uwolnieniu wydechu 0,8 wiec po co u ciebie mbc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjne legacy dmucha 0,75 a po uwolnieniu wydechu 0,8 wiec po co u ciebie mbc ?

zeby pilnowal cisnienia doladowania :wink:

 

To było chyba "na zapas" założone, zresztą poprzedni właściciel pewnie by mógł więcej na ten temat powiedzieć, jako że się na tym zna i to robił. Ja potem przejąłem schedę po nim i zgodnie z pierwszą zasadą admina nie ruszałem czegoś co nie jest zepsute. Ale ostatnio mnie korci żeby sobie "poprawić" to i owo :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 1.25 w piku, serię pompę, MBC i FCD, wydech seria (dwa katy i końc. remus.)

W kupie 265 KM przy 6000 i 330 Nm przy 5100 (co jeszcze -nie wiem?)

i chyba się nie dowiem - strach cokolwiek ruszyć ale już zrobiłem 6000 km i wszystko działa bezproblemowo. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 1.25 w piku, serię pompę, MBC i FCD, wydech seria (dwa katy i końc. remus.)

W kupie 265 KM przy 6000 i 330 Nm przy 5100 (co jeszcze -nie wiem?)

i chyba się nie dowiem - strach cokolwiek ruszyć ale już zrobiłem 6000 km i wszystko działa bezproblemowo. :mrgreen:

 

nie boj nie boj - juz niedlugo :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjne legacy dmucha 0,75 a po uwolnieniu wydechu 0,8 wiec po co u ciebie mbc ?

zeby pilnowal cisnienia doladowania :wink:

 

Skoro seryjnie tyle dmucha to Ci nic nie przypilnuje, co więcej jest tam zupełnie niepotrzebne :)

 

Oczywiście, że lepiej takie PowerFC bo możliwości (ma spectruma.... :D ) nieporównywalne tylko rzecz w kosztach, pytanie do czego to ma służyć, jeśli tylko do drobnych korekt paliwa (bo domniemam, że teraz jest za bogato) to siakaś świnka w zupełności wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjne legacy dmucha 0,75 a po uwolnieniu wydechu 0,8 wiec po co u ciebie mbc ?

zeby pilnowal cisnienia doladowania :wink:

 

Skoro seryjnie tyle dmucha to Ci nic nie przypilnuje, co więcej jest tam zupełnie niepotrzebne :)

 

Oczywiście, że lepiej takie PowerFC bo możliwości (ma spectruma.... :D ) nieporównywalne tylko rzecz w kosztach, pytanie do czego to ma służyć, jeśli tylko do drobnych korekt paliwa (bo domniemam, że teraz jest za bogato) to siakaś świnka w zupełności wystarczy.

 

albo po calosci i emanage ultimate ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...