Amstaff23 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Poważnie GT ma takie spalanie??? Wow, obstawiałem dużo więcej. Furka mega, ostatnio się też nad taką zastanawiam, tylko strasznie ciężko znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Poważnie GT ma takie spalanie??? Wow, obstawiałem dużo więcej. Poniekąd słusznie obstawiałeś :-) Przy przepisowej jeździe poza miastem raz udało mi sie zejść nawet do 8l/100km/h, ale to ekstrema. 9-10 jest standardem. Przy jeździe mniej przepisowej tak jak kolega napisał 11-12. Natomiast w miescie jakoś nie chce zejśc niżej 15, przynajmniej przy mojej jeździe na krótkich odcinkach (rekordowo miałem 19/100 przy mrozie minus 20). Przy predkościach autostradowych (160km/h) chochluje 12-13, ale przy 140 już "tylko" 11. Dość irytujace wartości na długich przelotach autostradą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Dość irytujace wartości na długich przelotach autostradą bo to 2.5T a nie H6 N/A czy spory diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Dokładnie. W tym wypadku niestety. Ale w każdym innym na szczeście. Mimo podobnych parametrów na papierze, 2,5GT jest znaaaacznie szybsze od H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Poniekąd słusznie obstawiałeś :-) Przy przepisowej jeździe poza miastem raz udało mi sie zejść nawet do 8l/100km/h, ale to ekstrema. 9-10 jest standardem. Przy jeździe mniej przepisowej tak jak kolega napisał 11-12. Natomiast w miescie jakoś nie chce zejśc niżej 15, przynajmniej przy mojej jeździe na krótkich odcinkach (rekordowo miałem 19/100 przy mrozie minus 20). Przy predkościach autostradowych (160km/h) chochluje 12-13, ale przy 140 już "tylko" 11. Dość irytujace wartości na długich przelotach autostradą Gdybym nadal jeździł w korkach do pracy to podejrzewam, że w mieście 15+ było by normalnym wynikiem, tylko w tych samych warunkach mam w Colcie 1.3 spalanie 10l. Te 11l to w przypadku obwodnicy, Prymasa, w weekendy i poza godzinami szczytu, a 14l to pół na pół korki i normalne warunki. Reszta jak widzę wychodzi nam podobnie. Adam12 ile spali diesel przy 130-140 km/h ? 8, 9l ? Benzyna 3.0 podejrzewam, że poniżej 10l nie schodzi w tych warunkach. Amstaff23 skrzynia ma długie przełożenia, przy 3000 obr/min na 5tce masz jakieś ~150km/h. Edytowane 5 Marca 2015 przez JJacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 no to się zaczęło o spalaniu L GT to w miarę oszczędny samochód biorąc pod uwagę moc i osiągi. PS. SBD w OBK wciąga około 7-7.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 No tak, posypuję głowę popiołem już nie będę kontynuował Amstaff23 ciężko znaleźć to prawda, trzeba śledzić ogłoszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Ostatnio był na alledrogo biały kombi z Poznania. Mój znajomy ma czarnego sedana i jakiś czas temu chciał sprzedać. Mogę zapytać...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Ja też nie chciałem o spalaniu, ale mnie zaciekawiły dane Jak odnoszę tą kwestię do różnych innych aut, to mi też wychodzi, że Forek XT to, ja na moc, jest oszczędne auto Pytam też bardziej o jakieś rzeczy, które mogą paść, a naprawa kosztuje np 5-6k. W XT wiedziałem, czego się można spodziewać. A o takim 2.5i z CVT nie wiem nic. Nie wiem jak te silniki, jak skrzynie, ile kosztuje naprawa, czy się w ogóle da, czy trzeba wymieniać, a może nie padają? Ogłoszenia są, śledzę, tylko większość to auta ściągane, dużo a USA (trzeba się bać?), wolałbym coś forumowego. W ogóle to kupiłbym tego Twojego Adam12, jest genialny, byłby dla mnie idealny. Nie chcę wywoływać dyskusji ale po prostu boję się tego diesla. Subaru, które mało pali, a super jedzie - ideał. Ale po prostu się boję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Jak ja szukałem w 2013 r. to przez pół roku nie było nic w całej Europie, poza CH. Teraz już się pojawiają, ale za to z "ciekawszą" historią i większymi przebiegami. Za to ceny moim zdaniem szokująco niskie w większości przypadków, zapewne nie bez przyczyny... Amstaff23, z USA LGT były tylko sedany z 6MT, ew. H6 3,6. Bać się (czytaj dokładnie sprawdzać) trzeba, bo poza nielicznymi wyjatkami (mienie przesiedleńcze) to wszystko auta powypadkowe. Inaczej sprowadzanie ich się kompletnie nie opłaca To samo dotyczy Szwajcarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Ja miałem na oku 2.5i z cvt za jakieś 65k, ale to USA. Jest