Skocz do zawartości

Boryz

Użytkownik
  • Postów

    194
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Z lasu
  • Auto
    Impreza MY06, Outback MY08, Forester MY11
  • Zainteresowania
    Subaru

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Boryz

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

1

Reputacja

  1. Szukałem na forum ale znalazłem, tylko jakieś plotki jeszcze z przed ogłoszenia sprzedaży STI. Czy WRX (bez STI) z Lineartronic będzie dostępne w Europe? Poza sprzedażą w US i Kanadzie skąd import takiego auta wiązał by się z różnicami w specyfikacji i małymi komplikacjami przy rejestracji - to co ciekawe WRX MY15 sprzedawany jest w Rosji oraz Arabii Saudyjskiej! Jestem silnie zainteresowany zakupem tego auta, i już od tygodni kombinuję z możliwościami importu, ale może szkoda energii bo lada moment ta wersja się pojawi w Europie.
  2. za to Impreza 2.0GX.... 270.000 km bez żadnych remontów, stuków... silnik chodzi tak jak nim wyjechałem z salon.... więc gdzie tu oszczędność w DIESLU? zresztą wszystko co współczesny diesel w dzisiejszych czasach, prędzej czy później kończy się jakąś poważną awarią. Wniosek jeden: Subaru = Benzyna 8) -- 5 lis 2011, o 17:13 -- w tym egzemplarzu: 110.000 km piasty, sprzęgło podobno teraz się nadaje do wymiany ale jeszcze jeździło -- 5 lis 2011, o 17:15 -- Zacny przebieg. Nie przypuszczałem, że we współczesnych dieslach realne są aż takie przebiegi do awarii. hehe w sumie może i tak, nowy nabytek VW Amarok 2.0 BiTDI, 19.000 km awaria DPF, już dwukrotnie
  3. Outback MY08, 2.0D 186.000 km... pstryk pyk i diagnoza: silnik do wymiany. Auto kupione w salonie, jeden kierowca od początku, typ który dociera auto do 5.000 km Sprawdzane były wtryski: w idealnym stanie. W nieautoryzowanym specjalistycznym serwisie Subaru (bez kryptoreklamy) stwierdzenie było takie że po wprowadzeniu diesla do Subaru nie do końca znana była charakterystyka silnika - znaczy właściwe mapy zostały wgrane przy 100.000 km w danym egzemplarzu.... w ASO SUBARU nie potrafili jednoznacznie zdiagnozować usterki ,a przyczyny tym bardziej oddzielną sprawą jest kwestia czasu oczekiwania na części i oczywiście koszty. To jest 5 Subaru w naszej firmie i nie ukrywam że to zdarzenie kładzie cień na legendarną niezawodność. Co do naprawy to na PW mogę podać nazwę warsztatu: we dwójkę raźniej - może jakiej upusty na części będą
  4. Boryz

    Webasto

    Jeżeli potrzebujesz ogrzewania dodatkowego to taniej i porściej wyjdzie ci nagrzewnica elektryczna np. DEFA - napradę działa dobrze i jest o wiele tańsza i mniej skomplikowana w instalacji.
  5. Boryz

    Handel z Norwegią

    To ta sama strona - nie patrz na to że pisze Import - warunki dotyczą obydwu stron - zarówno UE jak i Norwegii.
  6. Boryz

    Handel z Norwegią

    Jeżeli są to okna plastikowe to kod Taric to: 3925200000 a preferecja taryfowa EEA (czyli umowa UE z krajami takimi jak Norwegia, Islandia i Liechtenstein) daję 0% cła. Normalnie jest 6,5%
  7. Boryz

    Handel z Norwegią

    Ta strona dotyczy zarówno importu jak i exportu. Po wybraniu kodu lub nazwy towaru - podajesz kraj przeznaczenia bądź pochodzenia (to samo pole) ,a wtedy wyświetla ci stawkę. Możesz tam sprawdzić sobie SriLankę - a to też nie UE Pozdr.
  8. Boryz

    Handel z Norwegią

    Tu można sprawdzić stawki: http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds/tarhome_pl.htm Pozdr.
  9. Bonek - uważaj na jedną rzecz z tym hakiem. Ja w dwóch swoich Foresterach mam nie fabryczny hak (zresztą zamontowany przez nieistniejący już serwis Subaru - 4x4 z N. Targu) Przy prędkościach powyżej 90 km/h zdarza się metaliczny dźwięk z wydechu - tłumik uderza o mocowanie haka - i nic się nie da z tym zrobić!!! W serwisie twierdzą że w oryginalnym wszytko jest ok. Fakt że jak mi montowali to auta były nowe i zakładałem że wszystko jest też oryginał.
  10. A ja chciałbym podziękować wszystkim użytkownikom forum - za to, że je tworzą. Myślę, że stworzono tu małą społeczność - która jest jak samochody Subaru - mimo wielu "wadu" potrafimy z tym żyć. :wink: (proszę Moda o nie przenoszenie mojego posta do działu Technicznego - jak naprawdę lubię jak mi szumi wiatr przez moje nieszczelne bezramkowe okienka )
  11. Boryz

    ile wam pali ?

    Wg. danych producenta - Subaru w wersjach AT palą mniej niż M. Skąd to się bierze?
  12. Boryz

    MY03 2.0 X a nowy 2.5 XT

    Hmm - Ostatnio dyskutowaliśmy o 2.5 XT - na co wspólnik mówi .."no dobra - ale te lakierowane plastiki to po 2 miesiącach szlak trafi"... a tu proszę - Build your own Subaru. Zamiana Forestera na nowego (bez względu na wersję) ma jeszcze jeden cel. Jak bym kupił coś typu Pickup - to by sąsiedzi mówili : ..."o zobacz znowu sobie nowe auto kupił"... a tak to ... " a nie mówiłem że ten napis SUBARU z tyłu to mu ktoś kiedyś oberwie"... :smile:
  13. Boryz

    MY03 2.0 X a nowy 2.5 XT

    A - jeszce jedno - czy można 2.5XT zamówić ze zderzakami i plastikami nielakierowanymi?
  14. Boryz

    MY03 2.0 X a nowy 2.5 XT

    1 szt. 2.5XT AT ,a jedna 2.0 man. odpada. Jeden jest dla mnie ,a drugi dla wspólnika :smile: To jest bardziej kwestia udowodnienia sobie samemu ,że zakup 2.5XT ma jakieś praktyczne uzasadnienie na wykorzystywanie tych aut w celach służbowym - tudziesz w terenie. Przyznam szczerze że nasze 2.0XG - sprawują się dobrze (obydwa po 140000 km) Tylko te osiągi :roll: Nie ukrywam że myślałem o zakupie np. dwóch Toyot Hilux w wersji 178 Km (- VAT no i diesel) - dostępne u dealera Niemieckiego - u nas od Września) ale po zakupie jednego Nissana Navara Pickup dla pracowników - stwierdzam że tego typu auta nadal (mimo starań producentów oraz przemiłych Dealerów) nie spełniają roli aut osobowych. Subaru - mimo swojego apetytu na paliwo - dają w zamian to coś (chyba nie musze tego tutaj tłumaczyć).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...