Jump to content

lukemike

Użytkownik
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

About lukemike

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 02/29/1988

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Recent Profile Visitors

233 profile views
  1. ale nie chodzi o Ciebie, ty nie spamowałeś jakimiś lewackimi tekstami o mgle i brzozie albo o kennedym... A Ci co spamowali w temacie co powinni?
  2. No elo... po co mam się znowu witać jak nie jestem tutaj nowy? I dlaczego ja mam czytać regulamin jak ja nie spamowałem w swoim temacie? Ja tu widzę 4 posty ze spamem...
  3. No tak ale jak patrzę na ogloszenia to mało ludzi wpisuje kod silnika, jest tylko pojemność i ilość koni (czasem też są perełki bo wpisują dziwne wartości) rozumiem że są silniki 2.0 125 koni w dwóch wersjach ? wzmocniona i niewzmocniona?
  4. Doczytałem też że w Forku II od 2005 roku jest silnik 158 konny też dobry do LPG ale marna szansa że w tej cenie coś kupię... Czyli silniki : Forester I > SOHC 2.0 125km Forester II > 2.0 158km Dobrze rozumuję ?
  5. Czyli szukać z silnikiem SOHC 2.0 125km ? Czytam że luzy tam się reguluje śrubkami
  6. Rozumiem, a do tych 17000zł trafię prędzej zadbanego Forka I czy trupa Forka II ? Bo jak pisałem, rozbieżności cen są strasznie duże...
  7. Koledzy, jaki silnik polecacie który spełnia moje kryteria które są w pierwszym wątku? To jest dział FORESTER z tego co widzę, nie napisałem przecież w Legacy albo XV... Jak będe miał juz konkretne modele na oku to wtedy dam je do "zakup kontrolowany"
  8. Z jakim podejściem? z tekstu wynika jasno że szukam Forestera I i II, wymieniłem co ma mieć i jaka kwota, problem mam tylko z doborem silnika wg moich obaw które wpisałem...
  9. uuu jak nie wiecie z tekstu jakie pytanie i w czym problem to może pora wrócić do elementarza i gimnazjum?
  10. Witam Panowie, parę osób pewnie mnie pamięta, parę pewnie nie. 2 lata temu miałem przygodę z OBK H6, dosyć krótką bo miesięczną. Zakup był pochopny, nieprzemyślany no i mówiąc wprost, dałem 4 litery. Wybrałem się z motyką na księżyc/słońce kupując H6 jako pierwsze Subaru. Wtedy sprzedałem Subaru i po pół roku poszukiwań znalazłem Opla Signum w benzynie i manualu, silnik 1.8 (niby pełno opli ale pół roku szukania czegoś co nie jest dyliżansem). No ale auto mi się już znudziło, do tego manual mnie męczy w korkach których dużo przybyło po napływie masy banderowsko ukraińskiej do Wrocławia. Oprócz manuala chciałbym też coś wyższego, tak żeby nie drżeć o zderzak i podwozie przy byle jakim krawężniku. No i przyszło na Forestera, bo to właśnie Forester miał być 2 lata temu poszukiwany a skończylo się na OBK H6... Napiszę Wam tylko że chcę wydać na auto do 17000zł no i 3000zł na ewentualne LPG. Więc musi być to silnik w pełni akceptujący gazociąg. Na niemieckich stronach a także na polskich serwisach jest straszna rozbieżność, są Forestery I za 30 tysięcy a są też Forestery II za 18, więc nie piszę czy to ma być I czy II. Napiszę tylko że chcę żeby silnik był w miarę bez problemowy z automatem, o spalaniu nie piszę bo jak będzie LPG to można to "pominąć". Więc podsumowująć: do 17 tysięcy Forester I albo II Automat Do LPG Silnik w miarę bezproblemowy
  11. No ok ok, spoko. Temat chyba mozna zamknac... Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  12. Aaa zle zrozumialem Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  13. Ale ja napisałem sarkazmem ze blacha i silnik do wymiany, co innego mam napisac jak ktos ocenia cos czego nie widzial. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  14. Ktoś nie wyczuł sarkazmu i tyle. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...