czarna perła Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Jeszcze jest możliwość rozszczelnionej chłodnicy. znalazlem w garazu drobne wycieki na wysokosci zbiornika wyrownawczego i mniej wiecej centralnie pod chłodniocą Zrób CO2, chwila strachu ale wszystko jasne. Ja zwlekałem u siebie, odpędzałem złe myśli, jeździłem a teraz mam nadzieję, że to tylko uszczelka się okaże. a może wiesz gdze w Warszawie (najlepiej Grochów) mozna to zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zrób CO2, chwila strachu ale wszystko jasne. Z tym testem CO2 to nie zawsze tak wszystko jasne... bo UPG to już poważny wyrok To nie żaden poważny wyrok, tylko podstawówka przy tym silnku . Nie zdziw się jak rozbierzesz i będziesz miał jeszcze tłok pęknięty, standard Silnik rozumiem seria i nic grzebane nie było? Jaki przebieg? Jak już się okaże, że to UPG na 100%, to lepiej parę groszy dołożyć i zrobić na ARP i Cosworth, przynajmniej dłużej pojeździ. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zrób CO2, chwila strachu ale wszystko jasne. Z tym testem CO2 to nie zawsze tak wszystko jasne... bo UPG to już poważny wyrok To nie żaden poważny wyrok, tylko podstawówka przy tym silnku . Nie zdziw się jak rozbierzesz i będziesz miał jeszcze tłok pęknięty, standard Silnik rozumiem seria i nic grzebane nie było? Jaki przebieg? Jak już się okaże, że to UPG na 100%, to lepiej parę groszy dołożyć i zrobić na ARP i Cosworth, przynajmniej dłużej pojeździ. no to mnie pocieszyles silnik seria mapa tylko pompa i wydech posprawdzam w tym tygodniu jeszcze chlodnice szczelnosc pzewody i zrobie test a jak jeszcze upewnic sie ze to UPG na100 %? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Ja nie wiem gdzie w Warszawie zrobisz, bo ja to gęboka ściana wschodnia jestem. Ja robiem sam, Z tym testem CO2 to nie zawsze tak wszystko jasne... to racaj, może być walnięta uszczelka i test może być negatywny, natomiast zawsze jak wyjdzie pozytywny, to znak, że mam problemy z dostawaniem się dwutlenku węgla do ukadu chodzenia a wtedy UPG to najjniższy z wyroków - tak jak pisa Matsil oby się tylko na tym skończyo, szczególnie że Ty masz uturbiony motor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 U mnie się robi upg tez się grzał na wolnych obrotach a jak jechałem to gites. Arp i cosworth ma być grany podobno Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Gdzie robisz jak można wiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Carfit Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 N/A jest najlepszym autem, bo jak dopadnie Cie wizja UPG to kupujesz nowy silnik z gwarancja rozruchowa a w razie w masz stary na remont który z zaoszczędzonych zl możesz ogarnac w pól roku i albo masz na zapas albo sprzedajesz A tak żeby nie bylo to może się wypowie ktos znający b.dobrze subaraki...mam druga imprezę (pierwsza 99 n/a , teraz wrx 00 i od ponad 4 lat musze dolewać chlodnoczy co jakiś czas \nowy właściciel n/a nie dzwonil z reklamacja mino wiadomego problemu z stukowym\. Dolewam chlodniczy troche raz na miesiąc. Co o tym myślicie? [quote Sorry za off topić. Mala poprawka ...do wrx dolewam przez ponad rok do n/a przez 3 lata 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 No i odebrany śmiga jak nowy a nawet lepiej bo na sterydach Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 No i odebrany śmiga jak nowy a nawet lepiej bo na sterydach Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka jakie koszty mniej wiecej ? i czy inwestowac w lepsze uszczelki i szpilki ? i gdzie robic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 No i odebrany śmiga jak nowy a nawet lepiej bo na sterydach Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka jakie koszty mniej wiecej ? i czy inwestowac w lepsze uszczelki i szpilki ? i gdzie robic ? Na ARP i Cosworth ceny od 4,5k do 7k w zależności od warsztatu. Ja polecam Carfita. Od naprawy minął ponad rok, auto dość dobrze podkręcone i jeździ głównie w pojeżdżawkach, więc nie ma lekko. Żadnych problemów . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 No i odebrany śmiga jak nowy a nawet lepiej bo na sterydach Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka jakie koszty mniej wiecej ? i czy inwestowac w lepsze uszczelki i szpilki ? i gdzie robic ? Na ARP i Cosworth ceny od 4,5k do 7k w zależności od warsztatu. Ja polecam Carfita. Od naprawy minął ponad rok, auto dość dobrze podkręcone i jeździ głównie w pojeżdżawkach, więc nie ma lekko. Żadnych problemów . dasz namiar na priv? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Robione u carfit i polecam. Arp i cosworth założyłem bo tak doktor zalecił. Ja jeszcze rozrząd i reg. Zaworów i inne pierdoly robiłem. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 No i odebrany śmiga jak nowy a nawet lepiej bo na sterydachWysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka jakie koszty mniej wiecej ? i czy inwestowac w lepsze uszczelki i szpilki ? i gdzie robic ? Na ARP i Cosworth ceny od 4,5k do 7k w zależności od warsztatu. Ja polecam Carfita. Od naprawy minął ponad rok, auto dość dobrze podkręcone i jeździ głównie w pojeżdżawkach, więc nie ma lekko. Żadnych problemów . dasz namiar na priv? Napisz priva do kolegi: @@carfit Robione u carfit i polecam. Arp i cosworth założyłem bo tak doktor zalecił. Ja jeszcze rozrząd i reg. Zaworów i inne pierdoly robiłem. Ja u Edwina robiłem sporo bo UPG, zakucie, zawieszenie, hamulce, swap skrzyni, remap i pewnie jeszcze nie koniec, bo mam ciągle pomysły 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 No i odebrany śmiga jak nowy a nawet lepiej bo na sterydach Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka jakie koszty mniej wiecej ? i czy inwestowac w lepsze uszczelki i szpilki ? i gdzie robic ? Na ARP i Cosworth ceny od 4,5k do 7k w zależności od warsztatu. Ja polecam Carfita. Od naprawy minął ponad rok, auto dość dobrze podkręcone i jeździ głównie w pojeżdżawkach, więc nie ma lekko. Żadnych problemów . dasz namiar na priv? Napisz priva do kolegi: @@carfit Robione u carfit i polecam. Arp i cosworth założyłem bo tak doktor zalecił. Ja jeszcze rozrząd i reg. Zaworów i inne pierdoly robiłem. Ja u Edwina robiłem sporo bo UPG, zakucie, zawieszenie, hamulce, swap skrzyni, remap i pewnie jeszcze nie koniec, bo mam ciągle pomysły uuuuuuuu to na grubo ciekawe co dalej a na szpilkach robic UPG czy normalnie na srubach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Śruby i szpilki w tym momencie to to samo . Różnica polega jedynie czy chcesz robić na ARP czy OEM czyli seryjnych. Ja polecam zrobić na szpilkach ARP i uszczelce Cosworth. Zresztą jak pogadasz z Edwinem, to doradzi . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Ja bym się na Edwina zdał. U mnie różne rzeczy już robił i jestem zadowolony. A przebieg mam ponad 200kkm i dmuchane mocniej od dłuższego czasu Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka A i aygo nowe daje którym zaliczyłem stłuczke ; -) dobrze ze nie z mojej winy bo głupio by było Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Śruby i szpilki w tym momencie to to samo . Różnica polega jedynie czy chcesz robić na ARP czy OEM czyli seryjnych. Ja polecam zrobić na szpilkach ARP i uszczelce Cosworth. Zresztą jak pogadasz z Edwinem, to doradzi . no i wszystko jasne dzieki wielkie Ja bym się na Edwina zdał. U mnie różne rzeczy już robił i jestem zadowolony. A przebieg mam ponad 200kkm i dmuchane mocniej od dłuższego czasu Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka A i aygo nowe daje którym zaliczyłem stłuczke ; -) dobrze ze nie z mojej winy bo głupio by było Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka thanks Panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 A mój jeszcze stoi w Radomiu, na szczęście głowice i blok okej, ale jakiś partacz w Hiszpanii składał, nie żałując nawet silikonu, nie wspominając, że uszczelki były bakielitowe, we wtorek odbiór fury ma być. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Radość ma trwała krótko - mniej więcej 12 km. Na rogatkach miasta "siła precyzji" autko znów się zagrzało ponad miarę. Jestem bliski załamania, bo wymienione uszczelki, głowice sprawdzone, splanowane i duuupa. Trzeci tydzień bez samochodu. Doradźcie coś, bo zgłupieć można. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Jedz do dobrego mechanika. U mnie śmiga jak ta lala. Jedz do carfit Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Pod wykładziną sucho? Odpowietrzałeś? odpowietrznie bylo grane test CO2 zrobiony wlasnie - pozytywnie Jedz do dobrego mechanika. U mnie śmiga jak ta lala. Jedz do carfit Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka CO2 pozytyw w zbiorniku wyrownawczym spaliny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 No nic naprawiać i cieszyć się jazda Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Ja we wtorek odstawiłem a w piątek juz śmigalem do domu Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 U mnie sama naprawa nie trwała długo, na termin czekałem, ogólnie ludzie ogarnięci, poczekam na dalszy rozwój wypadków. Oby było pozytywnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 A może masz wyciek płynu i brakuje dla nagrzewnicy ? nie śmierdzi Ci nigdzie płynem ? (u mnie kapało w WRX'ie na kolektor to szybko się szło zorientować xD ) nic z tego teraz sucho jak grubo dolalem plynu to 2 dni z rzedu bylo troszke na podlodze teraz spokoj i wydaje mi sie ze wrecz sie nie dogrzewa motor No nic naprawiać i cieszyć się jazda Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Ja we wtorek odstawiłem a w piątek juz śmigalem do domu Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka takosz uczynie tylko swoja droga kiepsko dla marki - kiedys GT mialem - podobno padaka za grosz kupilem a 3 lata latalem bez niczego i sprzedalem z zyskiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się