Skocz do zawartości

Który samochód "trafi" we mnie bardziej


lukemike

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli jednak wyżej to auto stoi i więcej "zniesie" krawężników

 

Panowie a pisaliście że tylko silnik 2.5 w przypadku Outbacka, no tak ale są aż 4 moce

 

165km

173km

175km

243km
 

 

który zalecacie ? 

Edytowane przez VanillaHajs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ja mam porównanie z 2.0 165kM które posiadam i H6 245kM. W trasie H6 spali niewiele wiecej, w mieście duzo wiecej :)

U mnie spalanie  w trasie srednio 8,5-9l, miasto od 11 do max 14 miałem.  Też jestem z Wro, jakby co to moge dać popaczeć i przewieźć kolege :)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, bez LPG.

 

A jak z częściami w przypadku ewentualnej naprawy ? długo się czeka ? są tańsze zamienniki ? Przeraziłem się pewnym wpisem :

 

"Czesci do tych aut w Polsce brak ! To jedyna rzecz jaka mnie mocno irytowala, bo sperniczenie sie jakiejs mechanicznej pieroly i od razu wiesz, ze masz 3-4tygodnie bez auta, bo tyle sie srednio czeka na czesci."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o krawężniki i temu podobne miejskie niuanse to niezglebione Legacy świetnie daje sobie radę, co prawda nie mam porównania do obk, ale jeżdżąc ponad rok moim nie miałem nigdy problemu, a też i po różnych dziurach jeździłem. Moim zdaniem Legacy jest ładniejsze i w trasie lepiej się będzie prowadzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten wpis pochodzi chyba z czasów Gierka.

Może to był wpis o SVX?

Jeśli chodzi o krawężniki i temu podobne miejskie niuanse to niezglebione Legacy świetnie daje sobie radę, co prawda nie mam porównania do obk, ale jeżdżąc ponad rok moim nie miałem nigdy problemu, a też i po różnych dziurach jeździłem. Moim zdaniem Legacy jest ładniejsze i w trasie lepiej się będzie prowadzić.

1) Legacy daje radę na krawężnikach, ale czasem na wyższych można przytrzeć (przynajmniej w Krakowie). Od kiedy podniosłem zawias i dałem większe koła (czyli formalnie mam teraz OBK) to przestałem się już zupełnie nad krawężnikami zastanawiać czy też zjazdem w teren. Na śniegu też powiesić trudniej :D

 

2) Wygląd rzecz gustu ale Legacy II/III/IV i OBK I/II/III to praktycznie to samo auto różniące się prześwitem i detalami.

 

3) Legacy lepiej się prowadzi bo jest niżej zawieszone i zazwyczaj ma niższy profil opon, ale jak nie traktuje się trasy jak toru wyścigowego, to OBK daje sobie radę zaskakująco dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Byłem dzisiaj w jedynym salonie Subaru we Wrocławiu i mówili że nie prowadzą sprzedaży używek, lipa, zostaje szukać po ogłoszeniach albo po firmach które sprowadzają auta

hmm ciekawe co robia z autami wziętymi w rozliczniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o krawężniki i temu podobne miejskie niuanse to niezglebione Legacy świetnie daje sobie radę, co prawda nie mam porównania do obk, ale jeżdżąc ponad rok moim nie miałem nigdy problemu, a też i po różnych dziurach jeździłem. Moim zdaniem Legacy jest ładniejsze i w trasie lepiej się będzie prowadzić.

Ja mam zglebione Legacy w mieście daje rade, nawet zima zaliczyłem niechcący krawężnik wskoczył na niego aż miło ja mam z 97 drugiego gena :-)

 

Wysłane z mojego C6833 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...