Skocz do zawartości

przegrzewanie silnika w WRX 07 2,5


czarna perła

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

nie znalazłem wątku więc daje nowy jak już jest to przekierujcie.

SUBARU IMPREZA WRX 07 2,5

Od dłuższego czasu zauważam przegrzewanie się silnika - uwaga na wolnych obrotach !

tzn np podczas parkowania 1, wsteczny 1, wsteczny poprawka :)

wskaźnik temperatury wtedy przekracza mocno "połówke" ale nie wchodzi na czerwone,

wiatraki się włączają

po zatrzymaniu wlaczylem dmuchawe na maxa i temperature tez i dmuchnelo tylko letnie powietrze

a nie gorące a silnik był rozgrany wtedy wskaźnik opadł (takie objawy - nie wiem na ile ważne)

przy większych prędkościach nie ma problemu z temperaturą - jest ok

jak żyć

 

pomóżcie plissss

pzdr Pablo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa dni temu miałem bardzo podobne objawy- w trakcie jazdy ok, a na postoju, mimo, że wiatraki dmuchały to potrafił wejść na czerwone pole temp. Obstawiałem odpowietrzenie, sprawdziłem drożność wszystkich wężyków, a rozwiązaniem okazało się dolanie płynu do chłodnicy i do zbiorniczka ciśnieniowego :) Problem znikł :yahoo:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmieniałeś ostatnio płynu w chłodnicy? Bo mi to bardziej na zapowietrzenie wygląda, niż UPG.

ok jade wymienić płyn :) bo UPG to już poważny wyrok :)

Warto sprawdzić czy w zbiorniczku wyrównawczym nie bulgocze przy przegazowaniu. Ale też wygląda mi to na niewłaściwe odpowietrzenie.

dolałem płynu przegazowalem go ostro :) i zobaczymy :)

Dwa dni temu miałem bardzo podobne objawy- w trakcie jazdy ok, a na postoju, mimo, że wiatraki dmuchały to potrafił wejść na czerwone pole temp. Obstawiałem odpowietrzenie, sprawdziłem drożność wszystkich wężyków, a rozwiązaniem okazało się dolanie płynu do chłodnicy i do zbiorniczka ciśnieniowego :) Problem znikł :yahoo:

 

Nie zmieniałeś ostatnio płynu w chłodnicy? Bo mi to bardziej na zapowietrzenie wygląda, niż UPG.

ok jade wymienić płyn :) bo UPG to już poważny wyrok :)

Warto sprawdzić czy w zbiorniczku wyrównawczym nie bulgocze przy przegazowaniu. Ale też wygląda mi to na niewłaściwe odpowietrzenie.

dolałem płynu przegazowalem go ostro :) i zobaczymy :)

Dwa dni temu miałem bardzo podobne objawy- w trakcie jazdy ok, a na postoju, mimo, że wiatraki dmuchały to potrafił wejść na czerwone pole temp. Obstawiałem odpowietrzenie, sprawdziłem drożność wszystkich wężyków, a rozwiązaniem okazało się dolanie płynu do chłodnicy i do zbiorniczka ciśnieniowego :) Problem znikł :yahoo:

 

takosz czynę :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

monsieurboxeur, o 25 Nov 2015 - 13:09, powiedział: Nie zmieniałeś ostatnio płynu w chłodnicy? Bo mi to bardziej na zapowietrzenie wygląda, niż UPG. ok jade wymienić płyn :) bo UPG to już poważny wyrok :)

 

Nie zrozumieliśmy się, pytałem czy nie wymieniałeś go ostatnio bo objawy o których piszesz wyglądają na zapowietrzenie. Także nic nie wymieniaj póki co :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

monsieurboxeur, o 25 Nov 2015 - 13:09, powiedział: Nie zmieniałeś ostatnio płynu w chłodnicy? Bo mi to bardziej na zapowietrzenie wygląda, niż UPG. ok jade wymienić płyn :) bo UPG to już poważny wyrok :)

 

Nie zrozumieliśmy się, pytałem czy nie wymieniałeś go ostatnio bo objawy o których piszesz wyglądają na zapowietrzenie. Także nic nie wymieniaj póki co :)

 

byl na przegladzie we wrzesniu i nie wymieniali tylko mieli sprawdzic miedzy innymi czy esjo okej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proste - podzwoń po okolicznych warsztatach z pytaniem, czy mają sprzęt do badania.

 

Ale najpierw spróbuj odpowietrzyć układ, bo temperatura nawiewu ustawiona na max skutkująca chłodnym powietrzem to raczej zapowietrzenie.

cenna rada dzieki :)

 

Proste - podzwoń po okolicznych warsztatach z pytaniem, czy mają sprzęt do badania.

 

Ale najpierw spróbuj odpowietrzyć układ, bo temperatura nawiewu ustawiona na max skutkująca chłodnym powietrzem to raczej zapowietrzenie.

cenna rada dzieki :)

 

a to w tych nowszych wozach nie robi sie samo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wymieniaj płynu, -na to jest czas przy ewentualnej robocie. Dolej , przy otwartym metalowym korku nagrzej silnik , trzymaj go  ok. 2000 rpm  i wtedy dolewaj , by utrzymać poziom max - tu pomoc potrzebna , albo coś podłożyć pod dźwignię przepustnicy. Zakręcasz korek.Po ostygnieciu dolewasz  gdy potrzeba i tyle.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wymieniaj płynu, -na to jest czas przy ewentualnej robocie. Dolej , przy otwartym metalowym korku nagrzej silnik , trzymaj go  ok. 2000 rpm  i wtedy dolewaj , by utrzymać poziom max - tu pomoc potrzebna , albo coś podłożyć pod dźwignię przepustnicy. Zakręcasz korek.Po ostygnieciu dolewasz  gdy potrzeba i tyle.

dokladnie tak zrobilem :) a po dluzszym postoju pod samochodem na wysokosci chłodnicy mniej wiecej pośrodku pojawilysie drobne plamy wiec chyba mamy jakiś wyciek :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem identyczne objawy w 2.0 n/a i teraz czekam na zmianę UPG w ASO Radom. Nawet ktoś mądry mi wytłumaczył dlaczego silnik grzeje się właśnie na wolnych, albo podczas jazdy na tzw. luzie. Jeśli nie wiesz jak zrobić test na upg to jedź do warsztatu, mi sprzedawca uszczelek wytłumaczył jak to wykonać, bo jak robiłem na zbiorniku wyrównawczym to też się cieszyłem, że mam tylko zapowietrzony układ, prawda niestety jest bolesna. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem identyczne objawy w 2.0 n/a i teraz czekam na zmianę UPG w ASO Radom. Nawet ktoś mądry mi wytłumaczył dlaczego silnik grzeje się właśnie na wolnych, albo podczas jazdy na tzw. luzie. Jeśli nie wiesz jak zrobić test na upg to jedź do warsztatu, mi sprzedawca uszczelek wytłumaczył jak to wykonać, bo jak robiłem na zbiorniku wyrównawczym to też się cieszyłem, że mam tylko zapowietrzony układ, prawda niestety jest bolesna. 

ups :( to pare zloty bedzie Cie kosztowac :( ja dolalem płynu tak jak radzl RESPECT i narazie jest ok ale test chyba trzeba zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To gratuluję. Ja niestety pewnie będę lżejszy w sumie o jakieś 3 tysiące, teraz mam nadzieję, że blok cały i głowice nie popękały. W n/a UPG to niezwykle rzadka sprawa, więc ch...ra wie na czym stanie cały zabieg. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To gratuluję. Ja niestety pewnie będę lżejszy w sumie o jakieś 3 tysiące, teraz mam nadzieję, że blok cały i głowice nie popękały. W n/a UPG to niezwykle rzadka sprawa, więc ch...ra wie na czym stanie cały zabieg. 

przedwczesna radość u mnie wczoraj znow sie lekko zagrzal :( a na rozgranym silniku dmucha tylko lcieple powietrze a nie gorące  mada faka :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...