JD555 Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 PS. Jak Jan Drop jezdzisz po Polsce skoro masz prawostronne subaru?? chyba nie mozna takiego auta nawet zarejestrowac? ale on chyba nie po naszych drogach jezdzi dokladniej to smigam w uk :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eden Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 PS. Jak Jan Drop jezdzisz po Polsce skoro masz prawostronne subaru?? chyba nie mozna takiego auta nawet zarejestrowac? ale on chyba nie po naszych drogach jezdzi dokladniej to smigam w uk :wink: to dlaczego chce przelozyc kierownice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Jak szybkie jest P1 na torze w porównaniu z współczesnymi autami i ile ich wyprodukowano? Azrael, Gibraltar to przypadkiem nie Wielka Brytania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eden Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 wyprodukowano ich jak sie nie myle 1000 sztuk (a moze 999 jak nie bylo 13) A jak szybkie jest w stosunku do wspoczesnych aut to chyba przyszpieszenie do 100km/h mowi wszystko 4,6s i 343 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 PS. Jak Jan Drop jezdzisz po Polsce skoro masz prawostronne subaru?? chyba nie mozna takiego auta nawet zarejestrowac? ale on chyba nie po naszych drogach jezdzi dokladniej to smigam w uk :wink: to dlaczego chce przelozyc kierownice? Alez on wcale nie chce przekladac kierownicy, nie wiem skad to wykoncypowales :?: :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eden Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Alez on wcale nie chce przekladac kierownicy, nie wiem skad to wykoncypowales :?: :???: zalozyl o tym topik i mozna przeczytac ze mysli o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 wyprodukowano ich jak sie nie myle 1000 sztuk (a moze 999 jak nie bylo 13)A jak szybkie jest w stosunku do wspoczesnych aut to chyba przyszpieszenie do 100km/h mowi wszystko 4,6s i 343 Nm To jest chyba przyspieszenie od 0-60 miil/h, a to spora różnica. Zresztą dane techniczne mało mówią. Auto z gorszymi danymi na papierze w praktyce może być szybsze. Patrz Subaru. Porsche EVO itp. Nie kryję, że bardzo chciałbym mieć P1 z wnętrzem z Imprezy 03-04. Jednak za drogo wychodzi. Z tego co tu mówią to przynajmniej 100 tys. pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Z tego co tu mówią to przynajmniej 100 tys. pln. Jak dla mnie to właśnie takim budżetem trzeba dysponować ( 90K ) aby 1. Kupić pewne auto z rozsądnym przebiegiem 2. i zrobić to w pełni profesjonalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 To jest chyba przyspieszenie od 0-60 miil/h, a to spora różnica. 4km/h więcej przy takim tempie przyspieszania to nie aż taka spora różnica, to nie kaszlak :wink: Jak dla mnie to właśnie takim budżetem trzeba dysponować ( 90K ) aby 1. Kupić pewne auto z rozsądnym przebiegiem 2. i zrobić to w pełni profesjonalnie Zgadzam się z tobą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xavier Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 A czym różni się, P1 od TypeR? Albo jeszcze inaczej, jakie były wersje w coupe i czym się różniły? RS i 22B wiem, co to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Zgadzam się z tobą. Choć jest jeszcze jedno, ale ja osobiście bym wolał STI ver 6 lub type RA, bo jednak auto czterodrzwiowe jest o wiele bardziej praktyczne, ale sa to oczywiście indywidualne preferencje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 praktyczne... faktycznie. przede wszystkim jednak... bardziej cichociemne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 bardziej cichociemne no to jest niewątpliwa zasługa tej praktyczności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eden Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Jak dla mnie to właśnie takim budżetem trzeba dysponować ( 90K ) aby 1. Kupić pewne auto z rozsądnym przebiegiem 2. i zrobić to w pełni profesjonalnie tez tak mysle ze 80-90k trzeba by bylo wylozyc.....dalbym nawet taka kase jakby te auto juz gdzies stalo gotowe w Polsce, mozna bylo ogladac i przejechac jak sie to wszystko sprawuje a tak hmm...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 tez tak mysle ze 80-90k trzeba by bylo wylozyc..... no to za 100K masz cos lepszego W4TURBO tylko wiem ze nie w twoim kolorze ale mozesz za to ogldnac , pomacac :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eden Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 dokladnie :wink: nie ten kolor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 chyba kolo 120k, a nie 100. marcin@ pisal cos o ~60% ceny wyjsciowej (za tandem :smile: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 dokladnie nie ten kolor Abt, ale widzisz nie ten kolor to nie bierze :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 no trudno, kazdy ma swoje piorytety :wink: . ja w4 turbo to bym wzial nawet rozowe w zielone kropki :!: ... i przemalowal na bialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Zgadzam się z tobą. Choć jest jeszcze jedno, ale ja osobiście bym wolał STI ver 6 lub type RA, bo jednak auto czterodrzwiowe jest o wiele bardziej praktyczne, ale sa to oczywiście indywidualne preferencje Gdybym już dysponował takim budżetem ( ) i chciałbym kupić takiego klasyka, to pewnie też wybrał bym type RA, co cztery drzwi to nie dwoje. No chyba, że miałby to być 2, 3, 4 samochód w rodzinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 dokladnie nie ten kolor Wpłąć mi 130k na konto - podstawię Ci we właściwym. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Nawet może być za 105 - będzie w pełni pomalowany na zadany kolor. Coraz częściej myślę, że jeśli nie sprzedam to przemaluję na biało. I na 100% jest lepszy od P1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 A czym różni się, P1 od TypeR?Albo jeszcze inaczej, jakie były wersje w coupe i czym się różniły? RS i 22B wiem, co to jest P1 to jest STi Type R ver.6, z tym że jest "zmodyfikowana" przez Prodrive. Type R był dostepny tylko na rynku japońskim. P1 od Type R różni się kilkoma drobiazgami, zamiast natrysku wody na intercooler ma ABS, ma przeproramowany ECU, ma inne spoilery z przodu i z tyłu, i inaczej zestrojone zawieszenie, i piękne felgi OZ. Co ciekawe autorem projektu P1 jest Gordon Murray ten sam człowiek który zaprojektowal McLarena F1. Wersji Coupe Imprezy były tak naprawde trzy: turbodoładowane Type R i 22B, i wolnossące RS. Z tym że Type R'ów było kilka różnych wersji. Moim skromnym zdaniem Impreza Marcin@ jest o niebo lepsza o jakiegokolwiek sprowadzanego Type R, czy P1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Coraz częściej myślę, że jeśli nie sprzedam to przemaluję na biało. brawo :!: i biale comp'y :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Alez on wcale nie chce przekladac kierownicy, nie wiem skad to wykoncypowales :?: :???: zalozyl o tym topik i mozna przeczytac ze mysli o tym chcialbym przelozyc kierownice pomimo tego ze jezdze w uk a tutaj obojetne jest po ktorej stronie siedzisz :wink: mozesz nawet po srodku miec kierownice i tak cie dopuszcza do ruchu nie wiem jeszcze kiedy ale powaznie o tym mysle :roll: moze nie w tej subarynce co mam teraz ale mysle wlasnie o P1 albo TypeR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi