Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, Elvisiak napisał:

Kiedy montujesz Widebody? :D

Chyba na dzień dzisiejszy nie ma widebody do C8 :D Słyszałem, że Prior Design nad czymś pracuje, ale to auto jest tak masakrycznie szerokie, że dodatkowe poszerzenia chyba nie są już potrzebne. Co innego fajne dokładeczki... :lol:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na spokojnie Panowie. Zrozumiałem aluzję i żart kolegi Elvisiaka bez problemu :D Z kolei kolega TurdziGT też ma rację bo RS6 nie wymaga ingerowania w i tak już szerokie dupsko :)  Dziękuję za wszystkie reakcje. Bardzo mi miło, że Darth Vader spodobał się kolegom forumowiczom. Wasze zdrowie! 

 

IMG_1101.JPG

  • Super! 5
  • Lajk 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, pencilpaul napisał:

Na spokojnie Panowie. Zrozumiałem aluzję i żart kolegi Elvisiaka bez problemu :D Z kolei kolega TurdziGT też ma rację bo RS6 nie wymaga ingerowania w i tak już szerokie dupsko :)  Dziękuję za wszystkie reakcje. Bardzo mi miło, że Darth Vader spodobał się kolegom forumowiczom. Wasze zdrowie! 

 

IMG_1101.JPG

ładne rodzinne kombi ;) muszę kiedyś takim pojeździć . Ciekawią mnie wrażenia z jazdy np  w porównaniu z RS3, tzn co daje większy fun , takie pytanie bardziej z ciekawości  bo na razie jestem po zakupie  , ile frajdy daje taki mocarny kolos? gratulacje !!!  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, jaszyn napisał:

ładne rodzinne kombi ;) muszę kiedyś takim pojeździć . Ciekawią mnie wrażenia z jazdy np  w porównaniu z RS3, tzn co daje większy fun , takie pytanie bardziej z ciekawości  bo na razie jestem po zakupie  , ile frajdy daje taki mocarny kolos? gratulacje !!!  

hmm RS6 to jednak inny wymiar, przed chwilą wróciłem z trasy 150km po A4, Merc A45 381 KM, w porównaniu z RS6 to  bardzo niestabilna zabawka, szybka ale dużo dużo mu brakuje. RS6 to jednak najlepsze auto które miałem. 

Edytowane przez carfit
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jaszyn napisał:

ładne rodzinne kombi ;) muszę kiedyś takim pojeździć . Ciekawią mnie wrażenia z jazdy np  w porównaniu z RS3, tzn co daje większy fun , takie pytanie bardziej z ciekawości  bo na razie jestem po zakupie  , ile frajdy daje taki mocarny kolos? gratulacje !!!  

Dziękuję! :) Nowy RS6 to tak naprawdę dwa auta w jednym. W trybie Comfort mimo, że ciagle szybkie to tak ciche jakby miał tylko silnik elektryczny. Słychać tylko szum opon. Biegi zmieniają się gładko, bez kopnięć. Zawieszenie - mimo, że wybrałem sportowe zawieszenie RS z dynamic Ride Control (kontrola przechyłów) - bajka. Przełączenie w tryb Dynamic już budzi bestię. Wydech jest głośniejszy, kierownica nieco sztywniejsza, tak samo zawieszenie. Silnik V8 mruczy, a sportowy wydech RS (za dopłatą) wydaje groźne, bardzo basowe i mile dla ucha dźwięki. Chętnie strzela z wydechu i robi popcorn. RS6 jest prawie tonę cięższy do STI, a to jak wystrzeliwuje ze świateł to jest coś niesamowitego, jakby łamał prawa fizyki. Ciężko uwierzyć, że ta maszyna (w zależności od wyposażenia) może ważyć ponad 2300 kg. W tym samochodzie nie czuć prędkości - zupełnie. Muszę cały czas zerkać na zegary bo łapię się na tym, że faktycznie jadę dwa razy szybciej niż myślę. Jazda RS6 to jak jazda mega szybkim czołgiem. W środku czujesz się odizolowany od reszty świata, bezpieczny. Oczywiście silnik to jedno, ale połowa sukcesu to napęd Audi. Sucho, mokro nieważne. Wystrzeliwuje od zera za każdym razem tak samo.

