Maniek MTS Opublikowano 20 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2004 więcej info tutaj http://www.rigoliracing.com.au/bestets.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 20 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2004 Wyglada calkiem seryjnie , a do tego kombi, ciezsze jest i ma gorsza aerodynamike Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Os_ Opublikowano 20 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2004 Opony wyglądają całkiem seryjnie Fajnie kończy się wydech, to musi być dopiero dzwięk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 21 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 kombi, ciezsze jest i ma gorsza aerodynamike Lepszą. Samochody kombi przeważnie mają lepszy Cx niż sedany tego samego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 21 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 a tutaj mozecie pooglądać filmy http://www.rigoliracing.com.au/video_page.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 21 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 Wyglada calkiem seryjnie , a do tego kombi, ciezsze jest i ma gorsza aerodynamike O ile pamiętam WRX kombi jest lżejszy od sedana. Jest też węższy (przynajmniej rozstaw kół ma węższy). Kombi ma niższąstywnośći wyżej środek ciężkości ale jak nie zakręcasz to nie ma to znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 21 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 Wiekszosc kombi ma raczej wyzszy Cx, np. HOnda Accord sedan ma nizsze Cx niz kombi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 Wyglada calkiem seryjnie , a do tego kombi, ciezsze jest i ma gorsza aerodynamike O ile pamiętam WRX kombi jest lżejszy od sedana. Jest też węższy (przynajmniej rozstaw kół ma węższy). Kombi ma niższąstywnośći wyżej środek ciężkości ale jak nie zakręcasz to nie ma to znaczenia. To jest Old Age Impreza. Różnice wymiarów o których piszesz dotyczą New Age Impreza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2004 Nowe Legacy: sedan: Cx = 0.28 kombi: Cx = 0.30 TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 23 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2004 Bo mają relingi. Proponuję zajrzeć do pierwszego z brzegu podręcznika aerodynamiki i sprawdzić, który kształt jest bardziej efektywny aerodynamicznie. W bonusie mogę podrzucić, że kiedy bito rekord świata w prędkości maksymalnej samochodu FWD, to Volvo wzięło do bicia rekordu kombi właśnie z tego względu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2004 Smiesznie, wydaje sie troszke nielogicznie, bo za duza, wmiare pionowa klapa przeciez powinny powstawac wieksze zawirowania niz za lagodnie opadajacym tylem sedana :roll: No, ale wierze Wojtkowi :wink: Pozdrówka, TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 23 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2004 Smiesznie, wydaje sie troszke nielogicznie, bo za duza, wmiare pionowa klapa przeciez powinny powstawac wieksze zawirowania niz za lagodnie opadajacym tylem sedana :roll: No, ale wierze Wojtkowi :wink: Pozdrówka, TJ Wszystko zalezy, od tylu sedana, czy to "orionowy" czy "escortowy". Bryla w kszatcie szescianu ma wiekszy wspol. aerodynamiczny niz prostopadloscian o 2 wymiaracha takich samych jak krawedz szescianu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AK Opublikowano 23 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2004 Smiesznie, wydaje sie troszke nielogicznie, bo za duza, wmiare pionowa klapa przeciez powinny powstawac wieksze zawirowania niz za lagodnie opadajacym tylem sedana :roll: No, ale wierze Wojtkowi :wink:TJ Ja tez tak myślę, że kombi ma większy opór powietrza i nie mam na myśli jazdy na wstecznym . Z tego co zaobserwowałem samochody typu kombi maja gorszy cx ale nie jestem specem od tego więc mogę się mylić. Wszystko zalezy, od tylu sedana, czy to "orionowy" czy "escortowy". Bryla w kszatcie szescianu ma wiekszy wspol. aerodynamiczny niz prostopadloscian o 2 wymiaracha takich samych jak krawedz szescianu. A czym się różni tył Escorta od Oriona z tego co wiem to oba były w wersji 4d. Chodzi Ci o tzw. liftbaca, hatchbacka czyli 5d i sedana czyli 4d?