Antychryst6 Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Witam, Mam problem z sondą lambda (pierwszą), wyskakuje mi błąd P0031, chciałem się rozejrzeć za nową. W ASO chcą za samą sondę 950pln i nie chcieli mi podać oznaczenia typu . Stąd moje pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jakie jest oznaczenie takiej sondy mam silnik EJ253, OBK 2005 2,5 benzyna mogę podać VIN jak to pomoże. Pzdr i z góry dzięki z pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thearchitect Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Spróbuj sobie "wyklikać" tutaj: http://opposedforces.com/parts/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 DOX 0362, DOX 0307, DOX 0364 a jaki dokładnie masz typ to musisz sprawdzić sam po nr. części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antychryst6 Opublikowano 14 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Sprawdziłem organoleptycznie i mam wkręconą sondę 22641AA180, to jest DOX 0362 natomiast wg namiarów do kolegi "Architekta" powinno być 22690AA650 , 22690AA660, 22690AA810 No i teraz się zastanawiam czy coś źle znalazłem w linku czy mam coś nie tak wkręcone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) Sprawdziłem organoleptycznie i mam wkręconą sondę 22641AA180, to jest DOX 0362 natomiast wg namiarów do kolegi "Architekta" powinno być 22690AA650 , 22690AA660, 22690AA810 No i teraz się zastanawiam czy coś źle znalazłem w linku czy mam coś nie tak wkręcone. Podaj VIN na PW - odpiszę Ci, którą powinieneś mieć oryginalnie. I wg tego co przytoczyłeś, to podałeś numery drugiej sondy (22690AA650 , 22690AA660, 22690AA810), a w pierwszej wiadomości napisałeś, że masz problem z pierwszą sondą, której numer to faktycznie 22641AA180, 22641AA230, 22641AA360. Edytowane 14 Września 2015 przez WOJO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek8 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) W temacie- chyba. Wyskakuje mi P0043 Heater Control Circuit Low (Bank1 Sensor3). Podobno jest to błąd sondy, pytanie brzmi- która to sonda? Po wykręceniu sprawdzę sobie numer fabryczny, ale nie chciałbym eliminować ich metodą prób i błędów bo robota poczwórna. Dzięki. Aha, jeśli to ważne to OBK 2005 US. Edytowane 25 Października 2015 przez Wojtek8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 W temacie- chyba. Wyskakuje mi P0043 Heater Control Circuit Low (Bank1 Sensor3). Podobno jest to błąd sondy, pytanie brzmi- która to sonda? Po wykręceniu sprawdzę sobie numer fabryczny, ale nie chciałbym eliminować ich metodą prób i błędów bo robota poczwórna. Dzięki. Aha, jeśli to ważne to OBK 2005 US. Ciekawe. Masz U5 czy U6? Prześlij pełny VIN na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolo Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Cześć, podbiję temat. Outback, 2008r, 2,5l benzyna, 127 kW W razie potrzeby podam nr VIN Mam od niedawna błąd -P0133: O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 Sensor 1) (Powertrain, Generic) Z lektury forum wynika, że należy wymienić sondę 1 i nie ma za bardzo możliwości uniknięcia wydatków. Na początku chciałbym się upewnić, czy uszkodzona sonda (nr 1) to ta z pomarańczowym kablem?: I teraz zaczyna się zabawa: - ceny bardzo rozbieżne (od 400 do 950- mam tu na myśli tylko sondy Denso) - każdy podaje inne oznaczenie. I tak: 1) Subaru Gdańsk: oxy 220690AA810fuel 220641AA360 Czy dobrze rozumiem, że w tym przypadku fuel to będzie sonda nr 1, a oxy nr 2? Zatem czemu w opisie błędu jest "o2 sensor"? 