Każdy kogo przewiozłem tym autem był pod mega wrażeniem. Teść, który lubi się czepiać przez całą przejażdżkę nie wydusił słowa. Wychodząc z samochodu rzucił tylko "to nie samochód, to samolot" :lol: Może jeżdzę, krótko ale na dzień dzisiejszy nie potrafię wskazać słabych stron RS6. Ostatnio wstaję dużo wcześniej niż zawsze tylko po to żeby się przejechać. Minus jest taki, że tankuję codziennie... :lol: 

A to zdjęcie  z dzisiejszej przejażdżki ze znajomymi. Miałem przyjemność przejechać się GR Yarisem (seria na dotarciu) - obłędna zabawka. Przewiózł mnie kolega, który jest doskonałym kierowcą i startuje w rajdach. W jego rękach ta maszynka działa cuda! Jestem w szoku bo byłem raczej sceptycznie nastawiony do tego małego potworka. Dzisiaj biję się w pierś i posiadaczom gratuluję. 

IMG_1103.JPG

Edytowane przez pencilpaul
  • Super! 6
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem gdzie wrzucić ten filmik więc podrzucam tu. 

w skrócie:

o wzroście ceny aut, w wyniku dodania obowiązkowych elementów wyposażenia. 
wycofywanie wielu modeli z europy typu focus rs 

dodatkowe podatki za przekroczenie emisji co2

czarne skrzynki i ogranicznik prędkości który wie gdzie jesteś i nie pozwala przekraczać dopuszczalnej prędkości



(92) Poświęć 20 minut na ten film. Jaką NAPRAWDĘ przyszłość motoryzacji szykuje nam UE? Nie to co myślisz - YouTube

 

Edytowane przez wąż
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, pencilpaul napisał:

Dziękuję! :) Nowy RS6 to tak naprawdę dwa auta w jednym. W trybie Comfort mimo, że ciagle szybkie to tak ciche jakby miał tylko silnik elektryczny. Słychać tylko szum opon. Biegi zmieniają się gładko, bez kopnięć. Zawieszenie - mimo, że wybrałem sportowe zawieszenie RS z dynamic Ride Control (kontrola przechyłów) - bajka. Przełączenie w tryb Dynamic już budzi bestię. Wydech jest głośniejszy, kierownica nieco sztywniejsza, tak samo zawieszenie. Silnik V8 mruczy, a sportowy wydech RS (za dopłatą) wydaje groźne, bardzo basowe i mile dla ucha dźwięki. Chętnie strzela z wydechu i robi popcorn. RS6 jest prawie tonę cięższy do STI, a to jak wystrzeliwuje ze świateł to jest coś niesamowitego, jakby łamał prawa fizyki. Ciężko uwierzyć, że ta maszyna (w zależności od wyposażenia) może ważyć ponad 2300 kg. W tym samochodzie nie czuć prędkości - zupełnie. Muszę cały czas zerkać na zegary bo łapię się na tym, że faktycznie jadę dwa razy szybciej niż myślę. Jazda RS6 to jak jazda mega szybkim czołgiem. W środku czujesz się odizolowany od reszty świata, bezpieczny. Oczywiście silnik to jedno, ale połowa sukcesu to napęd Audi. Sucho, mokro nieważne. Wystrzeliwuje od zera za każdym razem tak samo.

