wytrych Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) To nie jest imitacja rudej, tylko ruda. A bierze się najczęściej z tarcz hamulcowych, spalin innych samochodów, na tylnej klapie również z naszego samochodu. Oprócz lotnej rdzy na lakierze mamy również asfalt, żywicę, soki z drzew, gowienka owadów. To wszystko to tak zwana kontaminacja lakieru, nad którą posiadacze samochodów nie rozmyślają, a to właśnie ona w 80% powoduje korozję. Zaczyna się od wbicia takiej cząsteczki metalu w klar, ta zaczyna koronować przy okazji wpuszczając wodę i bród w kolejną warstwę lakieru bazowego który jest meczanicznie i chemicznie słabszy od klara, potem podkład, ocynk i mamy purchla Bez odpowiedniej "higieny lakieru" już po 4 latach potrafi pojawić się ognisko rdzy bezpośrednio na blasze. Kto dba ten ma. Stary, przeczytaj co napisałem. To co jest na zdjęciu znajduje się POD nieuszkodzoną, gładziutką naklejką. Nie ma tam gowienek owadów ani innych paskudek z Twojej teori. Chyba że te ostatnie potrafią się teleportować. Co ciekawe lakier na drzwiach poza naklejkami a więc w miejscach narażonych na gówienka jest bez zarzutu. Edytowane 24 Listopada 2016 przez wytrych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruSK Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Nie jestem taki znowu stary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Czy naprawdę to taki problem ściągnąć tą nalepkę i to porządnie umyć ? jeśli to korozja to nie zejdzie a coś mi się wydaje że kilka mocniejszych pociągnięć szczotką i nic nie zostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Docik Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Jest na szczęście coraz więcej takich naprawdę porządnych myjek samo.obsł. Dzisiaj wymywalem przy użyciu żaby podwozie bo cały dołu był oblepiony Warmińskim błotem z Os Rodowo. Wiem mądry pomysł asfaltowym Forkiem w Dakarowe klimaty ;D. Wynik 15kg błota skawalonego tyle wyniosłem z podnośnika. Po odkręceniu płyty plastikowej i z okolic wachaczy. Do tego z 5kg wypłukałem myjka i miała moc. Myjnia na obrzeżach Piaseczna. 20min i brak stoków a była jeszcze ćwiartka cegły poniemieckiej haha. Wrażenia mialem jak po ostatnim urwaniu staba waliło stukało. Co najlepsze jechał równo nie drgała kierownica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruSK Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Ściągając tą folię trzeba być bardzo ostrożnym, bo jest tam od nowości i trzyma jak dzika. Znam kilka przypadków gdzie wraz z folią odszedł również klar. Najlepiej dać to zrobić komuś kto odrazu nalepi nową. Ale taki zabieg pewnie pociągnie za sobą nie uznanie ewentualnej reklamacji przez Subaru na powłokę lakierniczą. Nie pozostaję nic innego tylko reklamować a potem podzielić się na forum werdyktem. Trzymam kciuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurojanek Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Przed ściąganiem folii trzeba podgrzać: klej zmięknie i odejdzie łatwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 ciekawe, że rozwodzimy się o samej folii a czy w innych miejscach = niezafoliowanych także to występuje ??? ze swojego forestera 2006-2008 wiem, że gdzie jest odprysk i nic nie zrobimy blacha zmieni kolor na rudy ale pasywne mycie + odrobina bezbarwnego lakieru zabezpiecza na lata = a bezbarwny żeby mieć kontrolę wizualną gdyby coś "ożyło". jestem więc prawie pewien że folia ma mikro nakłucia od uderzenia ostrego np. pisku, grysu nie wyczujesz tego paluszkiem !!! jednocześnie powłoka lakieru także oberwała a wilgoć resztę czyni... reasumując jest to wewnętrzna korozja = sami czytacie że pojawiają się także bąble pod jeszcze niby całym lakierem ale jest to korozja "eksploatacyjna" i albo serwisujemy albo się ciągamy więc skoro jesteśmy w PL 1` opinia niezależnego = 200-400pln 2` reklamacja oficjalna w serwisie "przychylnie" nastawionym do klienta a nie do centrali a najlepsze rozwiązanie to pkt.1 w tym samym czasie i miejscu co pkt.2 = zaufajcie działa najlepiej zarówno na niezależnego jak i serw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Jak z tą rudą, poradziłeś sobie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wytrych Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 (edytowane) Zostawiłem sprawę do czasu przeglądu. Naklejki ściągnięte ...... i nic, czysty lakier, to co na zdjęciu to tylko i wyłącznie brud. Muszę przyznać że byłem przekonany że to korozja. Życie pozytywnie zaskakuje. Edytowane 20 Marca 2017 przez wytrych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruSK Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Hmm, kto by pomyślał... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 "Rdza, rdza i rdza Forester 2010/2011, kurcze" - piękny , dramatyczny tytuł 9 godzin temu, wytrych napisał: Naklejki ściągnięte ...... i nic, czysty lakier, to co na zdjęciu to tylko i wyłącznie brud. Muszę przyznać że byłem przekonany że to korozja. bez naklejek , lakier ulegnie zniszczeniu i pojawi się rdza , kurcze... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się