xdavidx Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Szanowni,Szukajka nie dała odpowiedzi, więc zapytam: czy bębny, szczęki, tłoczki, tylna osłona (tarcza kotwiczna?) w autach z ABS i bez są identyczne?Na opposed jest jeden schemat bez rozróżnienia na z/bez, ale jak rozglądam się po częściach to jednak prawie na wszystkich jest zapis „… bez ABS”.Jak to w końcu jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Forestery N\A mają bębny na tylnej osi i ABS. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xdavidx Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Forki bywały bez ABS i z bębnami (z rocznika +/- 01)? S-turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 nie spotkałem się nigdzie z info n/t Forka bez ABS. To co jest w katalogach sklepów internetowych trzeba siać przez grube sito, nie raz wewnątrz jednego katalogu pojawiają się sprzeczne info przy różnych zamiennikach. Sam kilkukrotnie zgłaszałem w IC błędy z doborem części po katalogu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xdavidx Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Podziękował, tak też podejrzewałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Do mojego w żadnym z katalogów nie było właściwych bębnów, w końcu musiałem kupić, jakie były i kątówką ściąć zewnętrzny pierścień (o jakieś 5mm), bo bęben nie wchodził do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Do mojego w żadnym z katalogów nie było właściwych bębnów, w końcu musiałem kupić, jakie były i kątówką ściąć zewnętrzny pierścień (o jakieś 5mm), bo bęben nie wchodził do końca.Doszedł ci ten bęben do końca? Czy brakuje 5mm? Ja kupiłem TRW i to samo, rant stoczyłem, zamontowałem i jest takie coś. Można z tym tak jeździć? Bo juz nie wiem co z tym sztruclem zrobić, we fiordzie go utopie ... Edytowane 6 Marca 2015 przez logicsys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 jak tam widać szczęki to ja bym tak nie jeździł. Syf do środka non stop idzie. Jak nie zapomnę przy okazji wymiany oleum to spytam swojego majstra czy coś o zamiennikach wie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Szczęk nie widać, jest ten drugi rant, ale ewidentnie jest "szpara" i może się tam syf zbierać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Szpara jest zawsze. Przecież bębny nie są wodoszczelne. Usunięcie rantu zbliżyło nowe bębny do stanu oryginału prawie na 100%. Na pocz. Kwietnia będę w N kilka dni w okolicy Fredrikstad. Daleko, żeby się spotkać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 He he 362 km i 5 godzin jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Eeeeee, to szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CnK Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Odkopię bo ten sam problem z dobraniem bębnów napotkałem, textary i blueprinty stykają się rantem z tarczą kotwiczną blokując obrót piasty. Są sprawdzone zamienniki, czy pozostaje toczenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Raczej toczenie, tudzież ścięcie szlifierką kątową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CnK Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 To słabo... Aż wierzyć się nie chce, że tak nieskomplikowana część zamienna może zostać skopana/niedopasowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ambero Opublikowano 26 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 Czy ktoś może odkrył już jakiś idealnie pasujący zamiennik bębna? (tak aby nie ocierał albo nie zostawiał szpary tak jak na zdjęciu powyżej) ? Dodam, że moi spece od Subaraków twierdzą, że tylko oryginały pasują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się