Krzysiek_WAWA Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 A skąd taka dziwna wartość Wagi, 1784 to jest w kg czy w lbs, bo jeśli w lbs to wg. tego auto waży 809kg. Druga kwestia to Total ratio, czyli przełożenie główne skrzyni biegów?? 5.455 jest dla mnie jakimś takim dziwnym przełożeniem, chyba standardowe przełożenie jest bodajże 3.9, w przypadku sti jest chyba 4,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 A skąd taka dziwna wartość Wagi, 1784 Jeździliśmy we czterech- stąd ta masa,sam samochód ważył 1430 kg Druga kwestia to Total ratio, czyli przełożenie główne skrzyni biegów?? 5.455 jest dla mnie jakimś takim dziwnym przełożeniem, chyba standardowe przełożenie jest bodajże 3.9, w przypadku sti jest chyba 4,4 Wklepuje się w laptopa obwód koła i sam wylicza , nie znam się na takich szczegółach, potem się kalibruje sprzęt. Ja mam opony 205/55/16 a zalecane są na 50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProsiaQ Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 moje 0,03 pln... kiedys, jak mi się zaczynał psuc solenoid, pojezdziłem przez jakis czas na 1,05-1,1 bar bez wiekszych szpilek i sprawdziłem wtedy AFR... na WOT wachał się w okolicach 11,3-11,5 (boostcut mi wybijał przy 1,2, o czym sie przekonalem jak solenoid sie zepsul do konca) btw. jakim cudem samochód sam mialby wazyc 1430 Kg, zartujesz chyba... GT wazy niecałe 1300, moj kombiwar ze mna na pokladzie i pelnym bakiem 1360 wazyl chyba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 kiedys, jak mi się zaczynał psuc solenoid, pojezdziłem przez jakis czas na 1,05-1,1 bar bez wiekszych szpilek i sprawdziłem wtedy AFR... na WOT wachał się w okolicach 11,3-11,5 (boostcut mi wybijał przy 1,2, o czym sie przekonalem jak solenoid sie zepsul do konca) btw. jakim cudem samochód sam mialby wazyc 1430 Kg, zartujesz chyba... GT wazy niecałe 1300, moj kombiwar ze mna na pokladzie i pelnym bakiem 1360 wazyl chyba? No właśnie jest to trochę dziwne z tą wagą, bo mój też waży ze mną ~1400 kg. Przy 1,1 bara afr też mam podobnie do tego co ty miałeś czyli 11,2-11,4. Ale dziwi mnie wynik mocy, że przy 4 osobach na pokładzie takie wyniki, imho powinny być gorsze wyniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Hogi a tak z ciekawosci ile kosztowala ta zabawa :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 btw. jakim cudem samochód sam mialby wazyc 1430 Kg, zartujesz chyba... GT wazy niecałe 1300, moj kombiwar ze mna na pokladzie i pelnym bakiem 1360 wazyl chyba? W dowodzie mam 1390 kg + skrzynia basowa i instalacja gazowa, samochód był na wadze tuż przed pomiarem Moc w samochodzie jest chyba taka sama, niezależnie od obciążenia. Dlatego nie mierzyliśmy przyspieszenia, bo nie było sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 MarioF 2-3 godz. zabawy - 150 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Mam wykresy po idealnym ustawieniu mapy wtrysku gazu i odpowiednim AFR. Jednak benzynka wyszła odrobinę lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi