Hogi Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Mam Imprezę 2.0 T 98r. ze Szwajcarii. Ciśnienie doładowania dochodzi do 1,3 bara. Gdzie mogę sprawdzić czy jest bezpieczne i co było dłubane? Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 1.3 bara przy seryjnym dole to sporo. O ile on jest seryjny. I jeżeli nie masz elektroniki zmienionej. Podjedz do Czopera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Zbadaj przede wszytskim AFR, jakie tam turbo siedzi co jest pozmieniane. Jeżeli to seria podkręcona bez zmian w układzie zasilania to musi w końcu wybuchnąc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 ale za to jak jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 turdziGT, wypnij węzyk od WG - zobaczysz - na 1.7 bar dopiero jedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 turdziGT, wypnij węzyk od WG - zobaczysz - na 1.7 bar dopiero jedzie. Hehe, ano jedzie, jak sam szatan... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysio Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 turdziGT, wypnij węzyk od WG - zobaczysz - na 1.7 bar dopiero jedzie. Hehe, ano jedzie, jak sam szatan... Nie wierze... :wink: Ide sprawdzic na mojej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Mam Imprezę 2.0 T 98r. ze Szwajcarii. Ciśnienie doładowania dochodzi do 1,3 bara.Gdzie mogę sprawdzić czy jest bezpieczne i co było dłubane? Z góry dziękuję. Czy jak przyśpieszasz jest to wartość stała i trzyma 1.3 bara, czy jest to ciśnienie chwilowe i spadające np. do 1.1. Jeśli ten drugi przypadek do możesz spać spokojnie, poprostu w peeku może dojść do 1.2-1.3 bara jeśli coś było poprawianie. A prócz tego warto wiedzieć jaki jest wtedy AFR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 3 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Jeździ, jeździ i to jak Słychać jak się robi wir w baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 ale za to jak jezdzi grubo i tak samo zakonczy swoje zycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 3 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Czy jak przyśpieszasz jest to wartość stała i trzyma 1.3 bara, Dochodzi do 1,3 na czwartym biegu przy ok 150 km/h. Nie mam zegara sprawdzaliśmy na Bajecznej. Poza tym jest mały zaworek na którymś z przewodzików prawdopodobnie do regulacji ciśnienia. Poprzedni właściciel twierdzi, że się nie dotykał - auto do końca było serwisowane w Szwajcarii w serwisie Subaru. Muszę sprawdzić czy mogę tak jeździć, bo nie chcę eksplodować Chociaż nieźle przyspiesza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 turdziGT, wypnij węzyk od WG - zobaczysz - na 1.7 bar dopiero jedzie. tylko trzeba to sprawdzić na pustkowiu inaczej pieszakow sie pozabija żelastwem lecącym przez błotniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Czy jak przyśpieszasz jest to wartość stała i trzyma 1.3 bara, Dochodzi do 1,3 na czwartym biegu przy ok 150 km/h. Nie mam zegara sprawdzaliśmy na Bajecznej. Poza tym jest mały zaworek na którymś z przewodzików prawdopodobnie do regulacji ciśnienia. Poprzedni właściciel twierdzi, że się nie dotykał - auto do końca było serwisowane w Szwajcarii w serwisie Subaru. Muszę sprawdzić czy mogę tak jeździć, bo nie chcę eksplodować Chociaż nieźle przyspiesza Podjedź np. do Tomaracing do piaseczna to od ręki sprawdzą tobie AFR i będziesz wiedział czy jest bogato czy jest ubogo..... i czy możęsz tak jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 turdziGT, widizałem takei sprawdzanie w WRX i do dziś jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 turdziGT, widizałem takei sprawdzanie w WRX i do dziś jeździ rozumiem ze to nie bylo przedwczoraj :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 MarioF, ze 2 lata temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 6 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 No i w końcu odkryłem małego chipa tzn. nie ja tylko jako Będę szukał dalej albo na hamownię. Gdzie w Wawie jest hamownia na 4 łapy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 No i w końcu odkryłem małego chipa tzn. nie ja tylko jako Będę szukał dalej albo na hamownię. Gdzie w Wawie jest hamownia na 4 łapy? W Sulejówku VTG, ewentualnia drogowa w Tomaracing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 hogi daj znac jakbys sie wybieral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 vtg sie przenosi na dorodna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 hogi daj znac jakbys sie wybieral Ok. chipa nie mam tylko takie ustrojstwo aby nie odcinał paliwa przy takim doładowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Fuel Cut Defencer, to się nazywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Zwał jak zwał ciśnienie jest za duże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Przy pomocy owego magicznego zaworka mozesz zmniejszyc cisnienie. U mnie jak mam na 4ce 1.2 ciagle to na 2ce i trojce jest tylko 1.1-1.2 w peaku i okolo 1.1 ciagle. I jakos zyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 przy jezdzeniu na 1,2-1,3 bara to chyba panewki musza strasznie w dupe dostawac? - czy sie myle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi