krvrad Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 No właśnie tak zrobiłem, i nie wychodzi bo trzyma popielniczka pod radiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechuorzech Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 No właśnie tak zrobiłem, i nie wychodzi bo trzyma popielniczka pod radiem... Bo w pierwszej kolejności zdejmuje się mieszek i wyciąga popielniczkę, jeszcze boczne plastiki na zatrzaskach i wtedy radio już prawie jak na dłoni tu jest ładnie pokazane na kilku pierwszych zdjęciach, dalej nawet demontaż całego panelu pomiędzy siedzeniami... http://legacygt.com/forums/showthread.php/diy-aux-after-mount-center-console-removal-legacy-2008-148630.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Fakt popielniczki trzyma radio, ale mi udało się wyjąć bez jej wyjmowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krvrad Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Dzieki koledzy. Wszystko pieknie tylko ja mam automat i ta ramka za diabła nie chce zejsc... wydaje mi sie ze jest ona zaczepiona o te popielniczke od spodu i to ja (popielniczke) musze wyjac w 1 kolejnosci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Dasz radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 W AT po lifcie ściąga się tą srebrną osłonkę dookoła lewarka, z tego co pamiętam jest na wcisk, tylko ciężko schodzi. Aby łatwiej było wyjąć radio można odkręcić jeszcze gałkę zmiany biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krvrad Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Dzięki Chłopaki! Palmall spoko instrukcja ale ja mam polift. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Dzięki Chłopaki! Palmall spoko instrukcja ale ja mam polift. To nie problem. Skrót z instrukcji. REMOVAL.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krvrad Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Wojo jak zwykle niezawodny! Już wszystko wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeZorro Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Jak masz AT to jak odkręcisz gałkę zmiany biegów owiń drążek czymś miękkim. Bez tego łatwo o porysowanie panelu radia i sterowania klimą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się