Jump to content

Hipek

Użytkownik
  • Content Count

    350
  • Joined

  • Last visited

About Hipek

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday December 29

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Tychy
  • Auto
    Forek XT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja mam automat i ciagam przyczepę, czasami w górach. Mam dodatkową chłodnice AT i nie ma problemu. Chyba, że się ktoś chce zapedzac na kilkukilometrowe podjazdy o nachyleniu >20% to wtedy manual i to najlepiej diesel;)
  2. Fotek nie mam, ale swój hak montowalem bez zbędnej dlubaniny
  3. Ja od roku użytkuję Auto Hak i wszystko ok.
  4. Cześć,

    przepraszam za głupie pytanie..," UPG by Carfit" - to znaczy co było dokładnie zrobione..?

    Pytam jako świeżo "upieczony" właścisiel XT z 2016 (90kkm) tak żeby wiedzieć czego się dokładnie i kiedy spodziewać..

    Pozdrawiam

    Robert

    1. Hipek

      Hipek

      Cześć,

       

      Uszczelka pod głowicą zrobiona przez Carfita (firma Carsport Nowy Sącz)

       

      Pozdro

  5. Mam też bagażnik na narty, chyba nigdy nie używałem, gdyż do boxa wrzucam wszystko jak leci - buty, kije, narty, kaski. W bagażniku mam zawsze sucho i czysto.
  6. Ja mam taurus altro 500 - kawał boxa - jakościowo thue to to nie jest, ale od 5 czy 6 lat używam go zimą oraz latem i wszystko jest ok. Niestety nie mam fotek.
  7. Kilka dni temu byłem w lokalnym ASO na przeglądzie. Wykonano standardowe czynności - czyszczenie hamulców, wymiana płynów, geometria. Dodatkowo wyciągnięto IC i czyszczono przepustnicę. Po tych zabiegach przestał działać mi tempomat (po naciśnięciu guzika zapala się kontrolka CRUISE, ale po pociągnięciu wajchy w dół nie zapala się SET). Po podpięciu komputera do OBD2 nie wykryto żadnych błędów. Sprawdzono podpięcie wtyczek do przepustnicy - wszystko z nimi OK. Przejechałem autostradą około 150km i zaczęła mrugać mi kontrolka cruise. Po jakimś czasie zatrzymałem samochód i po ponownym jego uruchomieniu kontrolka już nie mrugała, a tempomat nadal nie działał. Jadąc w drogę powrotną ponownie przejechałem około 150km i kontrolka cruise znów zaczęła mrugać - stwierdziłem, że nie będę gasił auta i pojadę do ASO z mrugającą kontrolką. Po podpięciu komputera (mimo mrugającej kontrolki) nie wykryto żadnego błędu - a tempomat nadal nie ma ochoty się uruchomić. Miał ktoś taką przypadłość i może coś podpowiedzieć, bo w ASO nie mają pomysłów
  8. Ja w pierwszym subaru miałem fabrycznie ustawiony ogranicznik na 180km/h - ale to bło auto USDM
  9. Potwierdzam szału nie ma, spasowanie kiepskie, wg warsztatu, który się zajmował moim autem - strata pieniędzy
  10. Przejeżdżałem z Paulusem - wyglądało jakby impreza STi dostała w tyłek.
  11. Cena czujnika w ASO to jak na subaru jakieś grosze - niewiele ponad 150zł. Dzięki za podpowiedź o zamienniku.
  12. Klub miłośników wesel ... gdzie się mogę zapisać?? A tak z innej beczki: Pod pedałem hamulca jest czujnik, który zaczął mi się zacinać - światła stopu czasami się nie zapalają (hamulce działają poprawnie), czasami mam problemy z przełączeniem automatu - czy ten czujnik da się rozebrać/przeczyścić/zregenerować czy pozostaje zakup nowego?
  13. Przednia sonda była wymieniana na nową, oryginalną - ściągnięta z USA - tulejki nie kojarzę ... lata lecą nieubłaganie i pamięć już nie ta Wydaje mi się, że w gratach, które były z autem powinieneś mieć sondę - może podmień i zobaczysz co się stanie?
  14. Stary komputer też nie miał immo - wymieniony na identyczny, bo coś niedomagał. Ja z tym check enginem chyba bym szedł w kierunku katalizatora i sond lambda.
×
×
  • Create New...