Skocz do zawartości

przegrzewanie silnika w WRX 07 2,5


czarna perła

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze jest możliwość rozszczelnionej chłodnicy.

znalazlem w garazu drobne wycieki na wysokosci  zbiornika wyrownawczego i mniej wiecej centralnie pod chłodniocą :(

Zrób CO2, chwila strachu ale wszystko jasne. Ja zwlekałem u siebie, odpędzałem złe myśli, jeździłem a teraz mam nadzieję, że to tylko uszczelka się okaże. 

a może wiesz gdze w Warszawie (najlepiej Grochów) mozna to zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zrób CO2, chwila strachu ale wszystko jasne. 

Z tym testem CO2 to nie zawsze tak wszystko jasne... ;)

 

bo UPG to już poważny wyrok :)

To nie żaden poważny wyrok, tylko podstawówka przy tym silnku :).

Nie zdziw się jak rozbierzesz i będziesz miał jeszcze tłok pęknięty, standard :)

 

Silnik rozumiem seria i nic grzebane nie było? Jaki przebieg?

 

Jak już się okaże, że to UPG na 100%, to lepiej parę groszy dołożyć i zrobić na ARP i Cosworth, przynajmniej dłużej pojeździ.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zrób CO2, chwila strachu ale wszystko jasne. 

Z tym testem CO2 to nie zawsze tak wszystko jasne... ;)

 

bo UPG to już poważny wyrok :)

To nie żaden poważny wyrok, tylko podstawówka przy tym silnku :).

Nie zdziw się jak rozbierzesz i będziesz miał jeszcze tłok pęknięty, standard :)

 

Silnik rozumiem seria i nic grzebane nie było? Jaki przebieg?

 

Jak już się okaże, że to UPG na 100%, to lepiej parę groszy dołożyć i zrobić na ARP i Cosworth, przynajmniej dłużej pojeździ.

 

no to mnie pocieszyles :( silnik seria mapa tylko pompa i wydech posprawdzam w tym tygodniu jeszcze chlodnice szczelnosc pzewody i zrobie test a jak jeszcze upewnic sie ze to UPG na100 %?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem gdzie w Warszawie zrobisz, bo ja to gęboka ściana wschodnia jestem. Ja robiem sam,

 

Z tym testem CO2 to nie zawsze tak wszystko jasne... ;)
to racaj, może być walnięta uszczelka i test może być negatywny, natomiast zawsze jak wyjdzie pozytywny, to znak, że mam problemy z dostawaniem się dwutlenku węgla do ukadu chodzenia a wtedy UPG to najjniższy z wyroków - tak jak pisa Matsil oby się tylko na tym skończyo, szczególnie że Ty masz uturbiony motor.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N/A jest najlepszym autem, bo jak dopadnie Cie wizja UPG to kupujesz nowy silnik z gwarancja rozruchowa a w razie w masz stary na remont który z zaoszczędzonych zl możesz ogarnac w pól roku i albo masz na zapas albo sprzedajesz

A tak żeby nie bylo to może się wypowie ktos znający b.dobrze subaraki...mam druga imprezę (pierwsza 99 n/a , teraz wrx 00 i od ponad 4 lat musze dolewać chlodnoczy co jakiś czas \nowy właściciel n/a nie dzwonil z reklamacja mino wiadomego problemu z stukowym\. Dolewam chlodniczy troche raz na miesiąc. Co o tym myślicie?

[quote

Sorry za off topić. Mala poprawka ...do wrx dolewam przez ponad rok do n/a przez 3 lata

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No i odebrany śmiga jak nowy a nawet lepiej bo na sterydach

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

jakie koszty mniej wiecej ? i czy inwestowac w lepsze uszczelki i szpilki ? i gdzie robic ?

Na ARP i Cosworth ceny od 4,5k do 7k w zależności od warsztatu. 

Ja polecam Carfita. Od naprawy minął ponad rok, auto dość dobrze podkręcone i jeździ głównie w pojeżdżawkach, więc nie ma lekko. Żadnych problemów ;).

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No i odebrany śmiga jak nowy a nawet lepiej bo na sterydach

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

jakie koszty mniej wiecej ? i czy inwestowac w lepsze uszczelki i szpilki ? i gdzie robic ?

Na ARP i Cosworth ceny od 4,5k do 7k w zależności od warsztatu. 

Ja polecam Carfita. Od naprawy minął ponad rok, auto dość dobrze podkręcone i jeździ głównie w pojeżdżawkach, więc nie ma lekko. Żadnych problemów ;).

 

dasz namiar na priv?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

No i odebrany śmiga jak nowy a nawet lepiej bo na sterydach

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

jakie koszty mniej wiecej ? i czy inwestowac w lepsze uszczelki i szpilki ? i gdzie robic ?

