czarna perła Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Witajcie nie znalazłem wątku więc daje nowy jak już jest to przekierujcie. SUBARU IMPREZA WRX 07 2,5 Od dłuższego czasu zauważam przegrzewanie się silnika - uwaga na wolnych obrotach ! tzn np podczas parkowania 1, wsteczny 1, wsteczny poprawka wskaźnik temperatury wtedy przekracza mocno "połówke" ale nie wchodzi na czerwone, wiatraki się włączają po zatrzymaniu wlaczylem dmuchawe na maxa i temperature tez i dmuchnelo tylko letnie powietrze a nie gorące a silnik był rozgrany wtedy wskaźnik opadł (takie objawy - nie wiem na ile ważne) przy większych prędkościach nie ma problemu z temperaturą - jest ok jak żyć pomóżcie plissss pzdr Pablo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Pewnie UPG Sprawdź jeszcze, czy pomiędzy chłodnicą wody, a chłodnicą klimy nie masz jakiego syfu w postaci reklamówki itp. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Pewnie UPG Sprawdź jeszcze, czy pomiędzy chłodnicą wody, a chłodnicą klimy nie masz jakiego syfu w postaci reklamówki itp. dzięki za wskazówke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Nie zmieniałeś ostatnio płynu w chłodnicy? Bo mi to bardziej na zapowietrzenie wygląda, niż UPG. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoST Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Warto sprawdzić czy w zbiorniczku wyrównawczym nie bulgocze przy przegazowaniu. Ale też wygląda mi to na niewłaściwe odpowietrzenie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian96 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Dwa dni temu miałem bardzo podobne objawy- w trakcie jazdy ok, a na postoju, mimo, że wiatraki dmuchały to potrafił wejść na czerwone pole temp. Obstawiałem odpowietrzenie, sprawdziłem drożność wszystkich wężyków, a rozwiązaniem okazało się dolanie płynu do chłodnicy i do zbiorniczka ciśnieniowego Problem znikł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Nie zmieniałeś ostatnio płynu w chłodnicy? Bo mi to bardziej na zapowietrzenie wygląda, niż UPG. ok jade wymienić płyn bo UPG to już poważny wyrok Warto sprawdzić czy w zbiorniczku wyrównawczym nie bulgocze przy przegazowaniu. Ale też wygląda mi to na niewłaściwe odpowietrzenie. dolałem płynu przegazowalem go ostro i zobaczymy Dwa dni temu miałem bardzo podobne objawy- w trakcie jazdy ok, a na postoju, mimo, że wiatraki dmuchały to potrafił wejść na czerwone pole temp. Obstawiałem odpowietrzenie, sprawdziłem drożność wszystkich wężyków, a rozwiązaniem okazało się dolanie płynu do chłodnicy i do zbiorniczka ciśnieniowego Problem znikł Nie zmieniałeś ostatnio płynu w chłodnicy? Bo mi to bardziej na zapowietrzenie wygląda, niż UPG. ok jade wymienić płyn bo UPG to już poważny wyrok Warto sprawdzić czy w zbiorniczku wyrównawczym nie bulgocze przy przegazowaniu. Ale też wygląda mi to na niewłaściwe odpowietrzenie. dolałem płynu przegazowalem go ostro i zobaczymy Dwa dni temu miałem bardzo podobne objawy- w trakcie jazdy ok, a na postoju, mimo, że wiatraki dmuchały to potrafił wejść na czerwone pole temp. Obstawiałem odpowietrzenie, sprawdziłem drożność wszystkich wężyków, a rozwiązaniem okazało się dolanie płynu do chłodnicy i do zbiorniczka ciśnieniowego Problem znikł takosz czynę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 monsieurboxeur, o 25 Nov 2015 - 13:09, powiedział: Nie zmieniałeś ostatnio płynu w chłodnicy? Bo mi to bardziej na zapowietrzenie wygląda, niż UPG. ok jade wymienić płyn bo UPG to już poważny wyrok Nie zrozumieliśmy się, pytałem czy nie wymieniałeś go ostatnio bo objawy o których piszesz wyglądają na zapowietrzenie. Także nic nie wymieniaj póki co 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 monsieurboxeur, o 25 Nov 2015 - 13:09, powiedział: Nie zmieniałeś ostatnio płynu w chłodnicy? Bo mi to bardziej na zapowietrzenie wygląda, niż UPG. ok jade wymienić płyn bo UPG to już poważny wyrok Nie zrozumieliśmy się, pytałem czy nie wymieniałeś go ostatnio bo objawy o których piszesz wyglądają na zapowietrzenie. Także nic nie wymieniaj póki co byl na przegladzie we wrzesniu i nie wymieniali tylko mieli sprawdzic miedzy innymi czy esjo okej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 jak masz podejrzenia o upg to zrób test na co2 w płynie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 jak masz podejrzenia o upg to zrób test na co2 w płynie no super ale daj dla slabszych - troche slaby w temacie jestem sorry z szczerość - jak to zbadac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Proste - podzwoń po okolicznych warsztatach z pytaniem, czy mają sprzęt do