Iceman Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Witam Mam kilka pytań odnośnie wydechu w turboantyku. Po pierwsze, macie może namiary na jakiś w miarę tani przelotowy wydech, np coś koło 2,5 cala do antyka ? Albo kogoś w okolicach Krakowa potrafi wykonać jakiś sensowny układ ? Druga sprawa. Co zrobić z sondą lambda ? Zakładając że katalizator opuści swoje dotychczasowe miejsce pracy... A może lepiej zostawić katalizator, może nie będzie zbytnio przeszkadzał ? Nie liczę na jakiś OGROMNY przyrost mocy, niemniej fajnie by było go trochę odetkać... Z góry dzięki za pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasztan Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Nie ma najmniejszego sensu zostawiać katalizatora, przy robieniu przelotowego wydechu. Sondę L można zamontować w przybliżeniu tam gdzie była. To ma być z nierdzewki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Iceman, na pewno uzyskasz ogromny wzrost dynamiki w niskim i srednim zakresie i poprawę reakcji na gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 MG katowice - chyba najbliżej i profesjonalnie - tylko te terminy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iceman Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Ok dzieki. A jakieś namiary na MG Katowice ? Bo w googlach nic nie wygooglowałem I jeszcze jedno, jest większy sens wymieniać także up pipe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Ok dzieki. A jakieś namiary na MG Katowice ? Bo w googlach nic nie wygooglowałem I jeszcze jedno, jest większy sens wymieniać także up pipe ? Michal 501541698 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 I jeszcze jedno, jest większy sens wymieniać także up pipe ? nie ma sensu.W legacy nie ma precata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Iceman, na pewno uzyskasz ogromny wzrost dynamiki w niskim i srednim zakresie i poprawę reakcji na gaz. ogromny to za duzo powiedziane, ja u siebie po zalozeniu downpipe'a 2,5' (tylni mam przelotowy) zauwazylem ze idzie troszke lepiej z dolu, ale ogromna poprawa nastapila dopiero po zalozeniu turbiny TD04. Jesli chodzi o wydech to moze w Kochanowie kolo Zabierzowa zrobia, znajomi tam robili ale nie wiem jaka jest ich jakosc - ceny raczej niskie - podjedz i zapytaj. Poza tym polecam zaklad na ul. Lindego 1 ale nie wiem czy robia z nierdzewki wydechy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Jesli chodzi o wydech to moze w Kochanowie kolo Zabierzowa zrobia, znajomi tam robili ale nie wiem jaka jest ich jakosc - ceny raczej niskie . robiłem tam wydech z 4 poprawkami.... generalnie nie polecam.... do MG niema co porównywać... chyba że ktos chce bardzo budżetowy projekt robić... chłopaki spawaja i nic więcej, w MG się naprawdę nieźle znają na profesj... najlepiej widać to po terminach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Jesli chodzi o wydech to moze w Kochanowie kolo Zabierzowa zrobia, znajomi tam robili ale nie wiem jaka jest ich jakosc - ceny raczej niskie . robiłem tam wydech z 4 poprawkami.... generalnie nie polecam.... do MG niema co porównywać... chyba że ktos chce bardzo budżetowy projekt robić... chłopaki spawaja i nic więcej, w MG się naprawdę nieźle znają na profesj... najlepiej widać to po terminach... niska cena = niska jakosc mimo to krakusy tam jezdza, ja wole Rur-Dech na Lindego 1 robilem kilka aut tam i zawsze bylo szybko sprawnie ale nie tanio (np. wyciecie kata w subaru i zastapienie go rurka 150 zl, sam montaz mojego downpipe'a 80 zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iceman Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Dzieki wszystkim za wypowiedzi. Czyli downpipe, rura z miejscem na sonde lambda w miejscu gdzie był kat, i na końcu tłumik... No właśnie, jakieś typy, co tam na koniec dać ? . Liczyć na to co