adamusmax Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 a ja tak na prawde tylko jak kupilem auto to sprawdzilem spalanie w miescie (12-14l/100km) potem spalanie w trasie (9-9,5l/100km) i juz ponad rok w blogiej nieswiadomosci zyje ale ja jezdze jak emeryt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 mam nadzieję, że moje nowe obiekty westchnień (OBK 1999-2001 2.5 , Forek 1999-2001 2.0) posiadają silnik nowszej generacji, palący relatywnie mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrosiak Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Podobno najnowsze z SI-Drive palą jeszcze mniej. Taaaaaaaaa, jak jedziesz w trasie w trybie Intelligent, to może jest o deczko mniejsze spalanie, ale po kilkunastu minutach szlag cię trafia, przełączasz na Sport Sharp i odreagowujesz. Zapewniam, że wtedy średnia jest dużo wyższa niż bez SI-Drive. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Taaaaaaaaa, jak jedziesz w trasie w trybie Intelligent, to może jest o deczko mniejsze spalanie, ale po kilkunastu minutach szlag cię trafia, przełączasz na Sport Sharp i odreagowujesz Dobre . Ten tryb "Inteligent" to lipa dla seniorów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 mam nadzieję, że moje nowe obiekty westchnień (OBK 1999-2001 2.5 , Forek 1999-2001 2.0) posiadają silnik nowszej generacji, palący relatywnie mniej. Znam te auta, robilem jazdy testowe...OBK 2,5 l rozczarowal mnie totalnie, niedosc ze tych 156 KM nie czulem, to jeszcze spalanie wyszlo mi przy dosc ostrej jezdzie 20 L/100 km , w tych samych warunkach Legacy 2,2 MY96 palil 13 l... Natomiast Forester 2.0 z silnikiem N/A 125 KM jest znacznie oszczedniejszy, przy ostrej jezdzie palil w granicach 11 l/100 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 który model STi ? MY06Nie wiem' date=' jak Ty to robisz. Ja nigdy nie schodzę poniżej 20 litrów na setkę... No chyba, że stale jeździsz zgodnie z przepisami [/quote'] podczas powrotu z kolejnego dluuugiego weekendu w tym kraju jadac w sznurze aut, bez wiekszych mozliwosci wyprzedzenia (Sandomierz - Góra Kalwaria) tyle wyjdzie, po miescie pali ok. 19l (przy w miare spokojnej jezdzie). Druga rzecz ze dopoki kierowca sie nie nauczy jezdzic to noga musci byc lzejsza aha duzy wplyw na wynik ma tez ESP - siedzace na fotelu obok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Natomiast Forester 2.0 z silnikiem N/A 125 KM jest znacznie oszczedniejszy, przy ostrej jezdzie palil w granicach 11 l/100 km. i pewnie dynamika podobna jak w OBK 2.5 156km?? chyba , że 3.0 H6-tam dynamikę pewnie czuć.I spalanie też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Dynamika jest Forestera 125 KM jest troche gorsza niz OBK 2,5 , szczegolnie powyzej 120 Km/h. Dla mnie kompromisem miedzy dynamika a spalaniem jest Forester 2.0 XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Dla mnie kompromisem miedzy dynamika a spalaniem jest Forester 2.0 XT. 15 w mieście-w sumie ciekawy kompromis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Raczej 13,4 w miescie: http://www.subaru.de/kundenservice/pros ... ster05.pdf Choc naprawde nigdy 13 nie przekroczyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Choc naprawde nigdy 13 nie przekroczyl no może Twój rocznik tyle pali,albo z Tobą na pokładzie :wink: . Np w Forku Olleo pali we Wrocku 15. Tylko, że on ma starszy model (MY99??) Mnie osobiście od Turbo odstrasza przede wszystkim większy koszt eksploatacji. No i brak reduktora. Moje auto musi być na maksa użyteczne i wszechstronne, a reduktor uważam za jedną z cech wszechstronności (w sumie nie wiem czemu... ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Wedlug prospektow rocznik XT 2005 byl najoszczedniejszy :grin: A ja zbyt oszczednie nie jezdze Zamiast reduktora w teren lepszy jest automat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 w teren reduktor nie tylko w teren. Wedlug prospektow rocznik XT 2005 byl najoszczedniejszy poki co mnie nie stac na ten rocznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boryz Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Wedlug prospektow rocznik XT 2005 byl najoszczedniejszy :grin: A ja zbyt oszczednie nie jezdze Zamiast reduktora w teren lepszy jest automat. Wg. danych producenta - Subaru w wersjach AT palą mniej niż M. Skąd to się bierze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrosiak Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Wg. danych producenta - Subaru w wersjach AT palą mniej niż M. Skąd to się bierze? IMHO być może z różnicy przełożeń. Spalanie poza miastem jest mierzone z reguły na najwyższym biegu przy stałej prędkości i tutaj AT ma mniejszą prędkość obrotową silnika. Czysto teoretycznie można przypiąć tę teorię również do ruchu miejskiego i dorzucić do tego fakt, że zmianie biegów w automacie nie towarzyszy zamykanie i otwieranie przepustnicy. Ale to tylko moje gdybanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Powrót z Warmii 200 km 4,5 godz. [ w tą niedzielę ] z wł. klimą 13,5 LPG :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Nie wiem, jak Ty to robisz. Ja nigdy nie schodzę poniżej 20 litrów na setkę... Bo laczki sie za szybko kręcą na 12" calowych kolach..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Taaaaaaaaa, jak jedziesz w trasie w trybie Intelligent, to może jest o deczko mniejsze spalanie, ale po kilkunastu minutach szlag cię trafia, przełączasz na Sport Sharp i odreagowujesz Dobre . Ten tryb "Inteligent" to lipa dla seniorów . ...inteligent to program do ciągnięcia przyczepy !!! , przynajmniej tak się czuje .... W ogóle go nie używam :razz: roberto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Taaaaaaaaa, jak jedziesz w trasie w trybie Intelligent, to może jest o deczko mniejsze spalanie, ale po kilkunastu minutach szlag cię trafia, przełączasz na Sport Sharp i odreagowujesz Dobre . Ten tryb "Inteligent" to lipa dla seniorów . ...inteligent to program do ciągnięcia przyczepy !!! , przynajmniej tak się czuje .... W ogóle go nie używam :razz: roberto Czemu w Spec B. MT => AT są takie duże różnice w przyspieszeniu do 100 ? W spalaniu podobno też Soft automatu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Natomiast Forester 2.0 z silnikiem N/A 125 KM jest znacznie oszczedniejszy, przy ostrej jezdzie palil w granicach 11 l/100 km. i pewnie dynamika podobna jak w OBK 2.5 156km?? chyba , że 3.0 H6-tam dynamikę pewnie czuć.I spalanie też Nie wiem jak to zrobiłeś ale ja leciałem F2.0 MY06 przez prawie 1600 km. i na autobanie palił ponad 13 litrow przy tempomacie na 150 - 160km/h. OBK 2.5 MT MY06 ta sama trasa i warunki ok. 11l. A czasami nawet poniżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Powrót z Warmii 200 km 4,5 godz. [ w tą niedzielę ] z wł. klimą13,5 LPG :!: Jak to dobrze, że wracałem w poniedziałek rano. powrót z warmii 200 km godzina 55 minut 19 litrów LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Powrót z Warmii 200 km 4,5 godz. [ w tą niedzielę ] z wł. klimą13,5 LPG :!: Jak to dobrze, że wracałem w poniedziałek rano. powrót z warmii 200 km godzina 55 minut 19 litrów LPG. Zobaczymy jak teraz w mieście :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrosiak Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Czemu w Spec B. MT => AT są takie duże różnice w przyspieszeniu do 100 ? W spalaniu podobno też Soft automatu ? Kwestia przełożeń, MT ma dużo krótsze biegi, więc i odejście lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Natomiast Forester 2.0 z silnikiem N/A 125 KM jest znacznie oszczedniejszy, przy ostrej jezdzie palil w granicach 11 l/100 km. i pewnie dynamika podobna jak w OBK 2.5 156km?? chyba , że 3.0 H6-tam dynamikę pewnie czuć.I spalanie też Nie wiem jak to zrobiłeś ale ja leciałem F2.0 MY06 przez prawie 1600 km. i na autobanie palił ponad 13 litrow przy tempomacie na 150 - 160km/h. OBK 2.5 MT MY06 ta sama trasa i warunki ok. 11l. A czasami nawet poniżej. Wiec moge sie cieszyc ze kupilem 2.0 XT :grin: Odcinek prawie 1000 km, na tempomacie 150 spalanie 10 l /100 km :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 po miescie pali ok. 19l (przy w miare spokojnej jezdzie). Ufff - uspokoiłeś mnie . aha duzy wplyw na wynik ma tez ESP - siedzace na fotelu obok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się