sens się interesować, czy szukać wersji EU, najlepiej PL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) W ogóle to kupiłbym tego Twojego Adam12, jest genialny, byłby dla mnie idealny. Nie chcę wywoływać dyskusji ale po prostu boję się tego diesla. Subaru, które mało pali, a super jedzie - ideał. Ale po prostu się boję. no cóż. Niektórzy mówią "kto nie ryzykuje ten nie pije szampana". A tak na poważnie SBD to auto dedykowane na trasę i majo swoje plusy i minusy. Jak każde inne. BTW 2.5N/A CVT powinno być dobrym i w miarę bezawaryjnym kompromisem. Jedyne co mi przychodzi na myśl to kosztowne tylne amory i ewentualnie uszkodzona skrzynia ale to możesz sprawdzić przed zakupem. Ja osobiście drugi raz bym 2.5N/A nie kupił. Jak dla mnie jest za "słaby" w trasie ale z drugiej strony jest idealny do miasta...... Jest sens się interesować, czy szukać wersji EU, najlepiej PL? szukaj EU. Będziesz miał inne oprogramowanie skrzyni, normalne radio, zegary i mniejsze problemy przy ewentualnych naprawach. O przerabianiu świateł i innych ciekawostkach nie wspomnę. Edytowane 6 Marca 2015 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 No właśnie o takie info mi chodziło, dzięki Moja jazda to 90% miasto, albo i więcej. Dlatego rozważam 2.5 N/A z CVT. Sam mam teraz automat, ale CVT to zupełnie inna skrzynia, dlatego wiem, że trzeba pojeździć przed zakupem, czy mi przypasi. Większość ludzi mówi, że do miasta idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Jeździłem Forkiem XT z CVT i muszę przyznać, że naprawde w mieście to CVT daje radę. Nie było irytujące w żaden sposób i skrzynia jeśli chodzi o czas reakcji działa na pewno nie gorzej iż 5EAT w moim LGT. W zasadzie z punktu widzenia użytkownika nie ma różnicy (jest równie nudno :-) ). Ale tu odwieczny dylemat czy fajnie mieszać manualem i mieć sportowe doznania, ale męczyć sie w korkach, czy mieć super wygodny i efektywny automat/CVT, który jednak odbiera 90% emocji. Każdy lubi/potrzebuje czego innego. Po prostu trzeba sobie tym CVT pojeździć. Mi osobiście najfajniej jeździ sie z DSG bo nie ma tego poślizgu w napedzie, no ale Subaru nie oferuje niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Amstaff23 EU może być lepsze, ale wydaje mi się, że Legacy V 2.5 to białe kruki. Jak szukałem 2.5GT to tych 2.5GT przewinęło się z 7-10, w międzyczasie widziałem 1 zwykłego 2.5. Wersję US kilka osób przerobiło na EU (mile, galony, zegary i reflektory.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) Odnośnie CVT. Zawsze można włączyć tryb manualnym i zmieniać biegi łopatkami. Po przejechaniu 65 tys. km z tą skrzynią nie tęsknie wcale za manualem, a łopatek używam tylko do "hamowania" przed zakrętami. Edytowane 7 Marca 2015 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dybson Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 jazda legacy GT 2,5 bajka miałem wcześniej legasia 2.0 2006 i z dystansem wsiadłem do automatu GT ale szybko przestałem tęsknić za manualem łopatki świetne- jednak na automacie w module si-drive po przełaczeniu na sport sharp efekt jak na manualu nawet redukuje biegi w dół podczas puszczania gazu czy hamowania.na pełnym wciśnieciu gazu ciągnie na biegu do końca obrotów . spalanie miasto okolo 15 nie da sie tym jechać na pielgrzymkę odlatuje przy lekkim naciśnięciu gazu i "burczy" pod dupą cudnie. wybór GT był niestety kompromisem miedzy autem dla rodziny i miłością do imprezy wrx sti. teraz mam 2 w jednym. Okazuje sie że można. Uwaga ważna -przy zakupie zmiana uszczelek na metalowe może wydmuchać. warto o to zapytać przy zakupie używanego koszt nie jest mały ale warto to zrobić. Jeżeli bedę mogł coś doradzić w tym modelu .chętnie pomogę w miarę możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_gda Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 jazda legacy GT 2,5 bajka miałem wcześniej legasia 2.0 2006 i z dystansem wsiadłem do automatu GT ale szybko przestałem tęsknić za manualem łopatki świetne- jednak na automacie w module si-drive po przełaczeniu na sport sharp efekt jak na manualu nawet redukuje biegi w dół podczas puszczania gazu czy hamowania.na pełnym wciśnieciu gazu ciągnie na biegu do końca obrotów . spalanie miasto okolo 15 nie da sie tym jechać na pielgrzymkę odlatuje przy lekkim naciśnięciu gazu i "burczy" pod dupą cudnie. wybór GT był niestety kompromisem miedzy autem dla rodziny i miłością do imprezy wrx sti. teraz mam 2 w jednym. Okazuje sie że można. Uwaga ważna -przy zakupie zmiana uszczelek na metalowe może wydmuchać. warto o to zapytać przy zakupie używanego koszt nie jest mały ale warto to zrobić. Jeżeli bedę mogł coś doradzić w tym modelu .chętnie pomogę w miarę możliwości. Dybson, mozesz rozwinac temat? Planuje zakup i troche mnie przestraszyles z tymi uszczelkami. Mial ktos podobne doswiadczenia z Legacy V GT? PS Przepraszam za brak polskiej czcionki ale mam niemiecki system operacyjny a on nie obsluguje naszych literek :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieniek Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Legacy 2010 GT - do 170 000 usterki: - wymiana jakiegoś wiatraka w wentalacji (ok 700 w salonie) + wymiana drugiego za 300 na 95 % niepotrzebnie... i na razie tyle aha ..końcówka tłumika lekko się rozszczelniła i ma ładne basowe brzmienie...borla gratis Spalanie: Mieszany (60-70 procent trasa "zwykla" poza autostradą) 9 -11 l Autostrada 160 (GPS) na tempomacie - max. 13,5 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 no to lepiej od Levorga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kryss Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Dzień dobry., Kamul poradził mi bym tu przeniósł swoje pytania. Też bym chciał zacząć jeździć Legacy.. Przymierzam się do kilku. Czy ktoś może wie coś o samochodach poniżej? http://www.caroutlet.pl/samochod/10013/subaru_legacy.html https://www.autocentrum.pl/ogloszenia/subaru/legacy/ogloszenie-107866/ https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-4x4-ID6AnXtU.html#e51653412f https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-benz-automat-ksiazka-faktura-vat-ID6zcrNF.html#66e0996521 https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-subaru-legacy-2009-2-0b-kombi-ID6BjWus.html#66e0996521 https://www.olx.pl/oferta/subaru-legacy-2-0-lpg-4x4-zamiana-CID5-IDx9Cmx.html#d43dda8650 https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-bardzo-niski-przebieg-od-zawsze-garazowany-ID6Bu249.html#131f98a9bb A może ktoś coś słyszał o godnym polecenia egzemplarzu? Budżet do 40 tysiaków przy gotówce, jeśli w grę wchodzi VAt 23% i leasing to może być świeższy i droższy. Sprawa się robi pilna bo niedługo muszę zwrócić moje służbowe boleści.. Chyba najbardziej odpowiadałby mi V benzyna 2.0. Fajnie byłoby żeby silnik utwardzone zawory - opcja pod ewentualny gaz bo przebiegi będą około 50 tysięcy. Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 5 minut temu, Kryss napisał: Dzień dobry., Kamul poradził mi bym tu przeniósł swoje pytania. Też bym chciał zacząć jeździć Legacy.. Przymierzam się do kilku. Czy ktoś może wie coś o samochodach poniżej? http://www.caroutlet.pl/samochod/10013/subaru_legacy.html https://www.autocentrum.pl/ogloszenia/subaru/legacy/ogloszenie-107866/ https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-4x4-ID6AnXtU.html#e51653412f https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-benz-automat-ksiazka-faktura-vat-ID6zcrNF.html#66e0996521 https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-subaru-legacy-2009-2-0b-kombi-ID6BjWus.html#66e0996521 https://www.olx.pl/oferta/subaru-legacy-2-0-lpg-4x4-zamiana-CID5-IDx9Cmx.html#d43dda8650 https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-bardzo-niski-przebieg-od-zawsze-garazowany-ID6Bu249.html#131f98a9bb A może ktoś coś słyszał o godnym polecenia egzemplarzu? Budżet do 40 tysiaków przy gotówce, jeśli w grę wchodzi VAt 23% i leasing to może być świeższy i droższy. Sprawa się robi pilna bo niedługo muszę zwrócić moje służbowe boleści.. Chyba najbardziej odpowiadałby mi V benzyna 2.0. Fajnie byłoby żeby silnik utwardzone zawory - opcja pod ewentualny gaz bo przebiegi będą około 50 tysięcy. Z góry dziękuję Nie tu, tylko tu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kryss Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Ło matko.. Dzięki wielkie, Kamul. Również za wyrozumiałość i cierpliwość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek2760 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Witam szanowne grono , czy ktoś może podpowiedzieć jak rozróżnić w legacy 2.0 ben v gen , skrzynie automatyczna jaka jest na pokładzie , czy to cvt lineartronic czy zwykła hydrauliczna bo takie także montowano , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się