wsadzą u mechanika, tam gdzie bede to robić, czy rozglądnąć się za czymś konkretnym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Dzieki wszystkim za wypowiedzi. Czyli downpipe, rura z miejscem na sonde lambda w miejscu gdzie był kat, i na końcu tłumik... No właśnie, jakieś typy, co tam na koniec dać ? . Liczyć na to co wsadzą u mechanika, tam gdzie bede to robić, czy rozglądnąć się za czymś konkretnym ? Najlepiej "coś na miarę", czyli na zamówienie. Dł. najlepiej powyzej 40cm i w całości z "nierdzewki", oczywiscie. Koszt to coś koło 600pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 o kochanowie bylo juz na forum. syf. np spawanie (a w zasadzie smarkanie + szlifowanie) nierdzewki zwyklym drutem :?: :!: :shock: porazka. mg nie bylem - chwala. widzialem jedynie strone i mam wrazenie (moze bledne :roll: ), ze robia glownie w oparciu o gotowe podzesoly + dopasowanie rur i mocowan. w el-tecu robia swietnie i pod klienta (od podstaw)... ale ostatnio ceny poszly mocno w gore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 mg nie bylem - chwala. widzialem jedynie strone i mam wrazenie (moze bledne ), Rzeczywiscie na stronie nie wyglada to dobrze,ale tak bylo kiedys-teraz nie maja czasu aktualizowac strony jakosc wykonania i materialy najwyzszej jakosci.Zreszta Michal ostatnio robil wydech do vetty z 6-cio biegowym automatem, w US nawet jeszcze tego nie robia... tylko do czterobiegowych nie wspomne ze poprawia po HKS-ie lub robi kolektory do GT340 Edit: Acha i dzisiaj konczyli wydech w slynnej czarnej STI Type-r po Holku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 czyli robia tlumiki (jak ktos chce) od zera, pod klienta, za dobra kase. fajnie :smile: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Chetnie sie podepnę pod topic. Iceman, jakbys poznał jakies ceny to daj znać pliz. Może razem jakąś znizkę utargujemy. Czy ktoś mierzył głoścność na przezotowym 2,5'? Ostatnio jeden mundurowy doczepił sie o poranku w sobotę do mnie słowami: Czy aby mam sprawne auto bo pewnie mi się tłumik przepalił, straszył zabraniem dowodu i takie tam... Czy rzeczywiście bez pomiaru głośności może zatrzymać papiery? Wiem, że to już gdzieś było, ale nie bardzo mi się chce szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Rzeczywiscie na stronie nie wyglada to dobrze,ale tak bylo kiedys-teraz nie maja czasu aktualizowac strony jakosc wykonania i materialy najwyzszej jakosci.Zreszta Michal ostatnio robil wydech do vetty z 6-cio biegowym automatem, w US nawet jeszcze tego nie robia... tylko do czterobiegowych nie wspomne ze poprawia po HKS-ie lub robi kolektory do GT340 Edit: Acha i dzisiaj konczyli wydech w slynnej czarnej STI Type-r po Holku. Jako ze korzystałem juz dwukrotnie z MG Motorsport zarówno robili mi kompletny wydech do N/A i teraz poprawiali supersprinta w GTeku mogę sie wypowiedzieć w samych superlatywach.Znaja sie na rzeczy i zrobią ci wszystko jak chcesz pod ciebie a to wszystko w dobrych $$$ i dlatego nie widze sensu kupowiania do imprezy SS lub innych wynalazkow za niewiadomo jakie pieniadze jak mamy takich specow pod reka :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 ogromny to za duzo powiedziane, ja u siebie po zalozeniu downpipe'a 2,5' (tylni mam przelotowy) zauwazylem ze idzie troszke lepiej z dolu, Mówię o róznicy między kompletnym serynym wdechem, a w pełni przelotowym z dobrym DP i tak dalej, różnica jest naprawdę spora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iceman Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Gazik, Popytam tu i tam, Ty też się rozglądnij, może faktycznie gdybysmy jechali razem to by nam jakiś rabat dali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 ogromny to za duzo powiedziane, ja u siebie po zalozeniu downpipe'a 2,5' (tylni mam przelotowy) zauwazylem