ambero
Nowy-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
Gdańsk
-
Auto
Forek SJ 2013 CVT 2.0b+Stag
Ostatnie wizyty
941 wyświetleń profilu
Osiągnięcia ambero
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
3
Reputacja
-
Trochę wcześniej założyłem podobny temat. Niestety dotychczasowe sprawdzanie podwozia nie przyniosły rezultatu. Padło na poduszkę skrzyni,ale nic nie dało. Właź pod auto i szarp wydechem i słuchaj w co wali. U mnie skrzynia CVT więc może być inaczej. Nie wiem czy coś nie stuka w dyfrze/coś z wałem. Najczęściej słychać przy hamowaniu silnikiem a najbardziej zjeżdżając z wzniesienia. Może ktoś się jeszcze wypowie
-
Diagnozy niestety brak. Aktualizacja : Deszczowa pogoda - stuków brak, więc chyba jakieś elementy gumowe ?
-
Osłony "obmacane" , niestety to jest pukanie / stukanie bardziej niż dźwięki osłony. Jutro pojadę na jakąś wstępną diagnozę.
-
Po studiowaniu forum doszedłem do wniosku, że być może to tylny dyfer Czysta hipoteza i założenie czarnego scenariusza... Jestem 200km od domu i teraz pytanka odnośnie Forka z CVT 2013: 1) Sprawdzę w drodze powrotnej dyfer, jeżeli będzie gorący, to wkładać bezpiecznik w FWD ? (o ile takowy mam) Coś to pomoże jak odepnę tylny napęd (bezpiecznik FWD) i czy można na 100-200km ? 2) Czy przy padającym dyfrze (zakładając tylko pukanie przy puszczeniu gazu) przy kontynuacji jazdy mogę pogrążyć skrzynię CVT ? 3) z jakimi kosztami się liczyć w razie wymiany dyfra używki? I nadal będę wdzięczny za inne pomysły;) Z góry dzięki za rady
-
Pacjent Forek z CVT. Przebieg 104tys Czy ktoś ma pomysł skąd mogą się brać stuki / chrobotanie / pukanie dobiegające spod auta podczas jazdy po puszczeniu gazu - hamowanie silnikiem przy prędkości ok. 30-50km/h. Przy innych prędkościach nic nie słychać i problem występuje tylko przy odpuszczeniu gazu - hamowaniu silnikiem. Dźwięk przypomina chaotyczne pukanie/chrobotanie i znika przy przyspieszaniu lub w innych prędkościach, a dochodzi gdzieś z środka podwozia, ewentualnie z tyłu. Wturlałem się pod auto, osłony przegubow raczej całe, osłony blaszane sztywne, co mogłem łapą wyszarpałem i raczej nic nie powoduje tych dźwięków (raczej...). Jakieś pomysły?? Bo mi już najczarniejsze scenariusze przychodzą do głowy ze skrzynią, napędami i silnikiem na czele....
-
Niestety polecany warsztat w Gdańsku nie dał rady, choć ma podobno wyniki w innych tematach Subaru i w dość honorowy sposób postępuje w przypadku nieznalezienia rozwiązania. W moim przypadku zostaje chyba tylko szukanie magika, który zajrzy do sterownika od podszewki....
-
Dzięki Ci dobry człowieku! Może coś pomogą. Profil poprawiony - 2.0 150 kuni
-
W ASO i nie-ASO w Gdańsku opcje kończą się na aktualizacji oprogramowania sterownika. Bardzo proszę o namiar w Trójmieście lub okolicach na REMAP , już ręce opadają...
-
Możecie jeszcze się pochwalić jakie najlepsze klucze / nasadki do tego procesu użyć Znalazłem coś takiego, ale nie wiem czy o to chodzi . Oczywiście chyba 16
-
Wow, zmotywowaliście mnie Świece zamówione, mam nadzieję, że dobre - NGK SILFR6A11 ( NGK 5468 ). Dzięki Panowie!
-
Odświeżam nieco temat. Forester SH 2.0 150KM EJ20F z 2008 r. - czy da radę wymienić świece bez unoszenia silnika? Macie jakieś patenty żeby nie było to konieczne?? Ktoś pisał, że w Forkach SH raczej to niemożliwe bez podnoszenia silnika :/
-
ambero obserwuje zawartość Zerwane sprzęgło kompresora klimatyzacji - przyczyna? Co wymienić?
-
Witam wszystkich, pacjent Forester SH 2008r. 2.0 Benz 150KM EJ20. Wczoraj podczas jazdy zaczęło chrobotać podczas załączania sprężarki, aż w końcu pojawiło się metaliczne brzęczenie i klima przestała całkiem działać. Każda próba uruchomienia kończyła się metalicznym brzęczeniem i trzaskami więc odpuściłem. Efekt widoczny na zdjęciach. Sprężarka wygląda na wymienianą jakiś czas temu, jednak moim grzechem było niewłączanie klimy poza latem. 1. Pytanko czy wymiana sprzęgła wystarczy, czy raczej cała sprężarka do wymiany - sądząc po "efektach" ze zdjęć ? Przyczyną jest zatarcie samego sprzęgła i wymiana takiego zestawu całego sprzęgła DKV-10R (ok.300zł) wystarczy czy raczej przyczyną takich uszkodzeń jest zatarcie samego kompresora? 2. Jak ocenić czy sprężarka jest zatarta i czy przez opiłki wymienić wszystko łącznie z chłodnicą klimy i wymianą czynnika? 3. Ostatnie pytanko o wymianę - zaczynając od śrubki dalej jakoś pójdzie czy stopień skomplikowania znaczny?
-
MotGum - od lat używam, bez porównania lepsze i trwalsze od "markowych zachodnich". Przymierzam się do hybrydowych bo jeszcze nie próbowałem. Do tej pory Made in Poland, teraz trzeba by było sprawdzić.
-
Wartości luzów zaworowych fotek III (sh) 2,0 ej20f 150km
ambero odpowiedział(a) na pitravenwolf temat w Forester
A tak z ciekawości - przy jakim przebiegu regulowałeś i czy to pierwsza regulacja w Twoim EJ20F ? -
To w takim razie chyba nie ma innego wyjścia skoro zbiorniczek nie jest do końca szczelny