Na ARP i Cosworth ceny od 4,5k do 7k w zależności od warsztatu. 

Ja polecam Carfita. Od naprawy minął ponad rok, auto dość dobrze podkręcone i jeździ głównie w pojeżdżawkach, więc nie ma lekko. Żadnych problemów  ;).

 

dasz namiar na priv?

Napisz priva do kolegi: @@carfit :)

 

 

Robione u carfit i polecam. Arp i cosworth założyłem bo tak doktor zalecił. Ja jeszcze rozrząd i reg. Zaworów i inne pierdoly robiłem.

Ja u Edwina robiłem sporo bo UPG, zakucie, zawieszenie, hamulce, swap skrzyni, remap i pewnie jeszcze nie koniec, bo mam ciągle pomysły :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

 

No i odebrany śmiga jak nowy a nawet lepiej bo na sterydach

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

jakie koszty mniej wiecej ? i czy inwestowac w lepsze uszczelki i szpilki ? i gdzie robic ?

Na ARP i Cosworth ceny od 4,5k do 7k w zależności od warsztatu. 

Ja polecam Carfita. Od naprawy minął ponad rok, auto dość dobrze podkręcone i jeździ głównie w pojeżdżawkach, więc nie ma lekko. Żadnych problemów  ;).

 

dasz namiar na priv?

Napisz priva do kolegi: @@carfit :)

 

 

Robione u carfit i polecam. Arp i cosworth założyłem bo tak doktor zalecił. Ja jeszcze rozrząd i reg. Zaworów i inne pierdoly robiłem.

Ja u Edwina robiłem sporo bo UPG, zakucie, zawieszenie, hamulce, swap skrzyni, remap i pewnie jeszcze nie koniec, bo mam ciągle pomysły :)

 

uuuuuuuu to na grubo :) ciekawe co dalej :) a na szpilkach robic UPG czy normalnie na srubach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się na Edwina zdał. U mnie różne rzeczy już robił i jestem zadowolony. A przebieg mam ponad 200kkm i dmuchane mocniej od dłuższego czasu

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

A i aygo nowe daje którym zaliczyłem stłuczke ; -) dobrze ze nie z mojej winy bo głupio by było

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruby i szpilki w tym momencie to to samo ;). Różnica polega jedynie czy chcesz robić na ARP czy OEM czyli seryjnych. Ja polecam zrobić na szpilkach ARP i uszczelce Cosworth. Zresztą jak pogadasz z Edwinem, to doradzi ;).

no i wszystko jasne :) dzieki wielkie :)

Ja bym się na Edwina zdał. U mnie różne rzeczy już robił i jestem zadowolony. A przebieg mam ponad 200kkm i dmuchane mocniej od dłuższego czasu

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

A i aygo nowe daje którym zaliczyłem stłuczke ; -) dobrze ze nie z mojej winy bo głupio by było

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

thanks Panowie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mój jeszcze stoi w Radomiu, na szczęście głowice i blok okej, ale jakiś partacz w Hiszpanii składał, nie żałując nawet silikonu, nie wspominając, że uszczelki były bakielitowe, we wtorek odbiór fury ma być. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radość ma trwała krótko - mniej więcej 12 km. Na rogatkach miasta "siła precyzji" autko znów się zagrzało ponad miarę. Jestem bliski załamania, bo wymienione uszczelki, głowice sprawdzone, splanowane i duuupa. Trzeci tydzień bez samochodu. Doradźcie coś, bo zgłupieć można.  

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod wykładziną sucho?

Odpowietrzałeś?

odpowietrznie bylo grane

test CO2 zrobiony wlasnie - pozytywnie :(

Jedz do dobrego mechanika. U mnie śmiga jak ta lala. Jedz do carfit

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

CO2 pozytyw :( w zbiorniku wyrownawczym spaliny :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może masz wyciek płynu i brakuje dla nagrzewnicy ? nie śmierdzi Ci nigdzie płynem ? (u mnie kapało w WRX'ie na kolektor to szybko się szło zorientować xD ) 

nic z tego teraz sucho jak grubo dolalem plynu to 2 dni z rzedu bylo troszke na podlodze teraz spokoj i wydaje mi sie ze wrecz sie nie dogrzewa motor :(

No nic naprawiać i cieszyć się jazda

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Ja we wtorek odstawiłem a w piątek juz śmigalem do domu

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

takosz uczynie :) tylko swoja droga kiepsko dla marki - kiedys GT mialem - podobno padaka za grosz kupilem a 3 lata latalem bez niczego i sprzedalem z zyskiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...