Każdy kogo przewiozłem tym autem był pod mega wrażeniem. Teść, który lubi się czepiać przez całą przejażdżkę nie wydusił słowa. Wychodząc z samochodu rzucił tylko "to nie samochód, to samolot" :lol: Może jeżdzę, krótko ale na dzień dzisiejszy nie potrafię wskazać słabych stron RS6. Ostatnio wstaję dużo wcześniej niż zawsze tylko po to żeby się przejechać. Minus jest taki, że tankuję codziennie... :lol: 

A to zdjęcie  z dzisiejszej przejażdżki ze znajomymi. Miałem przyjemność przejechać się GR Yarisem (seria na dotarciu) - obłędna zabawka. Przewiózł mnie kolega, który jest doskonałym kierowcą i startuje w rajdach. W jego rękach ta maszynka działa cuda! Jestem w szoku bo byłem raczej sceptycznie nastawiony do tego małego potworka. Dzisiaj biję się w pierś i posiadaczom gratuluję. 

IMG_1103.JPG

 

17 godzin temu, carfit napisał:

hmm RS6 to jednak inny wymiar, przed chwilą wróciłem z trasy 150km po A4, Merc A45 381 KM, w porównaniu z RS6 to  bardzo niestabilna zabawka, szybka ale dużo dużo mu brakuje. RS6 to jednak najlepsze auto które miałem. 

Dzięki za odpowiedzi, najważniejsze sa opinie użytkowników. Tak się spodziewałem że to superszybkie i komfortowe  auto na autostrady, mające oblicze sportowe i jednocześnie  rodzinnego komfortowego kombi. Ja tego nie doświadczyłem ale mogę sobie wyobrazić że tak własnie jest. Troszkę mnie zastanawia waga tego samochodu i gabaryty, jak to się sprawdza w codziennym użytkowaniu i po mieście, jaka frajda z jazdy na normalnych, miejskich , krętych drogach. Moje Stelvio na pewno nie jest az tak kom frotowe na autostradzie, po mieście sprawdza sie całkiem fajnie, jeździ się tym w zakrętach jak hot hatchem ale waży ok. 1800 kg i niby nie jest duże, ale nie wiem czy do takiego użytkowania nie wolałbym czegoś mniejszego i lżejszego.  Musze kiedyś sobie takie RS6 wypożyczyć na weekend żeby sie przekonać  to jeździ

Edytowane przez jaszyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, jaszyn napisał:

ładne rodzinne kombi ;) muszę kiedyś takim pojeździć . Ciekawią mnie wrażenia z jazdy np  w porównaniu z RS3, tzn co daje większy fun , takie pytanie bardziej z ciekawości  bo na razie jestem po zakupie  , ile frajdy daje taki mocarny kolos? gratulacje !!!  

Na waskiej kretej drodze da ci prawdopodobnie RS3 glownie ze wzgledu na gabaryty , wage i mniejsze wyciszenie srodka a wiec odbior predkosci jest tez inny. 500 KM delikatrym programem robi ci z mozgu sieczke tak wiec jezli patrzysz na sam faktor "bang for buck"  to jest to najlepszy RS 

RS6 z kolei jest bardziej uniwersalne mega szybkie ale jego terytorium to autostrady i szersze drogi , na mala waskie jest po prostu za duze i za ciezkie. Jezli chcesz cos pomiedzy to musisz mierzyc w RS4 :mrgreen:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, pencilpaul napisał:

RS6 jest prawie tonę cięższy do STI, a to jak wystrzeliwuje ze świateł to jest coś niesamowitego, jakby łamał prawa fizyki. Ciężko uwierzyć, że ta maszyna (w zależności od wyposażenia) może ważyć ponad 2300 kg

Mówiąc szczerze nie wiedziałem że RS6 C8 tak się mocno "spasł", wiadomo że prawie każdy nowy model jest cięższy od poprzedniego ( z małymi wyjątkami ) ale mój C7 , praktycznie na totalnym full wyposażeniu, łącznie z dachem panoramą ( co pewnie kilkanaście kg + ) ważył 1950kg. 

IMG_9202.jpg

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, turdziGT napisał:

Na waskiej kretej drodze da ci prawdopodobnie RS3 glownie ze wzgledu na gabaryty , wage i mniejsze wyciszenie srodka a wiec odbior predkosci jest tez inny. 500 KM delikatrym programem robi ci z mozgu sieczke tak wiec jezli patrzysz na sam faktor "bang for buck"  to jest to najlepszy RS 

RS6 z kolei jest bardziej uniwersalne mega szybkie ale jego terytorium to autostrady i szersze drogi , na mala waskie jest po prostu za duze i za ciezkie. Jezli chcesz cos pomiedzy to musisz mierzyc w RS4 :mrgreen:

tak sądziłem.  najlepiej byłoby mieć mieć i taki i taki. Na razie Stelvio pełni funkcje u mnie tego "pomiędzy" i musze przyznać że jest OK, chociaż Julka pewnie byłaby lepsza, bardziej poręczna do miasta.  A pytam tak na przyszłośc bo kiedyś leasing sie skonczy i   pewnie bede chciał coś nowego (audi RS mi się zawsze podobały)   chociaż chociaż jak widze co się wyprawia w motoryzjacji to nie jest to takie oczywiste

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, jaszyn napisał:

tak sądziłem.  najlepiej byłoby mieć mieć i taki i taki. Na razie Stelvio pełni funkcje u mnie tego "pomiędzy" i musze przyznać że jest OK, chociaż Julka pewnie byłaby lepsza, bardziej poręczna do miasta.  A pytam tak na przyszłośc bo kiedyś leasing sie skonczy i   pewnie bede chciał coś nowego (audi RS mi się zawsze podobały)   chociaż chociaż jak widze co się wyprawia w motoryzjacji to nie jest to takie oczywiste

Stelvio tez jest takie coś pomiędzy i jako takie auto sprawdza się doskonale. Ma niesamowicie mała wagę jak na SUVa i prowadzi się bardzo lekko. Jedynie z tego co pamiętam ma bardzo wrażliwy układ kierowniczy? Przez co na autostradach może by  trochę nerwowe no ale nie ma samochodów do wszystkiego zawsze jest jakiś kompromis.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, carfit napisał:

Mówiąc szczerze nie wiedziałem że RS6 C8 tak się mocno "spasł", wiadomo że prawie każdy nowy model jest cięższy od poprzedniego ( z małymi wyjątkami ) ale mój C7 , praktycznie na totalnym full wyposażeniu, łącznie z dachem panoramą ( co pewnie kilkanaście kg + ) ważył 1950kg. 

IMG_9202.jpg

Tak źle chyba nie jest C8 jest chyba wszy tylko 100 kg więcej. Z drugiej strony M3 waży w tej chwili ponad 1800kg co dla mnie jest po prostu chore 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, carfit napisał:

Mówiąc szczerze nie wiedziałem że RS6 C8 tak się mocno "spasł", wiadomo że prawie każdy nowy model jest cięższy od poprzedniego ( z małymi wyjątkami ) ale mój C7 , praktycznie na totalnym full wyposażeniu, łącznie z dachem panoramą ( co pewnie kilkanaście kg + ) ważył 1950kg. 

 

1950 kg to masa minimalna dla wersji silnikowej Performance i nie uwzględnia wyposażenia. W autach, w których można skonfigurować setki kombinacji wyposażenia, obawiam się, wymagałoby to odrębnych homologacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, subleo napisał:

 

1950 kg to masa minimalna dla wersji silnikowej Performance i nie uwzględnia wyposażenia. W autach, w których można skonfigurować setki kombinacji wyposażenia, obawiam się, wymagałoby to odrębnych homologacji.

Dokładnie z pełnym wyposażeniem to 2,2 tony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pencilpaul napisał:

 

Obraz 25.04.2021, godz. 21.38.jpg

Bazowe do bazowego +/- 100 kg tyle podawali oficjalnie różnicę wagi C7 kontra C8 a ze w praktyce nie ma dwóch tak samo wyposażonych aut to waga i tak jest rozna w zależności od ilości wyposażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...