turdziGT Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 turdziGT, tylko zaworkiem sięnie da - wybuchnie. :roll: Chodzilo mi o to ze podobna moc mozna wyjac z duzo bezpieczniejszego doladowania oczywiscie ze strojeniem :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 sam zaworek bez modów elektroniki??+ Fuel Cut Defencer Tylko tyle jestem pewien. Resztę pomiary mówią za siebie. Najśmieszniejsze, że na LPG pomiary wyszły lepsze. Czy to nadal jest profanacja Subaru? To nie jest pytanie retoryczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Adam., sam zaworek bez modów elektroniki?? w KJS od biedy się coś takiego może udac, ale dłuższe potrzymanie na pełnym gazie będzie śmiertelne. z modow elektroniki tyle, ze nie ma odcinania paliwa smiertelne ? to czemu jezdzac z predkosciami 250+ tym legacy nie poplynely mi tloki ? chyba nie powiesz, ze to nie na pelnym gazie np lomianki - plonsk prawie wogole nie zdejmuje nogi z gazu malo tego jak tylko jezdze tym legacy to non stop na pelnym gazie praktycznie a jezdze godzinami wiec ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Parę fotek z pomiarów: [ sorki za jakość- Sony Ericsson W810i :grin: ] Oczywiście cały czas sprawdzaliśmy doładowanie i AFR i JAKO stroił gaz. Wyszło OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 No to smiga prawie jak Stiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 smiertelne ? to czemu jezdzac z predkosciami 250+ tym legacy nie poplynely mi tloki ? chyba nie powiesz, ze to nie na pelnym gazie np lomianki - plonsk prawie wogole nie zdejmuje nogi z gazu malo tego jak tylko jezdze tym legacy to non stop na pelnym gazie praktycznie a jezdze godzinami wiec ? To znaczy że to Legacy jakieś dziwne albo fartowne jest. Badałeś kiedyś jaki jest AFR wtedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 albo fartowne jest Wiesz jak to jest jeden bedzie smigal pelnym ogniem na 1.3 i nic a inny serie wysadzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Wiem, sątacy co urywają pasek rozrządu, zakłądają nowy i odjeżdżają, a są tacy co kilka tysięcy wydają na remont potem.... i tak dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 No to smiga prawie jak Stiaj Prawie robi wielką różnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Prawie robi wielką różnicę Ale WRXy to powinien wciagac noskiem :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Adam., sam zaworek bez modów elektroniki?? w KJS od biedy się coś takiego może udac, ale dłuższe potrzymanie na pełnym gazie będzie śmiertelne. dokladnie, Adam. ma tez anti boost cuta bo fabrycznie jest na 1,08.Ale skoro AFR przy 1bar jest 10,1 w starych GT i Legacy Turbo to chyba przyznasz ze mozna go dzwignac do bezpiecznych 1,2.Zreszta Maptekowcy zrobili tak kilka GT-kow w Olsztynie i smigaja juz sporo czasu na takich ustawieniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 nigdy nie sprawdzalem afr w legacy i nie sprawdze a tak na serio to gdyby byl zly to juz bym nie mial tlokow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 No to jest ciekawostka i widze że muszę podjechać do Tomaracing na porównanie wyników. Mój wskażnik w peeku pokazuje 1,2 bara, natomiast stale utrzymuje się 1,1 bara i u mnie wyszło 222KM. Hogi, czy podawałeś przełożenia skrzyni biegów i przełożenia głównego przy pomiarach?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 No to smiga prawie jak Stiaj Prawie robi wielką różnicę Hogi jaka masz turbine?? TD05 duza (ciagnie od 4 tys) czy TD04 (laduje od 2,8 tys) ??? bo ja na TD04 to moc jest bardzo duza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 MY98 powinien mieć TD04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 utrzymuje się 1,1 bara i u mnie wyszło 222KM. To cos malo jak na 1.1 bo ja na TD04 to moc jest bardzo duza. czy ja wiem 1.3 to juz kawalk doladowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 utrzymuje się 1,1 bara i u mnie wyszło 222KM. To cos malo jak na 1.1 Kwestia była taka że nigdzie nie mogłem znaleźć przełożeń dokładnych skrzyni biegów, znalazłem jakies w internecie dla 5 biegowej przekładni, ale możliwe że ona miała inne przełożenia. Ja czekam na wykres, jeśli będzie idealnie taki sam jak mój tylko przesunięty w osiach może to oznaczać że były podane błędne dane do skrzyni biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 MY98 powinien mieć TD04 jak na TD04 to moc zaj... duza, bo na duzej TD05 ktora trzyma cisnienie powyzej 5500 to moc ok jest. Jak zmienilem u siebie TD05 na TD04 i ruznica jest ogromna - wydaje sie ze mocy jest duzo mniej na gorze ale pomiarow nie robilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 moze ma 222 bph na kolach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 jak na TD04 to moc zaj... duza Wcale nie taka duża, nie-ASO robi dokładnie tyle samo z TD04. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Najprościej było by stanąć na kresce i sprawdzić jak auta przyśpieszają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Wcale nie taka duża, nie-ASO robi dokładnie tyle samo z TD04. z o ile mniejszego doladowania Najprościej było by stanąć na kresce i sprawdzić jak auta przyśpieszają. Z stiaj i spuścic lanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 IMHO nie ma sensu pompować więcej niż 1,2 - 1,3 z TD04, ponieważ powyżej tej wartości traczi wydajność i i tak więcej mocy nie zrobi. 270 - 280 to max możliwy na TD04. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Z TD04, przynajmniej 13T z WRX'a moze efektywnie pracowac nawet do 1.5 bara w srodkowym zakresie obrotow, wyzej trzeba juz zejsc z doladowaniem bo bedzie dmuchala ogniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Nie dotykałem się do turbiny. Wygląda na to, że to TD04. Hogi, czy podawałeś przełożenia skrzyni biegów i przełożenia głównego przy pomiarach?? Nie podawałem. Zważyłem auto i dodaliśmy naszą masę, rozmiar opon, temperaturę powietrza i ciśnienie. Zrobiłem telefonem zdjęcie jednego wykresu- najbardziej dokładnego. Sorki za jakość foto. 266 KM przy 5986 328 Nm przy 5135 Wyżej foto przed testem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi