irektob Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 kiepsko dla marki to mało powiedziane,odwalili konine,tłukli latami te 2.5l i mieli w d.....e swoich wiernych klientów takich jak wielu z nas.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Mój sprawdzony ponownie na CO2 i wynik negatywny, grzeje się nadal ponad miarę po ostrzejszym potraktowaniu i wrzuceniu na luz, z tym że panowie z serwisu powiedzieli, że 3/4 na skali to kompem sczytane 97 st. a temp w normie oznacza ok 92 st. Jutro odbieram auto a ono nadal nie daje mi spokojnie spać. Chyba zmienię chłodnicę, może to pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 że 3/4 na skali to kompem sczytane 97 st Bzdura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Nie miałem powodu, żeby nie wierzyć, toż to ASO, a jak już tu jesteś to może rozwiń się w wątku. Z góry dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Przy 97 to sie wskazówka praktycznie ze środka najcześciej nie ruszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 No dobra, to powiedzcie czy to, że ona się podnosi - choć wiem, że nie powinna, ale nie wkracza na czerwone pole, a nawet sporo do tego brakuje, może nieść jakieś negatywne dla silnika skutki, przecież teoretycznie dopiero "czerwone pole = masz problem"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 No dobra, to powiedzcie czy to, że ona się podnosi - choć wiem, że nie powinna, ale nie wkracza na czerwone pole, a nawet sporo do tego brakuje, może nieść jakieś negatywne dla silnika skutki, przecież teoretycznie dopiero "czerwone pole = masz problem"? W takim razie, trzeba zrobić dokładnie taki sam test na drodze, ale z kompem na kolanach. Może masz coś z czujnikami? Mnie to jednak wskazuje na niedomagania chłodnicy. Są takie środki, do mycia. Zakłady zajmujące się chłodnicami powinny mieć taki płyn do płukania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Podłącz się pod OBD i sprawdź jaką masz temperaturę roboczą. Min.to jakieś 88st. Wiatraki odpadalają się przy 101st. W tym zakresie wskaźnik w aucie będzie pokazywał środek skali. Przy włączonej klimatyzacji wiatraki wkraczają przy 96st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Nie miałem powodu, żeby nie wierzyć, toż to ASO, a jak już tu jesteś to może rozwiń się w wątku. Z góry dziekiwskaźnik "na desce" żyje własnym życiem... Przy ostrym butowaniu przy temperaturze zewnętrznej przekraczającej 40 stopni, logowane wartości przekraczają u mnie często 110 stopni (logowany ecutekiem), a wskazówka "na desce" stoi w połowie skali jak wryta... (pisałem o tym w swoim wątku w czerwcu) Moje auto ma sporo modyfikacji, żeby jeździć w warunkach bliskowschodnich i powiem, że się opłaciło - przegonione w trasie auto robi się niedogrzane, mimo że jeszcze nie wywaliłem termostatu (a takie opcje też były rozważane) (120km/h na tempomacie autobahnem przy 15 stopniach za oknem - dodatkowy czujnik wskazuje temp oleju mierzoną w miesce olejowej, co też jest ciekawostką) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 (edytowane) Potwierdzam co pisze @@aki001. Wskaźnik na desce rozdzielczej absolutnie nie pokazuje skoków temperatury podczas normalne jazdy a nawet upalania. Jak wskazówka idzie w górę, to jest już o wiele za dużo i za późno. Widziałem podczas remapów i jazdy na drodze logi z ecuteka - temperatura powyżej 110st C a wskaźnik jak zwykle trochę poniżej środka skali . U mnie podczas jazdy po torze temperatura oleju oscyluje pomiędzy 90-110stC. Temperatura wody i oleju zachowują się bardzo podobnie z tym, że woda szybciej się nagrzewa i peaki są większe. Jak rośnie woda to i olej, jak spadają to tak samo. Pomimo, że widzę duże skoki temp. oleju, to wskazówka wody zawsze w tej samej pozycji. Za to jak odczytasz rzeczywistą temperaturę wody, to okaże się, że jest grubo powyżej 110... Mój sprawdzony ponownie na CO2 i wynik negatywny To akurat nie jest wyznacznikiem. Test CO2 może wyjść negatywny a uszczelka może być walnięta. Jak robiłeś w ASO, to reklamuj, niech poprawiają. Mieli rozwiązać problem, wzięli pieniądze, powinni dokończyć... Edytowane 12 Grudnia 2015 przez Matsil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Dziękuje wszystkim za sugestię. W środę po przejechaniu kilku kilometrów zwróciłem samochód do serwisu, w czwartek i piątek coś próbowali przy nim podłubać, wczoraj odebrałem z diagnozą, że winę za zamieszanie ponosi nieoryginalna pompa wody. Mam grafa - zmieniłem od razu po zakupie przy okazji rozrządu. Skłaniam się do tej teorii, szczególnie czytając ten wątek http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/66247-po-wymianie-pompy-wody-przegrzewa-sie-silnik/?hl=zapowietrzony#entry1905432 teraz zostaje mi tylko zebrać siły i środki - mam nadzieję. Narazie planuję zastosować takie druciarstwo - z uwagi na to, że mam dwa termostaty, bo widzę, że lepiej przez kilka tygodni pojeździć niedogrzanym silnikiem niż raz go przegrzać: http://zapodaj.net/eee86b4450710.jpg.html Edytowane 13 Grudnia 2015 przez ajarski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Narazie planuję zastosować takie druciarstwo - z uwagi na to, że mam dwa termostaty, bo widzę, że lepiej przez kilka tygodni pojeździć niedogrzanym silnikiem niż raz go przegrzać: http://zapodaj.net/eee86b4450710.jpg.html Otwory w termostacie, to nie jest druciarstwo tylko praktyka z rajdówek . Ja bym proponował raczej nie jeździć, tylko najpierw rozwiązać problem. Niedogrzany silnik to też nie jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Wiem. Ale nie mam innej opcji, do pierwszego nie kupię pompy, chyba że dzieciom pod choinkę , a poruszać się jest mus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Kto tak w ogóle produkuje oem pompy do Subaru ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Ja słyszałem że aisin ale pod swoją nazwą to ta pompa nawet z wyglądu jest inna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Ja słyszałem że aisin ale pod swoją nazwą to ta pompa nawet z wyglądu jest inna przymierzam sie właśnie do pompy Aisina bo mam ją w dobrej kasie. Wizualnie porownywalem aisina , skf , gmb i nawet syfiatego termoteca i wszystkie wyglądają prawie identycznie ..wirniki maja o tej samej budowie wszystkie . Edytowane 13 Grudnia 2015 przez niebieskiultras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/66247-po-wymianie-pompy-wody-przegrzewa-sie-silnik/?hl=zapowietrzony#entry1905432 Zobacz czym się różnią od oem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/66247-po-wymianie-pompy-wody-przegrzewa-sie-silnik/?hl=zapowietrzony#entry1905432 Zobacz czym się różnią od oem widziałem to . Pytanie co mam teraz założone? Zamienniki różnią sie wirnikiem od oema. Moim zdaniem zamiennik może być pod jednym warunkiem - musi być wydajny wiec poszukałbym pompy o większej wydajności. Btw Jaki kosz jest oem pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 W aso, ze zniezka 10% powiedzieli mi 400 zl brutto, wiec jeszcze znosnie. Dsugie 400 wymiana tez w aso. Problem jest, ze oem moze a nie musi byc w Niemczech a jak'go nie ma'to z Japoni sciapaja. Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) W aso, ze zniezka 10% powiedzieli mi 400 zl brutto, wiec jeszcze znosnie. Dsugie 400 wymiana tez w aso. Problem jest, ze oem moze a nie musi byc w Niemczech a jak'go nie ma'to z Japoni sciapaja. Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka Do wolnossaka pewnie tańsza jest. Mimo wszystko biore Aisina bo mam go za 110 zl od ręki po zniżce oczywiście . Cena bez zniżki 198 zl Edytowane 13 Grudnia 2015 przez niebieskiultras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Wlasnie 400 zl do ssaka. Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Wlasnie 400 zl do ssaka. Doloze 100zl i mam kompletny rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Patent z dziurką w termostacie przynosi efekty, nawet za bardzo, bo zrobiłem dwie wiertłem 5mm. Jutro jedną zaślepiam i powinno być git. Może faktycznie pompa do duuupy i nie jest w stanie przetłoczyć tyle, żeby na wolnych gorąca woda doszła do termostatu i go otworzyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Patent z dziurką w termostacie przynosi efekty, nawet za bardzo, bo zrobiłem dwie wiertłem 5mm. Jutro jedną zaślepiam i powinno być git. Może faktycznie pompa do duuupy i nie jest w stanie przetłoczyć tyle, żeby na wolnych gorąca woda doszła do termostatu i go otworzyła. Może nie potrzebnie robiłeś UPG? Moim zdaniem chłopaki w Radomiu są bardzo solidni i wiedzą co robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 (edytowane) Patent z dziurką w termostacie przynosi efekty, nawet za bardzo, bo zrobiłem dwie wiertłem 5mm. Jutro jedną zaślepiam i powinno być git. Może faktycznie pompa do duuupy i nie jest w stanie przetłoczyć tyle, żeby na wolnych gorąca woda doszła do termostatu i go otworzyła. Czym masz zamiar zaślepić otwór? Patrzyłeś czy termostat się otwiera prawidłowo? Edytowane 14 Grudnia 2015 przez ursusraketa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się