Skocz do zawartości

ile wam pali ?


madmax3

Rekomendowane odpowiedzi

Podobno najnowsze z SI-Drive palą jeszcze mniej.

Taaaaaaaaa, jak jedziesz w trasie w trybie Intelligent, to może jest o deczko mniejsze spalanie, ale po kilkunastu minutach szlag cię trafia, przełączasz na Sport Sharp i odreagowujesz. Zapewniam, że wtedy średnia jest dużo wyższa niż bez SI-Drive. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieję, że moje nowe obiekty westchnień (OBK 1999-2001 2.5 , Forek 1999-2001 2.0) posiadają silnik nowszej generacji, palący relatywnie mniej.

 

Znam te auta, robilem jazdy testowe...OBK 2,5 l rozczarowal mnie totalnie, niedosc ze tych 156 KM nie czulem, to jeszcze spalanie wyszlo mi przy dosc ostrej jezdzie 20 L/100 km , w tych samych warunkach Legacy 2,2 MY96 palil 13 l... Natomiast Forester 2.0 z silnikiem N/A 125 KM jest znacznie oszczedniejszy, przy ostrej jezdzie palil w granicach 11 l/100 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który model STi ?
MY06
Nie wiem' date=' jak Ty to robisz. Ja nigdy nie schodzę poniżej 20 litrów na setkę... No chyba, że stale jeździsz zgodnie z przepisami [/quote'] podczas powrotu z kolejnego dluuugiego weekendu w tym kraju jadac w sznurze aut, bez wiekszych mozliwosci wyprzedzenia (Sandomierz - Góra Kalwaria) tyle wyjdzie, po miescie pali ok. 19l (przy w miare spokojnej jezdzie).

 

Druga rzecz ze dopoki kierowca sie nie nauczy jezdzic to noga musci byc lzejsza :)

aha duzy wplyw na wynik ma tez ESP - siedzace na fotelu obok :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choc naprawde nigdy 13 nie przekroczyl :lol:

no może Twój rocznik tyle pali,albo z Tobą na pokładzie :wink: . Np w Forku Olleo pali we Wrocku 15. Tylko, że on ma starszy model (MY99??)

 

Mnie osobiście od Turbo odstrasza przede wszystkim większy koszt eksploatacji. No i brak reduktora. Moje auto musi być na maksa użyteczne i wszechstronne, a reduktor uważam za jedną z cech wszechstronności (w sumie nie wiem czemu... :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug prospektow rocznik XT 2005 byl najoszczedniejszy :grin: A ja zbyt oszczednie nie jezdze :mrgreen: Zamiast reduktora w teren lepszy jest automat.

 

Wg. danych producenta - Subaru w wersjach AT palą mniej niż M. Skąd to się bierze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. danych producenta - Subaru w wersjach AT palą mniej niż M. Skąd to się bierze?

IMHO być może z różnicy przełożeń. Spalanie poza miastem jest mierzone z reguły na najwyższym biegu przy stałej prędkości i tutaj AT ma mniejszą prędkość obrotową silnika.

Czysto teoretycznie można przypiąć tę teorię również do ruchu miejskiego i dorzucić do tego fakt, że zmianie biegów w automacie nie towarzyszy zamykanie i otwieranie przepustnicy. Ale to tylko moje gdybanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaaaaaaaa, jak jedziesz w trasie w trybie Intelligent, to może jest o deczko mniejsze spalanie, ale po kilkunastu minutach szlag cię trafia, przełączasz na Sport Sharp i odreagowujesz

 

Dobre :twisted:.

 

Ten tryb "Inteligent" to lipa dla seniorów :twisted:.

 

...inteligent to program do ciągnięcia przyczepy !!! :mrgreen: , przynajmniej tak się czuje .... :twisted:

W ogóle go nie używam :razz:

 

roberto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaaaaaaaa, jak jedziesz w trasie w trybie Intelligent, to może jest o deczko mniejsze spalanie, ale po kilkunastu minutach szlag cię trafia, przełączasz na Sport Sharp i odreagowujesz

 

Dobre :twisted:.

 

Ten tryb "Inteligent" to lipa dla seniorów :twisted:.

 

...inteligent to program do ciągnięcia przyczepy !!! :mrgreen: , przynajmniej tak się czuje .... :twisted:

W ogóle go nie używam :razz:

 

roberto

 

 

Czemu w Spec B. MT => AT są takie duże różnice w przyspieszeniu do 100 ? W spalaniu podobno też :mrgreen:

Soft automatu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast Forester 2.0 z silnikiem N/A 125 KM jest znacznie oszczedniejszy, przy ostrej jezdzie palil w granicach 11 l/100 km.

i pewnie dynamika podobna jak w OBK 2.5 156km??

 

chyba , że 3.0 H6-tam dynamikę pewnie czuć.I spalanie też :twisted:

 

 

Nie wiem jak to zrobiłeś ale ja leciałem F2.0 MY06 przez prawie 1600 km. i na autobanie palił ponad 13 litrow przy tempomacie na 150 - 160km/h.

OBK 2.5 MT MY06 ta sama trasa i warunki ok. 11l. A czasami nawet poniżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast Forester 2.0 z silnikiem N/A 125 KM jest znacznie oszczedniejszy, przy ostrej jezdzie palil w granicach 11 l/100 km.

i pewnie dynamika podobna jak w OBK 2.5 156km??

 

chyba , że 3.0 H6-tam dynamikę pewnie czuć.I spalanie też :twisted:

 

 

Nie wiem jak to zrobiłeś ale ja leciałem F2.0 MY06 przez prawie 1600 km. i na autobanie palił ponad 13 litrow przy tempomacie na 150 - 160km/h.

OBK 2.5 MT MY06 ta sama trasa i warunki ok. 11l. A czasami nawet poniżej.

 

Wiec moge sie cieszyc ze kupilem 2.0 XT :grin: Odcinek prawie 1000 km, na tempomacie 150 spalanie 10 l /100 km :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...