badania. Ale najpierw spróbuj odpowietrzyć układ, bo temperatura nawiewu ustawiona na max skutkująca chłodnym powietrzem to raczej zapowietrzenie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Proste - podzwoń po okolicznych warsztatach z pytaniem, czy mają sprzęt do badania. Ale najpierw spróbuj odpowietrzyć układ, bo temperatura nawiewu ustawiona na max skutkująca chłodnym powietrzem to raczej zapowietrzenie. cenna rada dzieki Proste - podzwoń po okolicznych warsztatach z pytaniem, czy mają sprzęt do badania. Ale najpierw spróbuj odpowietrzyć układ, bo temperatura nawiewu ustawiona na max skutkująca chłodnym powietrzem to raczej zapowietrzenie. cenna rada dzieki a to w tych nowszych wozach nie robi sie samo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 a to w tych nowszych wozach nie robi sie samo ? Niestety, ale w żadnych wozach nie robi się to samo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 a to w tych nowszych wozach nie robi sie samo ? Niestety, ale w żadnych wozach nie robi się to samo wot technika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 nie wymieniaj płynu, -na to jest czas przy ewentualnej robocie. Dolej , przy otwartym metalowym korku nagrzej silnik , trzymaj go ok. 2000 rpm i wtedy dolewaj , by utrzymać poziom max - tu pomoc potrzebna , albo coś podłożyć pod dźwignię przepustnicy. Zakręcasz korek.Po ostygnieciu dolewasz gdy potrzeba i tyle. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 nie wymieniaj płynu, -na to jest czas przy ewentualnej robocie. Dolej , przy otwartym metalowym korku nagrzej silnik , trzymaj go ok. 2000 rpm i wtedy dolewaj , by utrzymać poziom max - tu pomoc potrzebna , albo coś podłożyć pod dźwignię przepustnicy. Zakręcasz korek.Po ostygnieciu dolewasz gdy potrzeba i tyle. dokladnie tak zrobilem a po dluzszym postoju pod samochodem na wysokosci chłodnicy mniej wiecej pośrodku pojawilysie drobne plamy wiec chyba mamy jakiś wyciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Ja miałem identyczne objawy w 2.0 n/a i teraz czekam na zmianę UPG w ASO Radom. Nawet ktoś mądry mi wytłumaczył dlaczego silnik grzeje się właśnie na wolnych, albo podczas jazdy na tzw. luzie. Jeśli nie wiesz jak zrobić test na upg to jedź do warsztatu, mi sprzedawca uszczelek wytłumaczył jak to wykonać, bo jak robiłem na zbiorniku wyrównawczym to też się cieszyłem, że mam tylko zapowietrzony układ, prawda niestety jest bolesna. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Ja miałem identyczne objawy w 2.0 n/a i teraz czekam na zmianę UPG w ASO Radom. Nawet ktoś mądry mi wytłumaczył dlaczego silnik grzeje się właśnie na wolnych, albo podczas jazdy na tzw. luzie. Jeśli nie wiesz jak zrobić test na upg to jedź do warsztatu, mi sprzedawca uszczelek wytłumaczył jak to wykonać, bo jak robiłem na zbiorniku wyrównawczym to też się cieszyłem, że mam tylko zapowietrzony układ, prawda niestety jest bolesna. ups to pare zloty bedzie Cie kosztowac ja dolalem płynu tak jak radzl RESPECT i narazie jest ok ale test chyba trzeba zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 To gratuluję. Ja niestety pewnie będę lżejszy w sumie o jakieś 3 tysiące, teraz mam nadzieję, że blok cały i głowice nie popękały. W n/a UPG to niezwykle rzadka sprawa, więc ch...ra wie na czym stanie cały zabieg. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarna perła Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 To gratuluję. Ja niestety pewnie będę lżejszy w sumie o jakieś 3 tysiące, teraz mam nadzieję, że blok cały i głowice nie popękały. W n/a UPG to niezwykle rzadka sprawa, więc ch...ra wie na czym stanie cały zabieg. przedwczesna radość u mnie wczoraj znow sie lekko zagrzal a na rozgranym silniku dmucha tylko lcieple powietrze a nie gorące mada faka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Pod wykładziną sucho? Odpowietrzałeś? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavvverick Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 A może masz wyciek płynu i brakuje dla nagrzewnicy ? nie śmierdzi Ci nigdzie płynem ? (u mnie kapało w WRX'ie na kolektor to szybko się szło zorientować xD ) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDIE Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Jeszcze jest możliwość rozszczelnionej chłodnicy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajarski Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zrób CO2, chwila strachu ale wszystko jasne. Ja zwlekałem u siebie, odpędzałem złe myśli, jeździłem a teraz mam nadzieję, że to tylko uszczelka się okaże. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się