Skocz do zawartości

Impreza P1


marcinch

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

PS. Jak Jan Drop jezdzisz po Polsce skoro masz prawostronne subaru?? chyba nie mozna takiego auta nawet zarejestrowac?

 

ale on chyba nie po naszych drogach jezdzi

 

dokladniej to smigam w uk :wink:

 

to dlaczego chce przelozyc kierownice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Jak Jan Drop jezdzisz po Polsce skoro masz prawostronne subaru?? chyba nie mozna takiego auta nawet zarejestrowac?

 

ale on chyba nie po naszych drogach jezdzi

 

dokladniej to smigam w uk :wink:

 

to dlaczego chce przelozyc kierownice?

 

Alez on wcale nie chce przekladac kierownicy, nie wiem skad to wykoncypowales :?: :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyprodukowano ich jak sie nie myle 1000 sztuk (a moze 999 jak nie bylo 13)

A jak szybkie jest w stosunku do wspoczesnych aut to chyba przyszpieszenie do 100km/h mowi wszystko 4,6s i 343 Nm :mrgreen:

 

To jest chyba przyspieszenie od 0-60 miil/h, a to spora różnica. Zresztą dane techniczne mało mówią. Auto z gorszymi danymi na papierze w praktyce może być szybsze. Patrz Subaru. Porsche EVO itp.

 

Nie kryję, że bardzo chciałbym mieć P1 z wnętrzem z Imprezy 03-04. Jednak za drogo wychodzi. Z tego co tu mówią to przynajmniej 100 tys. pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co tu mówią to przynajmniej 100 tys. pln.

 

Jak dla mnie to właśnie takim budżetem trzeba dysponować ( 90K ) aby

 

1. Kupić pewne auto z rozsądnym przebiegiem

2. i zrobić to w pełni profesjonalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest chyba przyspieszenie od 0-60 miil/h, a to spora różnica.

 

4km/h więcej przy takim tempie przyspieszania to nie aż taka spora różnica, to nie kaszlak :wink:

Jak dla mnie to właśnie takim budżetem trzeba dysponować ( 90K ) aby

 

1. Kupić pewne auto z rozsądnym przebiegiem

2. i zrobić to w pełni profesjonalnie

 

Zgadzam się z tobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tobą.

 

Choć jest jeszcze jedno, ale ja osobiście bym wolał STI ver 6 lub type RA, bo jednak auto czterodrzwiowe jest o wiele bardziej praktyczne, ale sa to oczywiście indywidualne preferencje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to właśnie takim budżetem trzeba dysponować ( 90K ) aby

 

1. Kupić pewne auto z rozsądnym przebiegiem

2. i zrobić to w pełni profesjonalnie

 

tez tak mysle ze 80-90k trzeba by bylo wylozyc.....dalbym nawet taka kase jakby te auto juz gdzies stalo gotowe w Polsce, mozna bylo ogladac i przejechac jak sie to wszystko sprawuje a tak hmm......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez tak mysle ze 80-90k trzeba by bylo wylozyc.....

 

no to za 100K masz cos lepszego W4TURBO tylko wiem ze nie w twoim kolorze :mrgreen: ale mozesz za to ogldnac , pomacac :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tobą.

 

Choć jest jeszcze jedno, ale ja osobiście bym wolał STI ver 6 lub type RA, bo jednak auto czterodrzwiowe jest o wiele bardziej praktyczne, ale sa to oczywiście indywidualne preferencje

 

Gdybym już dysponował takim budżetem ( :mrgreen: ) i chciałbym kupić takiego klasyka, to pewnie też wybrał bym type RA, co cztery drzwi to nie dwoje. No chyba, że miałby to być 2, 3, 4 samochód w rodzinie :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym różni się, P1 od TypeR?

Albo jeszcze inaczej, jakie były wersje w coupe i czym się różniły?

RS i 22B wiem, co to jest

 

P1 to jest STi Type R ver.6, z tym że jest "zmodyfikowana" przez Prodrive. Type R był dostepny tylko na rynku japońskim.

 

P1 od Type R różni się kilkoma drobiazgami, zamiast natrysku wody na intercooler ma ABS, ma przeproramowany ECU, ma inne spoilery z przodu i z tyłu, i inaczej zestrojone zawieszenie, i piękne felgi OZ. Co ciekawe autorem projektu P1 jest Gordon Murray ten sam człowiek który zaprojektowal McLarena F1.

 

Wersji Coupe Imprezy były tak naprawde trzy: turbodoładowane Type R i 22B, i wolnossące RS. Z tym że Type R'ów było kilka różnych wersji.

 

Moim skromnym zdaniem Impreza Marcin@ jest o niebo lepsza o jakiegokolwiek sprowadzanego Type R, czy P1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Alez on wcale nie chce przekladac kierownicy, nie wiem skad to wykoncypowales :?: :???:

 

zalozyl o tym topik i mozna przeczytac ze mysli o tym

 

chcialbym przelozyc kierownice pomimo tego ze jezdze w uk :twisted: a tutaj obojetne jest po ktorej stronie siedzisz :wink: mozesz nawet po srodku miec kierownice i tak cie dopuszcza do ruchu :twisted::twisted: nie wiem jeszcze kiedy ale powaznie o tym mysle :roll: moze nie w tej subarynce co mam teraz ale mysle wlasnie o P1 albo TypeR :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...