Skocz do zawartości

Ciśnienie doładowania 1,3 bara ?[265 KM 330 Nm]


Hogi

Rekomendowane odpowiedzi

turdziGT, tylko zaworkiem sięnie da - wybuchnie.

 

:roll: Chodzilo mi o to ze podobna moc mozna wyjac z duzo bezpieczniejszego doladowania oczywiscie ze strojeniem :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Adam., sam zaworek bez modów elektroniki??

 

 

w KJS od biedy się coś takiego może udac, ale dłuższe potrzymanie na pełnym gazie będzie śmiertelne.

 

z modow elektroniki tyle, ze nie ma odcinania paliwa

 

smiertelne ? to czemu jezdzac z predkosciami 250+ tym legacy nie poplynely mi tloki ? chyba nie powiesz, ze to nie na pelnym gazie

np lomianki - plonsk prawie wogole nie zdejmuje nogi z gazu

malo tego jak tylko jezdze tym legacy to non stop na pelnym gazie praktycznie a jezdze godzinami

wiec ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smiertelne ? to czemu jezdzac z predkosciami 250+ tym legacy nie poplynely mi tloki ? chyba nie powiesz, ze to nie na pelnym gazie

np lomianki - plonsk prawie wogole nie zdejmuje nogi z gazu

malo tego jak tylko jezdze tym legacy to non stop na pelnym gazie praktycznie a jezdze godzinami

wiec ?

 

 

To znaczy że to Legacy jakieś dziwne albo fartowne jest. Badałeś kiedyś jaki jest AFR wtedy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam., sam zaworek bez modów elektroniki??

 

 

w KJS od biedy się coś takiego może udac, ale dłuższe potrzymanie na pełnym gazie będzie śmiertelne.

 

dokladnie, Adam. ma tez anti boost cuta bo fabrycznie jest na 1,08.Ale skoro AFR przy 1bar jest 10,1 w starych GT i Legacy Turbo to chyba przyznasz ze mozna go dzwignac do bezpiecznych 1,2.Zreszta Maptekowcy zrobili tak kilka GT-kow w Olsztynie i smigaja juz sporo czasu na takich ustawieniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest ciekawostka i widze że muszę podjechać do Tomaracing na porównanie wyników. Mój wskażnik w peeku pokazuje 1,2 bara, natomiast stale utrzymuje się 1,1 bara i u mnie wyszło 222KM.

Hogi, czy podawałeś przełożenia skrzyni biegów i przełożenia głównego przy pomiarach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

utrzymuje się 1,1 bara i u mnie wyszło 222KM.

To cos malo jak na 1.1

Kwestia była taka że nigdzie nie mogłem znaleźć przełożeń dokładnych skrzyni biegów, znalazłem jakies w internecie dla 5 biegowej przekładni, ale możliwe że ona miała inne przełożenia. Ja czekam na wykres, jeśli będzie idealnie taki sam jak mój tylko przesunięty w osiach może to oznaczać że były podane błędne dane do skrzyni biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie taka duża, nie-ASO robi dokładnie tyle samo z TD04.

 

z o ile mniejszego doladowania

 

 

Najprościej było by stanąć na kresce i sprawdzić jak auta przyśpieszają.

 

 

Z stiaj i spuścic lanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dotykałem się do turbiny. Wygląda na to, że to TD04.

Hogi, czy podawałeś przełożenia skrzyni biegów i przełożenia głównego przy pomiarach??

Nie podawałem. Zważyłem auto i dodaliśmy naszą masę, rozmiar opon, temperaturę powietrza i ciśnienie. Zrobiłem telefonem zdjęcie jednego wykresu- najbardziej dokładnego.

Sorki za jakość foto.

dsc00231wd9.jpgdsc00232zj1.jpg

266 KM przy 5986

328 Nm przy 5135

Wyżej foto przed testem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...