Skocz do zawartości

Hipek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    314
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Hipek

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 29 Grudzień

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Tychy
  • Auto
    Forek XT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kilka dni temu byłem w lokalnym ASO na przeglądzie. Wykonano standardowe czynności - czyszczenie hamulców, wymiana płynów, geometria. Dodatkowo wyciągnięto IC i czyszczono przepustnicę. Po tych zabiegach przestał działać mi tempomat (po naciśnięciu guzika zapala się kontrolka CRUISE, ale po pociągnięciu wajchy w dół nie zapala się SET). Po podpięciu komputera do OBD2 nie wykryto żadnych błędów. Sprawdzono podpięcie wtyczek do przepustnicy - wszystko z nimi OK. Przejechałem autostradą około 150km i zaczęła mrugać mi kontrolka cruise. Po jakimś czasie zatrzymałem samochód i po ponownym jego uruchomieniu kontrolka już nie mrugała, a tempomat nadal nie działał. Jadąc w drogę powrotną ponownie przejechałem około 150km i kontrolka cruise znów zaczęła mrugać - stwierdziłem, że nie będę gasił auta i pojadę do ASO z mrugającą kontrolką. Po podpięciu komputera (mimo mrugającej kontrolki) nie wykryto żadnego błędu - a tempomat nadal nie ma ochoty się uruchomić. Miał ktoś taką przypadłość i może coś podpowiedzieć, bo w ASO nie mają pomysłów
  2. Ja w pierwszym subaru miałem fabrycznie ustawiony ogranicznik na 180km/h - ale to bło auto USDM
  3. Potwierdzam szału nie ma, spasowanie kiepskie, wg warsztatu, który się zajmował moim autem - strata pieniędzy
  4. Przejeżdżałem z Paulusem - wyglądało jakby impreza STi dostała w tyłek.
  5. Cena czujnika w ASO to jak na subaru jakieś grosze - niewiele ponad 150zł. Dzięki za podpowiedź o zamienniku.
  6. Klub miłośników wesel ... gdzie się mogę zapisać?? A tak z innej beczki: Pod pedałem hamulca jest czujnik, który zaczął mi się zacinać - światła stopu czasami się nie zapalają (hamulce działają poprawnie), czasami mam problemy z przełączeniem automatu - czy ten czujnik da się rozebrać/przeczyścić/zregenerować czy pozostaje zakup nowego?
  7. Przednia sonda była wymieniana na nową, oryginalną - ściągnięta z USA - tulejki nie kojarzę ... lata lecą nieubłaganie i pamięć już nie ta Wydaje mi się, że w gratach, które były z autem powinieneś mieć sondę - może podmień i zobaczysz co się stanie?
  8. Stary komputer też nie miał immo - wymieniony na identyczny, bo coś niedomagał. Ja z tym check enginem chyba bym szedł w kierunku katalizatora i sond lambda.
  9. Hipek

    Cześć,

    Wyczytałem, że zmieniałeś fotele w swoim forku na JDM'owe. Mój skórzany, podgrzewany i z boczną poduszką fotel kierowcy zaczął się przecierać (SG XT polift). Czy montaż pasujących foteli (pod względem rozstawu śrub) z rynku JDM czy UK nie spowoduje wywalenia błędów systemu SRS? Poza tym - poduszka fotele będzie nie po tej stronie - czy to się da poprzekładać?

  10. Hipek

    Blacharka Forester SG

    Wyciął i wyklepał z reparaturki. Zdjęć nie mam.
  11. Hipek

    Blacharka Forester SG

    Właśnie odebrałem auto od blacharza (renomowany zakład w Katowicach) - w opinii pracownika reparaturka bolmy nie nadaje się do niczego - w jego ocenie sam młotkiem na kolanie wystukał by coś lepszego
  12. Hipek

    Blacharka Forester SG

    A to dobre - cennik inny dla każdego
  13. Hipek

    Blacharka Forester SG

    Wysyłka 12 lub 16zł - w zależności czy przedpłata czy pobranie - tu mogłem się o kilka zł pomylić
  14. Hipek

    Blacharka Forester SG

    Ja dzisiaj zamówiłem za 150zł prawą reparaturkę
  15. Hipek

    Forek nie chce jechać.

    U mnie to samo. Carfit robił mi szybką diagnostykę i stwierdził, że może to być "katalizator, selenoid turbo , wężyki , wastgate turbo , wymaga to dłuższej diagnostyki"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...