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 23 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2004 Ja tez tak myślę, że kombi ma większy opór powietrza (Ziew). A fachowe książki i wyniki badań kłamią. Której litery ze słowa RELING nie rozumiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AK Opublikowano 23 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2004 (Ziew). A fachowe książki i wyniki badań kłamią. Której litery ze słowa RELING nie rozumiesz? Po prostu trudno mi jest w to uwierzyć, że relingi dają aż taki opór powietrza, ale tak jak mówiłem wyżej nie znam się na tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Os_ Opublikowano 24 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2004 (Ziew). A fachowe książki i wyniki badań kłamią. Której litery ze słowa RELING nie rozumiesz? Po prostu trudno mi jest w to uwierzyć, że relingi dają aż taki opór powietrza, ale tak jak mówiłem wyżej nie znam się na tym. A słyszałeś to, że np lusetrka w takiej Hayabusie zabierają kilka kilometrów z v-max'a. Zresztą jak podaje www.moto.net.pl 10 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Os_ Opublikowano 24 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2004 Jak przy okazji gadamy o Cx to pokaże wam co startuje w tegorocznym Monte Carlo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 24 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2004 No ba, nawet jest 13 i 14 w generalce. Ale i tak bardziej zaskakuje 11 m-sce R.Clio !!! Jakie te maluchy muszą być szybkie, że zostawiają w tyle nawet wurce :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AK Opublikowano 24 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2004 A słyszałeś to, że np lusetrka w takiej Hayabusie zabierają kilka kilometrów z v-max'a. Zresztą jak podaje www.moto.net.pl 10 km/h. Tak słyszałem, że Hayabusa z lusterkami jest strasznie wolna, ledwo 300 km/h wyciąga ciekawi mnie to, ze podają max. prędkość ok. 300 km/h a na zdjęciu widać, ze ten motor jedzie grubo powyżej tej prędkości http://www.moto.net.pl/modele/suzukigsx ... usa/27.jpg zresztą mam filmik jak ktoś w Hayabusie grzeje ok. 350 km/h po niemieckiej autostradzie. Czyżby przekłamanie licznika :?: No ba, nawet jest 13 i 14 w generalce. Ale i tak bardziej zaskakuje 11 m-sce R.Clio !!! Jakie te maluchy muszą być szybkie, że zostawiają w tyle nawet wurce mała waga + duza moc = dobre osiagi. Taki maluch cywilne STI zostawia daleko w tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2004 Niektorzy rowniez tuninguja motory. Mam amatorski on-board z amerykanskiej autostrady, gdzie startuje i przyspiesza do (w przeliczeniu) licznikowych 250km/h na tylnym kole, a potem dalej jedzie do licznikowych mniej wiecej (licznik sie skonczyl)380km/h :roll: TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AK Opublikowano 24 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2004 Niektorzy rowniez tuninguja motory. Mam amatorski on-board z amerykanskiej autostrady, gdzie startuje i przyspiesza do (w przeliczeniu) licznikowych 250km/h na tylnym kole, a potem dalej jedzie do licznikowych mniej wiecej (licznik sie skonczyl)380km/h :roll: TJ Jeżeli jest to Suzuki GSXR 600 z turbo doładowaniem to też mam ten filmik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 24 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2004 To jest Old Age Impreza. Różnice wymiarów o których piszesz dotyczą New Age Impreza. Azraelu, jest tak jak mówisz, ale dokładnie odwrotnie 8) Tzn. GT był taki sam sedan i kombi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Os_ Opublikowano 24 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2004 ciekawi mnie to, ze podają max. prędkość ok. 300 km/h a na zdjęciu widać, ze ten motor jedzie grubo powyżej tej prędkości http://www.moto.net.pl/modele/suzukigsx ... usa/27.jpg zresztą mam filmik jak ktoś w Hayabusie grzeje ok. 350 km/h po niemieckiej autostradzie. Czyżby przekłamanie licznika :?: v-max jest bodajże 302 km/h i takie wląsnie są przekłamania przy tej prędkości jak widać na zdjęciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2004 To jest Old Age Impreza. Różnice wymiarów o których piszesz dotyczą New Age Impreza. Azraelu, jest tak jak mówisz, ale dokładnie odwrotnie 8) Tzn. GT był taki sam sedan i kombi. No własnie to napisałem. Tematem była Old Age Impreza a Rafał napisał o New Age. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip D. Opublikowano 24 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2004 ciekawi mnie to, ze podają max. prędkość ok. 300 km/h a na zdjęciu widać, ze ten motor jedzie grubo powyżej tej prędkości http://www.moto.net.pl/modele/suzukigsx ... usa/27.jpg zresztą mam filmik jak ktoś w Hayabusie grzeje ok. 350 km/h po niemieckiej autostradzie. Czyżby przekłamanie licznika :?: v-max jest bodajże 302 km/h i takie wląsnie są przekłamania przy tej prędkości jak widać na zdjęciu. Predkosc Hayabusy jest elektronicznie ograniczona do 300 km/h, jest to dobrowolnie narzucona granica przez wszystkich producentow "scigaczy". Mozna ten ogranicznik zlikwidowac i wtedy Suzuczki 1300 Hayabusa potrafi kolo 340-350 km/h wyciagnac. Seryjnie ma 175 KM wiec problemu z tym wiekszego nie ma 8) PZDR, Filip D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się