Skocz do zawartości

Evcia STi wróciła


man111

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejne Evo

Nie!Kolejny ortodoks :)

 

O nie, daleko mi do tego :!:

Właśnie dziś z Jurkiem P zastanawiałem się nad tym, czy nie trzeba jednak spróbować czegoś innego ( evo ), żeby tak naprawdę móc opowiedzieć się po którejś ze stron. Kwintensencją było stwierdzenie, że chyba w rękach ekstremalnego zawodowca ( ktoś z pierwszej 5 RMP) na prawdziwym odcinku W4TURBO mogłoby się okazać szybsze od seryjnego evoIX - nie koniecznie w rękach amatora, któremu evo wybaczyło by więcej :!: .

Jesteśmy w kropce, Michał!, może jakaś gazeta podejmie się ciężaru takiego porównania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 115
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Niektórzy mnie znienawidzą,ale zamiast ładować do swoich Imprez zawieszeń D2,hamulców Tarox, modyfikacji nie-ASO'a,szpanerskich intercóólerów w zderzaku...............niektórzy powinni ogarnąc jazdę autem seryjnym Subaru, a później dyskutować o porawkach fabryki.

Jurek na torze (Słomka) czuł bluesa i mimo tego,że nie miał butów,skarper i kasku Sparco potrafił ;okazać klasę.

Wbrew trendom forumowym napiszę:

- zawsze śmieję się czytając niesamowite opinie o zawieszeniach niezależnych producentów......szkoda,że ich właściciele nie potrafią pokazać ich możliwości.

 

- ja i moi znajomi nie korzystają z płynów "jedynych właściwych" i auta normalnie jeżdżą

 

Zawieszenia,silniki,opony,hamulce,a nawet kierownice nie idą w parze z doskonaleniem umiejętności prowadzenia Subaraków....

Cóż...dla mnie mit Subaru nie pokrywa się z tym forum(poza kilkoma forumowiczami)..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX - rozumiem Cię, jeśli chodzi o te wszechobecne peany na temat evo. Może faktycznie forum subaru to nie jest miejsce na te wypowiedzi. Ale w końcu forum to forum - każdy może powiedzieć, co myśli, jeśli tylko mieści się to w granicach kultury. Zgadzam się, jednak, że wątek powinien być w off-topie, choć akurat Tomek - man111, bardzo zasymilował się z naszym subarowym towarzystwem i wielokrotnie wykazywał się na spotach, czy pojeżdżawkach, inicjatywą w cementowaniu środowiska subarowego.

 

Przypomnę też, że "starzy forumowi wyjadacze" - Az, czy WRC Fan też nie jeżdżą subaru. A jednak wnoszą na to forum dużo.

 

Co do modyfikacji i "wyższości" pewnych gratów nad innymi, czy w ogóle sensowności wymiany gratów z seryjnych: jedni kupują subaru i ogarnięci obsesyjną żądzą zwyciężania przyjeżdżają na towarzyską w końcu imprezę, jaką są Plejady, tylko po to, by WYGRAĆ (zgadnij o kim mówię :twisted:), a inni - lubią się czasem pościgać, ale dla nich ten samochód to też codzienne narzędzie przemieszczania się i modyfikacje robią nie po to, by urywać ułamki sekund, a po prostu po to, by mieć z tych modyfikacji radochę.

 

Twierdzenie natomiast, że tylko własna wizja świata jest wizją poprawną, zahacza o faszyzm i uważam, że to prędzej dla niej nie ma miejsca na tym forum, niż dla wątku o evo.

 

:cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy mnie znienawidzą,ale zamiast ładować do swoich Imprez zawieszeń D2,hamulców Tarox, modyfikacji nie-ASO'a,szpanerskich intercóólerów w zderzaku...............niektórzy powinni ogarnąc jazdę autem seryjnym Subaru, a później dyskutować o porawkach fabryki.

Jurek na torze (Słomka) czuł bluesa i mimo tego,że nie miał butów,skarper i kasku Sparco potrafił ;okazać klasę.

 

 

Nie wiem czy o tym wiesz ale Jurek był jednym z pierwszych którzy mieli w FMIC, wielkie turbo, anti lag, lunch control, autronika, zmienione w aucie niemal wszystko....i uwielbia swoje mody.

 

Poza tym nie wierzę że jakbyś pojeździł takim W4 TURBO to by Ci się nie spodobało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX, chyba za bardzo się przejmujesz tym co robią inni. Co ci do tego co kto ma zrobione w samochodzie i jak jeździ? Jesteś mistrzem kierownicy, super. Ja nie jestem, ale lubie przerabiać samochody, do tego stopnia że wymieniam felgi w furze służbowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy mnie znienawidzą,ale zamiast ładować do swoich Imprez zawieszeń D2,hamulców Tarox, modyfikacji nie-ASO'a,szpanerskich intercóólerów w zderzaku...............niektórzy powinni ogarnąc jazdę autem seryjnym Subaru, a później dyskutować o porawkach fabryki.

 

Alex, absolutnie się zgadzam - od dawna mówię to samo, nikt cię chyba nie powinien znienawidzieć, bo to jest absolutna podstawa - stąd jakże słuszna koncepcja SIP w postaci SJS jako pierwszego kroku w odpowiednim kierunku.

 

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy mnie znienawidzą,ale zamiast ładować do swoich Imprez zawieszeń D2,hamulców Tarox, modyfikacji nie-ASO'a,szpanerskich intercóólerów w zderzaku...............niektórzy powinni ogarnąc jazdę autem seryjnym Subaru, a później dyskutować o porawkach fabryki.

 

Alex, absolutnie się zgadzam - od dawna mówię to samo, nikt cię chyba nie powinien znienawidzieć, bo to jest absolutna podstawa - stąd jakże słuszna koncepcja SIP w postaci SJS jako pierwszego kroku w odpowiednim kierunku.

 

pozdr!

 

A mnie bawi niezmiernie takie podjeście .Wyciągając wnioski nieco daleko idące,lecz idąc za Panów tokiem myślenia na płeć piękniejszą powinienem spojrzeć dopiero wtedy gdy już osiągne mistrzostwo w "radzeniu sobie samemu" ??? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idąc za Panów tokiem myślenia na płeć piękniejszą powinienem spojrzeć dopiero wtedy gdy już osiągne mistrzostwo w "radzeniu sobie samemu" ???

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Dobre, ale niestety nieadekwatne. Tak by było, gdyby chłopaki przed tuningiem Imprezy zalecali perfekcyjne opanowanie marszobiegów ;-)

A tu mamy raczej taką oto radę: "zanim wystartujesz do Victorii Beckham albo innej Paryż Hilton, poćwicz najpierw obłapywanie na tej brzydkiej Zosi z IIIb, chłopczyku..." :twisted:

I z tym się chyba jednak zgadzam... :roll: Więcej tuningu kierowcy, mniej tuningu samochodu - to brzmi rozsądnie. Niestety, z drugiej strony, jak wiadomo, rozsądne rozwiązania wcale niekoniecznie są fajne... :cool: :wink: - więc, co kto lubi! :twisted:

 

* * * * *

 

A z innej beczki: jeśli Evcia jest STI, to Yarek chce być przynajmniej WRX... a co, w końcu jest w jedynie słusznym kolorze - tylko felg, co prawda... ale zawsze, nie...? :razz: :twisted::mrgreen: No i jest japoński! :cool:

 

Alex - nie bij, obiecuję nie zakładać stosownego wątku na głównym. Co najwyżej w "offtopie" ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle że niewiele osób uda Ci sie namówić na "zosio-trening" a co wiecej chyba nawet sam byś nie chciał w ten sposób sie przygotowywać ??? :mrgreen:

Uogólnianie w tych kwestiach sprowadza dyskuje na manowce.Czy kiepskie seryjne geolandery w xt mam wymienic dopiero wtedy gdy będe kręcił na nich czasy jak zawodowiec ?

A zwiekszanie mocy ?Pedał przecie nie ma tylko dwóch położeń. :mrgreen: Bardziej chyba należało by kłaść nacisk na trening zdrowego rozsądku :wink:

Tok myślenia który mnie bawi prowadzi w konsekwencji do stwierdzenia że modyfikacje auta są dobre ale dopiero gdy osiagniemy wystarczająco wysoki poziom "ogarniania" seryjnego?Idąc znów tym tokiem powinienem zakupić subaru dopiero wtedy gdy osiągne mistrzowski poziom w prowadzeniu trabanta ??? :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiele osób uda Ci sie namówić na "zosio-trening" a co wiecej chyba nawet sam byś nie chciał ???

Ja tam nikogo nie namawiam - niech se Zocha sama radzi... :mrgreen:

 

Uogólnianie w tych kwestiach sprowadza dyskuje na manowce.

Prawda.

 

(...)powinienem zakupić subaru dopiero wtedy gdy osiągne mistrzowski poziom w prowadzeniu trabanta ???

Drzewiej tak bywało... pytaj Andrzeja Kopera ;-)

 

A mówiąc serio - to oczywiście niech każdy robi co lubi i na co go stać. Inwestycja w szkolenie nie jest przecież sprzeczna z modyfikowaniem auta... Jak ktoś chce tylko ładować dodatkowe konie pod maskę, to też dobrze. A że i tak z nimi szybciej nie pojedzie, póki nie umi... to inna para kaloszy.

Jego problem.

 

Ewentualnie - przydrożnych drzew i/lub bandy w Słomczynie... :roll: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...