2) Intercars- wyszukiwanie po VINie: - Denso DOX-0364 3) opposedforces.com podaje tak, jak WOJO powyżej, czyli 22641AA180, 22641AA230, 22641AA360 4) Ogólnie pojęty internet: DOX-0362 tj. 22641AA180 Proszę o jednoznaczną odpowiedź, którą sondę zakupić, bo już się w tym zgubiłem... sondy są w najróżniejszych cenach, jak wspomniałem, a nie są tanie, zatem wolałbym dokonać tylko jednego zakupu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 (edytowane) Czy dobrze rozumiem, że w tym przypadku fuel to będzie sonda nr 1, a oxy nr 2? Zatem czemu w opisie błędu jest "o2 sensor"? Pewnie "fuel" dlatego, że pierwsza służy do regulowania mieszanki paliwowo-powietrznej (druga kontroluje sprawność katalizatora), ale obie mierzą zawartość tlenu w spalinach. Edytowane 12 Stycznia 2017 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolo Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Cóż, sam sobie odpowiem Dla potomności: Prawidłowy symbol dla w/w auta to 22641AA360, oznaczenie Denso: DOX-0364 Dziękuję za pomoc kolegom z facebookowego fanpage'a Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 (edytowane) To ja się też podepne, a co! Gacek 2.0 EJ20F 05 błąd pierwszej lambdy- heater circuit, bank1. Wyskakuje tylko jak zimne albo "chłodne" auto odpalę i zostawię (np żeby skrobnac szybki). Bez CEL-a, zauważam to po cruise migajacym- zawsze odpalałem torque-a, kasowalem dziada i na kilka tygodni spokój. Dzisiaj stojąc w korku skasowałem ale poszukałem i w live data włączyłem pokazywanie napięcia pierwszej lambdy i o dziwo! W ogóle brak danych! Nie ważne czy auto odpala z błędem czy bez wskaźnik ani drgnie (2 ma od 0,1 do 0,8V). No to że kwalifikuje się do zmiany to się domyślam ale łot da fak że raz błąd a raz bez? Kolego WOJO- wspomozesz PN-ką denso bo muszę zainwestować bo mam wrażenie że te 13-14 lpgu to deko duzo Edytowane 14 Lutego 2017 przez recki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 To ja się też podepne, a co! Gacek 2.0 EJ20F błąd pierwszej lambdy, bank1. Wyskakuje tylko jak zimne albo "chłodne" auto odpalę i zostawię (np żeby skrobnac szybki). Bez CEL-a, zauważam to po cruise migajacym- zawsze odpalałem torque-a, kasowalem dziada i na kilka tygodni spokój. Dzisiaj stojąc w korku skasowałem ale poszukałem i w live data włączyłem pokazywanie napięcia pierwszej lambdy i o dziwo! W ogóle brak danych! Nie ważne czy auto odpala z błędem czy bez wskaźnik ani drgnie (2 ma od 0,1 do 0,8). No to że kwalifikuje się do zmiany to się domyślam ale łot da fak że raz błąd a raz bez? Kolego WOJO- wspomozesz PN-ką denso bo muszę zainwestować bo mam wrażenie że te 13-14 lpgu to deko duzo Pierwsza 22641AA230 Druga 22690AA660 Przy obecnych warunkach dynamiczna jazda po mieście może się objawiać takim właśnie spalaniem LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 To ja się też podepne, a co! Gacek 2.0 EJ20F błąd pierwszej lambdy, bank1. Wyskakuje tylko jak zimne albo "chłodne" auto odpalę i zostawię (np żeby skrobnac szybki). Bez CEL-a, zauważam to po cruise migajacym- zawsze odpalałem torque-a, kasowalem dziada i na kilka tygodni spokój. Dzisiaj stojąc w korku skasowałem ale poszukałem i w live data włączyłem pokazywanie napięcia pierwszej lambdy i o dziwo! W ogóle brak danych! Nie ważne czy auto odpala z błędem czy bez wskaźnik ani drgnie (2 ma od 0,1 do 0,8). No to że kwalifikuje się do zmiany to się domyślam ale łot da fak że raz błąd a raz bez? Kolego WOJO- wspomozesz PN-ką denso bo muszę zainwestować bo mam wrażenie że te 13-14 lpgu to deko duzoPierwsza 22641AA230Druga 22690AA660 Przy obecnych warunkach dynamiczna jazda po mieście może się objawiać takim właśnie spalaniem LPG. Dzięki. W ramach tradycyjnego offtopu- zgłaszam Cię do nagrody najszybszej klawiatury forum! Gwoli wyjasnienia- czas od napisania postu do odpowiedzi kolegi na poziomie 12-13 ms! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się