Hiszpanu Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Co może świadczyć o "maśle" który zbiera się pod korkiem chłodnicy? Płyn w chłodnicy zdaje się czysty, syf zbiera się pod korkiem, mocząc coś w chłodnicy wyciąga się np. Szmatkę z czystym jak łza płynem. Dodam że przy wymianie rozrządu była wymieniana pompa, płukany układ i nowy płyn. Zdaje mi się że słabo przeczyścili, bo po wyczyszczeniu tego syfu po jednym dniu syf zbiera się na nowo, a przy odbiorze przed wymianą rozrządu podobno wyleciał z układu żur. Czyszczenie układu załatwi sprawę? I jeśli ktoś jest bez doświadczenia to jest w stanie przeczyścić układ aż będzie lecieć czysty płyn? Bo w warsztacie raczej raz zleją płyn i oddadzą auto. Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Co może świadczyć o "maśle" który zbiera się pod korkiem chłodnicy? Że za mało jeździsz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Co może świadczyć o "maśle" który zbiera się pod korkiem chłodnicy? Że za mało jeździsz. Po 10 czy po 200 km jest to samo sprawdzałem Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melanż Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Mieszałeś? Mama w polo ma to samo. Raz jeździ bardzo krótkie dystanse, dwa pomieszała płyny i to bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 ale 10 lub 200 km robisz codziennie ?ja w hyundaiu miałem tak ,że miałem masło jak robiłem po 10 km codziennie a wystarczyło pojeździć parę dni z rzędu po 30-50 km dając czasem w palnik i masło znikałotylko tam był jeszcze jeden spory problem na którym zrobiłem ponad 20 tyś km i auto nadal jeździ z tym problemem - płyn chłodniczy uciekał przez UPG ale nie do komory spalania ale ciekł po bloku - dolewki płynu na poziomie 500-1000 ml na 10 tyś km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Płyn mam jeden, nic nie mieszane. Co dziennie jeżdże w jedna strone 8 km do szkoły średnio za cały dzień 30 km przejeżdżam, ale przez weekend przejechalem raz 500 km przez 2 dni i masło było cały czas, dając w palnik. Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Zrób płukanie chemią do tych układów, jesli to nie pomoże i znów zacznie sie zbierać syf, znaczy UPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Oki chodz auto gazu nie widzialo, to jednak ma juz 300 tys km a raczej upg nie bylo robione od nowosci. Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel szuszu Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 dwa pomieszała płyny i to bardzo moze faktycznie masz pomieszane płyny.Albo coś w gratisie dorzucone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 ja bym obstawiał UPG taki przebieg i rocznik, posiadamy imprezę z 94 i tez bylo wszystko git a UPG robione "profilaktycznie" okazaly sie bardzo skorodowane w oplakanym stanie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Maslo pod korkiem wlewu oleju tez sie pokazuje? Jesli czyszczenie ukadu nic nie da to raczej UPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki_wrx_prodrive Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 no ja jak kupowałem mojego wrx-a to miał masło pod korkiem ale to było efektem nie jeżdzenia jak tylko zacząłem jeździć to od razu znikło. Więc raczej UPG będzie na 99% a płynu ci ubywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) Korek od oleju jest git, zadnych niepokojacych sladow pod korkiem od oleju nie ma, auto nie dymi kompletnie nic sie z silnikiem nie dzieje to na pewno to upg? Z plynem mam tez taki problem ze w chlodnicy zawsze jest taki sam stan, ale w zbiorniczku praktycznie nic nie widac plynu bo ktos konserwacja psiknal dosc solidnie i nic nie widac, w warsztacie mowili ze plynu jest dosyc. Jutro sprawdze chlodnice od srodka, moze jest skorodowana i przez to pokazuje sie maslo. Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Takie cos mam w chlodnicy, moze to przez to pojawiac sie "maslo" ? Mam nadzieje ze foto sie wyswietla. Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Edytowane 9 Kwietnia 2016 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 @@Hiszpanu, To macaj pozim jakimś grubym drutem w zbirniczku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 A nie lepiej odkrecic zbiorniczek i ekstrakcyjna benzynka umyc? Masz manual czy automat skrzynie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Zobacze jutro czy ta rdza zejdzie, zbiorniczek wyczyszcze i jesli bedzie trzeba to doleje, tylko nie wiem nawet jaki kolor mam zalany. Skrzynia manual A tego plynu nie za malo w chlodnicy? Znajomy mi powiedzial ze w japoncach jest pod korek, i w nissanie mam wlasnie pod korek zalany plyn. Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Zamiast kombinować z czyszczeniem starej kup nową chłodnicę szkoda czasu i środków na walkę ze skorodowaną chłodnicą, drugie pytanie jakie yntelygent na wodzie autem pomyka? poprzedni właściciel szukał oszczędności? mam starą chłodnicę od żaby i nie ma na korozji w środku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Przy wymianie rozrządu mechaniki mówili że z układu wyleciał żur, tez nie ciekawie, zrobie płukanie na tej starej chlodnicy, jak bedzie zlatywac normalny czysty plyn to zaloze nowa chlodnice. Zobacze tez na starej pompie czy jest kamien od wody. Dzieki za odpowiedzi Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Niewiem ale ja na wodzie nigdy niejezdzilem teraz wyjezdzam za granice i auto stoi przez mies jak przyjezdzam robie z 15 km dziennie a problem sie niepojawia. W justy jest ten problem ale pod korkiem oleju nie chlodnicy z chlodnica jeszcze w zadnym aucie aie niezdarzylo choc rodzice maja 2 legacy juz i obydwa robily ok 3k km rocznie i to max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipek Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 drugie pytanie jakie yntelygent na wodzie autem pomyka? poprzedni właściciel szukał oszczędności? Ja bardzo oszczędny byłem: 1. do silnika lałem rzepakowy - najlepiej na zimny silniku działał - jak pałowałem do odcięcia, 2. w skrzyni był ocet - sprawdzał się w każdych warunkach, 3. do chłodnicy łapałem deszczówkę - tak mi za każdym razem w 4T radzili Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz śmiało, chętnie na wszystkie odpowiem. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Moze poprostu mu w warsztacie woda zalali? "Panie na przeplukanie woda najlepsza poco wydawac piniondze na drogie plyny " moze z fairy ta woda byla dla lepszego odtluszczenia ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 drugie pytanie jakie yntelygent na wodzie autem pomyka? poprzedni właściciel szukał oszczędności? Ja bardzo oszczędny byłem: 1. do silnika lałem rzepakowy - najlepiej na zimny silniku działał - jak pałowałem do odcięcia, 2. w skrzyni był ocet - sprawdzał się w każdych warunkach, 3. do chłodnicy łapałem deszczówkę - tak mi za każdym razem w 4T radzili Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz śmiało, chętnie na wszystkie odpowiem. Czyżbyś poczuł się urażony? Do Ciebie nie mam żadnych pytań. Na foto widać w jakim stanie jest chłodnica więc daruj sobie te wyliczanki co i gdzie wlewałeś. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipek Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 drugie pytanie jakie yntelygent na wodzie autem pomyka? poprzedni właściciel szukał oszczędności? Ja bardzo oszczędny byłem: 1. do silnika lałem rzepakowy - najlepiej na zimny silniku działał - jak pałowałem do odcięcia, 2. w skrzyni był ocet - sprawdzał się w każdych warunkach, 3. do chłodnicy łapałem deszczówkę - tak mi za każdym razem w 4T radzili Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz śmiało, chętnie na wszystkie odpowiem. Czyżbyś poczuł się urażony? Do Ciebie nie mam żadnych pytań. Na foto widać w jakim stanie jest chłodnica więc daruj sobie te wyliczanki co i gdzie wlewałeś. A Ty sobie daruj takie inteligentne wywody. Kacper używa auto od prawie półtorej roku ... zaliczył kilka wpadek, które się skończyły w lakierni ... pewno temu też jestem winny. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Co to jest "półtorej roku" ? Od 50 lat, jak mnie uczono, masło pod korkiem olejowym, to uszczelka głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) Mam w głęboki poważaniu że kiedyś ujeżdzałeś tę subarynę, jeśli bierzesz wszystko do siebie twoja sprawa, nie wnosisz do tematu nic poza urażoną dumą poprzedniego właściciela. Zabolało że ktoś wyraził opinię że auto na wodzie musiało pomykać? I jaki związek mają wpadki kończace się w lakierni z korozją w chłodnicy? Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez andre82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się