Jump to content

ambero

Nowy
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About ambero

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk / Elbląg
  • Auto
    SH 08

Recent Profile Visitors

165 profile views
  1. MotGum - od lat używam, bez porównania lepsze i trwalsze od "markowych zachodnich". Przymierzam się do hybrydowych bo jeszcze nie próbowałem. Do tej pory Made in Poland, teraz trzeba by było sprawdzić.
  2. A tak z ciekawości - przy jakim przebiegu regulowałeś i czy to pierwsza regulacja w Twoim EJ20F ?
  3. To w takim razie chyba nie ma innego wyjścia skoro zbiorniczek nie jest do końca szczelny
  4. Dziś również przeprowadziłem test na CO2 (w Foresterze SH 2.0) , jednak mam podobny problem jak autor tematu - nie ma ciśnienia i nie bąbelkuje w testerze. Tester to plastikowa wijąca się rurka z kolankiem do którego się wlewa czynnik (który ma zmienić kolor przy CO2). Po szczelnym wetknięciu tego testera w otwór zbiorniczka wyrównawczego przez rurkę powinno dostawać się powietrze (bąbelkować) i mieszać się z czynnikiem. U mnie nic się nie dzieje, nie widać bąbelkowania przez czynnik. Zbiorniczek nie jest szczelny i nie ma ciśnienia żadnego? Czy rzeczywiście rozwiązaniem żeby bąbelkowało jest podłączenie do testera tego wężyka co wchodzi do zbiorniczka u góry?
  5. Czy ktoś może odkrył już jakiś idealnie pasujący zamiennik bębna? (tak aby nie ocierał albo nie zostawiał szpary tak jak na zdjęciu powyżej) ? Dodam, że moi spece od Subaraków twierdzą, że tylko oryginały pasują
  6. Żeby zakończyć temat - problemem okazał się podejrzewany obieg wewnętrzny. Działał na stałe - tak jak pisałem nie było słychać żadnych dźwięków z wewnątrz konsoli po jego włączeniu. Rozbebeszyłem co się dało pod schowkiem i problem tkwi w silniczku klapy zamykającej/otwierającej dopływ powietrza z zewnątrz. Dziwna sprawa - po jego rozebraniu, przeczyszczeniu i sprawdzeniu - działa tylko zamykając dopływ z zewnątrz - w drugą stronę (otwieranie) - nie chce. Póki co ustawiłem klapę na dopływ powietrza z zewnątrz i odłączyłem wtyczkę. Teraz zacznę od wymiany silniczka. Życzliwym dziękuję
  7. Witam Kolegów, nie wiem czy coś Ci to pomoże, bo wspomniałeś, że dwójka w końcu się "odblokowała" - u mnie z dwójką wygląda to tak - jak przemieszczam lewarek z "Luzu" w lewo do oporu i do dwójki w tył - to ciężko to wchodzi, czasem trzeba poprawić z raz czy dwa i wtedy wchodzi Natomiast jeżeli przemieszczając lewarek w lewo - nie dam w lewo do "oporu", tylko dosłownie "milimetr";) wcześniej, to dwójka ładnie wchodzi To samo przy przełączaniu z "1" na "2" - lewarka nie dopycham do "oporu" do lewej. Oczywiście w idealnie działającej skrzyni dwójka powinna zapewne wchodzić jak w masło Podsumowując mój dziwny wywód - nie dopychając lewarka na max do oporu do lewej u mnie biegi wchodzą idealnie.
  8. Z ciekawości w kwestii "dwójki" - coś wiadomo co było przyczyną? I jaki koszt reanimacji?
  9. Odgrzewam - mam dwa kolory lakieru w roczniku 2006 - nadwozie (kolor leśny ) + listwy dookoła i zderzaki (taka pozłacana kawa z mlekiem). Gdzie znajdę ten drugi kolor listew i zderzaków ? Na tabliczce mam tylko jeden 5F2 Znalazłem jeszcze coś takiego jak poniżej. Czyli wychodziłoby na to, że 5F2 to symbol 2 kolorów lakieru? (26D + 55M) Two Tone Color Combination - 5F2 26D Steel Gray Metallic 55M Evergreen Metallic
  10. Bagna brak, szyberdachu nie mam. Najprawdopodobniej uszkodzony jest mechanizm obiegu wewnętrznego - nie śmierdzi w aucie jak przejeżdżam przez dym/spaliny inny syf , (dodam, że bez znaczenia jest czy obieg jest włączony czy nie - kompletnie nic nie czuć w kabinie) Kontrolka obiegu włącza sie i wyłącza, jednak nie słychać (i nie czuć) żadnej reakcji. Zapachów z zewnątrz brak. Co może być uszkodzone i jak sie do tego zabrać?
  11. Szacuneczek..;) Dziękuję za bardzo cenne informacje Niestety parowanie nie jest w normie - jest bardzo intensywne i praktycznie występuje codziennie. Mimo wszystko uważam, że jest konkretna przyczyna, której nie jestem w stanie znaleźć pomimo eliminowania po kolei tych, o których pisałem wyżej. Dodam, że parowanie nie występowało wcześniej, więc mam porównanie.To co się dzieje od kilku miesięcy to katorga. Trasa - wycieranie szyb - trasa - wycieranie...
  12. Cześć Wszystkim, odgrzewam kotleta żeby nowego tematu nie zakładać. Od jakiegoś czasu borykam się z parującymi szybami w Forku. Przeczytałem chyba wszystko co możliwe na ten temat, ale dalej parują. Filtr kabinowy wymieniony, śmieci w podszybiu nie ma, klima odgrzybiona preparatem z "wężykiem", rurka od skroplin z klimy drożna, kratki odprowadzające powietrze w bagażniku nie są zatkane, wilgoci jako takiej nie ma w aucie oprócz parujących szyb. Parują wszystkie oprócz tylnej (dziwne..) a najbardziej i najszybciej parują boczne tylne. Włączenie klimy trochę pomaga, ale d..y nie urywa.. Po wielu bojach zacząłem się zastanawiać nad obiegiem wewnętrznym. Pytania są następujące: 1.czy u Was słychać jakikolwiek odgłos przy włączaniu/wyłączaniu obiegu wewnętrznego ? 2. w jaki sposób powietrze wydostaje się dalej z auta przez kratki odprowadzające powietrze z kabiny (w bagażniku pod schowkami po bokach). Może tam dalej coś jest przytkane? 3. co zdemontować żeby sprawdzić obieg wewnętrzny? 4. bezpiecznika z tego co widziałem nie ma od obiegu wewnętrznego (?) Nie mam już sił do tych szyb, więc będę wdzięczny za pomoc.
  13. Cześć Wszystkim, jestem Marcin i jestem Subaroholikiem Od jakiegoś czasu obserwuje szanowne forum, gmeram w postach i szukam odpowiedzi na dręczące mnie kwestie. Forestera 2,0 X z 2006 r. mam od pół roku i to jest to
×
×
  • Create New...