ze idzie troszke lepiej z dolu, Mówię o róznicy między kompletnym serynym wdechem, a w pełni przelotowym z dobrym DP i tak dalej, różnica jest naprawdę spora. w takim razie nie wyobrazam sobie jazdy na seryjnym wydechu GT MY95 z TD05 lag musi byc olbrzymi, nieprzyjemna jest taka harakterystyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Chetnie sie podepnę pod topic. Iceman, jakbys poznał jakies ceny to daj znać pliz. Może razem jakąś znizkę utargujemy. Czy ktoś mierzył głoścność na przezotowym 2,5'? Ostatnio jeden mundurowy doczepił sie o poranku w sobotę do mnie słowami: Czy aby mam sprawne auto bo pewnie mi się tłumik przepalił, straszył zabraniem dowodu i takie tam... Czy rzeczywiście bez pomiaru głośności może zatrzymać papiery? Wiem, że to już gdzieś było, ale nie bardzo mi się chce szukać trzeba bylo mowic ze masz boxera pod maska, do Garbusow sie nikt nie przyczepial a halasowaly okropnie. Ja mam usiebie 2,5 cala wydech tylko ze srodkowym katem i jak dla mnie jest za cicho, teraz na mniejszej turbinie, na TD05 (jaka jest u ciebie) i calym przelotowym wydechu moze byc juz glosnawo - ale to głownie zalezy jaki bedziesz ostatni tlumnik. W dobrej firmie napewno ci dobiora odpowiedni. Jesli w przyszlosci chcesz zalozyc mniejsze turbo TD04 to zrob wydech glosnieszy bo wyraznie ucichnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Graf, po pierwsze to pora była wczesna ( miasteczko spało), mrożny poranek więc i kontrast akustyczny był duży :wink: Poza tym glina zupełnie bez jaj była, jak zacząłem gadu-gadu że to subaru - nic, że boxer - to się spojrzał czy jakiegoś Azora nie mam na tylnym siedzeniu. Z miną znawcy stwierdził że środkowy tłumik sie przepalił i że mi zatrzyma dowód Stąd moje pytanie czy w naszej policji zatrudniają potomków Bachów? i czy za "manie wrażenia" że jest za głośno można zatrzymać dowód? Jechałem do Zakopca, nie chciałem z gościem się handryczyć więc grzecznie obiecałem że naprawię. Ale prawo po czyjej było stronie, hę? W antyku mam turbine z Gteka małą - to chyba TD04 - jestem lekkim dyletantem mechanicznym. Wydech jest chyba seryjny z jakimś nołnejmem na końcu (dwururka) Brzmi fajnie. Ale po odetkaniu ma podobno fajniej jechać :grin: Tak twierdzą znawcy. Słyszałem na jakimś SJS exAbtowego antyka - miodzio, tylko nie wiem jak jest wtedy w środku? Kto go teraz na forum ujeżdża? Aha, i jakby ktoś napisał ( ale tak łopatologicznie) co dokładnie mam wymienić i czy warto zostawiać ostatni tłumik - ten który mam, choć moja intuicja mówi mi że to będzie idiotyzm. Iceman będziemy w kontakcie. Jeśli się nie boisz, ze załatwię nam wydech od Stara 200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iceman Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Aha, i jakby ktoś napisał ( ale tak łopatologicznie) co dokładnie mam wymienić i czy warto zostawiać ostatni tłumik - ten który mam, choć moja intuicja mówi mi że to będzie idiotyzm. Czyli downpipe, rura z miejscem na sonde lambda w miejscu gdzie był kat, i na końcu tłumik... Iceman będziemy w kontakcie. Jeśli się nie boisz, ze załatwię nam wydech od Stara 200 Ok. A z tym starem to tak nie bardzo troche jednak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Już trochę poczytałem więc do wymiany: jest piersza rura za turbo, coś zamiast katalizatora i tylny tłumik? Wright? Jeśli ktoś ma jakieś doświadzenia finansowe to bardzo proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Iceman napisał/a: Czyli downpipe, rura z miejscem na sonde lambda w miejscu gdzie był kat, i na końcu tłumik... No właśnie, przed chwilą sobie poczytałem co to jest downpipe. No i co z końcowym tłumikiem, się nada (fajnie gada) czy raczej zaadoptować na wazon? Iceman to może przy zamówieniu dwóch trzeci będzie w gratisie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi